Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13 Locuri de Munca Asistent manager in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13 Locuri de Munca Asistent manager in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Utilizare pachet MS Office, emailSAGAPunctualitateAtentie la detaliiMinim 5 ani de experienta pe un post similarDescrierea jobului Elaborare si gestionare documente, registre, contracte, facturi, etc.Comunicare prin telefonComunicare prin emailActivitati diverse care tin de activitatea firmeiProgram de lucru:Luni - Vineri: 09:00 - 17:00
AZIMUT VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 3887 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal _absolvent studii superioare: studii economice, socio-umane, sau administrarea afacerilor_capacitatea de a gestiona simultan mai multe activitati de executie si management_organizare si prioritizare a activitatilor zilnice_abilitati de comunicare scrisa si verbala, redactare e-mailuri_fluenta in vorbirea limbii engleze - relatia cu furnizorii straini_organizarea partii administrative a companiei_colectare, gestionare si organizare acte angajati noiDescrierea jobului Responsabilitati:_colectarea informațiilor despre orele lucrate, concediile și alte date legate de timpul de lucru pentru fiecare angajat_asigurarea exactității și corectitudinii informațiilor în documentele redactate_pregătirea și actualizarea documentelor administrative, cum ar fi rapoarte, prezentări sau foi de calcul_cunostinte nivel mediu-avansat de Microsoft, in mod special Excel_contactarea, gestionarea și actualizarea datelor clientilor potentiali_primirea si furnizarea de informații și asistență ge
CUBE 02 SRL

Media netă estimată pe baza celor 3910 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Atentie la detalii, organizare si prioritizare activitati Foarte bune abilitati de comunicare (verbala si in scris); coerenta in exprimare Cunostințe limba engleza Responsabilitate Atitudinea pozitiva, amabilitateDescrierea jobului Ofera suport administrativ in proiectele derulate Tine evidenta contractelor si a facturilor Intocmeste documente administrative Contabilitate primara, centralizarea facturilor si a platilor, emitere facturi pe baza devizelor de lucrari Introduce facturi de achizitii in programul ERP Evidenta fiselor de aptitudine, efecturarea programarilor pentru medicina muncii Evidenta pontajelor Ofera informatii generale despre companie Evidenta necesarului de echipamente folosite de catre angajati si diferite comenzi achizitii Suport in organizarea de teambuildinguri/alte proiecte interne.Beneficii: Program de lucru de L-V Telefon de serviciu Locatie centrala Tichete de masa Iesiri ocazionale cu echipa Teambuilding anual Echipa dinamica
MRB ELECTRIC SRL

Media netă estimată pe baza celor 3945 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent manager dedicat și motivat pentru a se alătura echipei noastre și a contribui la creșterea afacerii noastre. Aceasta este o oportunitate unică de colaborare cu un sistem de pregătire profesională bine pus la punct, într-un mediu dinamic și plin de provocări.Cerințe Abilități excelente de comunicare și relaționare. Capacitatea de a lucra de sine stătător și în echipă. Experiență anterioară în prospectarea și generarea de clienți, sau dorința de a învăța aceste abilități. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Disponibilitate pentru a participa la trainingurile și pregătirea profesională oferite de companie.Descrierea jobului Ce oferim: Oportunitatea de a colabora într-un mediu profesional și dinamic. Sistem bine pus la punct de pregătire profesională pentru dezvoltarea abilităților tale. Posibilitatea de a câștiga venituri atractive în funcție de performanțe. O echipă prietenoasă și susținătoare pentru a vă ajuta să reuși
MOSOR JOHNNY EVENTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4003 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana atenta la detalii , organizata,cunoscatoare a limbii engleze si a pachetului Office.Descrierea jobului Jobul presupune intocmirea ofertelor pentru clienti, suport pentru agentii de vanzari, tine legatura cu furnizorii. Se ofera salariu de baza, bonuri de masa si prime in functie de rezultate.
KVD SRL

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager/​ Secretara


Candidatul ideal Daca esti o persoana ambitioasa, proactiva si sociabila atunci te asteptam in echipa noastra alcatuita din oameni tineri, deschisi spre a invata lucruri noi si cel mai important, iti oferim un mediu placut de lucru si posibilitatea de avansare. - Studii superioare in contabilitate /comunicare/publicitate/marketing - reprezinta un avantaj - Cunostinte de utilizare a computerului - Cunoasterea instrumentelor de plata (cash, card) - Spirit de comunicare, abilitati de exprimare verbala si scrisa, capacitate organizatorica, responsabilitate, seriozitate, comportament etic/integritate morala, onestitate, capacitate de analiză şi sinteză, memorie dezvoltată, judecată rapidă - Experienta in vanzari si relationarea cu clientul - Seriozitate si punctualitate - Atitudine pozitiva si proactiva, orientare spre client - Permis de conducere categoria B obligatoriuDescrierea jobului 1. Raspunde de accesul clienților la parcul auto, raspunde la apelurile telefonice si ofera informatii
AMB AUTOHAUS S.​R.​L.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: RAISA IMOB SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
RAISA IMOB SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: MEGAMIX COMIMPEX SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
MEGAMIX COMIMPEX SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: U.S. Food Network S.A.Experienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
U.​S.​ FOOD NETWORK S.​A.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: EMERSON SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: CLUJ-NAPOCA
EMERSON SRL

Asistent Manager


Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change B
SEMI

Media netă estimată pe baza celor 3828 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Part Time


Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B - deplasări (ocazional). -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (curier , e-mail, ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil !
firma in domeniul auto
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.