Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

125 Locuri de Munca Avocat in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

125 Locuri de Munca Avocat in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Avocat in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Avocat in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Avocat


Candidatul ideal Avocat in Barou cu experienta cuprinsa intre 1-7 ani, vorbitor de limba engleza fluent. Abilitati excelente de comunicare. Capacitatea de a lucra in echipa si de a gestiona sarcini multiple in acelasi timp. Disponibilitate de a lucra exclusiv cu SCPA Tita & Asociatii. Implicare in vederea obtinerii celei mai bune aparari/solutii.Descrierea jobului Responsabilitati: Furnizarea de consultanta juridica clientilor nostri in diverse domenii. Pregatirea si redactarea documentelor legale, inclusiv contracte, acte de procedura si alte documente relevante. Reprezentarea clientilor in fata instantelor de judecata sau a altor autoritati competente.Beneficii: Sprijin pentru dezvoltarea profesionala continua si oportunitati de avansare in cariera.
SOCIETATE CIVILA PROFESIONALA DE AVOCATI TITA ASOCIATII

Media netă estimată pe baza celor 292 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Avocat Stagiar


Candidatul ideal Dorim sa ne extindem echipa si cautam un Avocat Stagiar (entry-middle level).- Este o persoana organizata si responsabila in solutionarea sarcinilor repartizate;- Are cunostinte teoretice in materia dreptului societar, bancar, civil și procesual civil;- Experienta in industria colectarii/recuperarii de creante si reprezentare in instanta de judecata reprezinta un avantaj;- Are cunostinte de limba engleza: nivel mediu;- Are cunostinte de operare PC - pachetul MS office la nivel avansat.Descrierea jobului - Intocmirea tuturor documentelor si actelor procedurale necesare in relatia cu Executorii Judecatoresti, Lichidatorii Judiciari, Institutiile si autoritatile statului, pentru cazurile administrate;- Monitorizarea si gestionarea procedurilor legale in dosarele alocate;- Acordarea asistentei legale privind cazurile din portofoliul administrat;- Asigurarea reprezentarii in instanta in dosarele alocate.Ce oferim:- Onorariu motivant;- Posibilitatea de a lucra intr-un mediu
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Avocat Stagiar Colaborator


Candidatul ideal Este înscris în Barou. Are disponibilitate pentru program full time. Poate încheia un contract de colaborare, conform anexei la Statut. Are cunoștințe teoretice solide în drept civil și procedură civilă. Cunoștințele teoretice despre legea insolvenței, legea societăților, legislația privind învățământul, jocurile de noroc, sănătatea, turismul sau dreptul muncii reprezintă un avantaj. Deținerea permisului de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Are cunoștințe de PC și MS Office pentru a eficientiza activitățile zilnice. Este cunoscător al limbii engleze.Descrierea jobului Va colabora cu avocații seniori în diverse proiecte legale.Va reprezenta clienții în fața diverselor instituții și în instanță.Va pregăti opinii legale și documente juridice.Va asista în cercetarea și pregătirea dosarelor.Va participa la ședințe și întâlniri cu clienții.Program de lucru: 8 ore pe zi.
ZAMFIR SI ASOCIATII SPARL

Consilier Juridic /​ Avocat


Candidatul ideal Recrutam consilier juridic (1 pozitie) si avocat stagiar/definitiv litigant. (1 pozitie)Experienta in domeniul dreptului civil, comercial, administrativ este un avantaj.Activitatea se desfasoara la birou, in zona centrala.Nu se accepta colaborari la distanta/remote.Pentru pozitia de consultant juridic, un punctaj de peste 50 puncte obtinut la sesiunile trecute ale examenului pentru admiterea in barou/ la INM , reprezinta un avantaj.Cerinte obligatorii: experienta in domeniul dreptului civil, comercial, administrativ cunostiinte avansate PC; capacitate de insusire rapida a informatiilor; atentie sporita la detalii, punctualitate ; capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor; integritate morala , profesionalism , eficienta, responsabilitate, confidentialitate si abilitati de lucru in echipa; abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor ;; rezistenta la stres, mobilitate, capacitate de analiza
Confidenţial

Avocat/​lawyer


Candidatul ideal BUZESCU& TOMESCU SPRL expands the team!Ideal candidates will meet the following criteria:- entry or mid-level experience in Corporate and Litigation; expertise in other practice areas such as Employment, Intellectual Property, Energy, Regulatory and/or Real Estate is a plus;- graduate of a reputable law school;- strong academic background, good knowledge of civil, civil procedural law, commercial and corporate law;- good command of English, both written and spoken;- strong attention to detail and organizational skills;- strong communication skills, optimistic, dedicated, team player;- based in Bucharest.Descrierea jobului A LAWYER IN OUR TEAM:- works in a dynamic and competitive environment, on interesting and challenging matters, with opportunities for professional development.- benefits from a competitive package, and a reasonable work-life balance.
BUZESCU TOMESCU - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Avocat


Candidatul ideal MOORE TOMOSOIU cauta avocat specializat in consultanta.Candidatul potrivit este un avocat orientat spre carieră, hotărât să-și dezvolte experiența profesională.CERINȚE– un avocat calificat cu minim 3 ani vechime;– cunoştinţe solide de drept civil şi drept comercial – cu referire la drept societar, insolvență;– abilități puternice de comunicare, optimist, dedicat.-- fluent în limba engleză. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. cuprinzând experiența relevantă la [email protected] până cel târziu la 10 mai 2024.Descrierea jobului – oferim un mediu de lucru plăcut, cu diferite posibilități de dezvoltare profesională;– onorariu atractiv, în baza performanțelor;– biroul amplasat central, in zona Piata Romana.-- program flexibil.
MOORE TOMOSOIU - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Media netă estimată pe baza celor 278 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Avocat - Legal Corporate


Candidatul ideal Facultatea de Drept absolvita; Inscris intr-un barou din Romania ca avocat definitiv (experienta minim 7 ani); Experienta juridica relevanta in cadrul institutiilor financiare nebancare; Independenta in realizarea activitatilor juridice specifice; Experienta si cunostinte temeinice privind legislatia specifica conformitatii activitatii firmelor si in special institutiilor financiar nebancare; Seriozitate si responsabilitate in gestionarea activitatilor; Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris si vorbit).Descrierea jobului Asistenta juridica si reprezentare pentru companie, atunci cand i se solicita; Formularea opiniilor juridice in legatura cu diverse situatii, activitati, actiuni ale companiei; Informarea de indata a managementului companiei cu privire la noutatile legislative cu impact in activitatea companiei (atat cu privire la proiecte de acte normative, nationale si europene, cat si cu privire la acte normative publicate in Monitorul Oficial); Intocmirea s
EOS KSI ROMANIA SRL

Avocat /​ Consilier Juridic


Candidatul ideal Cerinte:Studii de drept finalizate Licentie in drept Cunostinte de drept român Cunostinte de limbi straine (in special engleza) Abilitati de comunicare si interpersonale excelente Abilitati de lucru independent si in echipaDescrierea jobului Consilierul juridic / avocatul in cadrul BRAT va realiza activitatile din cadrul asociatiei ce au legatura cu domeniul juridic, va propune si implementa masuri de imbunatatire a acestora. El/ea va monitoriza si evalua diversele initiative legate de legislatia in vigoare care pot afecta activitatea asociatiei sau a membrilor sai si va propune modalitati prin care asociatia se poate implica in cadrul acestor initiative.Responsabilitati: Elaboreaza documentele cu caracter juridic ale asociatiei si propune modificari ale acestora, ori de cate ori este necesar, verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ. Monitorizeaza respectarea de catre asociatie si membrii sai, a prevederilor Statutului, regulamentelor si deciz
ASOCIATIA BIROUL ROMAN DE AUDIT TRANSMEDIA

Practician In Insolventa /​ Avocat


Candidatul ideal Alătură-te echipei noastre ca Practician în Insolvență sau Avocat și devino o parte esențială în misiunea noastră de a reda speranța și a reconstrui afacerile. La Infinexa, căutăm persoane dedicate, care să împărtășească pasiunea noastră pentru profesionalism, integritate și inovație.În rolul acesta, vei avea oportunitatea de a lucra alături de o echipă de experți, folosind abordări inovatoare pentru a identifica cele mai bune soluții de salvare a business-urilor aflate în dificultate. Dacă ai o înclinație naturală pentru rezolvarea problemelor complexe, vrei să descoperi domenii de activitate cât mai diversificate și ești motivat de ideea de a face o diferență reală, te invităm să te alături călătoriei noastre.Ceea ce îți garantăm este că nu te vei plictisi pe parcursul călătoriei alături de noi, vei cunoaște oameni din toate domeniile de activitate, oameni de la care vei avea de învățat și care te vor provoca în permanență să evoluezi pentru a face față provocărilor.
INFINEXA RESTRUCTURING SPRL

Avocat/​jurist


Candidatul ideal Cunoștințe temeinice de drept și logică juridică Vocabular consistent în limba romană Comunicare: Excelente aptitudini de comunicare și claritate în exprimare. Abilitatea de a asculta, înțelege și răspunde nevoilor clienților.Etică și IntegritateConfidențialitatePentru a depune candidatura vă invităm să ne transmiteți si un Curriculum Vitae la următoarea adresă de e-mail: [email protected] jobului Redactarea actelor specifice domeniului juridicActivitate de birouInteracționează și comunică eficient pentru a înțelege nevoile clientilor și provocările lor juridice.Beneficii:Mediu de Lucru Profesionist: Lucrați într-un mediu care promovează excelența și dezvoltarea profesională.Oportunități de Învățare: Acces la cursuri și seminarii pentru dezvoltare profesională continuă.Flexibilitate: Valorizam echilibrul dintre viața profesională și cea personală.Recunoaștere: Un mediu în care munca și contribuția dumneavoastră sunt valorizate și recunoscute.Suport și Co
CABINET DE AVOCATURĂ DUMBRĂVANU PAUL

Avocat La Todica&asociatii Oportunitati Dincolo De Provocari


Candidatul ideal Ce ne dorim de la Colegul Ideal la Todică & Asociații:• Cunoștințe de drept civil (inclusiv profesioniști/comercial), dreptul muncii, drept administrativ;• Cunoștințele de achiziții publice constituie un avantaj;• Gândire logică și argumentativă;• Persoană punctuală, serioasă, responsabilă, organizată, atentă la detalii, dinamică și creativă;• Abilități de studiu și cercetare cu caracter profesional;Descrierea jobului Descrierea jobului: Redactare documente juridice; Dezvoltarea strategiilor privind dosarele aflate pe rol; Activități de instanță (pregătire și reprezentare dosare); Formularea și furnizarea opiniilor legale către managementul companiei; Elaborarea și îmbunătățirea diverselor contracte, proceduri de lucru și a altor documente asimilate activității; Activități de consultanță de specialitate.Beneficii:În cadrul companiei noastre, ne mândrim cu oferirea unui pachet competitiv de beneficii care susține atât dezvoltarea profesională cât și personală a angajați
TODICA ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Economist /​analist Financiar Junior


Candidatul ideal - Studii superioare absolvite în domeniul economic - cerință obligatorie;- Experiență profesională în domeniul financiar-contabil - minim 1 an;- Cunoștințe de contabilitate, cunoștințe legislative în domeniul contabilității și fiscalității;- Cunoștințe operare PC (Ms Office) și operare în programe specifice domeniului – (cunoștințe în utilizarea Charisma ERP constituie un avantaj);- Cunoștințe de limba engleza - nivel mediu;- Competențe în culegerea, clasificarea și interpretarea informațiilor;- Capacitate de adaptare și învățare rapidă, flexibilitate, competențe de comunicare la toate nivelurile ierarhice;- Capacitatea de organizare și prioritizare a activităților cu respectarea termenelor limită;- Spirit de observație și analitic, integritate.Descrierea jobului - Înregistrarea zilnică a documentelor justificative privind operațiunile de avansuri/decontări trezorerie;- Întocmește și înregistrează documentele justificative aferente operațiunilor cu numerarul, întocmeșt
Confidenţial

Tehnoredactare acte birou notarial


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului:preluarea si verificarea documentelor clientilorcomunicarea cu clientiitehnoredactarea acteloraranjarea dosarului dupa semnarea actelor Cerințele postului:cunostinte operare calculatorabsolvent al facultății de dreptviteza la redactareatentie la detaliiorganizare
SPN Barbu si Asociatii

Asistent/​ Asistenta


Candidatul ideal MUSAT & ASOCIATII Restructuring & Insolvency recruteaza Asistent/aCerinte:- studii superioare finalizate- experienta pe un post similar (minim 2 ani)- abilitati solide de operare PC, incluzand MS Office, Outlook si internet- foarte bune abilitati de comunicare, atat in lb. romana cat si in lb. engleza- atentie la detalii, abilitati de organizare si prioritizare- capacitatea de a lucra in echipa- proactivitate- adaptabilitate si capacitate de a lucra sub presiune atunci cand situatia o impuneDescrierea jobului Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice si a mesajelor- receptionarea si inregistrarea corespondentei- monitorizarea si gestionarea agendei avocatului Partener- prelucrarea documentelor (scanare, formatare, descarcare din dosarul electronic etc.)- organizarea corespunzatoare a documentelor in fisiere si dosare- intocmirea si transmiterea de cereri/documente catre instante, presa, furnizori- realizarea de rapoarte in Excel (ex. lista de dosare, centraliz
MUSAT ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Avocatlawyer


Candidatul ideal BUZESCU& TOMESCU SPRL expands the team!Ideal candidates will meet the following criteria:- entry or mid-level experience in Corporate and Litigation; expertise in other practice areas such as Employment, Intellectual Property, Energy, Regulatory andor Real Estate is a plus;- graduate of a reputable law school;- strong academic background, good knowledge of civil, civil procedural law, commercial and corporate law;- good command of English, both written and spoken;- strong attention to detail and organizational skills;- strong communication skills, optimistic, dedicated, team player;- based in Bucharest.Descrierea jobului A LAWYER IN OUR TEAM:- works in a dynamic and competitive environment, on interesting and challenging matters, with opportunities for professional development.- benefits from a competitive package, and a reasonable work-life balance.
BUZESCU TOMESCU - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Consultant Colectare Creante (call Center)


Candidatul ideal Daca esti la inceput de drum si iti doresti o cariera in domeniul colectarii de creante, trimite-ne CV-ul tau.Te asteptam in echipa noastra daca ai:Experienta in activitatea de colectare debite (constituie avantaj);Excelente abilitati de comunicare, negociere, persuasiune;Atentie la detalii;Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;Capacitatea de a te adapta usor si de a invata lucruri noi;Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate.Descrierea jobului Ce responsabilitati vei avea? 1. Administrarea dosarelor alocate prin crearea si mentinerea unei legaturi active cu debitorii, persoane fizice/juridice: - contactarea telefonica a acestora, in vederea recuperarii debitelor restante pe cale amiabiala; - negocierea, incheierea si monitorizarea respectarii intelegerilor de plata agreate cu clientii debitori / girantii, conform procedurilor interne; - urmarirea actiunilor intreprinse pentru dosare
SIOUFAS COLABORATORII - SOCIETATE DE AVOCATI

Asistenta


Candidatul ideal MUSAT & ASOCIATII Restructuring & Insolvency recruteaza AsistentaCerinte:- studii superioare finalizate- experienta pe un post similar (minim 2 ani)- abilitati solide de operare PC, incluzand MS Office, Outlook si internet- foarte bune abilitati de comunicare, atat in lb. romana cat si in lb. engleza- atentie la detalii, abilitati de organizare si prioritizare- capacitatea de a lucra in echipa- proactivitate- adaptabilitate si capacitate de a lucra sub presiune atunci cand situatia o impuneDescrierea jobului Responsabilitati:- preluarea apelurilor telefonice si a mesajelor- receptionarea si inregistrarea corespondentei- monitorizarea si gestionarea agendei avocatului Partener- prelucrarea documentelor (scanare, formatare, descarcare din dosarul electronic etc.)- organizarea corespunzatoare a documentelor in fisiere si dosare- intocmirea si transmiterea de cereri/documente catre instante, presa, furnizori- realizarea de rapoarte in Excel (ex. lista de dosare, centraliza
MUSAT ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALA DE AVOCATI CU RASPUNDERE LIMITATA

Media netă estimată pe baza celor 2253 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager Ifn


Candidatul ideal Cerințe obligatorii: Experiență de minim 1 an într-o funcție de conducere deținută în cadrul unei instituții de credit/instituții financiare/IFN; Experiență de minim 2 ani în domeniul creditării; Studii superioare finalizate în domeniul economic; Cunoașterea legislației Băncii Naționale a României referitoare la instituțiile de credit, atât în teorie, cât și în practică; Fluență în limba engleză; Cunoștințe bune operare PC.Reprezintă avantaj: Cunoașterea limbii ruse/ucrainene; Cunoștințe de contabilitate și fiscalitate; Capacitate bună de analiză și atenție la detalii; Tehnici de comunicare și de vânzări și abilități de negociere; Proactivitate și spirit de echipă, dorința de a crește și evolua alături de noi.Descrierea jobului Vei avea oportunitatea de a construi de la zero un IFN; Te vei implica activ în stabilirea politicilor de funcționare, a produselor și serviciilor IFN-ului; Vei reprezenta IFN-ul în relația cu Banca Națională a României și cu alte instituții; Ve
BURUIAN,​CARACA I ASOCIAII - SOCIETATE CIVILă DE AVOCAI

Secretara


Candidatul ideal CERINŢE– experienţă în activitatea de secretariat;– cunoştinţe avansate PC;– capacitate de însuşire rapidă a informaţiilor;– atenţie sporită la detalii, punctualitate;– capacitate de gestionare a situaţiilor dificile şi de prioritizare a activităţilor;– integritate morală, profesionalism, eficienţă, responsabilitate, confidenţialitate şi abilităţi de lucru în echipă;– excelenta cunoaştere a limbii române, exprimarea corectă şi coerentă, atât verbal, cât şi în scris;– abilităţi de comunicare într-un mediu profesional care răspunde cerinţelor clienţilor;– experienţă în completarea fişelor de activitate zilnică;– disponibilitate program prelungit;– cunoaşterea limbii engleze minim la nivel mediu;– capacitate de analiză şi sinteză.Descrierea jobului – activitate standard de secretariat ;– asigurarea protocolului şi diverse alte activităţi de secretariat, de recepţie ;– asigurarea necesarului de birotică şi consumabile ;– alte activităţi specifice de intermediere a relaţiil
IVAN SI ASOCIATII - SOCIETATE CIVILA DE AVOCATI

Media netă estimată pe baza celor 348 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 125 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.