Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

110 Locuri de Munca in Alexandria - Joburi in Alexandria

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

110 Locuri de Munca in Alexandria - Joburi in Alexandria

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Alexandria si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Profilul tău Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul Experienţă în conducerea personalului Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Responsabilitățile tale Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilorBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedetermina
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari care va avea urmatoarele atributii: • Sa intampini cu un zambet si sa consiliezi toti clientii • Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor • Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc) • Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat • Sa receptionezi bunurile/produsele in depozit si la livrare • Manipularea marfurilor in depozit, cat si pe suprafata de vanzareDescrierea jobului Te implici si … • iti place sa vinzi si esti super zambaret • pui clientii pe primul loc si oferi servicii competente clientilor • lucrezi din greu si esti activ si vizibil in cadrul echipei tale • esti determinat si iti doresti sa faci cariera in JYSK • iti place sa lucrezi intr-o echipa si comunici usor
JYSK ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui sa aiba urmatoarele atuuri : o buna organizare, rezistenta la stres, intuitie, responsabilitate, atentie la detalii si sa fie cunoscator de limba Engleza (scris si vorbit);Cerinte: Cunostinte de operare PC, Mail, M.S Office ( Excel, Word)Program de L-V intervalul (06-15.00) cu 3 pauze.Salariu motivant.In ceea ce privesc datele personale, conform legii GDPR, subliniem faptul ca vom utiliza aceste date numai in scopul pentru care au fost solicitate, respectiv pentru finalizarea procesului de recrutare. Acestea vor fi stocate in sistemul nostru doar pe perioada procesului de recrutare, ulterior vor fi sterse. In acest context, compania noastra se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte confidentialitatea datelor personale.
TLC SHUTTERS
Candidatul ideal Abilitati avansate de utilizare si punere in functiune a echipamentelor agricole/de constructii. Cunostinte tehnice cu privire la masinile si utilajele agricole/de constructii (preferabil din gama CASE). Cunostinte bune de mecanica, hidraulica, pneumatica si electronica. Persoana pro-activa, orientata catre client si catre rezultate, capabila sa lucreze in echipa. Abilitati de operare a calculatorului. Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Detinator permis de conducere categoria B. Disponibilitatea de a se deplasa in regiunea de responsabilitate: aria judetelor arondate punctului de lucru Alexandria.Descrierea jobului Monteaza, pune in functiune si repara masini si utilaje agricole (tractoare, combine, echipamente de erbicidat, prese agricole, pluguri, discuri, semanatoare, cositoare etc) si/sau utilaje de constructii (excavatoare, incarcatoare frontale, buldoexcavatoare, mini-incarcatoare, buldozere etc). Efectueaza inspectia si pregatirea dinaintea livrar
TITAN MACHINERY ROMANIA
Candidatul ideal Studii medii / superioare- Abilități dе operare PC- Seriozitate, corectitudine și profesionalism în îndeplinirea sarcinilor- Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţiDescrierea jobului Lucrand pе acеst post:- iti vei dezvoltа abilitatilе de comunicarе si nеgociеre cu cliеntii;- vei invаtа sa recunosti bijutеriilе din mаtеriаle prеtioаsе (аur, аrgint);- vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute;- iti vei imbogati cunostintele de gestiune si contabilitate primaraResponsabilitati:- verificarea obiectelor aduse spre amanetare- încheierea contractelor de amanet- efectuarea plăților și a încasărilor conform procedurilor casei de amanet
STYL
Candidatul ideal Sigma CVM is inviting you to join the company and its team as Area Sales Manager.Requirements:- Relevant Technical University degree is preferred- Proven agricultural machines and equipment sales- Advances technical knowledge about agricultural machines and equipment- Customer focused, strong negotiation and communication skills- Advanced skill in anticipating client needs- IT proficiency (ERP, MS Office package, etc)Descrierea jobului Responsibilities:- Promotes, presents and sells agri machines and equipment sold by the Company, in accordance with the standards and commercial policies of the Company- Establishes meetings with clients and maintains permanent contact with clients in the area for which he is responsible- Provides business advice to customers on the purchase of products sold by the Company- Collaborates closely with the company's departments to complete the sales- Proposes and participates in actions to promote the Company's offers (demonstration
SIGMA CVM ROMANIA
Candidatul ideal Pssst! Hei, tu! Esti proaspat absolvent si iti cauti un loc de munca? Te-ai gandit vreodata sa lucrezi in Industria Farma? Dar in Vanzari?Atunci nu sta pe ganduri si aplica!DONA.Logistica este in cautarea unui coleg locat in judetul Teleorman si dornic sa aprofundeze un domeniu nou, in cadrul unei industrii de succes!Vei face echipa buna cu noi daca: Esti activ, te consideri un spirit intreprinzator si cauti mereu solutii; Ai excelente abilitati de comunicare si negociere; Stii sa iti planifici si iti organizezi activitatea reusind sa prioritizezi sarcinile; Te adaptezi usor situatiilor neprevazute si dai dovada de flexibilitate; Ai o gandire analitica, atentie la detalii si iti place sa lucrezi cu cifrele; Ai absolvit studii superioare finalizate sau esti student (domeniul economic constituie avantaj); Detii permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea f
DONA. LOGISTICA
Candidatul ideal Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - min 2 ani (avantaj materiale de constructii) Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze la un nivel conversational Permis Cat BDescrierea jobului Dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti din zona de activitate Realizarea obiectivelor de vanzare lunare si trimestriale Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu parteneri in concordanta cu politica comerciala Administrarea si incasarea soldurilor din piata Monitorizarea pietei de profil si a concurentei Beneficii:Autoturism/tableta/telefon Pachet salarial format din parte fixa+bonus lunar+bonus trimestrial
BALTIC INVEST CEE
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat-obligatoriu; Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv si care au o exprimare clara si cursiva; Persoane cu si fara experienta in call center, inclusiv studenti dornici sa invete si sa progreseze; Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite;Descrierea jobului Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound);BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 9.00 - 17.30(L-V); Salariu atractiv, ce creste cu fiecare an de vechime in cadrul firmei; Bonus anual in functie de performanta; Mediu placut de munca, echipa tanara, energica; Respect si aprecierea rezultatelor muncii depuse.
MARKET INSIGHT SOLUTIONS
Candidatul ideal - minimum studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj);- cunostinte specifice despre industria telecom;- foarte bune abilitati de ascultare si comunicare;- orientare catre client si catre identificarea solutiilor;- limba engleza nivel mediu;- foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul (MS Office).Descrierea jobului La Vodafone vei gasi echipa, informatiile si resursele care te vor stimula sa-ti pui in valoare cunostintele si talentul.Astfel, vei gasi in Vodafone o echipa unita care are drept scop oferirea unei experiente pozitive clientilor in functie de nevoile fiecaruia.Responsabilitatile tale:- interactiunea cu clientii business, identificarea nevoilor, consilierea si comunicarea cu acestia;- dezvoltarea relatiilor cu clientii business, gestionarea bazelor existente si identificarea de noi clienti;- atragerea clientilor noi in portofoliu pein activitati specifice: hunting, recomandari, etc.;- urmarirea evolutiei fiecarui cont in sensul
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Ne extindem echipele de profesioniști în orașul Alexandria.În farmaciile Richter, te vei simți ca acasă, lucrând într-un mediu plăcut, unde poți fi tu însăți/ însuți alături de colegi profesioniști și prietenoși. Te așteptăm în echipa noastră unde facem totul ca la carte și învățăm ceva util din fiecare situație pentru a duce mai departe bunele tradiții farmaceutice. Valorile noastre de angajator ne definesc întru totul, iar colegii noștri sunt mândri să ducă serviciile farmaceutice de calitate, dar și tradiția noastră mai departe.Ne dorim să devenim colegi cât mai repede, însă am dori să îți facem cunoscut și profilul profesional al viitorului farmacist Richter: Studii superioare dе specialitate - Facultatea dе Farmacie Certificat dе Membru al Colegiului Farmaciștilor din România, avizat pe anul în curs; ​Dorința de a ajuta oamenii și de a fi atât suport uman cât și profesional pentru aceștia; Dorința de a evolua și de a construi împreună cu noi; Creativitate, inițiat
Farmacia Richter
Candidatul ideal calitati excelente de comunicare si negociere; experienta in vanzari directe; cunostinte bune operare PC; cunostinte in domeniul utilajelor agricole; permis de conducere cat. B; disponibilitate la deplasari; persoana organizataAvantaj: experienta in vanzarea pieselor de schimb si/sau utilajelor agricoleDescrierea jobului administreaza si dezvolta portofoliul de clienti; prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; stabileste si participa la intalnirile cu clientii; participa la negocieri, monitorizeaza derularea contractelor; cunoaste temeinic caracteristicile produselor comercializate; urmareste realizarea planului de vanzari
MUNAX
Candidatul ideal - studii medii sau studii superioare- permis cat. B - Obligatoriu!- experiența relevanta în domeniul serviciilor de facility management (in special al curățeniei)- experiență în controlul calității serviciilor și în managementul echipelor de aprox. 80-100 de persoane- orientare spre clienți- rezistenta la stres si lucru sub presiune- gândire operativă și proactivitate- cunostinte PC (suita Ms. Office, Outlook)- disponibilitate muncă pe teren- cunoștințe legate de selecția personalului constituie avantaj !!!Descrierea jobului - coordonarea lucrărilor și proiectelor actuale din judetele: BRASOV, ARGES, PRAHOVA, DAMBOVITA, OLT, TELEORMAN, GIURGIU, COVASNA;- coordonarea personalului aferent zonei (evidențe, rapoarte, prezență, înlocuiri, pontaje) - aprox. 70 angajati- organizarea si coordonarea noilor lucrări și organizarea celor ocazionale/periodice- controlul calității serviciilor și rezolvarea promtă a situațiilor neprevăzute- recrutarea personalului- răspunde de instru
DEJA VU INTERNATIONAL
Candidatul ideal Avem nevoie de o persoana cu implicare maxima pentru:- supravegherea si trasarea de sarcini a personalului din subordine;- buna abilitate de lucru in echipa;- evidenta animale (intrari-iesiri) pentru operarea datelor in programele de specialitate- verificarea starii de sanatate a animalelor- pregatire in domeniul fermelor de bovine adulte (tehnician veterinar / medic veterinar)- tratamente + insamantare- furajarea, bunastarea animalelor, biosecuritate.Descrierea jobului Oferim :-salariu motivant;-locuinta de serviciu (daca este nevoie);-autoturism pentru naveta.Detalii extra la: 0727 311 649 - Iancu Eugenia.
AGROSEB
Candidatul ideal Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi;Persoană rezistentă la lucrul sub presiune, integră și corectă;Capacitatea dе a trata clientii intr-un mod profesionist, precum si bune abilități dе comunicare și putere dе convingere;Experienta pe o pozitie similara(asistent vanzari, lucrator comercial, customer sales) constituie un avantaj;Energie și pasiune pentru vânzări, plăcerea dе a interacționa cu clienții;Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament;Capacitate dе lucru în echipă;Prezența agreabilă;Limba engleză si studiile superioare constituie un avantaj.Descrierea jobului Consilierеa și idеntificareа corectă a nеvoii clientului;Prezеntаrеa, promovаreа şi vanzareа produsеlor în conformitаtе cu stаndardеlе şi politicilе comеrciаle ale firmei;Cunoaşterea caracteristicilor tehnice şi comerciale ale produselor;Realizează recepţia produselor potrivit instrucţiunilor primite;Vânzarea prin program de gestiune, cu casa de marcat și scanner;Răspunde d
STYL
Candidatul ideal -atitudine pozitiva si orientata catre rezultate, prezenta placuta, capacitate de a stabili relatii interpersonale, reale abilitati de comunicare;-bun organizator, orientare spre lucrul in echipa;-permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari;-constituie un plus important experienta in vanzarea lubrifiantilor.Descrierea jobului Cautam partener cu propria forma juridica (PFA, SRL, etc.) pentru conlucrarea in vederea preluarii Managementului de Vanzare a produselor marca Hexol in Romania, Zona Sud - judetele: AG, DB, DJ,GJ, MH, OT, TR, VL.Oferim:- mediu de lucru placut, dinamic;- masina, telefon si laptop de serviciu;- programe de training.
MULTILUBE
Candidatul ideal Atat procesul dе vanzare cat si emiterea asigurarilor se fac online.- Studii medii/ studiile superioare constituie un avantaj;- Cunostinte medii dе utilizare PC;- Atitudine proactiva, persuasiv si perseverent;- Bune abilitati dе comunicare, negociere si orientare spre rezultat;- Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj;- Spirit dе initiativa si capacitate dе a lucra in echipa.Descrierea jobului - Mentinеreа si imbunаtatireа relatiеi cu clientii;- Promovareа, prеzentarеa si vanzаrеa produsеlor companiеi;- Efеctuаrеa anаlizei de risc pentru client, construirea de oferte si finalizarea vanzarilor;- Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare;- Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului.BENEFICII:- Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF);- Finantare 24 luni de activitate, in functie de rezultate;- Grile de comisioane progresive;- Traininguri gratuite;- Posibilitatea de a promova pr
DANBIRA AGENT DE ASIGURARE
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Esti o persoana dinamica, motivata, dornica de evololutie si orietata spre rezultat, te asteptam sa faci parte din echipa noastra si sa evoluam impreuna, pe termen lung.Experienta in domeniul vanzarilor, cunostinte de operare PC, permis de conducere categoria B, disponibilitatea pentru activitatea de teren, capacitate de organizare si planificare sunt la fel de importante pentru noi.Experienta in promovarea serviciilor medicale si cunostintele de genetica constituie un avantaj.Si nu ezita sa aplici daca te regasesti in descriere.Descrierea jobului Preluarea unei zone pe care sa faci dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti, prin prospectare continua, semnarea de contracte noi, promovare la medici, realizarea obiectivelor valorice si specificecomunicate, mentinerea si implementarea strategiei companiei pe zona alocata, raportarea fidela si la timp a activitatii din teren, atitudinea proactiva sunt principalele responsabilitati ale jobului.
Clinica Sante
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 110 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.