Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Administrativ in Targu Mures

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Administrativ in Targu Mures

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Administrativ in Targu Mures si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Administrator/​secretara


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta de cel putin 6 luni;• Absolvent/a studii superioare;• Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel avansat, Outlook);• Limba engleza la nivel mediu;• Atitudine pozitiva orientata spre client;• Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;• Preocupare pentru exactitate;• Orientare catre rezultate;• Autonomie;• Initiativa si pro-activitate.Descrierea jobului • Preia mesajele primite (prin telefon, fax, e-mail) si le distribuie destinatarilor in companie;• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;• Arhiveaza diverse tipuri de documente;• Actualizeaza in sistemul informatic datele de indentificare ale clientilor, atunci cand este necesar sau cand i se solicita acest lucru;• Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;• Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curaten
RENANIA TRADE SRL

Trainee Economist /​ Business Administration /​ Sales /​ Marketing (225306)


Candidatul ideal Vrei să fii tu noul trainee GraduatE.ON?Dacă ai pasiuni în diverse domenii și crezi că se pot adapta cerințelor companiei, dar nu știi exact cum și unde să descoperi acest aspect, GraduatE.ON este mediul perfect pentru tine. Află dacă îndeplinești condițiile pentru poziția de TRAINEE ECONOMIST / BUSINESS ADMINISTRATION / SALES / MARKETING.Căutăm: Studenți în ultimul an, nivel de licență sau master, cu performanțe academice bune în domenii precum Finanțe, Contabilitate, Management, Marketing, Administrarea Afacerilor sau domenii conexe, dar nu limitat la acestea Implicare în activități extracurriculare, precum participarea la organizații studențești, voluntariat sau prezentări la sesiuni științifice Cunoștințe solide de Microsoft Office și limba engleză Disponibilitatea de a călători în diferite orașe din țară și de a participa la stagii în cadrul E.ON România și Delgaz Grid Abilități bune de lucru în echipă, capacitate analitică excelentă și comunicare eficientăDescrie
E.​ON ROMANIA SRL

Functionar Administrativ


Candidatul ideal Excelente cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);Abilități bune de comunicare , organizare și prioritizare;Atitudine orientată către rezolvarea problemelor;O bună atenție la detalii și precizie;Capacitate de gestionare a mai multor sarcini simultan;Rigoare, minuțiozitate şi răbdare;absolvent de studii medii/superioare în domeniul administrativ/economic;experiență profesională de minim 3 ani.Descrierea jobului Întocmirea pontajelor angajaților la finalul lunii;Întocmirea graficelor de muncă și rezolvarea eventualelor discrepanțe care pot apărea pe parcursul turelor de serviciu(pregătire profesională/delegații/concedii/schimburi de ture);Păstrarea legăturii cu personalul ce își desfășoară activitatea în punctele de lucru;Organizarea și direcționarea documentelor către diferite departamente (administrarea fluxului de documente);Inventarierea documentelor in funcţie de diferite criterii prestabilite;Întocmirea de rapoarte şi situații solicitate de către
INTERVENTII ACTIVE IN ATMOSFERA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 942 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cerințe: absolvent de studii economice medii / superioare, stabilitate ,autodisciplina, rationament matematic, aptitudini numerice, cunoasterea programului Winmentor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: inregistrarea documentelor contabile, verificarea conturilor analitice furnizori/clienti, verificarea evidentei platilor si incasarilor, pastrarea legaturii cu clientii.
ADMINISTRATIV BUSINESS SRL

Media netă estimată pe baza celor 5541 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal  Experiență profesională (minim 1 an) în domeniul consultanței, în elaborarea și implementarea proiectelor de finanțare cu fonduri europene/naționale, respectiv experiență specifică pe programe precum: POR/ POC / POIM / PNRR / PNDR Cunoașterea instrucțiunilor specifice aplicabile proiectelor europene Cunoștințe de operare a platformelor on-line precum MySMIS / AFIR Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizare Atenție la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență, devotament și responsabilitate. Să fie dispus(ă)să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare . Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual. Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului  Analiza și interpretarea corectă a programelor de finanțare lansate Verificarea/analiza detaliată pentru stabilirea eligibilității solicitanților Comunica
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 20 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Secretar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SECRETAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: BUNGALOW.NET MARKETING SERVICES SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
BUNGALOW.​NET MARKETING SERVICES SRL

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Functionar Administrativ - Ajofm | Anofm


Ocupatia: FUNCTIONAR ADMINISTRATIV - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C. Webbeds Services S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
S.​C.​ WEBBEDS SERVICES S.​R.​L.​

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Administrator Financiar (patrimoniu) (studii Superioare) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ADMINISTRATOR FINANCIAR (PATRIMONIU) (STUDII SUPERIOARE) - AJOFM | ANOFMAngajator: UNIVERSITATEA DE MEDICINAFARMACIESTIINTE SI TEHNOLOGIEGEORGE EMIL PALADE"TG MURESExperienta: Avansat (5-7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: TARGU MURES
UNIVERSITATEA DE MEDICINA,​ FARMACIE,​ STIINTE SI TEHNOLOGIE ,​,​GEORGE EMIL PALADETG MURES

Administrator operatiuni curente-Agentia DAMBUPermanent contractTargu Mures,​ Romania - Full-Time


Administrator operatiuni curente-Agentia DAMBU Permanent contract|Targu Mures|Retail & online banking Administrator operatiuni curente-Agentia DAMBU Targu Mures, Romania Permanent contract Retail & online banking Misiune Echipa noastra cauta colegi dornici sa invete si sa evolueze in mediul bancar pe roluri de Front Office. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Iti oferim un mediu dinamic unde poti sa: Asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti Efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice Primesti si verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri Asiguri gestionarea numerarului Profil Ai competente bune de comunicare, munca in echipa si vanzari? Alatura-te noua daca: Ai cunostinte economice si bancare generale Po
Société Générale Assurances

Angajam Administrator Cladiri In Targu Mures


angajam cu norma intreaga administrator cladiri in localitatea Targu Mures, str Depozitelor pentru inchirierea si administrarea spatiilor proprii ale societatii.
SPID
Vezi alte joburi relevante

Asistent Manager


Candidatul ideal Asistent ManagerCerinte: Studii superioare Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala constituie avantaj. Capacitatea de a utiliza eficient CRM si alte software-uri de office (word, excel, powerpoint). Abilitati de comunicare si colaborare puternice. Abilitati excelente de organizare si atentie la detalii. Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan, prioritizand eficient.Descrierea jobului Cautam ASISTENT MANAGER care sa ne ajute sa crestem capacitatile de consultanta asigurand suport vital echipei noastre de conducere.Vei lucra impreuna cu Directorul Departamentului de Vanzari si Directorul Operational (COO), respectiv cu (CFO), crescand eficienta acestora in activitatea lor.Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului pe care vei avea: Suport continuu in CRM Actualizarea si intretinerea bazei de date a clientilor in CRM, asigurandu-se ca toate informatiile sunt actuale si corecte Suport
DRAUPNIR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3990 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Financiar


Candidatul ideal studii superioare de profil economicexperienta de minim 2 ani in domeniul economiccunostinte bune de operare Windows, Excel, baze de datecapacitate de analiza si verificare, atentie la detalii si acuratetepermis de conducere cat. BDescrierea jobului inregistrarea si mentinerea evidentei extraselor bancarepregatirea platilor zilnice si elaborarea propunerilor de plata saptamanaleemiterea, amendarea si mentinerea evidentei garantiilor bancareintretinerea bazei de date clienti si gestionarea notificarilor legate de tranzactiile financiare
GEIGER TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 34 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Dispecer/​coordonator Transporturi


Candidatul ideal Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa;Persoană organizată, ordonată, atentă la detalii, responsabilă;Bune capacitati dе coordonare si organizare;Inițiativă și orientare către rezolvarea problemelor;Descrierea jobului Activitati spеcifice de еxpеditiе si transport rutier dе mаrfuri;- Mentinerea relatiei cu clientii alocati in vederea onorarii comеnzilor de trаnsport primite;- Coordonаreа optima a vehiculelor si conducatorilor auto;- Onorarea si derularea comenzilor de transport prin intermediul subcontractantilor si a flotei proprii
COLNIC S.​R.​L.​

Lucrator Gestionar Depozit Piese Auto Tg.​ Mures


Candidatul ideal Materom angajeaza LUCRATOR GESTIONAR DEPOZIT.Postul este valabil pentru Tg. Mures.Adresa depozitului: str. Mureseni nr. 29A, Tg. Mures, jud Mures📣Vrem sa te cunoastem daca: ai cunostinte de operare PC; esti indemanatic/a si atent/a; ai cunostinte minime in domeniul auto; stii sa utilizezi scannerul mobil; esti harnic/a si implicat/a; ai disponibilitatea pentru munca fizica, dinamica; ai spirit organizatoric si esti punctual/a; ai capacitatea de a munci in echipa; ai etica profesionala si morala.Descrierea jobului 📑Ce trebuie sa faci ca lucrator gestionar depozit: manipuleazi marfa - piese auto; efectuezi receptia fizica a marfii; aranjezi si confirmi produsele pe rafturi; participi la efectuarea inventarelor periodice; monitorizezi orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; pregatesti marfa pentru distributie; intocmesti documente de insotire a marfii; respecti orele de livrare conform graficului; efectuezi returul pieselor; participi la inventarul perio
MATEROM SRL

Coordonator Grup Validari Si Calificari Sisteme De Utilitati


Candidatul ideal Suntem Gedeon Richter România căutăm un coleg responsabil cu bune abilități tehnice, de organizare, atenție la detalii și comunicare pentru a ocupa rolul de Coordonator grup de validări și calificări ale sistemelor și echipamentelor de utilități și termotehnice, din cadrul Comp.Utilități.Tu ești persoana pe care o căutăm dacă: Ești absolvent de studii superioare profil tehnic, absolvite cu diplomă; Ai experienţă de minim 3 ani în domeniul de validări și calificări GMP (industria farmaceutică); Cunoști schemele tehnologice și de instalații; Cunoști limba engleză / franceză / germană; Ești organizat, atent la detalii și ai abilități de coordonare; Ai cunoştinţe de operare calculator (word, excel).Ar fi un plus pentru tine dacă ai: Experiență în domeniul întreţinerii şi exploatării sistemelor tehnice de utilităţi (apă-canal, RO, SIVAC, centrala termică, centrala frig şi aer comprimat) sau în domeniul întreţinerii şi exploatării de echipamente mecanice sau exploatării inst
GEDEON RICHTER ROMANIA SA

Asistent Marketing Digital


Candidatul ideal Asistent Marketing DigitalDorești să te dezvolți în domeniul marketingului? Atunci te încurajăm să aplici la poziția de Asistent Marketing Digital la Fomco Trade.Viziunea noastră este să devenim alegerea preferată a partenerilor, oferindu-le suport tehnic, stoc de produse și know-how, în mod constant. Având experiență în domeniu suntem poziționați ca furnizori de informație la nivel național în ceea ce privește tahografele.Oferim produse și servicii dedicate, eficiente și durabile partenerilor, furnizori de mișcare în transportul rutier, fiind experți în tahografe de peste 20 de ani.Responsabilitățile tale în calitate de Asistent Marketing Digital vor include administrarea webshop-ului propriu precum și a contului companiei pe diferite platforme de e-commerce (eMag și altele).Urmărirea comenzilor și verificarea listării produselor, crearea sau modificarea de conținut (imagini și texte), administrarea paginilor de socializare (Tik Tok, Facebook, Instagram, )Este importa
FOMCO WOOD S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.