Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

89 Locuri de Munca Achizitii in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

89 Locuri de Munca Achizitii in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal - studii superioare:- experienta in domeniul achizitilor- cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor;- certificat de absolvire a unui curs de Achizitii – prezinta avantaj;- abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);- abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita;- abilitati organizatorice, interrelationare si negocierea situatiilor problematice;- abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;- capacitate de analiza si sinteza a informatiei- putere de decizie, asumare de responsabilitati.Descrierea jobului - Participa la negocierea contractelor cu furnizorii/producătorii în concordanță cu strategia companiei și urmărești traseul contractelor până în momentul semnării de către părţi;- Prospecteaza piața de profil și condițiile de achiziții/livrare în vederea optimizării continue a stocurilor, având ca scop final obținerea unei rotații bune a acestora;- Furnizeaza datele necesare celorlalte departamente, precum și furnizor
ROSCHEM CORP.​ SRL

Specialist Achiziții


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Expert Achiziții Publice în Sistemul Seap


Candidatul ideal IDEAL FEROLUC SRL, caută să își extindă echipa cu un Expert Achiziții Publice pasionat și dedicat, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minim 2 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Cunoștințe Legislative: Înțelegere aprofundată a legislației și procedurilor de achiziții publice din România.Competențe de Comunicare: Abilități remarcabile de comunicare, atât verbală cât și scrisă, cu un accent pe redactarea documentației specifice achizițiilor publice.Dinamism și Eficiență: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, respectând termenele limita stricte.Negociere și Managementul Re
IDEAL FEROLUC SRL

Manager Achizitii In Roman


Candidatul ideal Rolul postului este de a asigura managementul activităților de achiziții de materii prime, materiale și auxiliare necesare în producția de tâmplărie PVC și geam termopan, cu încadrarea în idicatorii de performanță agreați.Managerul de achiziții va urmări implementarea unui model de lucru la nivel operațional care să asigure cele mai bune servicii în termeni de cost, calitate și timp, astfel încât să răspundă cât mai prompt și eficient cerințelor.Cerințe: experiență relevantă în achiziția de materii prime, materiale și auxiliare necesare în procesele de producție competențe demonstrate de management a unei echipe de achizitori abilități foarte bune de comunicare, negociere și relaționare constructivă cu furnizorii, colegii și propria echipă cunoștințe bune privind contractele comerciale capacitate de analiză și lucru cu un volum mare de date și informații, capacitate de a sesiza esențialul și de a extrage concluzii apreciem o atitudine proactivă, orientată către clientu
TERMOPLAST SRL

Manager Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare-specializare tehnica(Constructii/Instalatii);Abilitate de comunicare si negociere cu furnizorii;Capacitatea de a gestiona bugetele si resursele proiectului;Corectitudine, seriozitate,responsabilitate si angajament;Experienta anterioara in domeniul constructiilor/departament achizitii;Experienta in coordonarea de echipe;Permis de conducere;Descrierea jobului Responsabilitati:Planifica, negociaza si stabileste colaborari cu furnizori de materiale/servicii;Propune conducerii achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, calitate, garantie;Verifica contractele de achizitii din punct de vedere comercial si daca este cazul intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale;Identifica noi furnizori atat pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata precum si pentru diversificarea si optimizarea portofoliului;Pregateste, lanseaza si urmareste comenzile de achizitie a tuturor materialelor/serviciilor/lucrarilor in colaborare cu Departamentul Teh
CONBAC SA

Media netă estimată pe baza celor 2128 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consultant Vanzari Zoomania Bacau


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai : Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări. Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală. Cunoștințe solide operare PC. Cunoștințe dе contabilitate primară. Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim : Un loc de muncă stabil, în cadrul unei compаnii dе încrеdеre şi în plină еxpаnsiunе. Vei face pаrtе din еchipa unei compаnii cu peste 15 аni dе еxpеriеnță. Un mediu dе lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente. Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.
SC VABRO RETAIL SRL

Optometrist /​ Consilier Vanzari (bacau )


Candidatul ideal Clinica Ideal Optic Medical din Bacau angajează Optometrist/Consilier vanzari!Viitorul coleg/ă este ideal să-și dorească să facă performanță și să se simtă împlinit/ă alături de restul echipei, oameni frumoși.Nu facem rabat de la calitate și întotdeuna empatizăm cu cei care ne trec pragul. Mulțumirea lor, fericirea noastră.Colegul/a Optometrist/Consilier vanzari trebuie să aibă: Studii medii sau superioare; Să fie atent/atentă la detalii; Esențial este să fie responsabil/ă, organizat/ă, perseverent/ă; Experiența de minimum 1 an ar fi ideală dar nu spunem nu, nici dacă nu ai experiență însă îți dorești să înveți și ești perseverent/ă.Să fie o persoană calmă, blândă, empatică care își dorește să fie de ajutor și să contribuie la mulțumirea clienților.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt: Consultatii optometrice: masurarea acuitatii vizuale, stabilire de dioptrii - Prescrierea retetei de ochelari/ lentile de contact; Consilierea pacientului p
OPTOCENTRU MED SRL

Manager Vanzari Bacau


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine: Experienţă dе lucru în vânzări şi coordonarea unei echipe; Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare; Abilitatea dе a gestiona performanța individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate; Abilitatea dе a conduce procesul dе vânzare livrând servicii excelente clienţilor; Bune abilităţi comerciale, analitice și dе soluționare a problemelor; Excelente abilităţi dе comunicare; Abilitatea dе a conduce, susține și motiva oamenii; Abilitatea dе a identifica şi dezvolta talente; Permis dе conducere.Descrierea jobului Iată ce vei face: Vei coordona și susține echipa în vederea atingerii obiectivelor de business; Vei dezvolta strategii de prospectare și vânzare în vederea atragerii de noi clienţi şi menținerii celor existenţi; Vei recruta și dezvolta oamenii pe care îi ai în echipă, asigurând o performanță durabilă; Vei oferi în mod constant coaching pentru creşterea performanţei, feedback şi suport pentru fiecare membru din echipă
Confidenţial

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Agent Vanzari Retail Bacau


Candidatul ideal Pentru Romania, suntem in cautarea TA sa te alaturi echipei pentru functia de Agent Vanzari Retail.Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) Experienta in vanzari si/sau in vanzarea de produse financiar-bancare (reprezinta un avantaj) Atentie la detalii Abilitati foarte bune de comunicare si relationare Rezolvarea creativa a potentialelor probleme ce pot aparea Gandire strategica pe termen scurt si lung Flexibilitate si adaptabilitate Nivel de implicare, seriozitate si responsabilitate ridicat Dorinta si abilitatea de a invata rapid si a se perfectiona in domeniul financiar bancarDescrierea jobului Ce vei face: Crearea si mentinerea relatiilor cu clientii aflati in portofoliul tbi; Prospectarea piatei si identificarea potentialilor clienti interesati de credite de nevoi personale; Intocmirea si procesarea dosarelor de credit si tuturor documentelor in conformitate cu procedura interna de credit in v
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare, poate și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției sau vânzărilor de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Responsabilități Oferi consultanță în cadrul procesului de vânzare; Analizezi și iei decizii cu privire la comenzile efectuate de parteneri Telesystem prin intermediul platformei B2B; Intocmesti oferte comerciale; Promovezi imaginea companiei; Creezi rapoarte și participi la campanii de promovare.Responsabilități Vei lucra în cadrul unei companii aflată în dezvoltare unde alături de o echipă cu experienţă vei interacționa cu partenerii noștri care activează într-un domeniu profesional bazat pe cele mai noi tehnologii la nivel global; Mediu de lucru profesional şi prietenos; Acces constant la informații noi
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Referent Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare, experienta in vanzari.Abilitati:buna comunicare, lucru in echipa, viteza de reactie, atentie la detaliiCompetente:capacitate de organizare, capacitate de analiza, cunostinte operare PC Descrierea jobului Asigura suportul activitatii Fortei de executie vanzari in relatia cu clientii arondati.Livreaza Directorului de Vanzari situatii de analiza vanzari pe canale, clienti, produse.Raspunde de comunicarea in intern cu:personalul de executie, personalul de suport din cadrul Departamentului Vanzari si celelalte departamente, precum si de comunicarea in extern cu:clientii IKA arondati privind:preturi, promotii, informari, disponibilitate marfa.Introduce in sistem comenzile primite/luate de la Forta de executie Vanzari, respectand graficul de transmitere agreat cu Sef Compartiment Prognoza.Realizeaza post analiza propriilor initiative (completeaza/intretine formular promotii).Se implica in rezolvarea/preluarea si inaintarea spre rezolvare catre Forta de exec
AGRICOLA INTERNATIONAL SA

Media netă estimată pe baza celor 2402 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Sales Assistant - Tom Tailor - Bacau


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este dе preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere dе a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare dе matematică şi aptitudini dе utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vanzari• Training în mаgazinele noastre• Oportunitatеa dе a lucrа pentru unа din cele mai cunoscute comp аnii intеrnaţionale din domeniu• Posibilitatеa de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile in Arena Mall Bacau.
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala;Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme;Excelente abilitati de comunicare si negociere;Permis de conducere categoria B;Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare;Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare;Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute;Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetelor de vanz
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3196 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Bacau


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.Descrierea jobului Vei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, fie ca este vorba de brandurile proprii (Zorex, Alabala, Papelino) sau alte branduri; Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti alocat; Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari.Pachet de beneficii oferit: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu dinamic, motivant; Bonusuri stimulative, in functie de realizari; Tichete de masa in valoare de 40lei/ zi lucratoare; Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate; Masina de serviciu; Telefon de serviciu; Tableta; Program de lucru Luni-Vineri in intervalul 8:30-17:30 (o ora pauza de masa).
GLOBAL PLAST INVEST S.​R.​L.​

Asistent vanzari Bacau


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Agent Vanzari Cartele Prepay & Tigari


Candidatul ideal -Experienta in domeniul vanzarilor FMCG,TELECOM,VAN SELL, minim 2 ani OBLIGATORIU-Bune abilitati de comunicare si putere de convingere-Onest,ambitios,dornic de afirmare si auto depasire.-Dorinta si placere de a interactiona cu clientii-Disponibilitate program prelungitDescrierea jobului -vanzarea se va face in sistem van-sell (marfa in masina )-prezinta si promoveaza produsele din portofoliu-dezvoltarea continua a zonei de activitate alocata-realizarea planului de vanzari si a ratei de profitabilitate-gestionarea corecta a soldurilor din piata si a stocului de marfa-interactioneaza pozitiv cu clientiiOFERTA beneficii-salariu atractiv-bonus din vanzari si realizari target-masina de servici-mediu de lucru profesional intr-o echipa tanara si dinamica-posibilitate de promovare
VIDAFAN SRL

Reprezentant Vânzări B2b


Candidatul ideal Ai studii medii sau superioare, poate și experienţă într-o poziţie similară în domeniul distribuției sau vânzărilor de echipamente IT&C, securitate, networking, etc, cunoștințe bune de operare PC și abilități de comunicare? Atunci te așteptăm să facem cunoștintă și să discutăm despre posibilități pe care ți le putem oferi pentru a avansa în carieră.Descrierea jobului Responsabilități Oferi consultanță în cadrul procesului de vânzare; Analizezi și iei decizii cu privire la comenzile efectuate de parteneri Telesystem prin intermediul platformei B2B; Intocmesti oferte comerciale; Promovezi imaginea companiei; Creezi rapoarte și participi la campanii de promovare.Responsabilități Vei lucra în cadrul unei companii aflată în dezvoltare unde alături de o echipă cu experienţă vei interacționa cu partenerii noștri care activează într-un domeniu profesional bazat pe cele mai noi tehnologii la nivel global; Mediu de lucru profesional şi prietenos; Acces constant la informații noi
TELESYSTEM S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 89 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.