Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

778 Locuri de Munca Sales Consultant in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

778 Locuri de Munca Sales Consultant in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sales Consultant in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sales Consultant


Candidatul ideal Candidatul ideal:- orientat spre rezultate si foarte organizat;- abilitati excelente de comunicare si prezentare;- experienta in vanzari directe, in prezentarea de solutii orientate catre client si in crearea de relatii de lunga durata (experienta in vanzari de asigurari reprezinta un plus);- increzator si perseverent;- poate sustine si face fata obiectiilor;- disponibilitate pentru a invata si a se dezvolta;- integru si onest;- cunostinte de MS Office;- jucator de echipa.Descrierea jobului Vino in MediHelp pentru o cariera nu pentru un job!Vino in MediHelp si vei deveni cel mai de succes om de vanzari!Responsabilitatile principale:- dezvoltarea portofoliului de clienti;- promovarea si vanzarea pachetelor de asigurare;- identificarea nevoilor clientilor;- prezentarea ofertelor in functie de nevoile clientilor;- mentinerea relatiei cu clientii existenti;- monitorizarea pietei si identificarea tendintelor;- dezvoltarea relatiilor de lunga durata cu clientii companiei;
MEDIHELP INTERNATIONAL BROKER DE ASIGURARE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 695 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Consultant


Candidatul ideal For our client, a multinational company from auto industry, we are recruiting a Sales Consultant.- University degree;- A Minimum of three years experince in sales;- Experience in the automotive area;- Knowledge of Microsoft Office (Excel, Word);- English language - advanced;- Driving license, category B;- Proactivity and initiative in order to achieve monthly performance objectives;- Very good communication and negotiation skills.Descrierea jobului - Follow Sales Process at all times;- Answering phone calls and making appointments where applicable;- Sending personalised customer videos to customers;- Communicating with the bank or with other financing providers to propose finance and ensure payout prior to vehicle collection;- Correct use of Credit/Debit card machine for deposit payments;- Create all documentation when selling vehicles;- Ensuring sold cars are prepped on time for handover;- Ensuring all sold cars are fully paid for prior to release;- Ensure the store a
BIA HUMAN CAPITAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 750 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Super Sales Consultant


Candidatul ideal Rolul de Sales Consultant necesită multă energie pozitivă, ambiție și pasiune pentru atenția acordată atât clienților potențiali, cât mai ales celor deja existenți în cadrul Imperia Club — aceștia reprezentând nucleul activității noastre de zi cu zi.Din aceste motive, ne dorim să te cunoaștem dacă: ești tot timpul cu zâmbetul pe buze; vrei mereu să ai rezultate tot mai bune; nu te lași învins(ă) cu ușurință; te pasionează turismul, fine dining-ul și viața de lux în general; te încântă ideea de a cunoaște în permanență oameni de succes; poți clădi relații de afaceri care să se transforme în colaborări de lungă durată;Suplimentar, vei fi cu un pas mai aproape de a obține rolul dacă: ai mai lucrat cel puțin un an de zile în telesales, call-center sau vânzări (B2C și/sau B2B); stăpânești limba engleză, cel puțin la nivel conversațional; dispui de multă voie bună;Descrierea jobului În calitate de Sales Consultant, vei contribui la dezvoltarea IMPERIA CLUB alături de întreag
GLOBAL HOSPITALITY SOLUTIONS SRL

Pre-sales /​ Consultant Tehnic


Candidatul ideal Studii superioareExperienta solida in zona de Suport Tehnic/Ofertare/Vanzare si Customer FacingCunostinte software si hardware,ITCunoasterea pietei si produselor de securitate si IT&CCunostinte de evaluare a costurilor si a profitabilitatiiCunostinte de vanzare,ofertare, contractareCunostinte limba Engleza (minim nivel B2)MS Office nivel mediu; utilizarea softurilor de customer relationship (CRM) si de raportareDescrierea jobului Oferă consultanţă tehnică clienţilor interesaţi de soluţiile companiei;Coordonează procesul de realizare a ofertei tehnice şi se asigură că răspunde cerinţelor clientului;Organizează întâlnirile de proiect pe tot parcursul procesului de ofertare şi contractare;Monitorizează implementarea proiectelor din perspectiva îndeplinirii scopului proiectului;Realizează prezentări /bugetări tehnice, ca răspuns la cerinţele clienţilor potenţiali sau ca răspuns la caietele de sarcini ale licitaţiilor la care compania participă;Este responsabil de analiza d
RASIROM RA

Sales consultant


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 753 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Consultant


Scurta descriere a companiei Daca inca nu ai apucat sa ne cunosti, noi suntem Universum Events, cea mai mare companie organizatoare evenimente business si corporate din Romania. Activam cu pasiune si profesionalism in aceasta industrie de peste 15 ani, creand concepte unice si inovative pentru clientii nostri. Cerinte Cine suntem? ⤵️ Suntem echipa Concept Tech Events, una dintre diviziile UNIVERSUM, care organizează cele mai ample evenimente de business din Europa Centrală și de Est:Bucharest Tech Week » evenimentul care plasează Bucureștiul pe harta tehnologiei internaționale, reunește anual mai bine de 30.000 de pasionați de tehnologie. GoTech World » este cea mai amplă expo-conferință B2B din Europa Centrală și Est, cu peste 16.000 participanți, și anual, timp de două zile, devine cel mai important HUB tehnologic din regiune.Ce așteptări avem de la viitorul coleg? ⤵️La baza oricărui eveniment pe care îl organizăm, vei regăsi dedicarea, energia și deschiderea către inovație. De aceea
Universum Events

Media netă estimată pe baza celor 772 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Consultant


Candidatul ideal Cerințe:●abilități excelente de comunicare – în contactul personal, prin conversație telefonică și prin e-mail;●abilități excelente de prezentare, convingere și încredere în sine în discuția cu un client;●capacitatea de a încheia efectiv acorduri cu clienții;●capacitatea de a organiza și coordona personal diverse sarcini de lucru;●luarea de inițiativă și atitudine pozitivă față de muncă, obligații și sarcini.Descrierea jobului Responsabilități:●comunicarea cu clienții;●oferirea de informații despre serviciile educaționale prin telefon, e-mail și la întâlniri cu clienții;●consiliere pentru înscrieri;●negocierea condițiilor de înscriere;●vei menţine un nivel ridicat de satisfacţie al clienţilor;●prelucrarea cererilor de înscriere;●pregătirea și semnarea contractelor;●ținerea evidenței clienților;●sarcini administrative.
AGRITECH CENTER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 750 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

AGENT VANZARI


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 8000 LEI pe lună
Candidatul Idealpunctual perseverent atent la detalii sociabil capabil sa lucreze in echipa responsabil Descrierea jobuluiJobul este despre vanzari pe teren. Avem nevoie de o persoana care sa dezvolte zona Giurgiu pe partea de vanzari. In special ne intereseaza identificarea clientilor noi.Se ofera salariu + bonusuri din vanzari ,masina de serviciu , telefon , laptop , diferite trainguri la producatorii de piese , oportunitati de dezvoltare . Descrierea companieiSuntem o companie care functioneza sub umbrela uneia din cele mai mari multinationale de piese din europa avand cea mai diversificata paleta de produse in domeniul auto
G.P.C. AUTO CONSULTING S.R.L.

Reprezentant vanzari/​Casier pariuri Stanleybet Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 2900 LEI pe lună
Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Ce trebuie sa faci?       Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;      Să ai studii medii finalizate;    Să te descurci cu calculatorul;Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale.Ce trebuie sa stii?        Vei opera intr un sistem specific de pariere;        Vei emite si vei valida tichetele de pariere;        Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile;        Vei gestiona zilnic incasarile.Ce iti oferim?         SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; 
Stanleybet

Specialist Achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Specialist AchizițiiBucuresti, Sector 1 Studii superioare și pregătire de specialitate;Abilități deosebite de comunicare și negociere;Gândire analitică, orientare spre rezultate;Perseverență și organizare; Descrierea jobuluiCoordonarea activităților de achiziții și asistență în etapele administrative necesare pentru cererile de oferte/propuneri, evaluări, atribuiri, înștiințări și pregătirea proiectelor de contracte/acorduri.Program de lucru flexibil Oferim:CIM pe durata nedeterminataSalariul motivant
ABC AVIATION SRL

Reprezentant Vânzări - București


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi? HR Design recrutează un Reprezentant Vânzări pentru o companie cu o istorie de 30 de ani în construcția de piscine și echipare centre wellness, cu soluții complete pentru clienții săi, de la consultanță în dezvoltarea proiectului până la implementare și suport post-vânzări, din București! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:* să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale* să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci* să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești* să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate* să ai carnet de conducere categoria B Competențele cheie pe care le căutăm:* ai experiență demonstrată de 3-4 ani în vânzări, de preferat în domeniul arhitecturii, construcțiilor și hotelier* ai cunoștințe de operare pe calculator (programe de tip CRM) și limba engleză la un nivel mediu Reprezintă un avantaj d
HR Design Consulting

Consilieri Clienti \ Consilieri Vanzari Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Familia MEGA IMAGE te astepta sa i te alaturi pe unul din urmatoarele posturi vacante:Consilieri ClientiConsilieri VanzariVrei un job stabil, un pachet salarial ataractiv, bonusuri, beneficii si sustinere in plan personal cat si in plan profesional asteptam candidatura ta!Vino si tu in ComunitateaMega!
Mega Image SRL

Consilier vanzari produse cosmetice in Vitan


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 LEI pe lună
Angajam consilier vanzari produse cosmetice in zona Vitan, Sector 3, Bucuresti Beneficii salariale : 2.800 lei Net Program de lucru :-2 zile lucratoare cu 2 zile libere, 12 h/zi in intervalul orar: 10:00-22:00. Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la numarul de telefon afisat.
TRADE MARKETING EXPERT SRL

Consultant Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 4000 LEI pe lună
Contakt te vrea in Echipă! Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor? Ce vei face in echipa noastra?Promovarea activa a produselor firmei din magazinul nostru de accesorii pentru telefonia mobila. Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii conform asteptarii acestora Inregistrarea vanzarilor pe casa de marcat, in programul IT intern al companiei si POS bancarCe oferim ?Lucru intr-o echipa faina ! Posibilitati de dezvoltare a carierei Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare pentru performanta in vanzari Alte bonusuri Detalii pt contact in privat!
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL

Asistent Vanzari /​ Sales Assistant


Candidatul ideal WHO YOU ARE Cu entuziasmul tău poți să îi inspiri și să îi convingi pe alții. Ești deschis, abordezi oamenii cu plăcere și ai o atitudine pozitivă. Ai spirit de echipa, colegii tăi se pot baza întotdeauna pe tine. Ești la curent cu tehnologia și deschis pentru digitalizarea progresivă, lucrezi fără probleme cu iPad-urile noastre și sistemul de operare al casei de marcat. Vrei să aduci în prim-planul acțiunilor tale subiecte legate de sustenabilitate și prin munca ta să contribui la reorientarea tendințelor în modă pentru viitor. Îți place să comunici - ideal ar fi să stăpânești bine limbile engleză și română.Descrierea jobului WHAT YOU CREATE Vinzi produse sustenabile de nivel premium și oferi cele mai bune servicii. Ai rolul de gazdă – ajuți clienții tăi să pătrundă în universul de lifestyle de la Marc O’Polo și te asiguri că ei se simt ca acasă. Asiști clienții și îi consiliezi activ la selectarea produselor și a outfiturilor complete. Ești focusat pe obiectivele de
MARC O POLO RETAIL RO S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Junior


Candidatul ideal Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii) Limba engleza nivel avansat Studii superioare Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Avantaj, Facultatea de Constructii.CALITATI PERSONALE: Abilitati de management Excelente abilitati de negociere Bun organizator de timp si resurse Persoana cu initiativa, autonoma Excelente abilitati de comunicareDescrierea jobului Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract) Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni S
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Lucrator Comercial /​ Consilier Vanzari /​ Sales Assistant


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie:- sa fie răbdător, corect, punctual- sa aibe competențe de lucru cu calculatorul- sa cunoască limba engleză- sa fie organizat, comunicativ si cu simțul răspunderiiDescrierea jobului - Invață și mai apoi le comunică clienților, informații legate de produsele vândute- Răspunde de întreţinerea curăţeniei la locul de muncă.- Efectuează inventarul stocului de marfă- Efectueaza receptia produselor- Aplica fizic preturile pe produse- Realizeaza toate documentele care tin de functia detinuta (ex. monetar, dispozitii plata)- Se poate part-time, dar doar pentru lucru noapte si doar termen lung și foarte lung.Beneficii:- Beneficii totale de cel puțin 3000 lei/lună net (în mână)- În general, valoarea beneficiilor membrilor echipei noastre(pe acelasi post), trece si de 650-850€ în funcție de vechimea in companie și performanța magazinului- Beneficii ce contin si comision din vânzări și tichete de masă pe card (mai multe detalii la interviu)- Comisionul din
TABACIOC GRUP SRL

Agent/​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal AGENT/ REPREZENTANT VANZARIExperiență anterioară în vânzări reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Vă oferim trainingul necesar.Permis de conducere obligatoriu.Abilități excelente de comunicare și negociere.Atitudine pozitivă și orientată spre rezultate.Abilități de organizare și planificare a timpului.Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient activitățile zilnice.Descrierea jobului AGENT/ REPREZENTANT VANZARICe oferim:Produse inovatoare și de înaltă calitate: Vei reprezenta gama noastră de produse avansate și te vei bucura de avantajele de a vinde produse recunoscute pe piața mondială, care au o reputație excelentă în ceea ce privește performanța și calitatea.Program flexibil: Îți oferim flexibilitate în programul de lucru, permițându-ți să îți organizezi timpul în funcție de nevoile tale personale și profesionale.Oportunități de câștig atractive: Pe lângă un salariu competitiv, vei avea posibilitatea de a câștiga comisioane și bonusuri
MAIO SISTEM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experienta minim 3 ani in domeniul AchizitiilorCunostinte avansate operare PC (office)Experienta de lucru cu sisteme ERPLimba engleza avansatAbilitati de organizare si prioritizare sarciniAbilitati de comunicare/negociere cu furnizoriiCapacitate analiza/sinteza/interpretare dateDescrierea jobului Cunoasterea si insusirea caracteristicilor produselor comercializateIdentifica necesarul de aprovizionare, intocmeste si urmareste comenzile de aprovizionare/importNegociaza cu furnizorii preturile de achizitie, incheie contracte si supervizeaza desfasurarea acestoraIntocmeste si analizeaza cererile de ofertaGestionare plati si solduri furnizoriRezolvarea problemelor sesizate de clienti/furnizori/depozitActivitate permanenta de cautare produse noi, studiu piataMonitorizare concurenta in segmentul de activitateVizite la furnizori/clientiPrelucrare si interpretare informatii, rapoarte si analize de vanzareColaborare stransa cu toatre departamentele companieiBeneficii:asigurare m
VENUS DSH IMPORT EXPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1696 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Absolvent(a) de studii superioare finalizate Minimum 3 ani experienta in achizitii Aptitudini excelente de comunicare, persuasiune Iti place sa lucrezi cu furnizorii si sa negociezi cu ei, in dezvoltarea portofoliului de produse si servicii Excel avansat Engleza avansat Experienta in utilizarea unui soft integrat ERPDescrierea jobului RESPONSABILITATI Mentine legatura cu furnizorii alocati Te asiguri de acuratetea datelor introduse in Senior Software Mentine legatura cu alte departamente ale companiei (vanzari, financiar-contabil, marketing). Analizeaza contractele de furnizare produse si servicii; Gestioneaza relatia cu furnizorii de produse si servicii din portofoliu: coresponenta de afaceri, lansare comenzi, urmarire comenzi, verificare preturi, analiza liste de pret de achizitie, cerere de oferteBENEFICII: Asigurare medicala privata Salariu fix +Tichete de masa + Bonus de performanta Vinerea program de lucru scurt Welcome coffee Traininguri profesionale (ex. de pro
CONSOLIGHT COM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1695 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.