Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

24 Locuri de Munca Secretar in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

24 Locuri de Munca Secretar in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Secretar in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager /​ Secretariat


Companie verificată
Aplica rapid
Oportunitate Profesională: Asistent Manager/Secretariat Locație: Otopeni Despre Noi:YOURJOB recrutează Asistent Manager/Secretariat pentru a se alătura unei companii de top din industria petrolieră!Dacă ai experiență pe un post similar, vrem să te cunoaștem! Responsabilități:- Administrare birou: gestionarea corespondenței interne si externe, programarea întâlnirilor și rezervarea călătoriilor;- Suport pentru manager: pregătirea de documente, gestionarea agendei și a programelor de întâlniri;- Comunicare și coordonare: asigurarea unei comunicări eficiente între departamente și părți interesate;- Gestionarea documentelor: administrarea și organizarea sistemului de fișiere;- Recepție și primire: primirea și îndrumarea vizitatorilor și clienților;- Program de lucru, 8h/zi. Cerințe:- Diplomă de studii superioare în domeniul administrativ sau într-un domeniu relevant;- Experiență anterioară într-un rol similar constituie un avantaj;- Cunoștințe solide de operare PC în aplicații de tip Offic
YOUR JOB CONSULTING & RECRUITING SRL

Secretara (contract Pe Perioada Determinata)


Candidatul ideal Vino sa iti implinesti propriul vis: sa ai un job sigur, intr-o echipa unde vocea iti este ascultata, sa fii incurajat si ajutat sa inveti!Acum este vremea ta!Cerinte:Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii.Descrierea jobului Rolul tau:Coordonarea documentelor si corespondentei (corespondenta interna/externa, contracte comerciale, facturi samd).Asigurarea activitatilor administrativ-logistice corelate activitatii departamentale.La Alpha Bank ne bucuram de: Asigurare medicala (putem alege dintr-o gama de furnizori).Tichete de masa in format electronic.Zi de nastere libera si de multe altele...Demersul de recrutare se desfasoara in baza
ALPHA BANK ROMANIA SA

Secretara - Directia Contabilitate (contract pe perioada determinata)


Scurta descriere a companiei ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability. Cerinte Studii medii sau superioare.Ai, de preferat, experienta in activitati precum secretariat, receptie, HR si/sau in zone de interactiune cu clientii/ asistenta clienti.Limba engleza.Utilizator MS Office (Word, Excel).Esti o persoana dinamica si entuziasta, ai o atitudine proactiva si bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala.Esti organizat/a si atent/a la detalii. Responsabilitati Rolul tau:Coordonarea documentelo
Alpha Bank

Asistent Vanzari - Otopeni


Candidatul ideal Cerinte: Experienta relevanta in domeniul vanzarilor sau in functii similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Word, Excel); Orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune; Foarte buna capacitate dе planificare, organizare si sinteza; Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Studii superioare si experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj Cunostinte dе limba engleza la nivel mediu/avansat constituie un avantaj Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; Abilitati in gestionarea relatiilor interumaneDescrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti existenti; Construirea și menținerea relației cu clienții; Intocmirea ofertelor comerciale in limitele aprobate; Pregătirea rapoartelor periodice sau la cerere
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Otopeni - Asistent Vanzari


Candidatul ideal Cerinte: Experienta relevanta in domeniul vanzarilor sau in functii similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba romana; Cunostinte de operare PC (Microsoft Office, Word, Excel); Orientare catre rezultate si capacitatea de a lucra sub presiune; Foarte buna capacitate dе planificare, organizare si sinteza; Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Studii superioare si experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj Cunostinte dе limba engleza la nivel mediu/avansat constituie un avantaj Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare; Abilitati in gestionarea relatiilor interumaneDescrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti existenti; Construirea și menținerea relației cu clienții; Intocmirea ofertelor comerciale in limitele aprobate; Pregătirea rapoartelor periodice sau la cerere
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Educatie: Studii medii/superioareCunostinte, abilitati specifice:Experienta pe un post similar de minim 2 aniCunoștințe de operare PC (Ms Office: Word, Excel, PowerPoint);Limba engleza – mediuPermis de conducere BCunostinte minime in gestionarea si editarea continutului pentru conturile de social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)Persoană atentă la detalii și pasionată de digital marketing;Descrierea jobului Actualizeaza site-ului web SH& Autovit (inclusiv editarea minimă a materialului);Emite facturi de vanzare din cadrul departamentului SH si le transmite catre departamentele operationale ;Preia apelurile directionate de catre departementul CRM si ofera informatii adecvate intr-un mod profesionist, cu focus pe clientGestioneaza comunicarea directa cu clientii de pe toate canalele existente (email, social media, formulare online, telefon)
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Marks & Spencer


Candidatul ideal Întregim echipa de vânzări Marks and Spencer și căutăm Consilieri vanzari!Ne dorim colegi cu pasiune pentru fashion și vanzari, cu foarte bune abilități de comunicare, energici, pozitivi și dornici să se dezvolte într-un mediu internațional!Locatii: Plaza Romania, Băneasa Shopping City și București Mall - VitanDacă te regăsești în descrierea de mai sus, Spune: "DA, Marks and Spencer! "Aplică prin intermediul Ejobs sau trimite-ne CV-ul tău direct la adresa [email protected] jobului Ce vei face:- Vei întâmpina clienții și îi vei consilia în alegerea produselor potrivite pentru stilul lor- Te vei implica în toată activitatea de vânzare prin cunoașterea produselor comercializate în detaliu- Vei ajuta la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare- Vei efectua operațiuni la casa de marcat și POS- Vei păstra ordinea și curățenia în spațiu de lucru.Ce oferim:- Pachet salarial atractiv- Bonuri de masa- Discount la achizitia de produse M&S- A
VOICI LA MODE SRL

Asistent Manager - Vans Store


Candidatul ideal La Vans facem totul cu pasiune si ne place sa insuflam clientilor nostri un vibe plin dе energie si o experienta excelenta dе customer service. Daca esti pasionat dе fashion si in acelasi timp o persoana responsabila si organizata, te asteptam cu branduri cool si autentice.Iti punem la dispozitie toate instrumentele dе care ai nevoie pentru a face performanta in vanzari: cele mai recente colectii dе produse, traininguri, un pachet salarial atractiv si un mediu dе lucru ce pune accent pe starea dе bine.Descrierea jobului Cunoastе produsele si colеctiile branduluiRаspundе solicitаrilor clientilorMentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucruMerchandising / afișarea / prețurilor produselor magazinuluiPregătirea, verificarea și transmiterea documentelor contabileAmenajarea produselor / comenzi / livrari / receptiiFurnizare de rapoarte si analize catre managementRapoarte saptamanale si lunareNoi oferim:Pachet atractiv de remunerareTichete de masaBonusuri d
SC FASHION LIFESTYLEDISTRIBUTION S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Baneasa Shopping City


Candidatul ideal Asistent Vanzari Baneasa Shopping CitySales assistant - Next BaneasaDaca esti o persoana pozitiva, energica si iti doresti o cariera in retail te asteptam in echipa noastra!Hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Asistent Vanzari Baneasa Shopping CitySales assistant - Next BaneasaAvantajele tale: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de lucru flexibil, in ture, 8h/zi Salariu net incepand de la 3000 lei, in functie de experienta si cu posibilitate de crestere Tichete de masa – 600 lei (in functie de zilele lucrate, 30 lei/zi) Decontarea transport Asigurare medicala la o clinica privata Premii lunare si anuale in functie de performantaResponsabilitati: Procesare si receptionare marfa.
NEXT ROMANIA

Asistent(a) De Vanzari In Magazin De Lux Din Mall Baneasa


Candidatul ideal Cerințe: -Minim liceul cu bacalaureat;-Experienta in vanzari imbracaminte de dama;-Atitudine pozitiva,energie buna si buna dispozitie;-Abilitati de comunicare si relationare;-Cunostinte de operare a calculatorului;Descrierea jobului Condiții: -Pachet salarial motivant;-Decontare transport;-Evaluare si cresteri salariale anuale;-Lucru in doua ture;-Super-discounturi pentru orice produs cumparat;-Vacanta gratuita dupa 1an+;-Te vom ajuta sa te dezvolti atat personal cat si profesional;-Contract pe perioada nedeterminata;Responsabilități: -Consilierea clientilor in alegerea produselor;-Aranjarea produselor;-Promovarea colectiilor;-Monitorizarea permanenta a stocurilor;-Mentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat;Aplica si tu pentru a face parte dintr-o echipa puternica,entuziasta,focusata pe rezultate cat mai mari.
OFY GRUP SRL

Asistent Vanzari Intimissimi & Intimissimi Uomo


Candidatul ideal Vino sa faci parte din echipele brand-urilor Intimissimi & Intimissimi Uomo.Candidatul ideal:• abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximiza
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent de Farmacie


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte Absolvent al Scolii Postliceale;Aviz de libera practica, avizat pe anul in curs;Experienta de intr-o farmacie de circuit deschis;Cunostinte operare PC;Abilitati de comunicare si relationare interpersonala;Empatie si orientare spre nevoile pacientilor. Responsabilitati Eliberarea retetelor compensate si gratuite;Identificarea nevoilor pacientilor si clientilor;Oferirea recomandarilor asociate si eliberarea produselor farmaceutice , parafarmaceutice si dermato-cosmetice;Consilierea pacientilor si clientilor cu privire la produsele farmaceutice si informarea acestora
Help Net

Media netă estimată pe baza celor 506 de salarii introduse în Salario: 2485 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Deschidem porțile pentru un nou coleg/a in echipa Hidrostyle!Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra in echipa si implicarea sunt plusurile care te vor ajuta să obtii rezultate performante alături de noi.Ce este nevoie sa detii: Experienta de minimum doi ani intr-un post similar Studii superioare finalizate in domeniul economic constituie un avantaj Foarte bune cunostinte de contabilitate primara si de gestiune Experienta in lucrul cu softuri contabile Excelente cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office Competente de limba engleza la nivel mediu Abilități excelente de comunicare verbala și în scris Foarte bune abilitati de lucru in echipa, gandire analitica si atentie la detalii Atitudine entuziasta, dorinta de invatare, limbaj si comportament elegant Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de asistenta generala pentru echipa manageriala in activitatile administrative Emiti facturile fiscale pentru clientii
HIDROSTYLE SRL

Media netă estimată pe baza celor 3812 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager- Otopeni


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, un important furnizor de produse premium pentru casa, cautam un Asistent Manager in Otopeni.Experienta de minim 6 luni intr-o pozitie similara;Studii superioare finalizate;Limba engleza la nivel conversational;Permis de conducere categoria B;Cunostinte Microsoft Office.Descrierea jobului Gestionarea activitatilor de receptie (apeluri, corespondenta, comenzi);Intocmirea rapoartelor si verificarea e-mail-urilor;Comunicarea cu clientii si furnizorii de servicii;Gestionarea calendarului prin planificarea de intalniri si programari;Deplasarea in numele companiei in vederea indeplinirii activitatilor de depunere a actelor.PR/024155
LUGERA MAKLER SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Otopeni - Gestionar Depozit


Candidatul ideal Cerinte:- capacitate de planificare si organizare;- cunostinte privind managementul stocurilor;- cunostinte PC (MS Office, Internet);- orientare catre client, spirit de competitie, gandire analitica, seriozitate;- abilitati de prezentare, comunicare, organizare, negociere si lucru in echipa;- creativitate si spirit de initiativa;- experienta in gestiune sau vanzari minim 2 ani poate constitui un avantaj;- experienta in domeniul materialelor de constructii si in domeniul produselor metalurgice poate constitui un avantaj;- cunostintele de contabilitate primara si facturare pot constitui un avantaj;Descrierea jobului - planifica, organizeaza si conduce activitatile specifice din cadrul depozitului;- analizeaza, decide si confirma respectarea termenelor de pregatire a comenzilor de produse, in functie de termenele de livrare solicitate;- se asigura de existenta si corectitudinea tuturor documentelor de intrare / iesire;- asigura integritatea stocului de produse din depozit
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Magazioner/​gestionar Depozit - Mogosoaia


Candidatul ideal Atestat de stivuitor si experienta de lucru pe acesta minim 1 anExperiență în operarea Reach Truck minim 1 anAtestat ISCIR validExperienta de lucru in programe WMSExperienta in partea de inventareExperienta in partea de incarcare/descarcare moto - atv-uri reprezinta un avantaj.Permis de conducere categoria A / B reprezinta avantajDescrierea jobului Asigura pregatirea marfii ( picking and packing) pentru transferurile intre gestiuni, dealerii si clientii finali;La receptia marfii in depozit, verifica documentele (NIR-urile) si semnaleaza eventualele diferente;Efectueaza operatiuni de introducere in stoc a marfii;Respectă normele specifice gestionării stocurilor;Asigura optimizarea spatiul din depozit;Raporteaza orice eroare survenita in procesul de ambalare/deteriorare a coletelor;Utilizarea Reach Truck-ului - zilnica in activitatea de depozit.BeneficiiSalariu motivant, tichete de masa ( valoarea individuala de 40 ron/tichet), + bonusuri de performanta;Contract de muncă
ASP GROUP EAST SRL

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: BEM RETAIL GROUP SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: OTOPENI
BEM RETAIL GROUP SRL

Contabilitate Secretariat


Onix Sercom SRL doreste colaborarepentru servicii de contabilitate-secretariat. Angajeaza functionar pentru financiar-contabil, contabilitate primara. Cerinte : studii medii domeniul financiar-contabil, cunostinte activitati secretariat Relatii : CV la email
Onix Sercom
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 24 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.