Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2 Locuri de Munca Administrativ in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2 Locuri de Munca Administrativ in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Responsabil Administrativ /​ Achizitii


Candidatul ideal Spirit intreprinzator, atent la detalii, simt practic si pragmaticPersoana energica, organizata, riguroasaBune abilitati de comunicare cu diferite categorii de angajati si furnizoriCunostinte de management al proiectelorExperienta in managementul echipei de minim 3 aniExperienta in gestionarea resurselor si a contractelor (administrarea unei cladiri reprezinta un avantaj)Cunoasterea limbii englezeCalculator – Word, Excel, transfer de dateStudii superioare reprezinta un avantajPermis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributii specifice:Aloca eficient resursele prin:- Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)- Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii- Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilorResponsabilitati ADMINISTRATIVE:Gestioneaza efficient bugetul operational al cladirii – mentenanta, reparatiiGestioneaza efficient bugetul de operare si intretinere al echi
FABRICA GRIVIŢA SRL

Consultant Fonduri - Europene Si Guvernamentale


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana atenta la detalii, ce poseda abilitati foarte bune de organizare şi planificare. De asemenea persoana trebuie sa aiba disponibilitate de a lucra in echipa sau individual si de a lucra organizat.Abilitatile de comunicare trebuie sa fie excelente - atat scris cat si verbal - intrucat se va tine legatura cu fiecare client in parte.Beneficii: Salariu motivant, cu posibilitatea de crestere in functie de performante; Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației; Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe. Biroul este amplasat in zona centrala - Piata UniriiDescrierea jobului Responsabilitati: o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernalemtale; stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste; mentinerea legaturii cu clientul; elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii
MBV TAX EXPERT CONSULTING S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.