Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

96 Locuri de Munca Agent de vanzari in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

96 Locuri de Munca Agent de vanzari in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Agent de vanzari in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent De Vanzari


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare constituie un avantaj; Carnet de conducere categoria B obligatoriu; Minimum 3 ani de experienta in vanzari (mare avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii si cunoasterea mediului de afaceri); Initiativa, atentie la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Excelente abilitati de comunicare, prezentare, negociere, planificare si organizare a activitatii; Cunostinte operare Outlook, MS Office (Excel, Word) si sisteme informatice (ERP Charisma); Disponibilitate la deplasari.Descrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona/zonele alocate; Realizarea si intretinerea bazelor de date specifice postului pe zona/zonele alocate, precum si sondarea evolutiei pietei si identificarea de noi oportunitati de vanzare a produselor; Organizarea activitatii de vanzare, reprezentare si derulare a contractelor comerciale; Raportari periodice conform cu agenda interna; Ofertare, analiza si suport pentru cont
REGATA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2963 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent De Vanzari - Scule Profesionale


Candidatul ideal Căutăm un coleg pasionat de vânzări si cu experienta in domeniul de vanzari B2B care sa indeplineasca cat mai multe din urmatoarele criterii: Experiență demonstrată în vânzări B2B, preferabil în domeniile: scule, unelte de gradinarit, bricolaj; Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de încredere cu clienții; Orientare către atingerea obiectivelor, cu abilități bune de planificare și organizare; Studii tehnice și cunostinte de baza in utilizarea calculatorului; Permis de conducere categoria B. Disponibilitate pentru munca de teren, deplasari in tara;Persoana cu atitudine pozitiva,dinamica si cu dorinta de perfectionare pe plan profesional!Descrierea jobului Kreativ SRL, o companie stabilă și în continuă dezvoltare, cu o prezență de mai bine de 20 de ani pe piața din România, lider pe piața de import și distribuție a sculelor profesionale, uneltelor de gradinarit de calitate si articolelor de bricolaj, este in caut
KREATIV SRL

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant vânzări


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 LEI pe lună
Cerințele postului Studii medii Cunoștințe medii de limba engleză Disponibilitatea de deplasare în Europa Oferta Salariu de încadrare începând de la 2500 net Tichete de masă în valoare de 40 RON Procent vânzări
Jobville Group SRL

Reprezentant Comercial - Arad


Candidatul ideal Nestlé Romania cauta o colega / un coleg pentru pozitia de Category Developer pentru Arad.Cum poti avea succes?​ Experienta in vanzari - min. 2 ani Absolvent de studii superioare Limba engleza – nivel mediu Carnet de conducere categoria “B” Cunostinte despre piata si industrie FMCG Abilitati de negociere, persuasiune si lucru in echipa Comunicare, entuziasm, abilitati de prezentare.Descrierea jobului O zi obisnuita ar decurge astfel: Conduci prudent pe ruta alocata si vizitezi magazine de tip IKA si TT. Ai o atitudine pozitiva si mentii relatiile de lunga durata cu angajatii si reprezentantii fiecarui magazin. Verifici daca marfa este aranjata corespunzator la raft. Asiguri implementarea materialelor promotionale. Gestionezi stocurile fiecarui magazin. Incerci sa dezvolti noi oportunitati de vanzare in cadrul zonei tale alocate. Te asiguri ca este implementat planul lunar de vanzari.
NESTLE ROMÂNIA SRL

Agent Vanzari Piese Camioane


Candidatul ideal Minim studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj;Permis de conducere categoria B – esential;Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei – reprezinta un avantaj;Cunoasterea limbii engleze – reprezinta un avantajBuna cunoastere a pietei de piese de schimb pentru autovehicule comerciale/camioane – reprezinta un avantaj;Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;Atitudine proactiva, flexibila;Integritate si bune abilitati de lucru in echipa;Disponibilitate de deplasare in zonele de responsabilitate – esential;Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarii de piese de schimb pentru autovehicule comerciale/camioane – de preferat.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza direct produsele comapaniei prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.Planificarea și urmarirea activității de vizitare a clienților, discuții cu acesția pentru identificarea corectă și completă a necesitați
AD AUTO TOTAL SRL

Consilier Vanzari - Tezyo Arad - Full Time


Candidatul ideal Consilier vanzari – ARAD– full timeCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra!Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, pozitivism si altruism;Motivatie si spirit de colegialitate;Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion.Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier vanzari – ARAD– full timeIn relatia cu colegii: sunt desch
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Agent Vanzari Județul Arad


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute; Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetel
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Agent Vanzari Arad


Candidatul ideal Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj); Cunoștințe operare PC (Excel, Word); Cunoștințe de bază de limba engleză reprezintă un atu; Permis de conducere (categoria B).Locație: Arad, RomâniaRaportează: Territory ManagerRol: PermanentAgent Vânzări AradResponsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piaț ă, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Dacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pen
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Consultant Vanzari Junior,​ Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal RapidAuto.ro isi Mareste Echipa!Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei RapidAuto, aplica la noi pentru postul:- Consultant Vanzari Junior, Reprezentant Relatii Clienti - Piese Auto Online;Căutam SuperEroi 🙋🏿‍♂️ pentru consultanta clienti si operare comenzi, cu :- cunostintele in domeniul auto reprezinta un avantaj- pozitiv, amabil (cu zambetul pe buze) si comunicativ in relatiile cu clientii- cunostinte peste medie de utilizare a calculatorului- atentie distributiva.Descrierea jobului Cerinte:- studii medii/superioare de specialitate;- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii- persoana adaptabila, organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa;- capacitate de a acumula cunostinte noi;- Cunoasterea domeniului auto reprezinta un avantaj- Rabdare, calm, voce placuta- Da si informatii generale clientilor care apeleaza referitoare la garantii, statusul comenzi
E-AUTOPARTS EUROPA SRL

Referent Achizitii


Candidatul ideal - Absolvent al unei facultati de profil economic;- Experienta in domeniu precum si cunostintele solide despre legislatia si procedurile de achizitii constituie un avantaj;- Persoana organizata, punctuala, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita, organizare si gestionare eficienta a sarcinilor multiple, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficient cu bune abilitati de comunicare;- Cunostinte foarte bune de operare pc;- Limba engleza - scris-vorbit- citit - nivel avansat.Descrierea jobului -Gestionarea relatiilor cu furnizorii si asigurarea unui nivel ridicat de servicii si calitate;-Participa la procesul de selectare a furnizorilor, negocieri de preturi si verificarea contractelor, analizand ofertele transmise si propune pe cea mai avantajoasa din punct de vedere al calitatii, al pretului si al termenului de executie/livrare;- Intocmeste si analizeaza/centralizeaza oferetele de pret;- Elaboreaza si supune spre aprobare comenzil
DELFINGEN RO - TRANSILVANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 525 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Persoana sociabila;- Persoana deschisa sa invete lucruri noi;- Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;- Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate;- Punctualitate, responsabilitate;🚗Permis de conducere obligatoriu;-Posesorii auto reprezinta un avantaj în plus;-Experienta nu este necesaraDescrierea jobului Beneficii:🔝Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii;🔹Sansa de a lucra intr-o echipa tanara.✅Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari);⏰Program flexibil, independenta in organizarea muncii;✅Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune;🥇🏆Oportunitatea de a te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii;✈️Calatorii in diferite tari.🌍
BG QUALITY AND INVEST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3133 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Top Locations Developer - Reprezentant Vanzari Arad,​bihor


Candidatul ideal - Studii medii;- Minim 2 ani experienta in vanzari in domeniul bunurilor de larg consum (FMCG) in piata traditionala, LKA / IKA / HoReCa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel);- Permis conducere categoria B;- Cunoasterea pietei de distributie locale;- Abilitati negociere;- Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate;- Gandire analitica si abilitati de solutionare a problemelor;- Comunicare si lucru in echipa.Descrierea jobului - Atingerea obiectivelor de vanzare si distributie, mercantizare si spatiu la raft pentru clientii alocati (piata traditionala / LKA / IKA / HoReCa);- Dezvoltarea unei relatii eficiente si profesionale cu clientii din portofoliul alocat;- Largirea portofoliului de clienti;- Implementarea politicii de vanzare si activitatilor de trade marketing;- Introducerea comenzilor de marfa si a informatiilor solicitate in sistemul informatic si transmiterea lor catre distribuitori;- Raportare in sistemul intern al companieiZona aloca
STRAUSS ROMANIA SRL

Store Manager Arad


Candidatul ideal Store Manager AradC&A unul din principalii jucători de pe piața de modă, oferă locuri de muncă sigure într-un mediu de muncă plăcut, orientat către echipă și rezultate. Dacă ești o persoană flexibilă si dinamică te invităm alături de echipa noastra de profesioniști. Store Manager/Deputy Store ManagerDescrierea postului  Managementul si planificarea personalului  Organizarea interna a magazinului  Responsabil (ă) de modul de prezentare al mărfii - VIM  Funcții comerciale cheie (analiza cifrelor de afaceri, rentabilitatea suprafețelor, sortiment, etc.)Cerințe:  Studii medii / superioare  Experiență profesională – de preferat, in vânzări  Spirit flexibil, competențe sociale, dinamism, prezență agreabilă  Abilități de comunicare, persoana motivată si responsabilă  Abilități de Management si disponibilitatea călătoriilor pe durata traininguluiOferim  Oportunitatea sa dezvoltați o cariera de succes  Training-uri specifice  Pachet salarial motivant  Atmosferă plă
CA MODA RETAIL SRL

Merchandiser - P&g - Arad


Candidatul ideal Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook); Abilitati de vanzare si negociere; Capacitate de comunicare si relationare; Abilitati numerice; Spirit de initiativa; Orientarea spre consumator.Descrierea jobului Obiectivul principal:Plaseaza si asigura necesarul de marfa la raft conform standardelor si obiectivelor companiei (aprovizionare, ordonare si expunere, verificare, etichetare, afisare, verficare termen de valabilitate, igienizare, urmarire stoc in vederea realizarii unei comenzi optime), venind in intampinarea nevoilor clientilor.Responsabilitati principale:- Raspunde de asigurarea volumului de marfa corespunzator, in rafturi;- Ordoneaza rafturile pe categorii de produse si pe tipuri de produse;- Expune marfuri intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor;- Adapteaza etichetele si afisele in functie de cerintele curente;- Inlocuieste afisele din promotia veche cu afisele din noua promotie;-
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Top Locations Developer - Reprezentant Vanzari Arad


Candidatul ideal - Studii medii;- Minim 2 ani experienta in vanzari in domeniul bunurilor de larg consum (FMCG) in piata traditionala, LKA / IKA / HoReCa;- Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel);- Permis conducere categoria B;- Cunoasterea pietei de distributie locale;- Abilitati negociere;- Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate;- Gandire analitica si abilitati de solutionare a problemelor;- Comunicare si lucru in echipa.Descrierea jobului - Atingerea obiectivelor de vanzare si distributie, mercantizare si spatiu la raft pentru clientii alocati (piata traditionala / LKA / IKA / HoReCa);- Dezvoltarea unei relatii eficiente si profesionale cu clientii din portofoliul alocat;- Largirea portofoliului de clienti;- Implementarea politicii de vanzare si activitatilor de trade marketing;- Introducerea comenzilor de marfa si a informatiilor solicitate in sistemul informatic si transmiterea lor catre distribuitori;- Raportare in sistemul intern al companieiZona aloca
STRAUSS ROMANIA SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: XAVITEL SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
XAVITEL SRL

Agent De VÂnzari - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT DE VÂNZARI - AJOFM | ANOFMAngajator: ECOSTRATOS S.R.L.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
ECOSTRATOS S.​R.​L.​

Agent Vânzări Arad


Candidatul ideal Locație: Arad, România Raportează: Territory ManagerRol: Permanent Agent Vânzări AradResponsabil de distribuția, merchandisingul și vânzarea produselor companiei, încasarea în termen a creditelor acordate în piaț ă, dezvoltarea și menținerea relațiilor bune cu clienții existenti și abordarea clienților noi.Dacă te alături echipei noastre îți oferim: Un loc de muncă stabil; Oportunitatea de a acumula experiență într-o companie multinațională de prestigiu; Lucrul într-o echipa de profesioniști; Traininguri.Ce urmează? Pre-interviu cu Talent Advisor JTI GBS (Global Business Services); Inteviu cu managerul direct și P&C-ul local.Toate profilele vor fi procesate, însă doar candidații selectați pentru următoarea etapă vor fi contactați de pe un număr din Polonia (aici se află unul dintre Centrele de Servicii Globale JTI). Descrierea jobului Cerințe: Minim 1 an experiență în vânzări, preferabil în industria bunurilor de larg consum (FMCG); Studii medii (studiile superioare re
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Reprezentant Vanzari Proiecte - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de reprezentant vanzari proiecte.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Profilul candidatului ideal- Experienta in vanzarea B2B in domeniul constructiilor - minim 3 ani ( reprezinta un avantaj );- Sa aiba cunostinte temeinice in ce priveste folosirea materialelor pentru finisaje interioare ( usi, parchet, mocheta, covor pvc, lvt);- Personalitate echilibrata, integra;- Dinamic, flexibil, ambitioas, orientat catre rezultate si cu spirit de echipa;- Experienta in gestion
PRED SMY SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 96 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.