Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

268 Locuri de Munca Achizitii in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

268 Locuri de Munca Achizitii in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Achizitor Junior


Candidatul ideal Esti la inceput de drum in domeniul achizitiilor si vrei sa te dezvolti ca sa devii un Specialist in Achizitii? Poti sa-ti dezvolti o cariera de succes in echipa noastra de achizitii, in cadrul unei companii dinamice, in dezvoltare.Pe cine cautam? Experienta de minimum 0.6 - 1 ani pe roluri de suport (asistent, customer service, achizitii etc,); Afinitate spre domeniul tehnic; Studii superioare finalizate (Inginerie sau inginerie economica;Business, Finante-banci); Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Word, Excel), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza (scris si vorbit); Atentie la detalii, organizat si structurat; Abilitati de comunicare foarte bune ( pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare); Flexibilitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Introducerea produselor si pachetelor de produse la promotie in tool-ul de ofertare; Updatarea ofertelor in tool cu
UTILBEN SRL

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal Pe cine cautam? Experienta de minimum 2-3 ani intr-un post similar; Studii superioare finalizate in economie, inginerie sau inginerie economica; Cunostinte foarte bune de calculator in Microsoft Office (Word, Excel, PPT), in alte sisteme de software si sisteme de gestionare a stocurilor (ERP); Cunostinte bune de limba engleza; Atentie la detalii si standarde inalte pentru controlul calitatii; Abilitati de comunicare pentru a ajuta la negocieri si pentru a se asigura ca asteptarile sunt clare; Cunostinte financiare si contabile pentru calcularea marjelor, profitului brut si reducerilor; Intelegere a managementului lantului de aprovizionare si a logisticii; Abilitati de achizitii si de gestionare a stocurilor.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza cererile de achizitie pentru autorizarea lor corespunzatoare; Analizeaza, selecteaza furnizori si emite comenzi de achizitie; Introduce cu acuratete in sistem comenzile primite; Monitorizeaza stocurile din depozit si p
UTILBEN SRL

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Aptitudini de comunicare;Aptitudini de rezolvare a problemelor complexe;Abilitati de gandire analitica;Abilitate in redactarea rapoartelor si prezentarea informatiilor in mod eficient;Capacitate de luare a deciziilor in tip real.Descrierea jobului Implementeaza strategii pentru a cumpara produse de baza de la furnizori;Analizeaza cererile pentru marfuri atribuite conform sugestiilor de achizitie “MRP”;Mentine stocul de marfuri la un nivel optim in functie de pachet/program;Colaboreaza cu Managerii de Program si cu personalul din departamente relevante pentru a păstra calitatea marfurilor;Constituie interfata intre furnizori si echipele operationale in procesul de cumpărare.
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1602 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Buyer /​ Specialist Achizitii


Candidatul ideal Buyer / Specialist achizitii in Cluj-Napoca Studii superioare in domeniul inginerie (studii tehnice); Experienta anterioara pe o pozitie similara de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilitati de analiza, sinteza si interpretare a informatiilor; Abilitati de analiza si evaluare a furnizorilor; Spirit de echipa, proactivitate, adaptabilitate; Cunostinte bune de utilizare MS Office; Cunostinte avansate de limba engleza (scris, vorbit);Avantaje: Experienta anterioara sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunostinte de limba germana; Cunostinte ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea, analiza si negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor catre furnizori; Urmarirea termenelor convenite; Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori; Urmarirea stocurilor; Mentinerea legaturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris si telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanta; Program flexibil
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Specialist Achizitii (aprovizionare)


Candidatul ideal Persoana cu studii superioare, cunoasterea limbii engleze, capacitati analitice si de comunicare.Descrierea jobului Salariul 3500 RON + KPIResponsabilitati de baza:- Gestionarea cu procesul de achizitii ( aprovizionare cu marfa): analiza stocurilor, plasarea si receptionarea comenzilor de marfa, introducerea in soft.- Mentinerea relatiilor cu furnizorii de roduse.- Gestionarea cu nomenclatorul de marfa.
CREAVITA FOOD COMPANY S.​R.​L.​

Referent Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul inginerie (studii tehnice); Experiență anterioară pe o poziție similară de 1-2 ani; Abilitati de negociere cu furnizorii; Abilități de analiză, sinteză și interpretare a informațiilor; Abilități de analiză și evaluare a furnizorilor; Spirit de echipă, proactivitate, adaptabilitate; Cunoștințe bune de utilizare MS Office; Cunoștințe avansate de limbă engleză (scris, vorbit);Avantaje: Experiență anterioară sau familiaritate cu echipamentele electrice; Cunoștințe de limbă germană; Cunoștințe ERP Navision.Descrierea jobului Responsabilități: Înregistrarea, analiza și negocierea ofertelor; Emiterea comenzilor către furnizori; Urmărirea termenelor convenite; Verificarea și înregistrarea facturilor de la furnizori; Urmărirea stocurilor; Menținerea legăturii cu furnizorii actuali; Contact permanent scris și telefonic cu furnizorii.Beneficii: Salariu competitiv + bonusuri de performanță; Program flexibil și regim de lucru hibrid; Posibilitatea de l
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 506 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Senior Achizitii - Constructie Spatii Industriale


Candidatul ideal Studii superioare, de preferat studii tehnice (ex. specializarea Constructii sau Instalatii) Experienta anterioara in achizitii tehnice - pentru constructii spatii industriale/civile: Contact cu furnizori din zona de constructii civile si constructii industriale: Panouri sandwich, beton-armat, constructii metalice; Tamplarie (PVC, aluminiu); Inchirieri de utilaje (macarale, stivuitoare, platforme de ridicare, manitou) Desen tehnic: intelegere cote, dimensiuni de gabarit, lanturi dimesionale; amplasament utilaje Specificatii tehnice: intelegere devize si oferte de la constructori Cunoastere legislatie si proceduri organizare licitatii publice - avantaj MS Office nivel bun; cunoastere buna Excel (ex. pivoti, import date vlookup) Experienta anterioara intr-un sistem ERP; SAP – avantaj Limba engleza avansat Expunere anterioara in management de proiect Persoana organizata; abilitati bune de planificare si organizare a activitatii Capacitatea de a lucra cu termene limita si
SANEX SA

Manager Regional Achizitii & Autorizatii


Candidatul ideal Studiile superioare sunt suficiente.Trebuie să ai permis de conducere categoria B.Experiență în implementarea infrastructurii pasive.Experiență în vânzări sau achiziții de terenuri și relaționare cu autoritățile publice.Să fii orientat către client.Să ai abilități organizatorice bune și atenție la detalii.Să ai abilități foarte bune de identificare și rezolvare a problemelor.Să ai abilități excelente de comunicare în limba română, atât orală, cât și scrisă.Să ai cunoștințe elementare de administrație publică, cadastru și urbanism.Să ai cunoștințe elementare juridice (Legea 50 a autorizărilor, Legea 10 a recepțiilor).Descrierea jobului Negocierea contractelor de închiriere sau de vânzare-cumpărare necesare pentru instalațiile de telecomunicații;Efectuarea operațiunilor specifice închirierii sau cumpărării amplasamentelor;Pregătirea dosarelor de obținere a avizelor necesare;Depunerea, înregistrarea și monitorizarea dosarelor la diverse instituții avizatoare (administrați
SAQ TELECOM CONSULTING S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Specialist Achizitii / Buyer In Cluj-Napoca Experienta in domeniul achizitiilor; Cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare; Abilitati de negociere, analiza, sinteza, previziune si planificare; Cunoasterea limbii engleze; Permis de conducere cat. B; Abilitati de rezolvare a situatiilor neprevazute, rapiditate, promptitudine; Esti o persoana organizata si cu o mare atentie la detalii; Esti un foarte bun negociator si ai foarte bune abilitati de comunicare; Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitati: Se ocupa de identificarea si achizitionarea tuturor componentelor electronice necesare in procesul de reparatii; Intretine relatiile cu furnizorii existenti atat din tara cat si din strainatate; Efectueaza comenzi, urmareste termenele de livrare; Identifica furnizori noi si se asigura de cel mai bun raport calitate-pret; Solicita oferte de pret si se ocupa de comenzile de piese electronice; Negociaza constant
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1650 de salarii introduse în Salario: 4998 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experiență minim 3 ani în achizitii materiale dе constructii Aptitudini dе negociere Cunoasterea pietei si a furnizorilor dе materiale dе constructii Gandire antreprenoriala Abilități foarte bune dе analiză, comunicare și negociere, fermitate, integritate, responsabilitate Abilitatea dе a-si stabili prioritatile si dе a-si planifica activitatile Cunosținte bune dе operare PC : MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook Cunostinte dе limba engleza, limba germana constituie un avantaj Absolvent studii superioare, Universitatea Tehnica dе Constructii constituie un avantaj Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Analizеază documеntаția tehnicа, solicită ofеrtе dе preț, intocmеștе cеreri dе ofеrtă Analizеază din punct de vedеre tehnico-еconomic ofertеle primitе si negociаza preturile Identifica, evalueaza și selecteaza potențiali noi furnizori Participă la selecția de furnizori pentru execuția proiectelor si stabilește pentru activitatea acestora, termenele de livrar
REIF INFRA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Experiență minim 3 ani în achizitii materiale dе constructii Aptitudini dе negociere Cunoasterea pietei si a furnizorilor dе materiale dе constructii Gandire antreprenoriala Abilități foarte bune dе analiză, comunicare și negociere, fermitate, integritate, responsabilitate Abilitatea dе a-si stabili prioritatile si dе a-si planifica activitatile Cunosținte bune dе operare PC : MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook Cunostinte dе limba engleza, limba germana constituie un avantaj Absolvent studii superioare, Universitatea Tehnica dе Constructii constituie un avantaj Permis dе conducere cat. BDescrierea jobului Analizеază documеntаția tehnicа, solicită ofеrtе dе preț, intocmеștе cеreri dе ofеrtă Analizеază din punct de vedеre tehnico-еconomic ofertеle primitе si negociаza preturile Identifica, evalueaza și selecteaza potențiali noi furnizori Participă la selecția de furnizori pentru execuția proiectelor si stabilește pentru activitatea acestora, termenele de livrar
REIF INFRA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1651 de salarii introduse în Salario: 4975 RON/Luna

Consultant Vanzari Showroom si Pregatire Comenzi


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Candidatul IdealAtent la detalii, abilitati de comunicare cu clientii, cunostinte tehnice despre biciclete, punctual, sociabil, lucru in echipa, rezistent la efort si stres, adaptabil, domiciliu stabil in Cluj-Napoca. Descrierea jobuluiConsilierea clientilor in alegerea produselor. Aranjarea produselor in magazin. Pregatirea produselor pentru comenzi on-line. Experienta in domeniu si cunostintele tehnice reprezinta un avantaj. Descrierea companieiMaros Bike este o companie cu capital 100 românesc care activează pe piața din România din 2002. Activitatea principală este vânzarea de biciclete, piese, accesorii de biciclete, închirieri biciclete și service pentru biciclete. Seriozitatea și punctualitatea cu care am dat dovada în servirea clienților noștri de-a lungul timpului ne-a propulsat pe prima poziție ca și magazin dedicat doar bicicletelor la nivel național.Activitatea companiei noastre se desfășoară într-un spațiu fizic situat în Cluj Napoca și on-line cu livra
MAROS BIKE SRL

Agent de vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată?1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes.2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma!3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează.4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei5. Să fie organizată și atentă la detalii.6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată.7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența!9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți.10.Să dea 100 la suta în tot ceea ce face! Descrierea jobuluiAtribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa căt
Prosolar SRL

Agent vanzari teren Cluj Napoca


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Cluj Napoca Trimiteti CV aici sau prin whatsapp la telefonul afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Cluj- Napoca Candidatul ideal:- studii superioare-experienta in domeniul vanzarilor- persoana onesta, harnica si ordonata- cunostinte de utilizare PC- bune abilitati de comunicare-permis categoria B Beneficii :- salariu fix- bonus din vanzari-tichete de masa- autoturism- telefon- laptop-servicii medicale decontate de angajator Responsabilități:- desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate-dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi- identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie- stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceast
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui coleg care sa se alature echipei noastre, pe postul de Reprezentant Vanzari! Cautam o persoana pasionata de autovehicule, care doreste sa isi dezvolte cunostintele si abilitatile in acest domeniu, alaturi de echipa noastra de profesionisti. Angajatul ideal va comunica eficient cu clientii, prezentandu-le produsele din portofoliu si oferind consiliere tehnica de specialitate.Descrierea jobului Sarcini si responsabilitati· Comunicarea cu clientii si furnizorii· Preluarea de comenzi telefonice, pe cai de comunicare digitala, si pe webshop· Facturarea comenzilor catre clienti· Vanzarea directa in showroom a produselor· Receptionarea marfii· Consilierea tehnica si crearea de oferte catre potentialii clienti· Identificarea pieselor auto in programe de specialitate· Monitorizarea situatiei incasarilor de la clienti· Plasarea de comenzi catre furnizori· Supravegherea activitatii din depozit· Mentinerea unui loc de munca curat si ordonatAbilitatile si ca
METZKOV ENGINEERING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3008 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Marasti Cluj-napoca


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Ești o pasionată a modei, adori eleganța și iubesti să oferi clienților experiențe unice în domeniul luxului vestimentar?Suntem în căutare de talente pentru postul de Consilier Vânzări și Operator Comenzi Online în buticul nostru exclusivist de modă de lux!Descrierea jobului Responsabilitati:• Împărtășește-ți pasiunea pentru modă prin consilierea clienților și crearea de experiențe de cumpărare memorabile.• Administrează comenzile online cu atenție și profesionalism, asigurându-te că fiecare client primește produsele doritela timp și în condiții optime.Cunoasterea unui program de gestiune si utilizarea casei de marcat constituie un avantaj.Beneficii:• Tichete de masa + tichete cadou + abonament transport• Te vei bucura de un mediu de lucru rafinat și plin de inspirație, în care vei putea să-ți dezvolți pasiunea pentru modă.• Vei face parte dintr-o echipă dedicată și entuziastă, care împărtășește aceleași valori și aspirații în domeniul luxului vestimentar.• Vei avea op
GUARA MODA SRL

Media netă estimată pe baza celor 672 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Consilier vanzari- Studii medii sau superioare, preferabil în domeniul tehnic sau economic- Cunoştinţe de marketing, logistică-gestiune şi merchandising- Experiență anterioară în domeniul vânzării retail- Pregătire tehnică, inginerie electrică, electronică, telecomunicații- Cunoștințe ERP- Inteligenţă generală şi spirit de observaţie- Expresivitatea limbajului şi capacitate foarte bună de comunicare- Empatie şi diplomaţie- Entuziasm şi capacitate de muncă în echipăDescrierea jobului Consilier vanzari- Primirea, consilierea și pregătirea comenzilor pentru livrarea către clienți- Prezentarea și vânzarea produselor expuse oferind toate informațiile necesare despre acestea- Încasarea contravalorii produselor achiziționate și întocmirea documentelor aferente- Lucrul cu casa de marcat- Stabilirea și găsirea soluțiilor pentru cerințele clienților- Asigurarea că toate produsele sunt prezentate și vândute într-un mod profesionist- Recepționarea mărfii conform politicii interne
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 615 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 268 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.