Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

8 Locuri de Munca Asistent manager in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

8 Locuri de Munca Asistent manager in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3673 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager - Vans Store


Candidatul ideal La Vans facem totul cu pasiune si ne place sa insuflam clientilor nostri un vibe plin dе energie si o experienta excelenta dе customer service. Daca esti pasionat dе fashion si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam cu branduri cool si autentice.Iti punem la dispozitie toate instrumentele dе care ai nevoie pentru a face performanta in vanzari: cele mai recente colectii dе produse, traininguri, un pachet salarial atractiv si un mediu dе lucru ce pune accent pe starea dе bine.Descrierea jobului Cunoastе produsele si colеctiile branduluiRаspundе solicitаrilor clientilorMentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucruMerchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinuluiPregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabileAmenajarea produselor / comenzi / livrari / receptiiFurnizare de rapoarte si analize catre managementRapoarte saptamanale si lunareNoi oferim:Pachet atractiv de remunerareTichete de masaBonusuri d
SC FASHION LIFESTYLEDISTRIBUTION S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager- Otopeni


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, un important furnizor de produse premium pentru casa, cautam un Asistent Manager in Otopeni.Experienta de minim 6 luni intr-o pozitie similara;Studii superioare finalizate;Limba engleza la nivel conversational;Permis de conducere categoria B;Cunostinte Microsoft Office.Descrierea jobului Gestionarea activitatilor de receptie (apeluri, corespondenta, comenzi);Intocmirea rapoartelor si verificarea e-mail-urilor;Comunicarea cu clientii si furnizorii de servicii;Gestionarea calendarului prin planificarea de intalniri si programari;Deplasarea in numele companiei in vederea indeplinirii activitatilor de depunere a actelor.PR/024155
LUGERA MAKLER SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Angajez Asistent Manager


Cerințe: Sa știe să lucreze în excel,word, etc să tina evidența actelor, contractele, Salariul 3500 lei.
Kanteen Food Expert
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 8 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.