Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

7 Locuri de Munca Asistent manager in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

7 Locuri de Munca Asistent manager in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare, de preferat domeniul administrativ, resurse umane;- abilitati de lucru in pachetul Office (preponderent Word, Excel si Outlook);- atentie distributiva si atentie la detalii, atitudine proactiva;- capacitate organizatorica foarte buna;- limba engleza nivel mediu;- permis de conducere categoria B ;- capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu angajatii si colaboratorii.Descrierea jobului Responsabilitati administrative:- Receptionarea facturilor primite de la furnizori precum si inregistrarea si directionarea acestora catre departamentul financiar;- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, curier, e-mail;- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;- Asigurarea facilitatilor de cazare si transport pentru v
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager Sizeer - Ploiesti Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Manager Sizeer - Ploiești Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Manager Departament Comercial- Import-export


Candidatul ideal Locatie job: CampinaCERINTE:- Studii superioare;- Experienta minim 1 an in domeniul import-export reprezinta un avantaj;- Cunoștințe de limba engleză constitutie un avantaj;- Cunostinte foarte bune operare PC (MS Office – Word&Excel) nivel avansat;- Bune abilitati organizatorice si de comunicare, persoana motivata si proactiva;- Abilitatate de a stabili prioritati;- Multi-tasking si time management;- Permis de conducere categoaria B-constiuie un avantaj;Competenţe personale: stabilitate, seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.);Descrierea jobului Descrierea jobului/Responsabilitati:Intocmire documentatie import/export (factura comerciala, packing list, B/L, declaratii, etc.);Mentine relatia cu comisionarii si autoritatile in vederea operatiunilor vamale de impor
AVEURO INTERNAIONAL S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.
Meda Utilexpert Consulting

Media netă estimată pe baza celor 5775 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager - Colaborare


Oferim in industria de Sanatate si Ingrijire Personala: - sansa de a va ingriji de sanatate - activitate part time/full-time - program flexibil; - munca in echipa, dezvoltand propria afacere, - venituri progresive, in functie de implicare; - experienta minima; - formare si instruire gratuita la standarde inalte; - dezvoltare personala si profesionala, - castiguri motivante chiar din prima luna de activitate, proportional cu efortul depus. Daca sunteti o persoana motivata sa traiasca sanatos, decent, serioasa, perseverenta, dispusa sa munceasca sustinut in parteneriat cu o companie internationala - lider mondial in domeniu wellness, fitness si productie de suplimente alimentare cu ingrediente naturale, asteptam CV-ul dvs sau telefonul.

Angajam Ospatar Ajutor Bucatar Pizzer Barman Asistent Manager


Hai în echipa mea! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. Vreau să facem treabă bună împreună, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă l
SC Mehrzads Culinary Lab SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.