37 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant Vanzari în Brașov
37 - Locuri de Muncă (joburi) Consultant Vanzari în Brașov
CANDIDATUL IDEALDacă devii Consultant Oriflame vei avea comision între 23% - 40% + cadouri importante!AVANTAJE ȘI BENEFICIILE Consultantului Oriflame :1. Livrarea produselor la domiciliu sau la adresa indicată de dv. 2. Premii importante de Bun Venit în Oriflame și premii de loialitate 3. Comision și cadouri pentru înscrierea în echipa dv. a altor persoane din cercul propriu de cunoștințe și prieteni4. Veți fi sprijinit permanent de un lider de vânzări în Oriflame. RESPONSABILITĂȚI/ BENEFICII Recrutare Consultanți de Vânzări produse cosmetice Oriflame și dezvoltarea unei afaceri alături de Ori

Candidatul ideal Echipa de vânzări se dezvoltă!
Îți plac vânzările și vrei să le duci la un alt nivel
Deții bune abilități de negociere și persuasiune si vrei să înveți unele noi
Deții abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă
Ai permis de conducere categoria B
Descrierea jobului Descriere și responsabilități:
Dezvoltarea portofoliului de clienți
Identificarea și contactarea potențialilor clienți – persoane juridice – în vederea promovării și comercializării produselor și serviciilor oferite de către Telekom România
Deplasarea la sediul clienților pentru discuț

Candidatul ideal - Ai experienta intr-un rol similar de minim 2 ani – segmentul B2B reprezinta avantaj;
- Ai abilitati excelente de prezentare si comunicare;
- Ai bune abilitati de negociere si persuasiune;
-Esti orientat(a) cate client si identificarea solutiilor;
-Ai capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice;
-Esti proactiv(a) si dinamic(a);
-Detii permis de conducere categoria B;
-Ai disponibilitate pentru a desfasura activitate de teren.Descrierea jobului - Prospectare continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
Echipa Life is Hard - Work Soft își dorește colegi noi! Suntem în căutarea unei persoane care să își dorească să se dezvolte și să aibă o carieră într-un departament de vânzări. Poți face parte din echipa noastră, dacă ai:Foarte bune abilități de comunicare și atenție la detalii;Abilități bune de negociere și vânzare;Ambiție și dorință de afirmare prin performanță;Atitudine pozitivă și orientare către client;Disponibilitate de a învăța continuu;Abilități de organizare și de gestionare eficientă a timpului. Responsabilitățile tale:Să contactezi clienți TELEKOM prin intermediul apelurilor telefo
Candidatul ideal- Ai experienta intr-un rol similar de minim 2 ani segmentul B2B reprezinta avantaj;- Ai abilitati excelente de prezentare si comunicare;- Ai bune abilitati de negociere si persuasiune;-Esti orientat(a) cate client si identificarea solutiilor;-Ai capacitate de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice;-Esti proactiv(a) si dinamic(a);-Detii permis de conducere categoria B;-Ai disponibilitate pentru a desfasura activitate de teren.Descriere job- Prospectare continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;- Prezentarea si prom
Candidatul ideal Persoana ideala ar fi pasionata de haine dornica sa lucreze cu clientii, capabila sa-i consilieze.Descrierea jobului Descriere:
- Realizeaza activitatea de vanzare;
- Consiliaza clientii asupra produselor expuse;
- Pregateste magazinul (pregateste marfa pentru a fi expusa si vanduta, receptioneaza si inventariaza marfa);

Candidatul ideal Echipa Life is Hard - Work Soft își dorește colegi noi! Suntem în căutarea unei persoane care să își dorească să se dezvolte și să aibă o carieră într-un departament de vânzări.
Poți face parte din echipa noastră, dacă ai:
Foarte bune abilități de comunicare și atenție la detalii;
Abilități bune de negociere și vânzare;
Ambiție și dorință de afirmare prin performanță;
Atitudine pozitivă și orientare către client;
Disponibilitate de a învăța continuu;
Abilități de organizare și de gestionare eficientă a timpului.
Descrierea jobului Responsabilitățile tale:
CONSULTANT VANZARI TOATE ORASELE - FULL SAU PART TIMESe dorește colaborarea cu o persoană cu varsta 25-65 ani, loială, ambițioasă și dornică de dezvoltare.Sunt apreciate abilitatile de comunicare cu clienții .Sunt apreciate cunoștințe de contabilitate primară, dorința de dinamică , creativitatea, ascultarea activă, buna dispoziție și increderea în sine.Abilități bune de operare: Office si absolut necesare la nivel mediuCunoaastera unor programe de proiectare constituie un mic avantajSe oferă un mediu plăcut de lucru, posibilitatea de creștere și evoluție personală.Se oferă seriozitate, o colab

Candidatul ideal
Vrei sa lucrezi intr-o echipa dinamica in domeniul vanzarilor?
Vrei sa iti dezvolti abilitatile dе comunicare si negociere?
Esti o persoana energica si interactionezi cu usurinta cu ceilalti?
Iti plac provocarile si esti motivat dе atingerea obiectivelor dе vanzari?
Ai cunostiinte generale dе IT?
Daca ai raspuns afirmativ intrebarilor dе mai sus asteptam cu nerabdare aplicatia ta!Descrierea jobului Ce vеi fаcе in echipа noаstrа?
Promоvаrеa аctivă a produsеlоr firmеi din mаgаzinul nostru dе accеsorii pеntru tеlеfоniа mоbila
Idеntificareа nеvoilor clienților și ofеrirеa

Candidatul ideal Căutăm colegi cu experiență relevantă în vânzări, pasionați de tehnologie, pentru a reprezenta brandul audio BOSE, în magazinele Media Galaxy si Altex. Vei promova produse relativ simple dar cu impact puternic.
Ți-ar plăcea să vinzi produse premium din categoria audio (sisteme audio, boxe inteligente boxe portabile, căști, ochelari audio) într-un mediu profesional? Vino în echipa noastră, demonstrează-ne peformanta ta și primești în schimb cele mai bune beneficii.
Candidatul ideal:
- Studii medii absolvite / superioare în curs sau absolvite;
- Experiență în vânzări,

Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte Experienta pe un post similar dе minim 4 ani;Studii superioare, Management sau Economic;Cunostinte de legislatie comerciala si financiara;Limba engleza nivel mediu;Experienta in coordonarea unei echipe si a unei filiale;Abilitati dе comunicare, relationare, prezentare
S.C UNIK OPTIK L.S.D doreste sa angajeze o persoana pt.postul de optometrist pt.optica mobila.Daca ai experienta in a efectua consultatii optometrice si esti dispus la deplasari saptamanale in tara poti suna la nr. pt.mai multe detalii.Se ofera salariu,comision vanzari,cazare,diurna.
Ce vei face: vei interac iona zilnic cu clien ii pentru a rezolva probleme tehnice simple, vei înregistra încasări și plăți în numerar și card conform procedurilor financiare în vigoare, vei informa clienții în ceea ce prive te serviciile i produsele pentru a stabili i a îmbunătă i rela ii cu acestia i a atinge targeturile predefinite de vânzări.Ce ne dorim de la tine? să fii orientat către client, să ai spirit de echipă si aptitudini bune de vânzări.Aplică aici sau trimite CV-ul tău la adresa de e-mail: #ProfessionalHRAgency #uncovertruepotential #recruiterlife #recruitment #muncatemporara

Candidatul ideal Cautam o persoana cu studii superioare, cu o experienta de minim 3 ani in munca si minim 2 ani intr-o pozitie de Consultant Tehnic materiale de constructii, cunoscator de limba engleza nivel mediu. Dorim sa aiba deschidere fata de noi tehnologii, sa fie proactiv si sa i se para firesc ca atunci cand un client are nevoie de ajutor, sa ii ofere cea mai buna solutie.
Este nevoie si de permis de conducere categoria B, caci isi va desfasura activitatea in cea mai mare parte pe teren (posibilitate de a veni la sediu, dupa caz, pentru realizarea taskurilor administrative).Descrierea

Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie germana cu istorie pe piata de peste 50 de ani, distribuitor de materiale consumabile, scule, produse chimice si elemente de fixare, recrutam pentru pozitia de Regional Sales Manager.
Studii tehnice finalizate;
Experienta in vanzare si consultanta tehnica (B2B);
Experienta in coordonarea echipelor;
Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
Cunostintele de limba germana reprezinta avantaj;
Carnet de conducere categoria B;
Cunostinte Excel, Word, Power Point.Descrierea jobului Promovarea companiei si a produselor in relatia cu clientii a

Scurta descriere a companieiRaiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate. Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.Cerinte Te intrebi daca esti candidatul potrivit? Atunci iti vom oferi cate

Candidatul ideal Despre tine:
ai energie si incredere in fortele proprii
poti relationa cu lejeritate prin telefon
ai o voce placuta, discurs clar, putere de convingere, asculti activ
simti ca te poti descurca in orice situatie daca te ajutam in procesul de invatare
esti orientat catre client si rezultate - ai interes pentru conturarea unei cariere în vânzări
ai studii liceale/ superioare finalizate
ai avut un job similar
Descrierea jobului Descrierea jobului:
Pana la prima noastra discutie, iti poti forma o imagine despre responsabilitatile postului de Reprezentant Vanzari

Candidatul ideal Echipa experimentata si competitiva cautam coleg(a).
Fii colegul nostru si bucura-te de o cariera antrenanta, intr-o companie energica si competitiva!
Ce vei face:
Coordonezi activitatea magazinelor din zona alocata, formata din cel putin 5 magazine.
Te asiguri ca magazinele din portofoliul tau indeplinesc obiectivele lunare de vanzari.
Ce asteptam de la tine:
O scrisoare de intentie : este sansa ta sa declari in prima instanta ca esti potrivit pentru acest job si cum calitatile si experienta ta pot aduce valoare companiei.
Studii superioare
Experienta

Candidatul ideal Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?
Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.
Certificari/competente necesare:
Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare
Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook)
Cunostinte limba engleza nivel conversatio

Scurta descriere a companieiSuntem diferiti. Suntem unici. Te punem pe tine in centrul decziilor noastre.Inainte de toate, punem pret pe angajatii nostri, pe clienti si pe impactul asupra societatii, si ne propunem sa fim schimbarea pe care dorim sa o vedem in jur.Cerinte Descrierea jobului•Rolul tău este acela de a promova și vinde produsele financiare Oney (card de credit, credit de nevoi personale, credit de consum, asigurări și garanții extinse) in Auchan sau Leroy Merlin.Succesul acestui rol presupune:•să ai abilități de comunicare bine dezvoltate, astfel încât să ști să prezinți produs
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: