Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

58 Locuri de Munca Office Assistant in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

58 Locuri de Munca Office Assistant in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent medical Clinica Wellborn Ploiesti


Companie verificată
Aplica rapid
Principalele responsabilitati:-Intampina clientii care sosesc in spital si ii indruma catre sala de asteptare, respectiv cabinetul medical unde va avea loc consultatia;-Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale;-Claseaza si arhiveaza rezultatele, fisele sau dosarele medicale si cererile pacientilor;-Elibereaza rezultatele analizelor si verifica achitarea contravalorii acestora;- Preia si distribuie corespondenta. Cerinte:-Minim 6 luni experienta de lucru cu clientii intr-o clinica medicala sau spital privat;-Experienta anterioara intr-o pozitie similara poate constitui avantaj;-Orientare catre client;-Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;-Atentie la detalii;-Limba engleza nivel mediu;-Cunostinte medii de utilizare a calculatorului ,internet, aplicatiile Word, Excel;-Studii liceale finalizate; Locatie job: Clinica Wellborn Ploiesti In situatia in care considerati ca indepliniti criteriile de mai sus si va doriti sa lucrati intr-un mediu comp
Promed System SRL

Gestionar Magazie Piese Auto - Autoklass Ploiesti


Candidatul ideal AUTOKLASS PLOIESTI, isi mareste echipa !Ce ne dorim de la tine:• Minim studii medii tehnice;​• Experienta pe un post de magazioner de minim 1 an;• Cunostinte tehnice auto ;• Bune abilitati de organizare si atentie la detalii;• Cunostinte solide de operare PC;• Permis de conducere min. categoria B ;• Abilitati de comunicare si relationare. Descrierea jobului Rolul job-ului: Gestionare de piese, accesorii si materiale folosite in reparatia si intretinerea autoturismelor. Vei asigura gestiunea fizica a stocului de marfa, te vei ocupa de receptia cantitativa (prin numarare) si calitativa (la nivel vizual) a tuturor produselor primite. De asemenea, vei asigura inregistrarea, pelucrarea si miscarea stocurilor si vei fi responsabil cu depozitarea corecta, in conformitate cu indicatiile producatorilor, pe categorii si tipuri de produse in spatiul de depozitare.Beneficii: Salariu atractiv ; Tichete de masa; Bonusuri in functie de rezultate ;Oportunitatea de a te dezvolta intr-u
AUTOKLASS CENTER SRL

Manipulant Marfa (ajutor Gestionar Depozit Frigorific)


Candidatul ideal Betty Ice caută un nou coleg / o nouă colegă pentru filiala din Prahova, punct de lucru Ploiești.Cerințe:- Abilitati de comunicare, negociere, spirit de echipa;- Simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva;- Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților;- De preferat sa aiba domiciliu in Ploiești sau imprejurimi;- Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă, orientata spre rezultate si client.Descrierea jobului Responsabilități: Acordare ajutor pentru gestionarul depozitului; Pregatirea mărfii; Descarcarea autovehiculelor de livrare; Întocmirea comenzilor; Alte activități.
BETTY ICE DISTRIBUTIE S.​R.​L.​

Asistent Manager Sizeer - Ploiesti Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal empatiedeterminarecooperareadaptabilitateabilitati de comunicare si relationareatentieDescrierea jobului - Participa, alaturi de medic, la consultatie (initiala,de control,la cerere sau a bolnavilor inclusi in programe de sanatate) ;- Se ocupa de programarea pacientilor pentru consultatie si intocmeste liste de prioritate pentru serviciile medicale programabile,daca este cazul ;- Efectueaza evaluarea primara a starii bolnavului (aspect general, culoare, edeme, postura, stare de agitatie) si face masuratori ale constantelor biologice (temperatura, TA, puls, respiratie);- Pregateste pacientul pentru examinare si asista medicul in realizarea investigatiilor;- Efectueaza tratamente (per os, injectabil, percutanat, etc.), la recomandarea medicului
CABINET MEDICAL DR.​ REBEGEA CRISTINA ELENA SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal- Absolvent studii medii (bac) sau superioare;- Cunostinte de operare calculator- Abilitati de comunicare, organizare, sistematizare si prioritizare;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp;- Rapiditate in analizarea si operarea documentelor;- Capabil sa lucreze individual dar si in echipa;- Disponibilitate imediata de angajare.- Salariul negociabil in urma interviuluiDescrierea jobului Asistent Vanzari / Consilier vanzariSuntem în căutarea unui Asistent Vanzari / Consilier vanzari pasionat de domeniul vânzărilor și dornic să se alăture echipei noastre dinamică. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către clienți și dornică să își dezvolte abilitățile în vânzări, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Responsabilitățile principale ale acestui rol includ asistarea clienților în identificarea nevoilor acestora, oferirea de consultanță specializată privind
Confidenţial

Asistent Vanzari /​ Consilier Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal- Absolvent studii medii (bac) sau superioare;- Cunostinte de operare calculator- Abilitati de comunicare, organizare, sistematizare si prioritizare;- Capacitate de asimilare si procesare a informatiilor;- Orientare spre obtinerea de rezultate de calitate si la timp;- Rapiditate in analizarea si operarea documentelor;- Capabil sa lucreze individual dar si in echipa;- Disponibilitate imediata de angajare.- Salariul negociabil in urma interviuluiDescrierea jobului - Vanzarea produselor companiei, prin telefon
Confidenţial

Asistent Medical


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent medical dedicat și pasionat să se alăture echipei noastre în creștere. Dacă aveți experiență în domeniul medical și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă pune în valoare cunoștințele și abilitățile într-un mediu dinamic și stimulant, vă invităm să aplicați pentru postul de asistent medical în cadrul clinicii noastre din București.Cerințe: Diplomă de asistent medical Experiență anterioară în domeniul medical, reprezintă un avantaj dar nu este o condiție. Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra eficient într-un mediu de echipă. Capacitatea de a gestiona situații de stres și de a oferi suport emoțional pacienților. Cunoasterea Sistemul Informatic Unic Integrat -SIUI - constituie un avantaj. Descrierea jobului Responsabilități: Furnizarea de îngrijiri medicale și suport pacienților sub supravegherea unui cadru medical autorizat. Evaluarea stării pacienților și raportarea acestora către personalul medical de condu
VISUS CLINIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3311 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Medical @ Dent Estet


Candidatul ideal Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!Căutăm colegi noi, oameni cu care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.Dacă ești asistent medical, te așteptăm la DENT ESTET pentru a-ți construi o carieră de succes alături de o echipă tânără, motivată, multidisciplinară, al cărei principal obiectiv este sănătatea pacienților și dorința de a le dărui zâmbete naturale și estetice.Ce ne dorim de la viitorii colegi: Integritate, corectitudine, implicare; Atitudine pozitivă și constructivă față de echipă și pacienți; Dorința de a-și îmbunătăți permanent pregătirea profesională; Inițiativă și abilități de organizare; Bune abilități de comunicare;Studii si competențe: Absolvent Școală postliceală - Asistent medical generalist; Cunoștințe teoretice și practice care facilitează: Înțelegerea termenilor de bază din domeniu; Pregătirea instrumentelor stomatologice; Dezinfectarea și sterilizarea instrumentelor stomatologice.Descrierea jobului Care vor fi responsabi
DENT ESTET CLINIC S.​A.​

Recruiter /​ Asistente Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii; Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1) Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și se
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Recruiter /​ Asistent Administrativ /​ Analist Financiar


Candidatul ideal Recruiter ( Ploiesti) Experienta intr-o pozitie similară minim 1-2 ani; Experiența în administrare de personal (avantaj) Limba engleza nivel mediu-avansat; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitate de planificare si organizare a activitatii;Asistent Administrativ (Ploiesti) Diploma universitara sau student; Abilitati de comunicare si relationare; Capacitatea de a prioritiza sarcinile de lucru; Initiativa, ingeniozitate, atentie la detalii. Cunostinte solide de calculator: MS Office. Nivel solid cunostinte limba romana, limba engleza (b2-C1)Analist Financiar (Bucuresti) Diploma universitara in Contabilitate sau Economie; 2-4 ani de experienta în finante/control financiar; Experienta cu un sistem ERP este un avantaj (cunostinte despre SAP sunt un plus); Cunostinte de contabilitate locala/IFRS GAAP; Abilitati avansate de lucru cu Excel; Abilitati medii-avansate de comunicare in limba engleza.Descrierea jobului RecruiterDesfasurarea proceselor de recrutare și sele
ZENPRO HR S.​R.​L.​

Secretariat Birou Notarial


Candidatul ideal - cunostinte operare PC, MS Office – Word, Excel, navigare internet;- persoana dinamica, organizata, ordonata;- corectitudine, seriozitate, responsabilitate;- capacitate de adaptare si invatare rapida.Descrierea jobului - tehnoredactare acte notariale (procuri, declaratii, contracte etc);- redactare corespondenta catre institutii publice, persoane fizice si juridice;- relatie cu colaboratorii, personal, telefonic sau e-mail;- interogare/inscriere in registrele nationale notariale;- alte activitati specifice activitatii notariale.
SOCIETATE PROFESIONALĂ NOTARIALĂ MEIROU MIHAI GABRIEL I MEIROU CARMEN

Asistent Vanzari Piese Auto


Candidatul ideal Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice)Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate.Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie.Cunostinte avansate operare PC.Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate.Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu cliențiiProcesare pe calculator a comenzilor sau cererilor pret primite online sau telefonicVerificarea produselor dintr-o comanda si efectuarea disponibilitatii produselor dintr-o comandaReceptie marfa, ambalare colete si emitere si incasare facturiIntocmirea de analize si rapoarte periodice privitoare la modificari sau optimizari ale portofoliului de produse ale companiei.Participare la inovare, creare stocuri, promovare produse, creșterea gradului de satisfacți
CALVET PROD SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare, de preferat domeniul administrativ, resurse umane;- abilitati de lucru in pachetul Office (preponderent Word, Excel si Outlook);- atentie distributiva si atentie la detalii, atitudine proactiva;- capacitate organizatorica foarte buna;- limba engleza nivel mediu;- permis de conducere categoria B ;- capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu angajatii si colaboratorii.Descrierea jobului Responsabilitati administrative:- Receptionarea facturilor primite de la furnizori precum si inregistrarea si directionarea acestora catre departamentul financiar;- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, curier, e-mail;- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;- Asigurarea facilitatilor de cazare si transport pentru v
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Farmacist/​asistent Farmacie Maxifarma - Ploiesti/​barcanesti/​draganesti/​lipanesti/​urziceni


Candidatul ideal - Studii de specialitate finalizate- Experienta in farmacii cu circuit deschis - constituie avantaj- Certificat de Membru al Colegiului vizat pe anul in curs pentru farmacisti- Aviz de libera practica valabil pentru asistentii de farmacie- Abilitati de relationare si comunicare- Respectarea eticii si deontologiei profesionale.Descrierea jobului - Identifica nevoile pacientilor, formuleaza recomandari, consiliaza si fidelizeaza pacientii.- Informeaza pacientii despre modul de utilizare a medicamentelor si despre potentialele riscuri sau efecte adverse.- Elibereaza medicamentele cu prescriptie medicala /OTC-uri.- Introduce facturi in gestiune- Verifica si centralizeaza retetele pentru Casa de Asigurari - farmacist- Administreaza stocurile si urmareste termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice - farmacistBeneficii:- Pachet salarial motivant- Programe de training si instruire.
DIAFARM SRL

Customer Support - Job Back Office


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate, preferabil domeniul tehnic sau financiar/economic Abilitati de calcul matematic si orientare spre cifre - obligatoriu Cunostinte operare SAP constituie un avantaj Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word) Experienta de minim 6 luni in cadrul unui departament similar – relatii clienti/vanzari sau absolvent de facultate cu bune abilitati analitice si orientare spre cifre Foarte bune abilități de comunicare și negociere Dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare si planificre Constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termen. Descrierea jobului Responsabilitati: Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare; Administreaza si actualizeaza baza de date clienti Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare Transmite cli
TALENT STREAM SRL

Sales Asistant /​ Consilier Vestimentar - Made By Society


Candidatul ideal Consultant vanzari / consilier vestimentar - Made By SocietyCandidatul idealIntra in familia Made By Society si pe langa toate responsabilitatile pe care le cere acest job si pe care le enumeram putin mai jos, vei avea ocazia sa-ti demonstrezi abilitatile intr-un mediu dе lucru cool, alaturi dе o echipa tanara si ambitioasa si vei face parte dintr-un brand care se contureaza intr-un ritm foarte rapid si care este in plina dezvoltare.Alaturi dе noi vei invata sa te bucuri dе realizarile mici, care duc spre rezultate marete.Calitatile dе baza pe care le cerem dе la viitorul membru al echipei Made By Society sunt :• orientare totală către cerinţele clienţilor• experienţă pe o poziţie similară în domeniul vânzărilor (2-3 ani în retail)• rezistenţa la sarcini repetitive şi stres• flexibilitate în gândire şi forţă dе decizie• simţ acut al responsabilităţii şi implicării; atenţie distributivă• capacitate dе organizare şi coordonare la locul dе muncă şi abilitate eficientă dе
VICOL GENERATION BUSINESS-ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Departament Aprovizionare


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Secretara


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in comuna Draganesti, jud.Prahova_Punct de lucru Uni-recyclingSuntem in cautarea unei persoane dinamice, cu spirit de initiativa si cu experienta solida in zona de secretariat. Mediul nostru de lucru este pe langa pozitiv si motivant si provocator si antrenant astfel ca managementul timpului si capacitatea de a raspunde proactiv provocarilor sunt abilitati pe care dorim sa le intruneasca viitoarea noastra colega.Candidatul ideal:- Bune abilitati de comunicare (vorbit si scris) si de ascultare activa;- Atentie distributiva, capacitate de concentrare, de memorare, de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva, orientare spre rezultate;- Abilitatea de a lucra eficient, cu sarcini multiple de lucru simultan, in dinamica acestora; Managementul timpului;- Cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, email) si de lucur cu echipamente IT (PC, imprimanta, cititor card, etc).- Responsabilitate, seriozitate, corectitudine;- Cunostinte minime de contabilit
UNI - RECYCLING SRL

Media netă estimată pe baza celor 373 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Gestionar Depozit Piese Auto - Bucuresti Sud Si Ploiesti


Candidatul ideal Angajam: ​lucrator/gestionar depozit piese auto Bucuresti Sud; lucrator/gestionar depozit piese auto Ploiesti.Locatii: Municipiul Bucureşti Sectorul 4, Strada ACŢIUNII, Nr. 34; Municipiul Ploieşti, Bulevardul BUCUREŞTI, Nr. 84, Judet Prahova.Descrierea jobului Sarcinilе postului:•Descаrca marfa livrаta in depozit de catrе sofеri.•Verifica mаrfа primita din punct dе vedеrе calitаtiv si cantitativ.•Aranjeaza mаrfа pe rafturi conform specificatiilor logistice.•Opereaza comenzile in sistem si preleveaza piesele pentru livrare.•Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii.•Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa in documentele de livrare.•Participa la activitatea de inventar derulata de companie.•Respecta prevederile Regulamentului intern, a legislatiei in domeniu, procedurile de lucru.•Pastreaza in stare de functionare prin utilizarea corecta a spatiilor si/ sau instrumentelor de lucru pe care le utilizeaza
AUGSBURG INTERNATIONAL IMPEX SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 58 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.