Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

35 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

35 Locuri de Munca Asistent Vanzari in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Asistent Vanzari in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Vanzari Magazin Rochii


Candidatul ideal Cautam sa ne marim echipa cu o persoana inteligenta si cu interes fata de moda si de tendintele actuale ale acesteia. persoana ideala cu experienta in asistarea managerului personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere tinuta si prezenta agreabile, aspect curat, ingrijit si placut amabila, cu o atitudine pozitiva si proactiva abilitati de comunicare excelente, initiativa si flexibilitate cunostinte, pasiune pentru design vestimentar, vanzari, consiliere clienti, activitati de secretariat, preluare si organizare programari telefonice seriozitate, punctualitate abilitati organizare si comunicare excelente persoana dinamica, dornica sa invete lucruri noi, cu o atitudine pozitiva anuntul este disponibil doar pentru doamne si domnisoareDescrierea jobului Noua noastra colega isi va desfasura activitatea intr-un cadru de lux si va asista managerul de magazin in primirea, consilierea , proba si vanzarea ro
ROYAL LIGHTING CONCEPT SRL

Analist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare;- Cunostinte utilizare MS Office – Excel, Word- Limba engleza nivel min B2 (vorbit /scris)- Lucru in echipa- Proactivitate- Abilitati de analiza si sinteza, concentrare pe detalii si orientare spre identificarea de solutii- Abilitati de comunicare, organizare, orientare catre rezultat- Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucruDescrierea jobului Responsabil(a) pentru:Determinarea necesarului de achizitionatAnalizarea stocurilorEmiterea comenzilor de achizitie, confirmarea acestora,urmarirea livrarilor, verificarea conformitatii livrarilorUrmarirea, evaluarea si imbunatatirea performantei furnizorilorIntocmirea, updatarea si verificarea rapoartelor periodiceIntretinerea acuratetii nomenclatorului de produseGestionarea bazei de date a furnizorilorIdentificarea si evaluarea noilor oportunitati de achizitii si evaluarea acestora in raport cu portofoliul existentBeneficii:Pachet salarial motivant cu plan de dezvoltare profesionala si persona
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1687 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant Vanzari• Ai un nivel de ambiție care poate inspira pe oricine.• Ești atent la detalii și ești determinat să obții rezultate.• Ești o persoană persuasivă într-un mod plăcut și nu ai nicio problema în a vinde un produs în care crezi 100%.• Ești o persoană empatică și atentă la nevoile celor din jur.• Ești perspicace și ai încredere în abilitățile tale.• Ești deschis la împărtășirea de opinii și perspective diverse în ceea ce privești modul de lucru.• Ai abilități de relaționare și comunicare cu clientul.• Nu dorim candidați care se mulțumesc doar cu salariul fix - dorim candidați care sunt dedicați muncii și care își doresc venituri cu mult peste mediu.• Cunoașterea limbii engleze va fi considerată un avantaj.• Experiența în domeniul vânzării de materiale de construcții va fi considerată un avantaj.Descrierea jobului Reprezentant Vanzari• Responsabilitatea principală: prospectează piață în vederea identificării de clienți noi și a creșterii cotei de piață. N
TOP PROFIL SISTEM SRL

Media netă estimată pe baza celor 3231 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Inginer/​specialist Achizitii Instalatii In Constructii


Candidatul ideal - absolvent de studii superioare in domeniul Instalatii pentru Constructii;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii, instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Reprezentant Vanzari Climatizare /​ Ventilatii - Hvac


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări, în domeniul HVAC - minim 2 ani. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Permis de conducere categoria B. Flexibilitate și capacitate de adaptare la cerințele pieței.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarea pieței și identificarea proiectelor și nevoilor clienților. Implementarea strategiei de vânzare în raport cu planul de acțiune. Promovare soluțiilor tehnice în raport cu nevoile de business. Dezvoltarea portofoliului de clienți. Întocmirea și negocierea ofertelor și semnarea contractelor. Monitorizarea concurenței în vederea aplicării unei strategii optime de vânzări. Identificarea de noi oportunități de promovare a imaginii companiei, participarea la târguri, conferințe de profil.Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților de vânzare. Pachet salarial motivant, format di
VOLLMAX HVAC S.​R.​L.​

Agent Vanzari Echipamente Utilaje Pentru Constructii


Candidatul ideal Te așteptăm să devii membru al echipei noastre, dacă:- ai pregatire tehnică, ai mai lucrat într-un domeniu tehnic,- vrei să lucrezi,- ești o persoană cu experiență in domeniul vânzărilor, și un bun cunoscător al pieței locale,- ești dedicat muncii de teren și ai experiență în munca de teren - NU căutăm colegi care să-și petreacă timpul la birou,- te motivează câștigul pe bază de rezultate,- esti organizat, punctual, și de încredere,- eșecurile nu te doboară,- stii sa faci follow-up, și nu te deranjează să o faci- discuțiile telefonice cu persoane necunoscute NU înseamnă o provocare pt. tine,- dacă poți să-ți organizezi timpul alocat vânzărilor, pt. cel puțin o săptămână în avans,- ai darul de a atrage și menține relațiile cu persoanele pe care-i întâlnești,- ești dedicat și loial.- Cunostiinte autocad si tehnici de vanzare, negociere, comunicare - reprezinta un avantaj;- Experienta in domenii precum constructiile, utilajelor pentru constructii, ingineria sau comertul;-
AZZURRA PIATTAFORME SRL

Responsabil Administrativ /​ Achizitii


Candidatul ideal Spirit intreprinzator, atent la detalii, simt practic si pragmaticPersoana energica, organizata, riguroasaBune abilitati de comunicare cu diferite categorii de angajati si furnizoriCunostinte de management al proiectelorExperienta in managementul echipei de minim 3 aniExperienta in gestionarea resurselor si a contractelor (administrarea unei cladiri reprezinta un avantaj)Cunoasterea limbii englezeCalculator – Word, Excel, transfer de dateStudii superioare reprezinta un avantajPermis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributii specifice:Aloca eficient resursele prin:- Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)- Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii- Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilorResponsabilitati ADMINISTRATIVE:Gestioneaza efficient bugetul operational al cladirii – mentenanta, reparatiiGestioneaza efficient bugetul de operare si intretinere al echi
FABRICA GRIVIŢA SRL

Specialist Operatiuni Import /​ Asistent Departament Import - Achizitii (popesti Leordeni)


Candidatul ideal - Experienta anterioara de minim 2-3 ani in domeniu- Cunostinte solide MS Office- Engleza avansatDescrierea jobului Responsabilitati:- Asigurarea relatiei cu furnizorii externi in probleme de import, cu accent pe China;- Gasirea furnizorilor noi, intocmirea cererilor de oferta, negocierea tarifelor cu acestia ;- Imbunatatirea conditiilor comerciale (pret achizitie, bonus, termen de plata, termen de livrare);- Operarea ofertelor de preturi in sistem;- Plasarea comenzilor catre furnizori si supervizarea stadiului acestora;- Urmarirea si verificarea conformitatii facturilor furnizorilor;- Asigurarea logisticii, organizarea si urmarirea transportului de marfuri, gasirea celor mai bune solutii de transport, precum si negocierea tarifelor- Coordonarea operatiunilor vamale necesare importului de marfuri- Raportarea rezultatelor activitatii de import; - Alte activitati conform solicitarilor superiorului ierarhicBeneficii:-Abonament servicii medicale-Prime de sarbatori-Tichete
INAPLAST DISTRIBUTION GROUP S.​R.​L.​

Consilier Vanzari /​ Consultant Vanzari Insula Mall Vitan


Candidatul ideal Daca esti pasionata de bijuterii iar zambetul este accesoriul tau zilnic , te invitam in echipa„Graveaza Povestea TA” .Noi avem nevoie de un/o coleg/a care sa ne completeze echipa din Mall VitanTu ai nevoie doar de :-placerea de a lucra cu oamenii-atentie la detalii, simt estetic dezvoltat-atitudine pozitiva-experienta in vanzari face2face reprezinta un avantajDescrierea jobului Vei avea urmatoarele responsabilitati :-prezentarea intr-un mod atractiv a bijuteriilor companiei si vanzarea acestora-construirea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii-insusirea si aplicarea politicii de vanzari a companiei-incasare bani , utilizarea casei de marcat si POS-pregatirea si expunerea intr-un mod creativ a bijuteriilor pe stand-gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clientiIti oferim un program flexibil si anume : o zi lucrezi , o zi stai acasa sau 2 zile cu 2 zile (10:00 - 22:00) sau cum doresti tu, astfel incat sa ai timp si pentru alte proiecte de-al
ATELIER DALMA SRL

Buyer


Candidatul ideal Căutăm o persoană motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastreConsideram ca aceasta persoana are nevoie de urmatoarele abilitati:Studii superioare cu diploma de licenta;Experiența relevanta in domeniul achizițiilor;Abilitati de comunicare, spirit de organizare, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat;Disponibilitate de a lucra in echipa;Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;Cunostinte utilizare MS Office – Excel : nivel avansat, Word;Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului Responsabilitati:Tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii.Verifica necesarul de aprovizionat;Intocmeste, analizeaza si centralizeaza ofertele de pret;Caută in mod activ tehnologii si furnizori alternativi pentru optimizarea costurilor;Se implica direct asupra modului de rezolvare al operatiunilor de achizitii;Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de managerul d
RIVIERA BIKE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2888 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Medical Device Store Consultant /​ Agent Vanzari In Domeniul Medical


Candidatul ideal ADAPT MEDICAL SRL is a Bulgarian company with over 12 years of experience in the field of medical equipment. Our focus in sleep apnea diagnosis and therapy devices and oxygen therapy equipment has made us one of the market leaders.ADAPT MEDICAL SRL is a company with a mission. Our team works to improve people's quality of life. So we generate new ideas and create trends. We have more than 10 physical stores in Bulgaria and we are more than 70+ employees.If you share our ideas, we at ADAPT MEDICAL SRL are looking for a dynamic and responsible professional for the position of consultant for medical products in a newly opened store in Bucharest, who will:• Performs commercial consultation and provides necessary product information to store customers.• Knows:the distribution of items and services by sector in the store;in detail the specifics of each product - warranty period, service bases, conditions of installation or deliveryin detail and actively offers the additi
ADAPT BG LTD

Agent Contractari Si Achizitii


Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara minim 1an;- Cunostinte privind legislatia comerciala si internationala;- Studii medii/superioare in domeniul economic;- Limba engleza - nivel avansat;- Cunostinte temeinice de operare pe computer (pachet Office);- Persoană organizată, serioasă, dinamică și proactivă;- Capacitate de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva si deschisa catre colegi si colaboratori;- Atitudine orientata spre obiective ;- Disponibilitatea pentru deplasari;Descrierea jobului Principalele atribuţii şi responsabilităţi:- Identifică furnizori de materiale, produse, componente şi servicii.- Stabileşte criteriile de selecţie furnizori.- Evaluează şi selectează furnizorii identificaţi.- Contractează/ comandă numai la furnizorii evaluaţi şi selectaţi.- Negociază comenzile/ contractele de aprovizionare.- Verifică stocurile din magazine.- Depozitează şi asigură condiţiile de depozitare conform specificaţiilor de produs/ serviciu.- Asigură documentele necesare impo
PRO OPTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 553 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent ContractĂri Şi AchiziŢii


Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara minim 1an;- Cunostinte privind legislatia comerciala si internationala;- Studii medii/superioare in domeniul economic;- Limba engleza - nivel avansat;- Cunostinte temeinice de operare pe computer (pachet Office);- Persoană organizată, serioasă, dinamică și proactivă;- Capacitate de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva si deschisa catre colegi si colaboratori;- Atitudine orientata spre obiective ;- Disponibilitatea pentru deplasari;Descrierea jobului Principalele atribuţii şi responsabilităţi:- Identifică furnizori de materiale, produse, componente şi servicii.- Stabileşte criteriile de selecţie furnizori.- Evaluează şi selectează furnizorii identificaţi.- Contractează/ comandă numai la furnizorii evaluaţi şi selectaţi.- Negociază comenzile/ contractele de aprovizionare.- Verifică stocurile din magazine.- Depozitează şi asigură condiţiile de depozitare conform specificaţiilor de produs/ serviciu.- Asigură documentele necesare impo
PRO OPTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 552 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Vanzari /​ Agent Ofertare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Agent de vânzări talentat, pasionat și energic pentru a se alătura echipei noastre de vânzări din Popești-Leordeni. Dacă ești o persoană cu abilități excelente de comunicare, dornică să obțină rezultate și să construiască relații solide cu clienții, te încurajăm să aplici pentru acest post.Si mai cautam și un Agent de ofertare dedicat și responsabil care să facă echipă bună cu agenții de vânzări din Departamentul de Vanzari din Popești-Leordeni. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și un simț al detaliilor, atunci acest job este pentru tine.Te rugăm să citești ce ne dorim de la tine și să aplici la job-ul care crezi ca ți se potrivește cel mai bine menționand în mesajul ce însoțește CV-ul tau numele jobului pentru care aplici.Descrierea jobului Responsabilități Agent de Vânzări: Identifică și abordează potențiali clienți, oferindu-le informațiile necesare despre produsele și serviciile noastre; Prezintă avantajel
KONDOR INVEST SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Studii medii/ studiile superioare in domeniul tehnic reprezinta un avantajExperienta in programul WINARHIExperienta relevanta in domeniul tamplariei PVCAbilitati de comunicare & negociereCunostinte de operare PCAbilitati de vanzare si negociereExcelente abilitati de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clientiPrezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastreIntocmeste oferta in WinarhiUtilizarea platformei CRMParticiparea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilorUrmareste derularea si finalizarea contractelorInformeaza si negociaza clientul despre serviciile oferiteIndruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitieCE ITI OFERIM?Mediu de lucru dinamic si placutProgram de lucru stabilPachet salarial format din SALARIU FIX+ COMISIONOportunitati de dezvoltare profesionala
MTS SUMMER INTERACTIV SRL

Media netă estimată pe baza celor 3231 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Consultant Vanzari | Utilaje,​ Scule și Accesorii


Candidatul ideal CONSULTANT VANZARINe dorim un om cu atitudinea potrivită, deschis, inteligent și dornic să învețe.Restul îl putem construi, cu răbdare, împreună.... în mai multe cuvinte, viitorul nostru coleg de la Vânzari: vrea să facă doar vânzari și nimic altceva; este orientat către rezultat și îi place să fie unul dintre "cei care rezolvă problemele"; comunică bine însă nu este foarte vorbăreț; este onest, optimist, energic și are simțul umorului; este tehnic, cu sau fără studii de specialitate; consideră clientul un partener pe termen lung; întelege diferența dintre vânzările B2B și cele B2C.Descrierea jobului CONSULTANT VANZARIRESPONSABILITATI Împreună, vrem ca fiecare client care ne acordă încrederea, să primească cele mai bune sfaturi și utilajele și sculele potrivite, care să-l ajute in dezvoltarea afacerii.... în foarte puține cuvinte, ar trebui: să contactezi, telefonic si față-in-față, producătorii de mobilă pentru a le cunoaște nevoile, a-i ajuta să se dezvolte și a iden
FELDER GRUPPE ECHIPAMENTE S.​R.​L.​

Specialist Achizitii Import Export


Candidatul ideal Experienta intr-un post cu responsabilitati similare ;Studii superioare finalizate;Bune cunoștințe de lucru MS Office ( Excel), ERP;Excelente abilitati de organizare si planificare;Limba engleza - nivel mediu.Descrierea jobului Realizeaza operatiunile specifice de import - export;Pastreaza legatura cu autoritatile locale implicate in procesul de export sau import (vama, ANSVSA etc);Raspunde de finalizarea procesului de achizitii din import si din spatiul intracomunitar pentru materii prime, ambalaje, mijloace fixe, consumabile;Mentine corespondenta cu partenerii interni si externi;Intocmeste si depune declaratiile Intrastat in termenele legale;Colaboreza cu departamentele financiar si achizitii in vederea derularii procedurilor de import-export;
EUREX ALIMENTARE SRL

Agent Vanzari


Candidatul ideal Candidatul ideal are experienta in vanzari corporate iar daca nu o are il ajutam sa o dobandeasca-Intelegi piata de business si esti conectat-Esti perseverent si ai un discurs logic si cursiv-Studii medii ar fi suficiente daca esti determinat insa, studiile superioare pot fi considerate un avantaj-Ai utilizat Internetul, pachetul Office si nici Excel nu e chiar strainDescrierea jobului Responsabilitati:-Urmarim clientul corporat care are nevoie de servicii de deplasare profesionala sau de organizarea evenimentelorde la stadiul de Lead pana la transformarea lui in client.-Generarea de clienti noi si mentinerea lor in portofoliu este extrem de importanta si pentru asta suntem gata sa iti sustinem fiecare actiune.Ce oferim:Pachet salarial atractiv si program flexibil (reusim sa evitam orele suplimentare, sambata si duminica sunt pentru relaxare)Pachet de reduceri si plata in rate a vacantelorTraining conform nivelului de instruireSuport constant al echipeiLaptop, telefonC
HAPPY TOURING CLUB S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3008 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 35 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.