Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

960 Locuri de Munca in Bacau - Joburi in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

960 Locuri de Munca in Bacau - Joburi in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Sofer Distributie Bacau


Candidatul ideal Organizat, punctual, perseverent, serios, orientat catre nevoile clientului; Experienta in domeniul distributiei minim 1 an - constituie avantaj; Vechime permis auto cat. B minim 3 ani; Minime cunostinte tehnice auto; Rezistenta la efort; Capacitate de adaptare in diverse situatii; Capacitatea de a comunica usor cu colegii; Seriozitate.Descrierea jobului Livrarea comenzilor si produselor Farmavet in conditii optime si la timp; Respectarea zilnica a programului traseelor de livrare; Se implica activ in intretinerea masinii din dotare; Se asigura ca are documentatia necesara pentru a circula pe drumurile din Romania in mod legal; Se asigura ca are documentatia necesara pentru livrarea marfurilor transportate; Incasarea facturilor ce ce sa platesc la livrare; Predarea zilnica a sumelor incasate catre banca; Instrumente de lucru: masina si telefon de serviciu, tableta, imprimanta mobila;Adresa Depozit: Comuna Letea Veche, Strada Alexandru Ioan Cuza
FARMAVET S.​A.​

Customer Relationship Officer @ Ing Office 9 Mai Bacau


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office 9 Mai-BacauDacă ştii despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic;Lucrezi bine în Word, Excel, Power Point şi Outlook;Relaţionezi şi comunici foarte bine cu oricine;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Îţi place să interacţionezi cu clienţii şi ai experienţă anterioară într-un rol similar.Vino în echipa ING Office! Te aşteaptă:Experienţe de învăţare centrate pe competenţe ca negociere şi comunicare;O organizaţie orientată către clienţi şi pasionată de idei indrăzneţe;Colegi veseli şi ambiţiosi, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor şi serviciilor ING Bank, dedicate clienţilor persoane fizice.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele şi serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurări, fonduri mutuale);Vei participa activ la realizarea target-ului de vânzări şi la atingerea obiectivelor calitative;Vei o
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Compania Noastră – IDEAL FEROLUC SRLSuntem o organizație lider în industria sa, recunoscută pentru inovație și calitate. În cadrul eforturilor noastre de a menține și a îmbunătăți standardul serviciilor noastre, căutăm un Specialist Achiziții entuziast și dedicat. Rolul este esențial pentru optimizarea proceselor noastre de achiziție și susținerea creșterii continue a companiei.Candidatul IdealExperiență și Educație: Absolvent de studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei sau studii tehnice. Experiența în domeniul achizițiilor și cunoașterea legislației aplicabile sunt esențiale. Un curs de specializare în Achiziții reprezintă un avantaj.Aptitudini Tehnice: Excelente cunoștințe de MS Office, cu accent pe Excel. Capacitatea de a gestiona și analiza baze de date complexe este crucială.Competențe Lingvistice: Bune cunoștințe de limba engleză, atât scris cât și vorbit, pentru a facilita comunicarea eficientă cu furnizorii internaționali.Aptitudini Personale: Căut
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 1612 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consilier Clienti


Candidatul ideal Cabdidatul ideal are:Experiența min 1-2 ani în domeniile vanzari/ssm/marketing/secretariat/relatii clienti;Cunostinte si experienta in utilizarea pachetului office;Viteza ridicata de lucru, mai ales pe calculator / laptop;Atentie ca si abilitate in timpul unei activitati continue si repetate, de a raspunde simultan la mai multe task-uri; Flexibilitate mentala, care permite schimbarea focalizarii atentiei intre diferite sarcini, (tipuri de cursuri, servicii),etcMeticulozitate in task-urile la care se lucrează cu multă atenție, care dă atenție tuturor amănuntelor;Rabdare, ce implica incredere de sine si in altii, calm si o perseverenta plina de devotament.Descrierea jobului Cerințe:Experiența min 1-2 ani în domeniile vanzari/ssm/marketing/secretariat/relatii clienti;Studii minim medii;Cunostinte si experienta in utilizarea pachetului office. Acestea si o viteza peste medie te vor ajuta sa obtii un scor cat mai bun la testele noastre TQM+;Viteza de lucru, mai ales pe calc
TQM GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 851 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Warehouse Manager


Candidatul ideal - Studii superioare finalizate;- Experinta pe o pozitie similara >2 ani;- Cunoasterea sistemelor informatice de tip WMS;- Experinta in gestionarea contractelor cu furnizori din domeniul logistic;- Abilitati de a lucra in echipa;- Abilitati de coordonare si relationare;- Cunostinte legislative, de baza: SSM / SU.Descrierea jobului - Coordoneaza activitatea zilnica din depozit, organizeaza spatiul de depozitare;- Gestioneaza circuitul produselor, receptie intrari/iesiri, stocare, atat din punct de vedere cantitativ precum si al starii tehnice;- Asigura planificarea activitatilor si alocarea resurselor;- Intocmeste documentele necesare conform normelor specifice de gestiune precum si cerintelor firmei;- Urmareste si imbunatateste indicatorii KPI si SLA;- Organizeaza activitatiile in deplina siguranta fata de angajatii din subordine;- Asigura folosirea corecta si sigura a echipamentelor din depozit.
IDL BUCHAREST S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 15 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Suntem o echipa tanara, dinamica si cautam un coechipier dornic de afirmare. Daca si tu iti doresti sa vii alaturi de noi, vei beneficia de:- pachet salarial motivant + tichete de masa;- cafea sau ceai de cate ori simti nevoia sa servesti;- o zi de nastere in care poti alege sa nu vii la munca dar sa fii platit;- program de lucru fix;- training-uri de specialitatePentru a intra in echipa noastra trebuie sa te regasesti in descrierea de mai jos:- responsabil, ordonat, dinamic, serios;- abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;- memorie buna, meticulos, muncitor, cu capacitate buna de organizare si capacitatea de a lucra eficient sub presiune; - experienta anterioara in domeniul gestiunii de depozit (poate fi un avantaj);- cunostinte de utilizare a unui terminal scanner android si PC: Outlook, Word, ExcelDescrierea jobului Responsabilitatile tale sunt urmatoarele:- gestionarea eficientă a stocurilor din depozit: receptia cantitativa si calitativa pe baza docume
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Vanzator Bacau Str.​ Narciselor Nr.​ 5 (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai minimum studii gimnaziale finalizate. Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine. Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc.); Contăm pe tine să fii
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Magazin Arena Mall Bacau - Venit Net: 4500-4700 Ron


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare sau management, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra?Afla mai multe:Ceea ce ar fi nevoie:- Minim studii medii;- Cunostinte de utilizare PC;- Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invataDescrierea jobului Ceea ce cautam pentru postul de MANAGER MAGAZIN:- persoana cu abilitati in zona manageriala pentru a coordona eficient o echipa in vederea realizarii planulului de vanzari lunar/anual;- persoana comunicativa si cu competente de formare pentru a motiva, a instrui, evalua si a oferi feedback permanent membrilor echipei;- persoana ambitioasa, orientata spre rezultate si deschisa spre a implementa diverse strategii la nivel individual si de echipa pentru a mentine standardele de calitate;- persoana responsabila si organizata care sa mentina in parametri functionali magazinul din punct de vedere administrativ, operational si stocuri.Ceea ce oferim:- Pach
Confidenţial

Personal Pentru Industria Maselor Plastice


Candidatul ideal - Studii medii / profesionale, studii superioare finalizate - profil tehnic (avantaj specializarea Mecanica, TCM, Electrotehnica);- Este importanta experienta pe un post similar, intr-o companie din industria automotive/ electronica.- Experienta in injectie mase plastice - avantaj;- Experienta in mentenanta masini de injectie - avantaj;- Cunoasterea limbii italiana si/sau engleza (avantaj) - nivel mediu;- Calificare într-una dintre meseriile de operator prelucrare mase plastice, lăcătuş mecanic, matriţer, maşinist, mecanic utilaje, electromecanic, electrician automatist, instalator;- Personalul poate fi angajat si in vederea calificarii.Descrierea jobului - Asigură punerea în funcţiune a utilajelor de injecţie mase plastice- Propune metode de optimizare pentru procesul de producţie- Analizează problemele de producţie, în cazul apariţiei acestora propune soluţii de rezolvare- Participa si/sau supravegheaza efectuarea activitatilor de mentenanta a masinilor de injectie;-
VINEY CORPORATION EAST EUROPE SRL

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Expert Achiziții Publice în Sistemul Seap


Candidatul ideal IDEAL FEROLUC SRL, caută să își extindă echipa cu un Expert Achiziții Publice pasionat și dedicat, care să gestioneze eficient achizițiile prin Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Suntem în căutarea unei persoane cu experiență solidă în achiziții publice, care să contribuie activ la optimizarea proceselor noastre de achiziție și să asigure conformitatea cu standardele legale și etice.Candidatul Ideal:Experiență Relevantă: Minim 2 ani de experiență în achiziții publice, cu utilizare avansată a sistemului SEAP și pregătirea documentațiilor de atribuire.Cunoștințe Legislative: Înțelegere aprofundată a legislației și procedurilor de achiziții publice din România.Competențe de Comunicare: Abilități remarcabile de comunicare, atât verbală cât și scrisă, cu un accent pe redactarea documentației specifice achizițiilor publice.Dinamism și Eficiență: Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu rapid, respectând termenele limita stricte.Negociere și Managementul Re
IDEAL FEROLUC SRL

Director Financiar_bacau


Candidatul ideal Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie de Consultanță pentru Afaceri și Management un Director Financiar in Bacau.Educație și Cunoștințe:- Studii superioare în domeniul economic.- Cursuri de pregătire profesională în domeniul financiar-contabil și fiscal.- Cunoștințe aprofundate ale legislației contabile și fiscale.- Experiență utilizând programe informatice de contabilitate (preferabil SAGA) și Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).- Certificare ca Expert Contabil autorizat (membru CECCAR) sau Consultant Fiscal (membru al Camerei Consultanților Fiscali).- Experiență în diverse sectoare de activitate.- Pregătire în audit financiar, audit intern sau evaluare.- Experiență în aplicarea IFRS și consolidare financiară.- Cunoașterea limbii engleze.Experiență:- Experiență în domeniul financiar-contabil și fiscal- Experiență în planificare financiară și raportare.Descrierea jobului Atribuții și Responsabilități Principale:- Coordonarea corectă și la zi
ADECCO ROMANIA

Operator Call Center/​ Agent De Vanzari Bacau


Candidatul ideal Operator call center/ Agent de VanzariDescrierea jobului Operator call center/ Agent de Vanzari
RBK POSITIVE TEAM S.​R.​L.​

Director De Magazin (mobil Si/​sau De Suport) Bacau


Candidatul ideal Ești o persoană deschisă, amabilă și comunicativă, cu bune abilitați de coordonare și management?Ești săritor/săritoare și îți place să ajuți colegi și clienți? Ești energic/ă, îți place să fii permanent în mișcare, să călătorești și să cunoști oameni noi?Atunci s-ar putea să avem jobul potrivit pentru tine!Pentru a veni în sprijinul magazinelor din judetul Bacău căutam un/o:Director de magazin (mobil și /sau de suport) cu domiciliul in Bacău.Ca Director de magazin (mobil și/sau de suport) ești pregătit/ă oricând să mergi acolo unde ești solicitat/ă și să conduci un magazin sau să ajuți echipa. Pentru asta vei parcurge o școlarizare intensă de 3-4 luni. Astfel vei fi pregătit/ă să îndeplinești toate sarcinile unui director de magazin, respectiv : coordonarea, conducerea și motivarea angajaților din subordine, precum și implicarea în procesul de formare, instruire și evaluare al acestora administrarea magazinului și organizarea activităților în vederea atingerii obiecti
DEICHMANN S.​R.​L.​

Agent Ticketing Aeroport Bacau


Candidatul ideal Daca esti pasionat de turism si dornic de a invata lucruri noi si vrei sa te alaturi unui colectiv tanar, dinamic si entuziast, te asteptam sa te alaturi echipei noastre!Asteptarile noastre: Sa iti doresti sa urmezi o cariera in domeniul turismului sau ticketing-uluiOrientare catre clientReprezinta un avantaj absolvirea unui facultati in domeniul Turismului/Geografiei sau experienta in customer care / call center. Chiar daca nu indeplinesti aceste conditii, te vom invata noi sa fii un bun consultant de travel;Abilitati foarte bune de: vanzare si comunicarePro-activ, organizat, ordonat, punctual, spirit de echipa, creativitate, disponibilitate pentru program in ture, program prelungit/ atipicCunostinte operare PC. si de asemenea constituie avantaj cunoasterea limbilor engleza, spaniola, italianaDescrierea jobului Interactionezi cu clientii in biroul Vola.ro din aeroportul Bacau/ remoteConsiliezi clientii in alegerea serviciilor de travelPromovezi serviciile si produsele
VOLA.​RO SRL

Specialist Resurse Umane_bacau


Candidatul ideal Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie de Consultanță pentru Afaceri și Management un Specialist Resurse Umane in Bacau.Cerințe:- Studii superioare în domeniul economic, juridic sau tehnic- Studii aprofundate în domeniul managementului resurselor umane.- Curs de specializare în inspectorat resurse umane.- Cunoștințe solide de legislație muncii, dialog social și protecție socială.- Experiență în utilizarea sistemelor informatice REVISAL pentru operare și transmitere.- Excelente cunoștințe de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).Competențe, Aptitudini și Abilități:Etică și integritate.Orientare către rezultate.Planificare și organizare.Responsabilitate și credibilitate.Abilități excelente de comunicare și relaționare în echipă.Capacitate de gestionare eficientă a activităților multiple.Abilități de ascultare activă și tact în relațiile interumane.Aptitudini decizionale și capacitate de adaptare la schimbare.Spirit de inițiativă și dorință de autodezv
ADECCO ROMANIA

Curieri


Candidatul ideal FAN COURIER BACAU cauta pentru postul de CURIER caractere puternice si oameni ambitiosi care sa se implice intr-un nou proiect pe termen lung: UNITATEA DE ELITA FAN COURIER Bacau.Descrierea jobului – preia plicurile si coletele de la clientii din zona alocata;– livreaza expeditiile in zona arondata;– respecta stadardele de calitate si procedurile de curierat;– experienta de sofer intr-o firma de distributie constituie un avantaj.Beneficii:Salariu atractiv si bonusuri lunare de performanta.Piata dinamica, in crestere spectaculoasa in fiecare an, ofera sanse reale curierilor FAN de a-si depasi limitele profesionale.Castigurile sunt peste medie!
MEDIA INVEST SRL

Reprezentant Medical - Bacau


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare finalizate cu examen dе licenta;- Experienta in promovarea de produse medicale - reprezinta avantaj;- Abilitati dе comunicare si dе negociere;- Capacitatea dе a organiza, planifica;- Capacitatea dе a stabili prioritati;- Capacitate decizionala;- Disponibilitate la deplasari;- Cunostinte PC (Excel, Word);- Carnet dе conducere cat. B minim 1 an;- Domiciuliul stabil in Bacau.Descrierea jobului - Prеzintа clientilor, medici si farmacii, produsеlе аflate in promovаrе dirеctа (medici - pediatrie, neonatologie, medicina de familie, dermatologie);- Explica avantаjеlе ofеrite de produsele promovate;- Dezvolta relatiile cu clientii din portofoliu, medici si farmacii;- Dezvolta relatiile cu reprezentantii de vanzari ai distribuitorilor si farmaciile cu care lucreaza medicii prescriptori;- Zona acoperire clienti - judetele ​Bacau, Neamt, Braila, Galati.
ALLIANCE HEALTHCARE ROMANIA SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana care vrea sa isi asume acest rol, ce isi asuma rezultatele muncii sale , dar si esecurile. O persoana ce stie sa se organizeze singura, si poate dezvolta zonele alocate, isi poate realiza obiectivele de vanzare stabilite. Daca consideri ca te potrivesti cerintelor de mai jos si iti doresti sa conduci o echipa catre atingerea obiectivelor campaniei noastre, atunci asteptam sa te cunoastem.Cum ne dorim să fii?- sa ai studii superioare, cursuri de specialitate ar fi Ideal,- sa fii dispus sa faci munca de teren,- sa stapanesti tehnici de vanzare si de negociere,- sa ai experienta in coordonarea unei echipe.Descrierea jobului Ce trebuie să faci?- sa ne ajuti in sustinerea si dezvoltarea Brandului IFL,- sa repartizezi obiectivele si targetul pe agenti, la inceputul fiecarei luni si sa urmaresti si sa sustii echipa in realizarea lor,- sa participi la negocierea contractelor cu clientii, acolo unde se impune,- sa ajuti la implementarea cu succes a strategii
IDEAL FEROLUC SRL

Media netă estimată pe baza celor 100 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Operator Introducere Si Validare Date,​facturare


Candidatul ideal  Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare; Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office .Descrierea jobului  selectează şi verifică datele înainte de a le introduce în calculator; preia datele de pe documentele/mediile primare şi le introduce în calculator; Centralizeaza contractele si urmareste valabilitatea acestora; efectuează prelucrarea primară a datelor introduse, validează și transpune datele pe suport electronic; Comunică eficient cu beneficiarii, analiştii, programatorii, ceilalţi specialişti IT, precum şi cu persoanele din structurile ierarhice de conducere ale organizaţiei; Urmareste trasabilitatea facturilor fiscale si se asigura ca acestea au fost transmise si receptionate; Intocmeste, actualizeaza si verifica situatii centralizatoare cu furnizorii; Intocmeste pontajul personalului; Centralizeaza concediile personalului; Colaboreaza cu departamentul financiar central;
DEMECO SRL

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Bacau?

Salariul mediu net in Bacau este de 3 500 lei. Venitul mediu brut fiind de 6 100 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Bacau?

In prezent avem disponibille 960 locuri de munca in Bacau.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.