20 Locuri de Munca Arhivar in Bucuresti
20 Locuri de Munca Arhivar in Bucuresti
Cauta printr-o varietate mare de joburi Arhivar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Arhivar in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Arhivar |
Candidatul ideal Cerinte:- Studii medii,- Curs arhivar constituie avantaj,- Persoana cu abilitati de relationare, extravert,- Cunostinte operare PC Word,Excel,- Experienta pe un post similar, minim 1 an,Descrierea jobului Responsabilitati:- Organizarea arhivei in conformitate cu legislatia in vigoare;- Gestionarea documentelor si stabilirea solutiilor optime de ordonare, inventariere, selectionare, conservare si valorificare a acestora ;- Verificarea si preluarea pe baza de inventar unitatile/ documentele de arhivare;- Mentinerea ordinii in arhiva;- Evidenta intrarilor-iesirilor din arhiva in registrele de evidenta existente;- Intocmirea Nomenclatorului Arhivistic;- Organizarea depozitului de arhivare conform prevederilor Legii Arhivelor Nationale;Oferta (bonusuri, beneficii):- Pachet salarial format din salariu de baza + bonuri de masa- PC
AUTO COBALCESCU SRL
Arhivar - Domnesti |
Candidatul ideal Minim studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat; Experienta de cel puţin 2 ani în acest domeniu de activitate; Cunoasterea legii Arhivelor Nationale (cu completarile si modificarile ulterioare); Curs de pregatire arhivistica cu atestat - curs acreditat de Arhivele Nationale; Cunostinte operare PC; Responsabilitate, seriozitate, capacitate de organizare, atentie la detalii.Descrierea jobului Inregistreaza si tine evidenta tuturor intrarilor si iesirilor de unitati arhivistice sau de documente, a celor pentru uz intern, conform legii. Organizeaza documentele in unitati arhivistice, potrivit problematicii si termenelor de pastrare stabilite in nomenclatorul documentelor de arhiva; Mentine arhiva intr-o ordine care sa permita permanent accesarea acesteia; Intocmeste documentatia si selectioneaza arhiva cu termen de pastrare expirat in vederea distrugerii; Gaseste si preda la timp documentele solicitate de catre persoanele autorizate; Colaboreaza cu diferitele depar
INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
Arhivar - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: ARHIVAR - AJOFM | ANOFMAngajator: Romaero S.A.Experienta: Experienta putina Educatie: Profesional-SCOALA PROFESIONALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUCURESTI
ROMAERO S.A.
Vezi alte joburi relevante
Vanzator pentru vitrina asistata mezeluri intr-un hypermarket |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 LEI pe lună
Angajam vanzator pentru vitrina asistata mezeluri intr-un hypermarket din Vitan.Se lucreaza 8h/zi in doua schimburi de lucru, 5 zile pe saptamana cu 2 zile libere(prin rotatie se lucreaza si in weekend).Perioada de angajare determinata (2 luni) cu posibilitate de prelungire/mutare pe alt proiect.Salariu: 2.800 lei Net/Luna.Pentru detalii suplimentare va rugăm să ne contactați telefonic sau WhatsApp la numarul de telefon afisat!
TRADE MARKETING EXPERT SRL
Administrator cladire/sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti |
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei; tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL
Asistent Medical Bloc Operator |
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Contract individual de munca pe durata nedeterminata;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL
Asistent Medical - Receptie |
Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul IdealStudii de specialitate;Experienţă pe un post similar de minimum 2 ani;Aviz de liberă practică și certificat de membru OAMGMAMR - valabile;Excelente abilități de comunicare și relaționare;Persoană empatică, dinamică, activă;Capacitate de planificare și organizare;Limba engleza - nivel mediu;Cunoștinţe MS Office - nivel mediu Descrierea jobuluiÎntâmpinarea pacienţilor și a vizitatorilor;Preluarea apelurilor telefonice și direcţionarea lor în funcţie de solicitarea interlocutorului;Efectuarea programărilor pentru diverse specialităţi medicale și gestionarea eficientă a circuitului pacienţilor în sala de așteptare;Efectuarea confirmărilor pentru programările efectuate;Pregătirea cabinetelor medicale cu tipizatele și consumabilele medicale necesare desfășurării consultaţiei;Pregătirea instrumentarului, aparatura necesară și asistarea medicului pe durata intervenţiilor și procedurilor medicale;Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale (experienţă în specializarea pe
REVERA ASSISTED SRL
Asistent Medical Sala / Instrumentar Chirurgie Vasculara |
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (sala operatii chirurgie vasculara);Cunostinte privind procedurile de sterilizare a instrumentarului medical si a deseurilor rezultate in urma actului medical;Cunostinte instrumentar specific utilizat;Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare. Responsabilitati:Pregatirea instrumentarului si a materialelor pentru sterilizare;Pregatirea salii de operatie si a materialelor necesare pentru interventii;Pregatirea pacientului pre si post operator;Asistarea medicului si monitorizarea pacientului in timpul interventiei chirurgicale. Beneficii:Salariu atractiv;Tichete masa;Echipa tanara si motivata.
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL
Asistent Medical Anestezie si Terapie Intensiva |
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii de specialitate (Scoala Postliceala Sanitara);Certificat de membru (ALP) si Asigurare MALPRAXIS valabile;Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara (in anestezie);Cunoasterea substantelor anestezicelor folosite (administrare, concentratie, dilutiii, efecte);Cunoasterea aparaturii medicale specifice (aparatura de anestezie, injectomate, etc)Abilitati de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate, abilitati de munca in echipa, proactivitate, implicare, respectarea procedurilor și a practicilor celor mai bune. Responsabilitati:pregătirea medicației pentru efectuarea anesteziei; implicarea în consultul preanestezic;pregătirea pacientului conform indicațiilor medicului; pregătirea aparatului de anestezie și a perfuziilor;implicarea în realizarea tehnicilor anestezice; monitorizarea stării pacientului (tensiune arterială, puls, saturatia
ANGIOMEDICA NOI STIM CE AI PE INIMA SRL
Asistent medical recoltare Welborn Charles de Gaulle |
Companie verificată
Aplica rapid
Descriere post Asistent Medical Recoltare Suntem în căutarea unui Asistent Medical de Recoltare pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial în asigurarea unei experiențe pozitive pentru pacienți în timpul procesului de recoltare a probelor medicale.Locatie job: Clinica Wellborn Charles de Gaulle. Responsabilități:Colectarea corectă a probelor de sânge, urină sau alte tipuri de mostre conform protocoalelor stabilite;Etichetarea și prelucrarea probelor în mod precis pentru a asigura acuratețea rezultatelor;Menținerea curățeniei și asepsiei în zona de recoltare pentru a asigura un mediu sigur pentru pacienți și personal;Interacționarea empatică cu pacienții pentru a le oferi suport și confort în timpul procedurii de recoltare;Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura fluxul eficient al activităților de recoltare a probelor. Cerințe:Diplomă de Asistent Medical;Experiență anterioară în recoltarea de probe medicale reprezintă un avantaj;Abil
Promed System SRL
Asistent medical generalist |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2700 până la 3000 LEI pe lună
Cautam asistent medical generalist care sa adere la valoriler companiei, care sa promoveze brandul si serviciile El Med Clinic, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor. Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa:Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate;Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR;Ai asigurarea malpraxis valabila;Ai simt ridicat de responsabilitate;Ai cunostinte MS Office;Faci fata situatiilor stresante;Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate;Ai experienta anterioara (constituie un avantaj)Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj) Descrierea jobuluiDe ce sa lucrezi la El Med Clinic?Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului;Iti promitem ca nu te vei plictisi;Beneficiezi de training si sustinere privind activitatea profesionala;Te vei dezvolta profesional si personal;Poti avansa in cariera;Iti poti aduce contributia la dezvoltarea com
EL MED CLINIC SRL
Office Manager / Asistent Manager |
Candidatul ideal Rolul tău de director al haosului organizatArhitect al spațiului și timpului: Vei fi responsabil pentru crearea și menținerea unui mediu de lucru care inspiră și facilitează creativitatea și productivitatea.Maestru al acordului și comunicării: Veți fi vocea care unește echipa și veți lucra pentru a asigura o comunicare eficientă și plină de energie.Navigator al logisticii și provocărilor zilnice: Îți vei folosi intuiția și abilitățile strategice pentru a gestiona cu succes orice obstacol care apare în calea noastră spre succes.Inovator curajos: Gândirea creativă pentru a găsi soluții eficiente și inovatoare pentru orice provocare operațională.Pasionat de detalii: Observator atent al aspectelor mici care fac diferența în crearea unei experiențe remarcabile.Descrierea jobului Beneficii și oportunități:Oportunitatea de a face diferența: Fii parte dintr-o echipă care se străduiește să redefinească modul în care lucrurile sunt făcute.Mediu de lucru inspirant și plin de Viaț
WEEX GLOBAL S.R.L.
Treasury Back Office Specialist! |
Candidatul ideal If you have at least 1 year of work experience in Treasury Back Office and you possess: Bachelor’s degree in economics; Very good command of English language; Able to easily integrate in teams, with strong communication and cooperation skills; Very good analytical and strategic thinking skills and judgment;... then we are willing to dedicate our time and resources to integrate you as a Treasury Back Office Specialist!Descrierea jobului In ProCredit Bank you will be able to .. Monitor the bank's daily liquidity Monitor foreign exchange exposures Make registrations and daily reconciliation of NOSTRO accounts Process the international payments and receipts and related commissions Analyze and process all swift messages for Treasury operations In ProCredit Bank we can offer you .. Interesting and challenging work in a stable environment with friendly atmosphere Dynamic multinational team characterized by flat hierarchies and open communication Personal growth opportunit
PROCREDIT BANK SA
Secretara |
Candidatul ideal - Cunostinte operare PC (Microsoft Office);- Limba engleza nivel mediu;- Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare;- Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor;- Studii medii / superioare finalizate;- Excelente abilitati de comunicare, verbal si in scris;- Gandire analitica, caracter organizat si cu accent pe detalii, atentie distributiva buna, rezistenta la stres;- Tact, diplomatie, loialitate si discretie, prezenta de spirit;- Caracter integru, simt de raspundere, orientare spre rezultat si calitate;- Un bun management al timpului.- Carnet cat.B - constituie avantaj.Descrierea jobului Societate in domeniul constructiilor angajeaza o persoana pe postul de secretara avand urmatoarele responsabilitati:- Gestioneaza fluxul de documente din cadrul societatii;- Intermediaza si asigura o comunicare interdepartamentala eficienta;- Gestioneaza intalnirile si sedintele, intocmeste minute si asigura servicii de protocol;-Preia, inregist
YANKONS ACTIV RESIDENCE S.R.L.
Asistent Manager/ Secretara |
Candidatul ideal MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL este companie care s-a remarcat in domeniul : import si distributie pe piata romaneasca si UE a produselor chimice , fiind unul dintre cei mai importanti operatori in acest sector . Sediul societatii este in Bucuresti, Sos. Pipera nr.61, sector 2Cerintele noastre pentru aceasta pozitie sunt: Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor Cunostinte MS Office si Internet Sociabil si comunicativ Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat; Cunostinte de limba engleza. Studii medii/superioare Persoana serioasa si corectaDescrierea jobului Responsabilitatile tale principale pentru aceasta pozitie vor fi: Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara Inregistrarea tuturor documentelor in registrele de intrare/iesire dupa caz si distribuirea lor catre compartimente, transmite la timp documentele
MEDITERANA IMPORT EXPORT SRL
Secretara/asistent Manager |
Candidatul ideal - Abilitati foarte bune de comunicare si relationare- Atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii- Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor- Cunostinte operare PC: pachetul Office (Word, Excel)- Cunostinte minime de limba engleza- Persoana dinamica- Rezistenta la situatii de stresDescrierea jobului - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat- Preia si directioneaza apelurile telefonice- Distribuie corespondenta primita catre persoanele / departamentele carora le-a fost adresata- Preia, sorteaza, inregistreaza, indosariaza si arhiveaza corespondenta primita- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza diferite materiale- Asigurarea activitatilor de protocol- Atributii administrative/secretariat- Salariu atractiv
MAKSAN TECHNO GRUP SRL
Registrator Medical |
Candidatul ideal - Registrator medical -Cunostinte stabile de operare calculator,in programe le adecvate domeniului medical ,in plus este necesar sa stii referinte esentiale despre ce presupune, o consultatie , protocol medical /GDPR ,verificarea documentelor prezentate de pacient.- persoane empatice;- cunoasterea unei limbi straine - nivel mediu.Descrierea jobului Candidatul /a pentru postul de registrator medical,Responsabilitatii:Call center , programarii ale pacientiilor ,inregistrarea consultatiilor pregatirea documentelor medicale si de procol medicale, operarea si verificarea fiselor medicale , rapoarete medicale, incasarea consultatiilor si procedurilor, redactarea registrului de casa, monetar, extragerea raportului Z casa conform fisei postului.LOCATIE: Zona de nord a Bucurestiului - Sos. Gheorghe Ionescu Sisesti, nr. 325 A Sector 1.
BIO ORTOCLINIC SRL
Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest |
Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL
Office Assistant |
Candidatul ideal Proven experience as a back-office assistant, office assistant, virtual assistant or in another relevant administrative roleWorking knowledge of office equipmentThorough understanding of office management proceduresExcellent organizational and time management skillsAnalytical abilities and aptitude in problem-solvingGood written and verbal communication skills (fluent in English)Proficiency in MS OfficeDescrierea jobului Organize office and assist associates in ways that optimize proceduresSort and distribute communications in a timely mannerCreate and update records ensuring accuracy and validity of informationSchedule and plan meetings and appointmentsMonitor level of supplies and handle shortagesResolve office-related malfunctions and respond to requests or issuesCoordinate with other departments to ensure compliance with established policiesMaintain trusting relationships with suppliers, customers and colleaguesPerform receptionist duties when neededCoordinates act
VANTAGE TOWERS SRL
Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala |
Candidatul ideal Esti la inceput de cariera si iti doresti un job in domeniul Educatiei?Echipa Atelierele ILBAH cauta coleg/a in cadrul rolului de Relatii Clienti/ Asistent Coordonator Cursuri Formare Profesionala / Sales Representative. Anuntul este valabil pentru Bucuresti, Ploiesti si Cluj-Napoca.Ne dorim alaturi de noi persoane care doresc sa faca o cariera, sa avanseze si sa performeze in cadrul celei mai creative echipe din domeniul Educatiei.Calitati pe care ni le dorim in echipa noastra:1. Dorinta de a avansa;2. Corectitudine;3. Entuziasm;4. Ambitie.Cerinte:* Cunoasterea programelor de baza de lucru pe calculator: Office: Word, Excel;* Bune abilitati de comunicare;* Capacitate de concentrare si organizare;* Capacitatea de a lucra in echipa;* Carnet - categoria B reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:* Oferirea de informatii corecte si exacte in relatia directa cu clientul;* Preluarea apelurilor telefonice si acordarea de asistenta si consultanta privind prog
ILBAH STUDIO SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: