Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

173 Locuri de Munca Back Office in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

173 Locuri de Munca Back Office in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Back Office in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Back Office


Candidatul ideal - Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către rezultat;- Persoana energica cu prezenta placuta, loiala, de incredere- Experienta in domeniu reprezinta un avantaj;- Bune abilitati dе comunicare- asculta activ si comunica intr-o maniera clara si structurata;- Abilitatea dе a rezolva problemele cu rapiditate;- Abilitati bune dе comunicare si dе lucru in echipa;- Studii superioare- Cunoasterea limbii engleze – constituie un avantaj- Foarte bune abilitati dе comunicare si dе organizare;- Capacitatea dе a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - Atentie distributiva- Abilitati bune in gestionarea timpului si capacitatea dе a da prioritate sarcinilor.- Cunostinte de operare calculator ( word, excel)Descrierea jobului - Receptii de documente- Activitati de copiere, scanare documente, trimitere e-mailuri;- Expedierea facturi si anexe catre clientul final- Expediaza corespondenta societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
PATRISTRANS VT LOGISTIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 644 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Inginer Mecanic - Back Office


Candidatul ideal Compania noastra cauta un profesionist dinamic si dedicat pentru a se alatura echipei noastre in calitate de Specialist Back Office (Productie/ Vanzari), cu o perspectiva solida in domeniul ingineriei mecanice. Daca esti pasionat de domeniul tehnic aceasta este o oportunitate extraordinara!Vei face parte din echipa noastra daca ai : cunostinte solide de inginerie mecanica si capacitatea de a interpreta si comunica specificatiile tehnice diploma de licenta in inginerie mecanica sau domeniu similar abilitati bune de comunicare verbala si scrisa, in romana si engleza atitudine proactiva si orientata catre rezultate cunostinte de baza Autocad si MS Office experienta anterioara intr-un rol similar in vanzari sau backoffice constituie avantajDescrierea jobului Acestea vor fi responsabilitatile tale atunci cand te vei alatura echipei noastre: asigurarea suportului administrativ si tehnic pentru departamentul de vanzari colaborarea stransa cu departamentul de productie analiza
FEREX PARTNER SRL

Back-office Clerk


Candidatul ideal Back-Office ClerkWe are exciting, if you have:• University Degree in Accounting, Management or Economics;• Experience in accounting field minimum year;• Knowledge of MS Windows, MS Office applications;• SAP knowledge represents an advantage;• English knowledgeDescrierea jobului Back-Office ClerkAre you interested in dealing with the unique and strategic Financial challenges of the 21st century in a professionally challenging and growth nurturing business environment?If your answer is YES, we are inviting YOU to apply for the position of Back-Office Clerk as part of our Finance Back-Office team and to build your future alongside a strong team.The purpose of Back-Office Clerk position is to provide direct accounting services to MOL Romania‘s Retail Department by ensuring the recording on time of all assigned financial-accounting operations according with the law requirements and internal procedures.Location: Cluj-NapocaAs a Back-Office Clerk, a typical day might include
MOL ROMANIA PETROLEUM PRODUCTS SRL

Specialist Asigurări - Back Office - Bt Broker De Asigurare


Candidatul ideal Oportunitate de carieră la BT Broker de Asigurare SRL: Specialist Asigurări – Back OfficeÎn contextul extinderii echipei noastre, căutăm un Specialist Asigurări – Back Office dedicat și pasionat care să se ni se alăture.Dacă ești o persoană care: deține cunoștințe bune de Microsoft Office – Word, Excel; se face ușor înțeleasă și are capacitatea de a prioritiza și gestiona sarcini multiple; este atentă la detalii și are un bun management al timpului, respectand termenele limită; vine cu spirit de echipă, adaptabilitate, gândire creativă, abilități bune de comunicare și o atitudine pozitivăatunci ai toate șansele să fii candidatul ideal pentru pozitia de viitor coleg în echipa BT Broker de Asigurare SRL, mărindu-ti șansele de a intra în spiritul #peopleofBT!Descrierea jobului În calitate de Specialist Asigurări – Back Office, vei fi responsabil pentru: consilierea clienților din portofoliul BT Leasing, companie din Grupul Financiar BT, privind ofertele de asigurare și în
BANCA TRANSILVANIA SA

Logistics Operations Sr.​ Analyst (back Office)


Candidatul ideal Location: Cluj-NapocaContract type: 1 year contractDepartment: Procurement – metallic raw materials purchasing (e.g. scrap)Are you a detail oriented person, curious and eager to gain experience in procurement? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented, you love creating connections, you are well organized and good at analytics.Let us give you a few about us. We have a pleasant work environment, and we strive as a team. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and results. We care about your well-being, hence why we offer a variety of flexible benefits.What do we give you in return? Competitive base salary Flexible working environment (Short Friday/Late Monday) Home office lump sum bonus MyFlexiBenefits - personalized benefits for you and your family members Fixed bonuses for Easter, Christmas, Holiday, and Metallurgist Day P
SILCOTUB S.​A.​

Inginer Vanzari - Back Office


Candidatul ideal Experiența anterioară de minim 3 ani într-un post similar sau într-un post care implică o bună cunoaștere a echipamentelor electrice; Absolvirea unui profil de inginerie electrică, electronică, automatizări; Cunoștințe foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.); Cunoștințe de bază economice (facturare, instrumente de plată, etc); Bune abilități de comunicare, dinamism, capacitate de organizare; Atitudine proactivă și orientare spre menținerea unei relații bune cu clienții.Descrierea jobului Întocmirea de oferte tehnico-economice, conform specificațiilor/documentației primite; Procesarea comenzilor primite, transmiterea confirmărilor de comandă, facturarea și informarea clienților referitor la livrări; Asigurarea suportului comercial și oferirea de soluții pentru clienții alocați; Menținerea și dezvoltarea relațiilor cu clienții din portofoliu.Beneficii: Salariu fix și bonus în funcție de atingerea targetului; Posibilitatea de lucru într-o echipă cu experienț
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Data Analyst/​back Office - Lingua Italiana - Full/​part Time


Candidatul ideal Il candidato ideale, preferibilmente, avrà le seguenti conoscenze: Ottima conoscenza della lingua italiana scritta e parlata; Buona conoscenza del pacchetto MS Office (WORD + EXCEL); Confidenza nell’utilizzo di Sistemi Gestionali per la verifica sulla customer base dei vari clienti;Stiamo cercando persone con le seguenti caratteristiche: Ottime abilità comunicative e di analisi in lingua italiana; Velocità di apprendimento; Autonomia e capacità di lavorare a seconda degli obiettivi;Descrierea jobului Descrizione del lavoro:Il lavoro sarà suddiviso, in base alle skills dei candidati e al loro orientamento, in attività di back office (analisi dati, verifica dati, compilazioni dati, ecc.).Dettagli Offerta: Economica SALARIO NETTO (importo inserito su contratto): 3200 ron/ net Ticket de masa 30 ron/zi Bonus mensili di produzione fino a 1.000 ron Net Bonus annuali di Produzione per i migliori operatori Bonus per festività di Natale per tutti i dipendenti Abbonamento Partner
ABBREVIA RO SRL

Asistent Vanzari Back Office


Candidatul ideal Dacă ești acea persoană despre care prietenii spun că tu ești “omul bun la organizare și atent la detalii, citești anunțul potrivit. Probabil ești o persoană pasionată de domeniul vanzarilor, care iubește să învețe continuu și care abia așteaptă să bifeze lista de rezultate. Și e foarte bine, așa suntem și noi. Dar ca să nu-ți pierzi timpul citind un anunț care nu are nicio treabă cu ceea ce îți dorești tu pentru viitorul tău, îți spunem sincer și specific, care ar fi situația în care ar fi bine să nu aplici pentru acest job:Nu aplica dacă:● Nu ai lucrat cel puțin 1 an ca asistent manager, project manager sau în customer care/back office vanzari● Atunci când înveți un lucru nou, ai nevoie de ajutor constant din partea cuiva● Îți este dificil să îți adaptezi limbajul în funcție de persoana cu care discuți● Dacă ai putea, nu ai vorbi la telefon niciodată, preferi să comunici în scris● Nu iti place sa vorbesti la telefon si sa furnizezi rapid informatiile solicitate● Nu s
AXELEN IMPEX SRL

Asistent medical generalist


Companie verificată
Aplica rapid
Diagnostikum Medical SRL-Laborator de analize medicale cauta asistenta medicala generalista pentru recoltari in laborator si receptie. Prezenta placuta, vorbitor de limba maghiara si romana.
DIAGNOSTIKUM MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent medical stomatologie


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3200 LEI pe lună
EXQ Clinic angajeaza asistent medical cu toate actele la zi (colegiu, malpraxis, avizari etc) pentru domeniul stomatologie.Experienta ESTE necesara. Salariu de la 2500 lei in mana.  Cerințe:sa efectueze programarisa raspunda la telefonsa incaseze si sa emita bonsa sterilizeze instrumentarsa asiste mediculsa recoleteze sange(lucrul acesta se poate invata)
EXQ CLINIC SRL

Front Office Assistant


Candidatul ideal The Front Office Assistant offers administrative support to all functions of company personnel, under the guidance of the Local Director.In this role, you will focus your interpersonal skills to communicate with employees, visitors, suppliers, and clients to find advantageous solutions for their administrative dilemmas. Another pivotal goal for you will be to align all teams on procedures to the benefit of operational efficiency. Group: SFC Energy AGLocation: Cluj-Napoca, RomaniaEntity: SFC Clean Energy SRLWhat your background should look like? Finished Bachelor/Master’s degree; (+) 2 years prior experience in back-office/ secretary/ front desk/ assistant manager roles; Excellent communication skills coupled with excellent self-organization; A problem-solving attitude, with the capacity to manage time efficiently, and prioritize tasks to achieve goals; A strong attention to detail and accuracy in everyday work; Good skills in MS Office applications (Excel, Powerpoint,
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Gestionar Cj


Candidatul ideal Persoanǎ organizatǎ, cu bune abilităţi de planificare, inițiativa, dorințǎ de ȋmbunǎtǎțire a proceselor;Studii medii si experienta de minim 6 luni intr-un post similar;Persoana meticuloasa, atenta la detalii;Cunostinte operatiuni intrare/iesire marfa, efectuare inventare;Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme atunci cand apar;Bune abilitati de comunicare;Cunostinte bune de operare MS OFFICE;Atestat ISCIR pentru motostivuitor, reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Asigura gestiunea stocului de marfa;Introduce marfa in stoc pe baza documentelor de intrare;Efectueaza inventarul stocului de marfa conform procedurilor;Inregistreaza si actualizeaza informatiile referitoare la situatia stocurilor;Intocmeste fisele de magazie si emite avize de expeditie;Achizitioneaza materialele necesare depozitului;Se asigura de incarcarea si descarcarea marfii in conditii de siguranta pentru oameni si
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Secretara /​ Responsabil Administrativ


Candidatul ideal Ne marim echipa!Având sediul în Cluj-Napoca suntem în căutarea unei persoane proactive care va asigura suport administrativ preponderent pentru conducere, dar si pentru colegii din companie.Cautam o persoană atentă la detalii, responsabila, deschisa la nou, organizata și care sa interacționeze ușor cu personalul si colaboratorii companiei. Avem nevoie de un membru de bază al echipei, discret, cu dorința de a învăța și de a construi o carieră solidă.Profilul Dvs.:• Cunoștințe foarte bune de operare PC (Libre resp. pachetul MS-Office)• Cunoștințe avansate de limba engleza (nivel scris/ citit/ vorbit)Descrierea jobului Oferta noastră:• Un loc de muncă stabil• Salariu atrăgător• Asigurare medicală şi tichete de masă• Iniţiere completă la noul loc de muncă• Posibilitatea de a introduce idei proprii şi de a fi creativ• Sarcini de serviciu variate şi provocatoareVeți face parte dintr-un colectiv de oameni deschiși, care vă vor ajuta să vă integrați cât mai ușor.
BKS ENGINEERING SRL

Asistent Manager De Department (m/​f) - Cluj-napoca


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg SRLPERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA Vivo! Cluj-Napoca, FloreștiCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea
PEEK CLOPPENBURG SRL

Assistant Manager /​secretariat


Candidatul ideal Abilitatile candidatului ideal :1. **Comunicare excelentă:** Capacitatea de a comunica eficient cu pacienții, colegii și alți profesioniști din domeniul medical este esențială.2. **Organizare:** Capacitatea de a gestiona programele de întâlniri, rezervările pacienților și alte aspecte administrative ale cabinetului.3. **Cunoștințe de bază în domeniul medical:** Deși nu este necesar să fie medic, o înțelegere a terminologiei și a proceselor medicale poate fi utilă în interacțiunile cu pacienții și colegii.4. **Abilități tehnice:** Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a software-ului de birou pentru gestionarea documentelor, programelor și a altor sarcini administrative.5. **Empatie:** Capacitatea de a trata pacienții cu respect, înțelegere și empatie în timpul interacțiunilor cu ei.6. **Confidențialitate:** Respectarea confidențialității și a regulamentelor privind protecția datelor medicale este esențială într-un mediu medical.7. **Gestionarea stresului:**
RADERM S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Jysk Marasti Cluj-napoca


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Zambesti mereu si ai o atitudine prietenaosa, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Ai entuziasm si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre pr
JYSK ROMÂNIA SRL

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal -studii medii,superioare absolvite-foarte bune abilitati de comunicare, organizare, planificare;-persoana dinamica, responsabila, rezistenta la efort fizic;-abilitati de coordonare a echipei;Descrierea jobului - efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in depozitul firmei;- asigura depozitarea corespunzatoare a marfurilor in depozit, verifica termenele de valabilitate ale produselor existente in stoc- pregateste, ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii pe baza documentelor;- participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii in depozitul firmei;- participa la analiza stocurilor, intocmind necesarul de marfa pe care il transmite departamentului comercial;- participa la inventarul stocului de marfa;-organizarea depozitului si receptia produselor calitativ si cantitativ;-gestionarea stocurilor cat si a documentelor specifice;BENEFICII OFERITE:- Salariul fix + tichete de masa - bonus - Program de lucru luni-vineri in 2 schimburi in intervalul 7 la
NASTICOM IMPEX SRL

Gestionar Depozit Cluj-napoca


Candidatul ideal Dorim sa cunoastem persoane :Care detin cunostinte privind gestiunea stocurilor;Care detin cunostinte bune de operare PC -MS Office;Cu experienta de minim 1 an in domeniu;Au experienta in coodonarea unei echipe;Organizate si responsabile;Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica;Cu abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Care rezista in conditii de stres;Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:*sa asiguri gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare/iesire;*sa urmaresti livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime*sa mentii evidenta materiilor prime pentru productie;*sa planifici, organizezi si coordonezi activitatea depozitului;*sa raspunzi de efectuarea corecta si la timp a receptiilor de marfa;*sa raspunzi de buna desfasurarea a procesului de inventariere;*sa coordonezi activitatea personalului din depozit.Ce iti oferim:*Training de specialitate*Decontare abonament transport*Bonuri de masa in valoare de 40 lei p
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal - Asistent medical full-time- Cabinet stomatologic cu sediul pe Calea Motilor angajează asistentă medicală cu experiență pentru program full-time.- Experiența anterioară pe radiologie retro-alveolară constituie un avantaj.- Suntem în căutare de o persoană organizată, cu atitudine pozitivă, care să asigure suport pentru activitateа medicаlă cu următoarele atribuții: sa pregatească cabinеtul și instrumentаrul să asiste medicul sa verifice daca stocul dе mаterialе in cabinet estе complеt. să reаlizеze toate procedurile necesare sterilizării sa se asigure că procesul de sterilizare este realizat corect.În schimb oferim un mediu de lucru plăcut, într-un cabinet dotat cu echipamente de ultima generație.Mențiuni:Va rog sa trimiteti CV-ul dvs. la adresa de mail [email protected] multumim!
ORTO PERIO DENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3194 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent/​ Referent Import - Cluj-napoca


Candidatul ideal Te invitam sa te alaturi echipei AX PERPETUUM, in calitate de Asistent/ Referent ImportNe dorim sa :Ai experienta in munca administrativa, import, transport; Ai abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Fii o persoana responsabila, organizata, integra, orientata catre atingerea obiectivelor; Ai bune abilitati organizatorice si sa rezolvi problemele cu rapiditate; Ai minime cunostinte de comert exterior, transport international de marfuri, conditii livrare, conditii plata; Ai cunostiinte de operare PC (pachet Office); Cunosti limba engleza la nivel cel putin mediu;Descrierea jobului Ne dorim sa contribui la succesul companiei prin: Verificarea stocurilor si a termenelor de productie la furnizor ; Trimiterea comenzilor pe email furnizorilor; Organizarea activitatii de transport a marfii; Realizarea grupajelor de marfa si stabilirea rutelor de incarcare; Identificarea si contactarea transportatorilor externi; incheierea de contracte cu acestia; Realizarea
AX PERPETUUM IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 173 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.