29 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Bacău
29 - Locuri de Muncă (joburi) Logistica în Bacău

Candidatul ideal Cautam o persoana cu initiativa, dornica de a avea performante intr-un domeniu cu tehnologie avansata, care corespunde urmatoarelor cerinte:
Studii superioare de specialitate in domeniul economic
Cunostinte privind evidenta stocurilor, inventariere;
Cunostinte de management;
Cunostinte utilizare programe din pachetul Microsoft Office;
Sa detina cunostinte in ceea ce priveste documentele de transport a marfurilor;
Cunoasterea domeniului de organizare si coordonare logistica;
Cunostinte Limba Engleza-nivel avansat.
Descrierea jobului Principalele responsabilitat

Candidatul ideal Candidatul ideal are o atitudine pozitiva si ii place sa lucreze in echipa.
Persoana potrivita pentru acest post ar trebui sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- sa aiba minim studii medii;
- sa fie o persoana integra si riguroasa;
- sa aiba cunostinte despre organizarea magaziei (cunostintele despre 5S si 5T constituie avantaj);
- sa aiba cunostinte teoretice si practice despre pregatirea marfurilor si a livrarilor;
- sa detina cunostinte de operare PC (Microsoft Office);
- intelege importanta responsabilitatilor ce ii sunt atribuite si le abordeaza ca atare;
- sa ai

Candidatul ideal -Studii Superioare
-Persoana comunicativa, bune abilitati de organizare si planificare
-Abilitati de negociere a pretului cu transportatorii
-Comunicarea detaliilor legate de incarcarea/descarcarea marfii
-Urmarirea transportului pana la destinatie
-Abilitati de operare MS Office, Internet, Bursa de transport, Timocom
-Experienta in domeniul transporturilor constituie un avantajDescrierea jobului -Sa preia cererile de oferta si sa preia comenzile de transport din partea clientilor
-Sa administreze si sa confirme executarea comenzilor de trasnport si sa tina evidenta ace

Candidatul ideal APT Resources & Services angajeaza Sef Depozit pentru clientul sau (un mare producator de materiale termoplastice) cu punctul de lucru in parcul industrial Hemeius.
Abilitati esentiale:
aptitudini de coordonare şi control a activitatii unei echipe;
cunostinte legate de gestiunea stocurilor de marfuri;
cunoştinte de utilizare computer;
experienta relevanta in gestionarea si coordonarea unui flux logistic (depozit, distributie);
excelenta capacitate de organizare si planificare;
Descrierea jobului Responsabilitati principale:
Asigura acuratetea stocurilor de

Candidatul ideal Candidatul ideal
Misiunea postului:
Asigură identificarea pieselor de schimb, desfășurarea normală a fluxurilor de marfă din depozit, precum și integritatea stocului de marfă, fiind totodată responsabil cu activități de aprovizionare și livrare a pieselor de schimb
Cunoștințe cerute:
Obligatorii:
• Studii medii
• Cunoștinte tehnice mecanice
• Cunoștinte operare calculator
Constituie avantaj:
• Experiență anterioară în domeniul tehnic/agricol și cunoștinte tehnice mecanice puternice
• Engleză și / sau germană (termeni tehnici)
Experiența cerută:
Obligatori

Candidatul ideal Calitati, abilitati si aptitudini necesare:
- Disponibilitate pentru lucru in echipa;
- Punctualitate;
- Rezistenta la stres;
- Adaptabilitate;
- Capacitate de coordonare;
- Responsabilitate;
- Lucru in echipa;
- Atentie la detalii;
- Abilitate de a lucra bine cu ceilalti salariati;
- Automotivatia.Descrierea jobului Angajam economist cu atributii in cadrul serviciului administrativ.
Principalele responsabilitati:
- Urmarirea si certificarea facturilor de apa, energie electrica si gaz, precum si calculul utilitatilor pentru chiriasi;
- Organizeaza si supravegh

Candidatul ideal 1.Cerinte studii:
- Studii superioare tehnice;
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat
- Cunostinte operare PC – nivel avansat (Ms Office)
2. Experienta:
- Experienta minim 1 an in activitati de productie;
3. Abilitati/Aptitudini:
- Abilitati de a scrie si prezenta rapoarte, bazate pe date concrete, precum de a realiza si imbunatati proceduri de lucru;
- Abilitati de a face prezentari si de a raspunde intrebarilor venite de la diferite grupuri de manageri si client
- Spirit de echipa;
- Demonstreaza abilitati de comunicare;
- Demonstreaza ca este capab
Candidatul ideal - cunoscator al LIMBII RUSE ;
- EXPERIENTA intr-un post similar constituie un avantaj;
- abilitati de convingere;
- să comunice clar şi concis, atât în scris cât şi verbal;
- sa se adapteze uşor în funcţie de situaţie şi sa fie deschis către noi idei şi persoane;
- sa-si cunoasca punctele forte şi sa stie de ce este capabil şi ce poate sa realizeze.Descrierea jobului Organizarea, monitorizarea şi întocmirea rapoartelor zilnice pentru transporturile de la furnizori şi expediţiile către clienţi;
Organizarea şi monitorizarea transporturilor;
Urmărirea transporturilor;
Emi

Candidatul ideal - Atentie la detalii;
- Dorinta si interes in ceea ce priveste autodezvoltarea;
- Capacitatea de a lucra in echipa dar si independent;
- Integritate si onestitate;
- Bune abilitati de comunicare;
- Studii medii;
- Cunostinte operare PC (pachet Microsoft Office);
- Experienta in gestiunea stocurilor(constituie un avantaj);
- Seriozitate, organizare,responsabilitate, atentie la detalii;Descrierea jobului -Verifica si gestioneaza in sistem comenzile introduse de filiale;
-Verifica si opereaza in sistem greselile de comisionare;
-Aloca spatii de comisionare/depozitare pe

Candidatul ideal Persoana serioasa, cu experienta, ce vrea sa evolueze odata cu dezvoltarea firmei.Descrierea jobului Activitati specifice unui identificator auto, respectiv identificarea si comandarea pieselor auto necesare sustinerii activitatii de comert cu piese auto.
Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii medii/ superioare în domeniu
Experienţă practică necesară: 3 ani în activitatea de exploatare și mentenanță a instalațiilor
Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislația specifică domeniului
Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC
Descrierea jobului
Întocmești programul anual pentru controlul periodic al instalațiilor, a lucrărilor de RT, întocmești și fundamentezi propunerile pentru programul anual de reparații și investiții pentru instalațiile din zona de activitate, întocmești necesarul anual de materiale
Întocmești/ primești

Candidatul ideal - Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat.
- Cunostinte bune de limba engleza. Alte limbi straine cunoscute prezinta un avantaj.
- Cunostinte bune de operare PC si a altor mijloace de comunicare moderne.
- Sa fie capabil sa lucreze in regim de program inegal de lucru, ture diferite.
- Abilitati de comunicare foarte bune.
- Aptitudini foarte bune de lucru in echipa.Descrierea jobului Responsabilitati:
- Inregistreaza pasagerii si bagajele acestora, verifica rezervarile pasagerilor si documentele de calatorie, aloca locuri pasagerilor in avion, accepta bagajele pasage

Candidatul ideal • Abilitati de comunicare, capabil de lucru eficient cu altii;
• Carnet de conducere fara probleme (cat. B), minim 1 an vechime;
• Fara antecedente penale, onest;
• Minim scoala profesionala finalizata;
• Abilitati aritmetice de baza;
• Cunoasterea normelor legale in materie de transporturi rutiere;Descrierea jobului • Respecta politica de vanzari a companiei in ceea ce priveste standardele si termenele de livrare;
• Incarca marfa si efectueaza vizite catre clienti in vederea livrarii produselor, in conformitate cu procedurile si procesele de lucru, teritoriul alocat, pl
Cerințe:Absolvent al învățământului superior inginerie sau economiceExperiență in Achiziții constituie avantajCunoștințe solide de a lucra in programul Microsoft Office (Excel obligatoriu nivel mediu / avansat)Cunoașterea limbii engleze nivel mediu / avansatDiplomație și abilități de negociereAbilități de planificare și monitorizareCapacitate de sintezăCapacitate de organizare și anticipareCapacitate de comunicareFlexibilitate ,gândire analiticaSpirit de ordine și disciplinăCondiții:Pachet salarial atractivAlte beneficii care se discuta la interviuResponsabilități:Asigurarea stocurilor de ma

Candidatul ideal - etica, integritate personala, atitudine proactiva
- orientare spre client, adept al lucrului in echipa
- abilitati de comunicare si negociere, planificare si prioritizare a activitatilor
- responsabilitate fata de munca proprie si orientare catre indeplinirea targetului stabilit la nivelul companiei
- detinator carnet de conducere categoria B
- disponibilitate pentru deplasari in teritoriu 50% din timp
- domiciliul in Bacau
- constituie un avantaj (punct forte) experienta in vanzari Business to Business
- constituie un avantaj (punct forte) experienta in domeniul op

Candidatul ideal Dinamic, pasionat de domeniul auto, cu abiliati de comunicare si lucru in echipa.Descrierea jobului
Coordoneaza activitatea tuturor departamentelor service (personal receptie, operator logistica piese, personal direct productiv).
Intervine in rezolvarea tuturor problemelor de service ce depasesc atributiile personalului tehnic din subordine.
Utilizeaza aparatura din dotarea Service-ului si implementeaza normele tehnice de executie, cu respectarea indicatiilor si normelor impuse de constructor.
Stabileste si mentine legatura cu reprezentantii R.A.R. privind autorizarea

Candidatul ideal - Persoana serioasa, punctuala si comunicativa
- Abilitati excelente de conducator auto (fara evenimente rutiere grave)
- Permis de conducere categoria B + C
- Experienta de minim 3 ani pe un post similar
- Studii medii
- Fara cazier judiciar
- Cunostinte minime de mecanica autoDescrierea jobului - Transportul marfii in conditii optime, din depozitul firmei la clienti conform traseului zilnic stabilit si conform normelor legislative in vigoare
Responsabilitati:
- integritatea autovehiculului pe care il are in primire
- integritatea marfurilor transportate
- cheltuire

Candidatul ideal - Studii comerciale sau economice
- Cunoştinţe în domeniul logisticii mărfurilor şi experienţă în prezentarea produselor
- Interes faţă de modă şi tendinţele actuale din lumea acesteiaDescrierea jobului - Construirea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii prin optimizarea serviciilor
- Consultanţă în domeniul creării unui stil individual al clientelor noastre
- Identificarea cu marca ORSAY şi promovarea acesteia

Candidatul ideal CreditAmanet cauta un nou coleg pentru ocuparea postului de Operator amanet si schimb valutar!
Daca iti doresti sa lucrezi intr-o companie moderna, dinamica si in plina dezvoltare, alaturi de colegi tineri si bine pregatiti, te asteptam in echipa noastra!
Pentru a te alatura echipei CreditAmanet ai nevoie de:
• studii medii sau superioare
• cunostinte medii de operare PC și utilizare a internetului
• seriozitate, bune abilitati de comunicare si relationare
• buna capacitate de organizare, proactivitateDescrierea jobului Sarcini
•Oferirea de suport clienților, preze

Candidatul ideal Candidatul ideal: abilități de comunicare, eficient, integru, cu atenție la detalii, proactiv, responsabil, rezistent la stres, lucrează în echipă, capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților, pasionat de meserie, cu orientare spre realizarea obiectivelor și spre îmbunătățire continuă.Descrierea jobului Cerințe:
• studii superioare juridice (Facultatea de Drept)
• experienţă în domeniu de minim 3 ani;
• cunoștinte de drept societar, comercial, civil, penal, contencios administrativ, procedură civila;
• Microsoft Office (Excel, Word, Outlook);
• Carnet cond
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: