Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

29 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

29 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Consilier Vanzari /​ Consultant Vanzari Insula Mall Vitan


Candidatul ideal Daca esti pasionata de bijuterii iar zambetul este accesoriul tau zilnic , te invitam in echipa„Graveaza Povestea TA” .Noi avem nevoie de un/o coleg/a care sa ne completeze echipa din Mall VitanTu ai nevoie doar de :-placerea de a lucra cu oamenii-atentie la detalii, simt estetic dezvoltat-atitudine pozitiva-experienta in vanzari face2face reprezinta un avantajDescrierea jobului Vei avea urmatoarele responsabilitati :-prezentarea intr-un mod atractiv a bijuteriilor companiei si vanzarea acestora-construirea si dezvoltarea relatiilor de colaborare cu clientii-insusirea si aplicarea politicii de vanzari a companiei-incasare bani , utilizarea casei de marcat si POS-pregatirea si expunerea intr-un mod creativ a bijuteriilor pe stand-gestionarea si rezolvarea solicitarilor primite de la clientiIti oferim un program flexibil si anume : o zi lucrezi , o zi stai acasa sau 2 zile cu 2 zile (10:00 - 22:00) sau cum doresti tu, astfel incat sa ai timp si pentru alte proiecte de-al
ATELIER DALMA SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Analist Achizitii


Candidatul ideal - Studii superioare;- Cunostinte utilizare MS Office – Excel, Word- Limba engleza nivel min B2 (vorbit /scris)- Lucru in echipa- Proactivitate- Abilitati de analiza si sinteza, concentrare pe detalii si orientare spre identificarea de solutii- Abilitati de comunicare, organizare, orientare catre rezultat- Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucruDescrierea jobului Responsabil(a) pentru:Determinarea necesarului de achizitionatAnalizarea stocurilorEmiterea comenzilor de achizitie, confirmarea acestora,urmarirea livrarilor, verificarea conformitatii livrarilorUrmarirea, evaluarea si imbunatatirea performantei furnizorilorIntocmirea, updatarea si verificarea rapoartelor periodiceIntretinerea acuratetii nomenclatorului de produseGestionarea bazei de date a furnizorilorIdentificarea si evaluarea noilor oportunitati de achizitii si evaluarea acestora in raport cu portofoliul existentBeneficii:Pachet salarial motivant cu plan de dezvoltare profesionala si persona
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1687 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Reprezentat Vanzari - Limba Germana


Candidatul ideal De peste 21 de ani punem sticla în valoare, prin proiecte complexe și de amploare la nivel național și internațional!În acest moment al evoluției noastre, ne mărim echipa și vrem să atragem în povestea noastră de succes, un coleg care să ocupe postul de Reprezentant Vânzări, bun cunoscător al limbii germane, motivat și determinat, care să promoveze și să vândă proiectele și produsele noastre inovative și calitative unui număr cât mai mare de clienți.Oferim un mediu de lucru stimulativ, unde inovația și pasiunea sunt încurajate.Dacă ești pregătit să te alături unei echipe de profesioniști, așteptăm să te cunoaștem!Candidatul ideal:1. Experiență de minim 5 ani în vânzări, în domeniul construcții;2. Studii tehnice: Construcții, Politehnică, Arhitectură;3. Excelente abilități de comunicare, negociere și persuasiune;4. Limba germană nivel avansat; limba engleză nivel avansat;5. Cunoașterea pachetului MS Office - nivel avansat;6. Permis conducere categoria B.Lucrările noastr
GLASS EXPERT CONTRACTOR SRL

Inginer/​specialist Achizitii


Candidatul ideal - absolvent studii superioare de specialitate;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de ofertă si comenzi către furni
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Agent Vanzari Echipamente Utilaje Pentru Constructii


Candidatul ideal Te așteptăm să devii membru al echipei noastre, dacă:- ai pregatire tehnică, ai mai lucrat într-un domeniu tehnic,- vrei să lucrezi,- ești o persoană cu experiență in domeniul vânzărilor, și un bun cunoscător al pieței locale,- ești dedicat muncii de teren și ai experiență în munca de teren - NU căutăm colegi care să-și petreacă timpul la birou,- te motivează câștigul pe bază de rezultate,- esti organizat, punctual, și de încredere,- eșecurile nu te doboară,- stii sa faci follow-up, și nu te deranjează să o faci- discuțiile telefonice cu persoane necunoscute NU înseamnă o provocare pt. tine,- dacă poți să-ți organizezi timpul alocat vânzărilor, pt. cel puțin o săptămână în avans,- ai darul de a atrage și menține relațiile cu persoanele pe care-i întâlnești,- ești dedicat și loial.- Cunostiinte autocad si tehnici de vanzare, negociere, comunicare - reprezinta un avantaj;- Experienta in domenii precum constructiile, utilajelor pentru constructii, ingineria sau comertul;-
AZZURRA PIATTAFORME SRL

Reprezentant Vanzari Climatizare /​ Ventilatii - Hvac


Candidatul ideal Experiență anterioară în vânzări, în domeniul HVAC - minim 2 ani. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către atingerea obiectivelor și rezultatelor. Permis de conducere categoria B. Flexibilitate și capacitate de adaptare la cerințele pieței.Descrierea jobului Responsabilitati: Prospectarea pieței și identificarea proiectelor și nevoilor clienților. Implementarea strategiei de vânzare în raport cu planul de acțiune. Promovare soluțiilor tehnice în raport cu nevoile de business. Dezvoltarea portofoliului de clienți. Întocmirea și negocierea ofertelor și semnarea contractelor. Monitorizarea concurenței în vederea aplicării unei strategii optime de vânzări. Identificarea de noi oportunități de promovare a imaginii companiei, participarea la târguri, conferințe de profil.Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și profesionistă. Training și suport continuu pentru dezvoltarea abilităților de vânzare. Pachet salarial motivant, format di
VOLLMAX HVAC S.​R.​L.​

Responsabil Administrativ /​ Achizitii


Candidatul ideal Spirit intreprinzator, atent la detalii, simt practic si pragmaticPersoana energica, organizata, riguroasaBune abilitati de comunicare cu diferite categorii de angajati si furnizoriCunostinte de management al proiectelorExperienta in managementul echipei de minim 3 aniExperienta in gestionarea resurselor si a contractelor (administrarea unei cladiri reprezinta un avantaj)Cunoasterea limbii englezeCalculator – Word, Excel, transfer de dateStudii superioare reprezinta un avantajPermis de conducere categoria BDescrierea jobului Atributii specifice:Aloca eficient resursele prin:- Coordonarea departamentului administrativ (curatenie, reparatii, securitate, IT)- Negocierea contractelor si stabilirea politicilor de achizitii- Asigurarea standardelor de protectie a muncii, prevenirea si stingerea incendiilorResponsabilitati ADMINISTRATIVE:Gestioneaza efficient bugetul operational al cladirii – mentenanta, reparatiiGestioneaza efficient bugetul de operare si intretinere al echi
FABRICA GRIVIŢA SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Reprezentant Vanzari• Ai un nivel de ambiție care poate inspira pe oricine.• Ești atent la detalii și ești determinat să obții rezultate.• Ești o persoană persuasivă într-un mod plăcut și nu ai nicio problema în a vinde un produs în care crezi 100%.• Ești o persoană empatică și atentă la nevoile celor din jur.• Ești perspicace și ai încredere în abilitățile tale.• Ești deschis la împărtășirea de opinii și perspective diverse în ceea ce privești modul de lucru.• Ai abilități de relaționare și comunicare cu clientul.• Nu dorim candidați care se mulțumesc doar cu salariul fix - dorim candidați care sunt dedicați muncii și care își doresc venituri cu mult peste mediu.• Cunoașterea limbii engleze va fi considerată un avantaj.• Experiența în domeniul vânzării de materiale de construcții va fi considerată un avantaj.Descrierea jobului Reprezentant Vanzari• Responsabilitatea principală: prospectează piață în vederea identificării de clienți noi și a creșterii cotei de piață. N
TOP PROFIL SISTEM SRL

Media netă estimată pe baza celor 3231 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Buyer


Candidatul ideal Căutăm o persoană motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastreConsideram ca aceasta persoana are nevoie de urmatoarele abilitati:Studii superioare cu diploma de licenta;Experiența relevanta in domeniul achizițiilor;Abilitati de comunicare, spirit de organizare, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat;Disponibilitate de a lucra in echipa;Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;Cunostinte utilizare MS Office – Excel : nivel avansat, Word;Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului Responsabilitati:Tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii.Verifica necesarul de aprovizionat;Intocmeste, analizeaza si centralizeaza ofertele de pret;Caută in mod activ tehnologii si furnizori alternativi pentru optimizarea costurilor;Se implica direct asupra modului de rezolvare al operatiunilor de achizitii;Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de managerul d
RIVIERA BIKE SRL

Media netă estimată pe baza celor 2690 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

INGINER VANZARI


Scurta descriere a companiei EUROFIT este o companie de renume, parte a grupului VOYATZOGLOU S.A. – lider de piață în domeniul său de activitate – cu o expertiză bogată în domeniul soluțiilor pentru depozitare și automatizare a fluxurilor logistice, ce beneficiază de standarde internaționale de calitate precum ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și Coface – Exellent SME (după raportul Coface din 2023, 9.5% din firmele din România îndeplinesc criteriile necesare pentru a beneficia de această certificare).Experiența de peste 24 de ani în România (și peste 55 de ani în Grecia) vă asigură că orice echipament proiectat și implementat de EUROFIT are o durată foarte lungă de viață, nefiind nevoie de mentenanță periodică.De asemenea, compania oferă soluții pentru utilarea oricărui tip de spațiu comercial, dar și soluții de After-Sales Support prin sistemul de service inteligent EUROFIT SIGMA (Service - Instalare - Garanție - Mentenanță - After-sales Support). Cerinte • Minim 5 ani de experienta în v
EUROFIT - Voyatzoglou Romania SRL

Media netă estimată pe baza celor 211 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari /​ Manager Vanzari


Candidatul ideal -cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;-limba engleza scris/vorbit, utilizată la nivel conversațional și în comunicarea scrisă, pe e-mail;-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;-capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;-atenție către detalii;-amabilitate și plăcere de a învăța lucruri noi și de a comunica cu oamenii;-responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;-experiență de lucru în vânzări de minim un an constituie avantaj;-abilități de vânzare;-atitudine pozitivă și plăcere de a vorbi la telefon.Activitatea are loc pe Bulevardul Constantin Brâncoveanu, București. Descrierea jobului -cunoștințe de operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet-identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a prezenta produsele noastre (condimente, plante medicinale, legume uscate, etc.) prin intermediul e-mailului și telefonic, fără deplasare la aceștia-intr
ISACOV ADVERTISING SERVICES S.​R.​L.​

Reprezentat Vânzări - Limba Germană


Candidatul ideal De peste 21 de ani punem sticla în valoare, prin proiecte complexe și de amploare la nivel național și internațional!În acest moment al evoluției noastre, ne mărim echipa și vrem să atragem în povestea noastră de succes, un coleg care să ocupe postul de Reprezentant Vânzări, bun cunoscător al limbii germane, motivat și determinat, care să promoveze și să vândă proiectele și produsele noastre inovative și calitative unui număr cât mai mare de clienți.Oferim un mediu de lucru stimulativ, unde inovația și pasiunea sunt încurajate.Dacă ești pregătit să te alături unei echipe de profesioniști, așteptăm să te cunoaștem!Candidatul ideal:1. Experiență de minim 5 ani în vânzări, în domeniul construcții;2. Studii tehnice: Politehnică, Arhitectură, Construcții;3. Excelente abilități de comunicare, negociere și persuasiune;4. Limba germană nivel avansat; limba engleză nivel avansat;5. Cunoașterea pachetului MS Office - nivel avansat;6. Permis conducere categoria B.Lucrările noastr
GLASS EXPERT CONTRACTOR SRL

Inginer/​specialist Achizitii Instalatii In Constructii


Candidatul ideal - absolvent de studii superioare in domeniul Instalatii pentru Constructii;- cunostinte bune de materiale si echipamente din domeniul instalatii pentru constructii;- cunostinte specifice privind intocmirea contractelor: conditii contractuale, tehnici de negociere, intocmire analize economice;- experienta de munca in achizitii, instalatii pentru constructii - minim 2 ani;- abilitati foarte bune de lucru pe calculator (Excel, Word, etc.);- abilitati excelente de utilizare a computerului (cunoasterea softului ERP-Charisma-Primavera constituie AVANTAJ);- abilitati de rezolvare a problemelor;- abilitati foarte bune de comunicare, organizare, planificare si atentie la detalii;- cunoasterea legislatiei in domeniu.Descrierea jobului - elaborează analize comparative de preț;- sustine Departamentele Ofertare si Executie in relatia cu furnizorii de materiale si echipamente;- prospecteaza piata cu scopul de a identifica noi furnizori / parteneri;- intocmeşte şi transmite cereri de
HIGH-TECH CLIMA S.​A.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Studii medii/ studiile superioare in domeniul tehnic reprezinta un avantajExperienta in programul WINARHIExperienta relevanta in domeniul tamplariei PVCAbilitati de comunicare & negociereCunostinte de operare PCAbilitati de vanzare si negociereExcelente abilitati de comunicare si lucru in echipaDescrierea jobului RESPONSABILITATI:Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clientiPrezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastreIntocmeste oferta in WinarhiUtilizarea platformei CRMParticiparea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilorUrmareste derularea si finalizarea contractelorInformeaza si negociaza clientul despre serviciile oferiteIndruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitieCE ITI OFERIM?Mediu de lucru dinamic si placutProgram de lucru stabilPachet salarial format din SALARIU FIX+ COMISIONOportunitati de dezvoltare profesionala
MTS SUMMER INTERACTIV SRL

Media netă estimată pe baza celor 3231 de salarii introduse în Salario: 3700 RON/Luna

Agent ContractĂri Şi AchiziŢii


Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara minim 1an;- Cunostinte privind legislatia comerciala si internationala;- Studii medii/superioare in domeniul economic;- Limba engleza - nivel avansat;- Cunostinte temeinice de operare pe computer (pachet Office);- Persoană organizată, serioasă, dinamică și proactivă;- Capacitate de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva si deschisa catre colegi si colaboratori;- Atitudine orientata spre obiective ;- Disponibilitatea pentru deplasari;Descrierea jobului Principalele atribuţii şi responsabilităţi:- Identifică furnizori de materiale, produse, componente şi servicii.- Stabileşte criteriile de selecţie furnizori.- Evaluează şi selectează furnizorii identificaţi.- Contractează/ comandă numai la furnizorii evaluaţi şi selectaţi.- Negociază comenzile/ contractele de aprovizionare.- Verifică stocurile din magazine.- Depozitează şi asigură condiţiile de depozitare conform specificaţiilor de produs/ serviciu.- Asigură documentele necesare impo
PRO OPTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 552 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Agent Contractari Si Achizitii


Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara minim 1an;- Cunostinte privind legislatia comerciala si internationala;- Studii medii/superioare in domeniul economic;- Limba engleza - nivel avansat;- Cunostinte temeinice de operare pe computer (pachet Office);- Persoană organizată, serioasă, dinamică și proactivă;- Capacitate de analiza si sinteza;- Atitudine pozitiva si deschisa catre colegi si colaboratori;- Atitudine orientata spre obiective ;- Disponibilitatea pentru deplasari;Descrierea jobului Principalele atribuţii şi responsabilităţi:- Identifică furnizori de materiale, produse, componente şi servicii.- Stabileşte criteriile de selecţie furnizori.- Evaluează şi selectează furnizorii identificaţi.- Contractează/ comandă numai la furnizorii evaluaţi şi selectaţi.- Negociază comenzile/ contractele de aprovizionare.- Verifică stocurile din magazine.- Depozitează şi asigură condiţiile de depozitare conform specificaţiilor de produs/ serviciu.- Asigură documentele necesare impo
PRO OPTICA SA

Media netă estimată pe baza celor 553 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 29 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.