Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

292 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

292 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate cu diplomă de licenta (reprezinta un avantaj specializarea Constructii sau alte specializari tehnice conexe); Experienta minim 3 ani pe o pozitie similara reprezinta un avantaj; Cunoasterea legislatiei si procedurilor de organizare a licitatiilor publice reprezinta un avantaj; Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word, PowerPoint); Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (termene limita, comunicare intre departamente, livrarea la timp a rapoartelor specifice). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare; Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit); Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Realizeaza activitatea de aprovizionare a materialelor pentru mobilier la comanda, fit-out, prestarilor de servicii in domeniul constructiilor si amenajarilor interioare, pe baza cererilor de achizitie primite de la Project Manager; Urmareste comanda de la plasare pana la livrare conform procedurilor in
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1720 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul tehnic/economic. Experienta dovedita de minim 5 ani pe o pozitie similara. Cunostinte solide de MS Office (Excel, Word). Abilitati excelente de comunicare, negociere si relationare. Capacitatea de integrare rapida, precum si de sinteza, responsabilitate, seriozitate. Experienta de lucru cu termene limita. Cunostinte de limba engleza (nivel mediu-avansat). Permis de conducere categoria B.Avantaje: Absolvent Universitate Tehnica specializare Constructii sau Energetic. Cunostinte SAP. Specializari in domeniul achizitiilor.Descrierea jobului Dezvoltarea strategiilor de achizitii de materiale si servicii necesare proiectelor aflate in derulare. Elaborarea si gestionarea planului de achizitii din proiectele alocate, cu suportul echipei tehnice de proiect. Identificarea, evaluarea si selectia potentialilor furnizori de produse si servicii. Negocierea contractelor de furnizare materiale si servicii : preturi, termene de livrare, conditi
E-INFRA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1692 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Achizitii Produse Alimentare


Candidatul ideal SPECIALIST ACHIZITII PRODUSE ALIMENTARE (Salariu 6000 lei)​Limba Rusa OBLIGATORIE Abilitati de negociere; Cunostinte aprofundate MS Office: word, excel, power point, outlook; Experienta minim 2 ani intr-un post similar si in negocierea contractelor de achizitie, in domeniul de activitate comert / retail; Utilizator de programe soft de tip ERP; Atentie concentrata si distributiva; Capacitate de lucru in echipa; Energie, dinamism, proactivitate; Rezistenta la stres; Dorinta de dezvoltare personala; Capacitate foarte buna de planificare si organizare.Descrierea jobului Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori, conform politicii de achizitii a companiei; Negociaza cu furnizorii contractele de achizitii si cauta sa obtina conditii cat mai avantajoase de calitate, pret, termeni si conditii de plata si livrare, conform politicii de achizitii a companiei; Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii p
TORGSERVICE RM SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Experiență în domeniul achizițiilor;Cunostinte in utilizarea calculatorului si rapiditate de operare;Abilități de negociere, analiză, sinteză, previziune și planificare;Cunoaşterea limbii engleze;Permis de conducere cat. B;Abilități de rezolvare a situațiilor neprevăzute, rapiditate, promptitudine;Esti o persoana organizata si cu o mare atentie la detalii;Esti un foarte bun negociator si ai foarte bune abilitati de comunicare;Ai o atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Responsabilitati:Se ocupa de identificarea si achizitionarea tuturor componentelor electronice necesare in procesul de reparatii;Intreține relațiile cu furnizorii existenți atat din tara cat si din strainatate;Efectuează comenzi, urmărește termenele de livrare;Identifică furnizori noi și se asigură de cel mai bun raport calitate-preț;Solicita oferte de pret si se ocupa de comenzile de piese electronice;Negociaza constant conditiile si termenele de achizitie cu furnizorii;Raspun
ULTRATECH INT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1714 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Agent de vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 5000 LEI pe lună
Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată?1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes.2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma!3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează.4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei5. Să fie organizată și atentă la detalii.6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată.7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența!9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți.10.Să dea 100 la suta în tot ceea ce face! Descrierea jobuluiAtribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa căt
Prosolar SRL

Inginer de Vanzari(Experience with Selling Industrial Equipment)


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 7000 LEI pe lună
Education: Higher education - Mechanical Engineering, Machine Construction, Material Science, or Materials/Strength Engineering Requirements: Technical English language proficiency - advanced level, German language is a plus;Advanced PC skills;Availability to travel;Driver's license category B;Experience with ERP system - advantage;Minimum 1 year of experience working with quality control equipment and sales of industrial equipment, mechanical loading machines for metals, plastics, composites, rubber, paper, and cardboard; Activities:Promote the company's products;Achieve sales targets;Manage and develop the customer portfolio;Implement sales policies established by the regional manager;Negotiate sales terms, deliveries, and payments;Participate in symposiums, seminars, and exhibitions;Prepare offers;Present product features and provide technical consultancy (at the client's location, via email, or phone);
ITalent Hub SRL

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Cluj- Napoca Candidatul ideal:- studii superioare-experienta in domeniul vanzarilor- persoana onesta, harnica si ordonata- cunostinte de utilizare PC- bune abilitati de comunicare-permis categoria B Beneficii :- salariu fix- bonus din vanzari-tichete de masa- autoturism- telefon- laptop-servicii medicale decontate de angajator Responsabilități:- desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate-dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi- identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie- stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceast
Clarismart Consulting SRL

Consultant Vanzari - Optica Medicala


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:- ești sociabil, îți place să comunici cu clienții;- ai răbdare și acționezi cu calm și diplomație în orice situație;- ai o atitudine pozitivă;- ești corect, serios și onest;- ești vigilent, atent la detalii și îți place să fii proactiv și să vii cu soluții;- ai spirit de echipă și te asiguri că menții o atmosferă plăcută la muncă;- ai studii medii finalizate (BAC)/ superioare;- ai cunoștințe de bază de operare la calculator;- reprezintă un MARE avantaj: experiență anterioară în domeniul opticii.Descrierea jobului - întâmpini și oferi consiliere clienților cu privire la produsele și serviciile noastre;- identifici necesitățile clienților și le oferi informațiile corecte despre pro
NOAVIDET SRL

Consultant Vanzari Optica Medicala - Vivo Cluj


Candidatul ideal Consultant vanzari optica medicala - CLUJDescrierea jobului Consultant vanzari optica medicala - CLUJ
OPTICAL INVESTMENT GROUP S.​A.​

Consilier Vanzari Showroom Atria Cluj-napoca


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:*Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;*Pasionate de ceea ce fac, care dau tot timpul ce e mai bun;*Cu orientare catre client;*Cu simt estetic;*Organizate, structurate, cu bune abilitati de comunicare;*Care au cunostinte tehnice despre o categorie de produse dintre urmatoarele: usi, parchet, mocheta, gresie, faianta, obiecte sanitare, tapet, textile (constiutie avantaj);*Cu minim studii medii ( preferabil liceu cu profil real, tehnic);*Cu experienta in vanzari, preferabil intr-un showroom sau in vanzari de produse pe baza de comanda;*Care detin cunostinte bune de operare PC -MS Office.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:*Sa identifici nevoile clientilor, sa-i consiliezi intr-o maniera profesionista si amabila, oferindu-le informatii de specialitate/tehnice despre produsele comercializate: Usi, parchet, gresie, faianta, obiecte sanitare etc.;*Sa realizezi vanzari pe baza de comanda;*Sa intreti showr
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Operational Buyer


Candidatul ideal What should your background look like?• Bachelor’s degree in Business Administration/Management or a relevant field;• At least 2 years of experience in supply chain and operations, preferably in manufacturing;• Advanced skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint) and knowledge of ERP systems (SAP is a plus);• Good English communication skills (both oral and written);• Ability to communicate concisely and act in a multicultural and cross-functional environment at all levels inside and outside the company;• Analytical mindset, proactive and team player attitude;• Ability to work under pressure and adapt to changes;• Result-oriented, and high flexibility;• Willingness to travel, occasionally, to external stakeholders;Descrierea jobului ​Location: Cluj-NapocaOur Operational Buyer is in charge of dedicated product portfolios within SFC Energy. The purpose of the role is to coordinate communication and operational activities between the suppliers and internal stakeh
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 8000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari Prin Telefon Cluj


Candidatul ideal Draga candidat(a),Iti doresti sa activezi in industria farma?Esti apreciat pentru ca inveti rapid lucruri noi si iti place sa imbini cifrele cu relationarea cu clientii?Daca raspunsul este DA, nu ezita sa aplici!Ce ne dorim sa vedem la tine: orientare catre client si rezultate - ai interes pentru conturarea unei cariere în vânzări; studii liceale/ superioare finalizate; experienta de lucru de minimum 3 ani intr-un rol de asistent farmacie sau intr-un job similar postului nostru (telesales/call-center).Descrierea jobului Pana la prima noastra discutie, iti poti forma o imagine despre responsabilitatile postului de Reprezentant Vanzari prin Telefon, astfel: contactarea clientilor si promovarea produselor si serviciilor noastre conform campaniilor planificate; identificarea nevoilor clientilor si propunerea de solutii satisfacatoare; negocierea pachetelor; introducerea si validarea comenzilor in sistem; actualizarea bazei de date clienti cu informatii si cerinte despre cl
SC DONA.​ LOGISTICA SA

Consultant Vanzari - Showroom Cluj


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom ClujȘtii că te potrivești dacă bifezi: Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor; Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări; Cunoștințe de limba engleză – nivel mediu; Nivel mediu de cunoaștere a pachetului Office; Studii medii; Traininguri în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune: de la plasarea unei comenzi până la consultan
EMAG

Consilier Vanzari Tezyo Cluj Vivo Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra de la Cluj!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari Tezyo Cluj VivoIn relatia cu colegii: sun
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Coordonator Regional Vanzari Retail - Cluj


Candidatul ideal Absolvent/a de studii superioare si/sau absolvent/a de cursuri de pregatire post-universitara, preferabil in domeniul bancar, financiar, economic, juridic;Experienta in domeniul financiar-bancar si specific in activitatea de vanzare;Experienta de management al unei unitati bancare;Cunostinte de limba engleza cel putin la un nivel intermediar;Cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, Power Point);Cunostinte privind legislatia specifica de baza emisa de autoritatea de reglementare in sistemul bancar.Descrierea jobului Coordoneaza si participa in stransa colaborare cu Directorul Regional la alocarea obiectivelor de vanzare pe unitatile din Regiune (segment persoane fizice);Implementeaza, impreuna cu managementul unitatilor din regiune si Directorul Regional, actiuni de promovare in scopul indeplinirii obiectivelor cantitative si calitative stabilite pentru unitatile din regiune;Identifica oportunitati de dezvoltarea a unitatilor din regiune;Realizeaza obiectivel
ALPHA BANK ROMANIA SA

Agent Vanzari


Candidatul ideal Esti candidatul ideal daca:- esti energic, pozitiv, spontan, punctual si relationezi usor.- esti orientat catre rezultat, promovare, si sa realizezi ceea ce iti propui.- iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica unde buna dispozitie dicteaza performanta.- acumulezi rapid informatii, esti serios, responsabil si punctual.- vrei sa promovezi sau chiar sa conduci propria echipa.Descrierea jobului Descrierea jobului:- contactezi clientii dintr-o baza de date promovand serviciile si produsele pe care le vei vinde.- tratezi cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari.- asculti activ, depasesti eficent obiectii, esti perseverent in apel si intalnire.- supervizezi complet procesul de vanzare pana la finalizarea acestuia.- organizezi intalnirea in incinta biroului cu clientul.- vei face prezentarea optiunilor de servicii si produse oferind consultanta necesara.- realizezi targhetul zilnic/lunar.Pachetul tau de beneficii:Sistem de salarizare foarte mot
INFINITY ESTATE CONCEPT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2897 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Ești o pasionată a modei, adori eleganța și iubesti să oferi clienților experiențe unice în domeniul luxului vestimentar?Suntem în căutare de talente pentru postul de Consilier Vânzări și Operator Comenzi Online în buticul nostru exclusivist de modă de lux!Descrierea jobului Responsabilitati:• Împărtășește-ți pasiunea pentru modă prin consilierea clienților și crearea de experiențe de cumpărare memorabile.• Administrează comenzile online cu atenție și profesionalism, asigurându-te că fiecare client primește produsele doritela timp și în condiții optime.Cunoasterea unui program de gestiune si utilizarea casei de marcat constituie un avantaj.Beneficii:• Tichete de masa + tichete cadou + abonament transport• Te vei bucura de un mediu de lucru rafinat și plin de inspirație, în care vei putea să-ți dezvolți pasiunea pentru modă.• Vei face parte dintr-o echipă dedicată și entuziastă, care împărtășește aceleași valori și aspirații în domeniul luxului vestimentar.• Vei avea op
GUARA MODA SRL

Media netă estimată pe baza celor 672 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Agent Vanzari Divizia Ambalaje


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane cu :Experienta in vanzari;Abilitati excelente de comunicare si negociere;Studii medii / superioare;Cunostinte solide MS Office (Word, Excel);Permis categoria. B.Personalitate echilibrata, integra; dinamica, flexibila, ambitioasa, orientata catre rezultate si cu spirit de echipa;Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Reprezentant vanzari in cadrul diviziei de Ambalaje.Descrierea jobului Asteptam de la tine sa:Vizitezi si sa facilitezi comenzile de la colaboratorii nostri;Dezvolti partenerii existenti si sa cresti portofoliul de clienti;Mentii permanent legatura cu partenerii, clientii din portofoliu;Negociezi si sa inchei contractele de vanzare cu clientii;Supervizezi marfa livrata pe baza comenzii;Monitorizezi piata si concurenta.Noi iti oferim:Un pachet salarial atractiv (salariu fix + bonuri de masa 40lei/zi lucrata sau diurna + bonus de performanta);Posibilitatea de a-ti consolida si dezvolta cariera intr-un medi
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Senior Buyer With French/​english


Candidatul ideal All about youWe value passion and attitude over experience. That’s why we don’t expect you to have every single skill. Instead, we’ve listed some that we think will help you succeed and grow in this role:Degree level qualificationGood knowledge of procurement/purchasing (raw materials)Experience in a relevant positionExperience with ERP systems (SAP is an advantage)Fluency in English and/or FrenchGood communication and collaboration skillsInitiative and autonomyDescrierea jobului At Alstom, we understand transport networks and what moves people. From high-speed trains, metros, monorails, and trams, to turnkey systems, services, infrastructure, signalling and digital mobility, we offer our diverse customers the broadest portfolio in the industry. Every day, 80,000 colleagues lead the way to greener and smarter mobility worldwide, connecting cities as we reduce carbon and replace cars.Could you be the full-time Buyer with French/English in Cluj-Napoca, Romania we’re look
ALSTOM GSS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Store Manager /​ Supervizor - Cluj (m/​f)


Candidatul ideal Profilul candidatul cautat pentru ocuparea functiei de Asistent manager magazin din cadrul companiei Puma Sports Romania, este urmatorul : Studii medii finalizate Spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; Amabilitate fata de clienti si colegi; Rezistenta la sarcini repetitive si oboseala; Atitudine pozitiva; Cunoasterea limbii engleze de nivel mediu; Aptitudine si disponibilitate de a invata lucruri noi si de a face fata provocarilor; Experienta anterioara pe un post similar de minim un an de zile.Dacă esti o persoană flexibilă, deschisă și dedicată, PUMA iti oferă sansa sa lucrezi pentru cel mai cool brand de articole sportive, intr-o echipa dinamica si cu multa voie buna!Descrierea jobului Colegii tai te vor astepta in magazinul PUMA din Cluj .Responsabilitati Asistent Manager: Ofera asistenta si indrumare clientilor in privinta articolelor PUMA oferite spre vanzare Asigura necesarul de marfa la raft Actualizeaza etichetele de pret si afisele promotiona
PUMA SPORTS ROMANIA SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.