Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

192 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

192 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Căutam noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru, inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Program flexibil, adaptat nevoilor tale Contract de munca pe perioada nedeterminata Un colectiv tanar si gata de a te ajuta in orice moment
DECIMAS RUM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1034 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Brasov


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• bonuri de masa;• bonusuri de performanță;• mediu de lucru relaxant și
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Bucuresti,​ Timisoara,​ Oradea,​ Brasov


Candidatul ideal Asistent vanzari Bucuresti, Timisoara, Oradea, BrasovDe mai bine dе 15 ani KITCHEN SHOP este furnizorul care hraneste pasionatii dе gatit, oferindu-le o gama larga dе produse moderne: aparate, ustensile si gadgeturi dе bucatarie ce te inspira sa transformi o simpla experienta in bucatarie, in arta culinara.Suntem o echipa tanara, dinamica, si pasionata, care doreste sa impartaseasca cu tine experiente intr-un mediu placut dе munca.- Iti place sa comunici cu oamenii, sa le oferi indrumari si sfaturi- Esti intuitiv, si poti intelege ce nevoi au persoanele din jurul tau- Ai spirit dе echipa, esti proactiv, si cauti un colectiv antrenant- Esti amabil fata dе client si colegi- Ai studiile medii finalizateAtunci te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Ce trеbuie sа faci? Intampini cliеntii si ii ajuti in alеgereа produsеlor perfecte pentru bucаtariа si stilul lor Tе implicit in toata аctivitateа dе vаnzare prin cunoаsterea produselor pentru a oferii cele mai bune inform
KITCHEN SHOP SRL

Asistent Vanzari /​ Consultant Vanzari -under Armour


Candidatul ideal • Studii medii/ superioare - avantaj studii in domeniul sportului• Experienta in domeniul sport este un avantaj• Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi• Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top• Vocabular comercial ingrijit, eticheta de servire• Limba engleza - nivel uzual (citire, vorbire, intelegere)• Aptitudini de calcul si de comunicareDescrierea jobului •Ofera clientilor o servire premium completa• Propune produsele potrivite solicitarilor clientilor• Ofera informatii relevante despre specificul brandului Under Armour• Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic în magazin• ofectueaza operatiuni de casierie• Realizează cu acuratete receptia produselor• Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate• Se auto-instruieste permanent si participa la traininguri specifice branduluiOferta:Salariu fix, tichete de masa, bonusuri performanta, abonament medicat la o clinica Privata ,program in ture, full-ti
KVANTUM SPORT SRL

Asistent Vanzari B2b


Candidatul ideal -abilitati de utilizare a calculatorulu si o buna cunoastere a programelor Office (word, excel, outlook)-experienta minim 1 an intr-o pozitie similara sau intr-un departament comercial constituie un avantaj-capacitate de sinteza si analiza-experienta in utilizarea SEAP/SICAP constituie un avantaj-bune abilitati de comunicare in scris si verbal-persoana organizata si disciplinata-buna cunoastere a limbii engleza-permisul de conducere categoria B constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati principale:-analiza zilnica a anunturilor de achizitie publicate pe SEAP/SICAP-intretinerea catalogului electronic SEAP (specificatii, pret, stoc)-pregatirea documentelor de calificare si ofertare-transmiterea si urmarirea ofertelor; inregistrarea lor in sistemul ERP.-preluarea comenzilor, inregistrarea in ERP si urmarirea facturarii si livrarii lor-programarea vizitelor la clienti pentru agentii de vanzari-asigurarea suportului, interfeti cu clientii B2B-asigurarea intefa
SPRINTER 2000 SA

Agent de Vanzari de Teren


Companie verificată
Aplica rapid
Departamentul de Vanzari are nevoie de un Reprezentant de Vanzari de Teren pentru zona Brasov, pentru locatiile noastre IKA. Pentru noi, candidatul cu excelenta detine: Are o experienta de cel putin 2 ani in vanzari.Experienta anterioara in vanzarea de produse de papetarie, produse cu texte si mesaje.personalizate, jucarii sau home si deco reprezinta un avantaj.Lucru cu clientii IKA(Cora, Carrefour, Kaufland, Mega Image, Sellgros, Penny) si Clientii Mici (TT) reprezinta un avantaj.Experienta anteriora in domeniul coordonarii mercantizarii reprezinta un avantaj.Este orientat spre indeplinirea obiectivelor.Are abilitati excelente de vanzare, negociere si planificare.Este atent la detalii si prezinta rezistenta la stres.Prezinta discernamant si capacitate de rezolvare de problemele.Este o persoana ingrijita, are aspect placut si o atitudine pozitiva.Studii medii finalizate (studiile superioare constituie un avantaj).Detine permis de conducere categoria B- experienta in condus. Activitatea
Ginza Invest SRL

Reprezentant Vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 10000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta in vederea angajarii o persoana pentru rolul de Reprezentant vanzari in Brasov. Candidatul ideal:- studii superioare-experienta in domeniul vanzarilor- persoana onesta, harnica si ordonata- cunostinte de utilizare PC- bune abilitati de comunicare-permis categoria B Beneficii :- salariu fix- bonus din vanzari-tichete de masa- autoturism- telefon- laptop-servicii medicale decontate de angajator Responsabilități:- desfasoara activitati specific comerciale in zonele arondate-dezvolta portofoliul de clienti si identifica clienti noi- identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie- stabileste si cultiva relatii cu persoanele ce influenteaza incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta pro
Clarismart Consulting SRL

Asistent vanzari Brasov


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal ECHIPA TANARA, OMOGENA SI DINAMICA CAUTAM COLEGI Persoana tanara,dinamica,cu experienta in vanzari( vanzari de produse pentru instalatii -constituie avantaj) Studiile superioare tehnice de specialitate (facultatea de instalatii )constituie avantaj Experienta in relatiile cu clientii Experienta in licitatii constituie avantaj Disponibilitate la deplasari Excelenta abilitati de comunicare interumana si organizare,capacitate de solutionare a problemelor Gandire orientata spre satisfacerea nevoilor clientilor Cunostinte minime de operare PC Organizat ,punctual,receptiv la nouDescrierea jobului Postul presupune mentinerea relatiilor cu clientii, prospectare de piata pentru identificarea de noi clienti,realizarea de oferte personalizare,urmarirea realizarii efective a vanzarii si a incasarii.Dezvoltarea parteneriatelor de lunga durata la standarde ridicate impuse de politica firmeiAtragerea de noi clienti si construirea de relatii stranse bazate pe incredere si profesionalis
GELDBACH FITINGURI SI FLANSE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3192 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Agent De Vanzari B2b


Candidatul ideal Eşti un profesionist cu experienţă şi rezultate ȋn creșterea profitului prin atragerea dе noi clienți și creșterea numărului clienților existenți?Îţi doreşti să te dezvolţi ȋntr-o companie care ȋmbină vânzările profesioniste şi strategice cu serviciile dе calitate adresate clienţilor săi?Îţi doreşti un loc dе muncă care să fie atât o provocare dar şi plin dе satisfacții?Dаcă vrei să tе alături echipеi noаstre noi ne dorim ca tu să аi următoаrеlе:Experienţă ȋn vânzări dirеctе B2B dе produse industrialе şi dе sеrvicii afеrente acestora;Foarte bune abilităţi dе comunicare - atât verbale cât și scrise pentru a putea apela la potenţiali clienţi;Abilităţi dе negociere şi atitudine profesională;Abilitatea dе a consilia clienţii şi dе a răspunde ȋntrebărilor/obiecţiilor acestora cu un ȋnalt nivel dе profesionalism;Puternice abilități dе cercetare și analiză strategică;Punctualitate, gestionare bună a timpului dе lucru, abilităţi dе organizare şi follow-up;Abilități organizațio
SEDA-INVEST SRL

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinţe : Studii superioare Cunostinţe limbi straine: limba italiană și/sau limba engleză – nivel avansat Cunostinţe si abilităţi foarte bune de operare PC (pachet Ms Office) Experienţă în achiziții și logistică– minim 1 an Foarte bune abilități de comunicare și negociere Atenţie la detalii și gândire analitică Spirit de echipăDescrierea jobului Dacă ești o persoană atentă la detalii și cunoști limba italiană și/sau engleză la nivel avansat te invităm să aplici la acest post.Suntem în cautarea unui/unei coleg/colege care să se alăture departamentului nostru de achiziții.Activitatea se desfășoară la sediul nostru de pe strada Poienelor nr. 2A, iar programul de lucru este de luni până vineri, între orele 8:00 și 16:30, cu o jumătate de oră pauză de masă.Descrierea postului : asigură comunicarea şi relaţionarea cu furnizorii externi şi interni ai societăţii; asigură legătura între departamentele societăţii şi furnizorii săi; transmite cereri de cotaţie ṣi negociază tarife
NOVA PAN SRL

Media netă estimată pe baza celor 1696 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consilier Vânzări Magazin


Candidatul ideal În curând vom deschide un magazin reprezentativ de echipamente de protecția muncii, pe care îl vrem de referință în acest domeniu. Amenajarea modernă, produsele premium și oamenii sunt atuurile ce vor face diferența.De aceea avem nevoie de o persoana care să ocupe rolul de Consilier Vânzări, sens în care este important să-ți placă oamenii și interacțiunile, să ai abilități de vânzare, de comunicare/relaționale și de promovare/prezentare.Dacă ai experiență în vânzarea de textile, echipamente de protecția muncii sau echipament montan/spotiv, te descurci cu partea de documentație și știi să lucrezi în Word, Excel, Microsoft Outlook, ai deja cateva atuuri.Descrierea jobului Ce vei face:- realizezi întregul proces de vânzare: de la întâmpinarea clienților în magazin, oferirea de suport și consiliere pre-vânzare în vederea identificării nevoilor acestora și găsirii celor mai bune soluții, până la prezentarea modalităților detransport, termene de plată și de livrare;- promove
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Consultant Vanzari - Brasov - Limba Ucraineana /​ Rusa


Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare.Cerinte:-Cunostinte de limba rusa / ucraineana-Abilitati de utilizare PC, Microsoft Office, Internet-Nivel studii: cel putin nivel licealDescrierea jobului Responsabilitati :-Promovarea si vinderea produselor firmei-Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale .-Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacente-Intocmeste documente aferente vanzariiBeneficii:- Pachet salarial motivant- Tichete de masa- Posibilitate de DEZVOLTARE profesionala
BILKA STEEL SRL

Responsabil Achizitii


Candidatul ideal Experienta in domeniu 1-3 ani Spirit de echipa Limba engleza nivel conversationalDescrierea jobului Verificarea si urmarirea necesarului de materie prima, ambalaje si componente Plasarea comenzilor catre furnizorii companiei si urmarirea acestora Gestionarea furnizorilor Efectuarea receptiilor Organizarea transporturilor si gestionarea furnizorilor de transport''Beneficii : Tichete de masa de 30 lei Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponinil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
TDM TRANSFORMATION DECOUPAGE DE METAUX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1694 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Consilier Vanzari De Teren (door-to-door) - Brasov


Candidatul ideal Cerinte: Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat Experienta anterioara in vanzari reprezinta avantaj Abilitati dezvoltate de organizare si comunicare verbal Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer Dinamism, abilitati organizatorice Tehnici de prezentare si argumentare Comunicare eficace, persuasiune Abilitati de vanzare si negociere Orientare spre clientDescrierea jobului Responsabilitati: Contactarea potentialilor clienti ai companiei (90% activitate pe teren) Raportarea zilnica a rezultatelor obtinute Indeplinirea targetului lunar de vanzari Identificarea de noi oportunitati de vanzare Promovarea imaginii si prezentarea companiei in conformitate cu cerintele si standardele acesteia Intocmirea evidentei zilnice si raportarea catre Managerul de vanzari local, a activitatii desfasurate in teren Intocmirea formularelor cu feedback-ul clientilor Urmarirea situatiei clientilor proprii pana in stadiul de contractare Culegerea şi raportarea
ENGIE ROMANIA S.​A.​

Manager Zonal Vanzari


Candidatul ideal Ce calitati / Skills-uri trebuie sa ai? Sa ai cei 7 ani de acasa, Bun simt, corectitudine, seriozitate!Dispus/ă să înveți, sa citesti, sa evoluezi. Sa exploatezi la maxim biblioteca noastra si cursurile ce ti le oferim;Organizat/ă… foarte organizat/ă! Iti vei planifica o mare parte din activitati;Harnic/ă. Lenea nu are ce căuta la noi în firmă; Să știi să vorbesti frumos la telefon și să scrii frumos (educat și corect); Disponibil/a la program flexibil si deplasari cu cazare in teren, pe zona alocata, (zona de 5 judete);Sa ai experienta in zona Vanzarilor pe teren, minim 2 ani, de preferat pe produse tehnice;Sa cunosti foarte bine pachetul MS Office, Excel, Mail. Sa fii foarte familiarizat cu un computer.Sa detii permis de conducere cu experienta de minim 2 ani, fara evenimente majore;Sa fii OBLIGATORIU din Brasov sau imprejurimi, sau sa vrei sa te muti in Brasov;Sa ai cel putin o recomandare de la fostele joburi;Descrierea jobului Ce vei face in cadrul companiei noast
TOTALMED SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Suport Vanzari,​ Back Office


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui SUPORT VANZARI, BACK OFFICE dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre.Daca ai urmatoarele competente : Engleza - nivel mediu; Studii superioare – economice sau tehnice; Cunostinte minime - desen tehnic (va fi considerat un avantaj) ; Cunostinte de baza - Microsoft Office ; Experienta in domeniul vanzarilor B2B (va fi considerata un avantaj); Excelente abilitati de comunicare si relationare;Daca te consideri o persoana: Deschisa , extrovertita Proactiva, dinamica, orientata spre rezultate; Organizata ; Atenta la calitatea muncii prestate;Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea ? Asigura suport pentru echipa din Departamentul Comercial cu scopul de a realiza comunicarea cu clienții și de a răspunde solicitărilor acestora; Furnizarea de informatii privind produsele si serviciile companiei; Pregatirea, intocmirea si transmiterea ofertarii; Mentinerea relatiei cu clientii in procesul de vanzare si post-vanzare; Asigura supor
DDCA ROMANIA SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal -Comunicativ-Adaptabil -Atent la detalii-Cu spirit organizatoric-Cunostinte operare PC , in special Microsoft ExcelDescrierea jobului Responsabilitati : -Gestionarea clientilor-Cunoasterea produselor-Abilitati de a urmari si incheia vanzari-Asigura promovarea si vanzarea produselor firmei-Raspunde de intocmirea documentelor de livrare Benificii :- Parteneriat pe termen lung;- Program de lucru 8 ore/zi , 5 zile pe saptamana;- Liber si prime salariale de Sarbatorile legale;- Salariu fix;- Posibilitate de renegociere salariu dupa primele 6 luni, in functie de performantele realizate ;- Cafea ,ceai .
PERGOTEC SISTEM CONSTRUCT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3196 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Consultant Vanzari Software


Candidatul ideal Te așteptăm să te alături echipei noastre dacă: îți place să vorbești la telefon și poți să zâmbești în timp ce o faci poți fi o prezență plăcută, ai abilități de comunicare și relaționare, vânzare și negociere ai atenție distributivă și simț pentru detalii ai capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple și de a respecta termene limită ai dorința și capacitate de a învăța și a crește ai spirit organizatoric și dе lucru în echipă ai orientare spre rezultate, eficiență și perseverență în atingerea obiectivelorExperiența în lucrul cu soft CRM, Microsoft Office sau SEAP constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: Administrаrеa și dezvoltarea portofoliului dе cliеnți Consilierea clienților în scopul satisfacerii nevoilor acestora și atingerii obiectivelor postului Rezolvarea solicitărilor clienților prin oferirea de informații comerciale și tehnice despre produse și servicii Prospectarea zonei pentru mărirea bazei de date și a numărului de cliențiSe of
SOFTMAGAZIN SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 192 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.