Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

459 Locuri de Munca in Baia Mare - Joburi in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

459 Locuri de Munca in Baia Mare - Joburi in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Casier Baia Mare Bulevardul BucurestiDescrierea jobului Casier Baia Mare Bulevardul Bucuresti
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari pentru a se alatura echipei unei companii specializate in comercializarea de produse pentru instalatii in infrastructura de apa, gaze si instalatii in constructii. In cadrul acestui post, vei fi in mijlocul proceselor de aprovizionare si vanzare, avand un rol important in implementarea strategiei comerciale a Companiei. Vei lucra cu instrumente competitive (ERP), intr-un mediu de lucru prietenos si constructiv.Cautam o persoana organizata, structurata, atenta la detalii si analitica. Profilul ideal este completat de o foarte buna comunicare, seriozitate si onestitate. Totodata, sunt apreciate atitudinea pozitiva, motivatia pentru succes, curiozitatea si determinarea de a duce lucrurile la bun sfarsit. Daca te regasesti in rolul descris, vino sa te cunoastem!Cunostinte si calificari necesare: Abilitatea de a intelege/invata produsele companiei; Cunostinte operare calculator: MS Word, Excel, e-mail, navigare internet; Limba engleza scris si vor
INTEGRA HR
Candidatul ideal Casier Baia Mare Gold PlazaDescrierea jobului Casier Baia Mare Gold Plaza
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Hipermarket Carrefour Baia MareLucrător Universal, Agent Livrare Instalare,Lucrător Comenzi Online, Asistent Vânzări.Principalele tale responsabilități:- Să îndrumi clienții și să le ușurezi experiența la cumpărături;- Să fii amabil, pentru că zâmbetul tău are puterea de a le face ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:- Tichete de masă- Primă de vacanță si de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare privată de sănătate- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grup
CARREFOUR
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Descrierea jobului Cateva lucruri despre noi: Impreuna suntem Lensa! Un brand 100% romanesc, cel mai apreciat retailer de optica din Romania, care detine un magazin online lider de piata si o retea nationala de peste 20 de magazine, in continua expansiune. Lensa este cu adevarat TARE pentru ca ne ghidam in fiecare zi dupa aceste valori: Transparenta Ambitie Responsabilitate Echipa. La LENSA te vei ocupa de:Efectuarea consultatiilor optometricePrescrierea retetelor de ochelari/ lentile de contactConsilierea si recomandarea de produse optice din portofoliul companieiComandarea lentilelor catre furnizori prin platforme onlineOferirea sprijinului noilor colegi Ne dorim ca tu sa vii cu:Experiența minima de consultatii optometrice (determinare dioptrii, prescriptie pentru lentile de contact)Diploma de absolvire/Atestat de optometristCunostinte despre notiunile de baza in domeniul opticii si optometrieiCunostinte operare calculator Responsabilitate si seriozitateCunoasterea in detaliu a catal
TENSA ART DESIGN
Candidatul ideal - Studii în domeniul tehnic;- Experiență în elaborarea/urmarirea documentațiilor tehnice pe structura Hotărârii de Guvern nr. 907/2016;- Experiență în elaborarea/urmarirea Studiilor de Fezabilitate/Documentațiilor de Avizare a Lucrărilor de Intervenție;- Experiență în elaborarea/urmarirea Proiectelor Tehnice de execuție;- Experiență în elaborarea/urmarirea documentațiilor tehnice necesare proiectelor cu finanțare europeană constituie avantaj;- Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara;- Cunostinte de desen tehnic in programe de proiectare de tip CAD (Autocad);- Experienta de lucru cu programe de calcul pentru devize constituie avantaj;- Cunostinte de operare PC (Word, Excel);- Persoana cu puternice abilităti interpersonale si cu capacitate dе a transmite si pune in practică proiecte complexe;- Persoană motivаtă de dorința de a învăța permаnent;- Abilităţi excelente de comunicare;- Capacitatea de a lucra in echipa;- Capacităţi foarte bune de organizare şi planif
AEDILIS PROIECT
Candidatul ideal Iţi doreşti să fii competitiv, să evoluezi constant şi să lucrezi cu cei mai buni? Alătură-te echipei noastre!Ramira S.A. caută SPECIALIST ÎN ACHIZIŢII(Subcontractori) în localitatea Baia Mare.Cerinţe:Studii medii sau universitare în domeniul tehnic;Cunoştinţe Excel, Powerpoint si Outlook;Limba engleză scris/vorbit de nivel minim B1;Limba germană şi/sau franceză constituie avantaj;Gândire strategică, dorinţa de autodepăşire, iniţiativă şi abilităţi de comunicare bine dezvoltate;Flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu;Abilităţi manageriale şi de negociere;Abilităţi reale de planificare, organizare şi viteză de reacţie.Descrierea jobului Căutare şi selecţie subcontractori;Negociere condiţii comerciale şi încheiere contracte;Menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu furnizorii;Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a problemelor uzuale;Întocmire şi analiza necesar;Urmărirea stocurilor;Emitere de comenzi;Urmărirea re
RAMIRA
Candidatul ideal - Studii medii – de preferat tehnice;- Experienţă în domeniu similar şi cunoaşterea proceselor de producţie;- Cunoştinţe operare PC; cunoştinţele de SAP constituie avantaj;- Dorinţă de implicare, seriozitate, responsabilitate, spirit de echipă şi capacitate de comunicare;- Limba engleză sau germană constituie avantaj.Descrierea jobului - Recepţionarea şi înmagazinarea materialelor (componente şi/sau materii prime) provenite de la furnizori;- Alcătuirea comenzilor de materiale pentru secţiile de producţie;- Efectuează transportul intern de materiale pentru secţiile de producţie;- Introduce în softul de gestiune datele privind mişcările de materiale;- Pregătirea şi colectarea produselor finite în vederea livrării.
WEIDMÜLLER INTERFACE ROMANIA
Candidatul ideal Persoana serioasa, atenta.Studii medii.Experienta in munca de minim 2 ani, preferabil in gestionare/manipulare produse.Constituie avantaj:- cunostinte de operare PC- permis de conducereDescrierea jobului Descarcare marfa, receptie si asezare in depozit.Pregatire produse pentru productie/ livrare catre clienti.Oferim salariu fix, bonuri de masa si bonus lunar.
AC HELCOR
Candidatul ideal Va invitam sa va alaturati unei echipe de succes!Daca,- sunteti absolvent de studii superioare in domeniul tehnic,- aveti cunostinte generale despre masini si piese auto,- aveti experienta in vanzare, relationare clienti, negociere, prospectare,- aveti cunostinte bune de utilizare PC,- sunteti o persoana cu bune abilitati de comunicare, dezvoltare portofoliu, relationare si vanzare,- sunteti o persoana receptiva, dinamica, cu atitudine pozitiva, perseverenta si tintita spre rezultate,Sunteti persoana pe care o cautam pentru a face parte din echipa noastraDescrierea jobului Vanzarea de piese şi accesorii din showroom,Consilierea clientilor,Identificarea si comanda de piese si accesorii,Umarirea incasarilorUrmarirea realizarii targetelor, a obiectivelor cantitative si calitative personale si ale echipei.Oferim:- pregatire continua si sprijin in vederea atingerii obiectivelor;- pachet salarial motivant cu bonusuri in functie de performanta;- posibilitate de dezvoltare pro
ATP EXODUS
Candidatul ideal • Să îți placă să vorbești și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;• Să ai cunoștințe de navigare online;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să ai abilitatea de a negocia și de a convinge;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare.Descrierea jobului • Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produse și servicii;• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;• Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți;• Să te asiguri că ai clienți mulțumiți, să urmărești în tot ce faci atât calitatea, cât și realizarea target-ului stabilit.Ce îți oferim:• Training profe
BERBEX BASILICUM
Candidatul ideal Căutăm un HR Specialist energic, implicat și pasionat de munca în domeniul resurselor umane, care să se alăture echipei noastre.Iată mai jos criteriile noastre: Abilități excelente de comunicare și relaționare; Studii superioare de preferat în domeniul psihologiei; Experienta intr-o pozitie similara – minim 2-3 ani; Cunostinte de limba engleza – nivel avansat; Spirit analitic, structurat, organizat; Calitati de planificare și prioritizare; Cunoștințe foarte bune de operare PC – pachetul MsOffice (Word, Excel, Powerpoint); Atentie la detalii, discretie, spirit de răspundere.Descrierea jobului Ca și HR Specialist te vei ocupa de:- Identificarea surselor de recrutare, editarea și postarea anunțurilor de recrutare;- Selecția CV-urilor;- Susținerea interviurilor de selectie pentru toate posturile disponibile din cadrul companiei;- Participarea la realizarea și implementarea programelor de formare în acord cu nevoile companiei;- Asigurarea și supravegherea procesului de onbo
SOMPRODUCT
Candidatul ideal Studii medii/superioare. Experienta relevanta in coordonare si supervizare. Bune abilitati de comunicare. Capacitate de a comunica in limba engleza. Orientare spre realizarea obiectivelor Experienta in productie este considerata avantaj. Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office. Disponibilitatea de a lucra in 2 sau 3 schimburiDescrierea jobului Coordoneaza eficient echipa din subordine urmarind indicatorii de performanta si asigurand indeplinirea obiectivelor. Monitorizeaza activitatea muncitorilor din productie asigurand respectarea instructiunilor de lucru si a standardelor de lucru pentru fiecare produs. Organizeaza echipa in functie de comenzile zilnice si se asigura de realizarea acestora. Rezolva prompt a problemelor ivite in procesul de productie Intocmeste corect si la timp diverse documente si rapoarte.Beneficii: pachet salarial atractiv, bazat pe performanta transport gratuit; tichete masa; servicii medicale la locul de munca; asigurare de viata si de sa
EATON ELECTRO PRODUCTIE
Candidatul ideal ‐ experiență in domeniu constituie un avantaj‐capacitate de comunicare și de a lucra în echipă;‐abilitate de corelare cu celelalte specialități;‐perseverent și dornic în a se dezvolta în domeniul proiectarii si executiei de instalatii electrice ‐persoană optimistă, constructivă și dornică înspre a identifica soluții existente pe piață; ‐ dorință de a se dezvolta profesional; ‐capacitate de asumare a responsabilității asupra soluțiilor și de asemenea susținerea acestora; ‐atitudine nonconflictuală; axarea comportamentului pe a găsi soluții ‐persoană cu spirit intraprenorial (de inițiativă, inovator și plin de motivație);Descrierea jobului -cunoasterea minima a normativelor aflate in vigoare- citeşte şi interpretează corect schema electrică;- alege materialele, dispozitivele, echipamentele şi aparatele de măsură conform specificaţiilor - din schemă;- stabileşte traseul instalaţiei în funcţie de cerinţe şi disponibilităţi;- montează tuburile de protecţie, conductorii şi e
SMC ENERGI PROIECT S.​R.​L.​
Candidatul ideal Dezvoltam departamentul HR, astfel ca suntem in cautarea unei persoane care sa corespunda urmatoarelor : Studii superioare in domeniul economic; Curs de Inspector Resurse Umane / Salarizare; Cunostinte foarte bune in legislatia muncii; Abilitati de utilizare a programelor de salarizare si REVISAL; Bune cunostinte de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Power Point); Minim 3 ani exeperienta in domeniu HR (administrare de personal si salarizare).Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Intocmirea documentelor de personal ( contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare / suspendare, cercetari disciplinare, etc); Inregistrarea certificatelor medicale in programul de salarizare; Gestionarea pontajelor, opereaza inregistrari specifice, verifica si clarifica lipsurile din pontajul angajatilor; Inregistreaza in programul de salarizare elementele specifice de calcul salarial ( deduceri, retineri, prime / bonusuri, etc.); Pregateste adeveri
UNIVERSAL ALLOY CORPORATION EUROPE
Candidatul ideal Key Leadership Competencies and Soft Skills: Ability to work on own initiative with a pro-active strategic approach to challenges Confident commercial awareness and clear business acumen with attention to detail Ability to influence individuals and teams to achieve desired goals and objectives Excellent oral and written communication skills Effective Team player Ability to build and develop Customer & Supplier relationships Self-motivated and a self-starter Assertive & Result orientedEducation & Professional Qualification: Associate's degree in business related field; or 4 years related experience and/or training in manufacturing or equivalent combination of education and experience Strong problem solving skills Knowledge of various quality system methodologies 8D, Lean, 5 Why’s, Pareto Analysis, Six Sigma, 8-D, DFMEA, PFEMA, PPAP, etc. preferred Should have background on Quality Management Systems Green Belt certification in any Quality initiative would be added a
QUEST GLOBAL ENGINEERING SERVICES
Candidatul ideal Esti din Baia Mare sau imprejurimi?Iti doresti un venit si nu stii cum sa il obtii?Betty Ice vine in ajutorul tau!Creștem, ne dezvoltăm și vrem un nou coleg /o noua colega în echipa. Suntem in cautarea unei persoane pline de entuziasm care sa ocupe postul nostru vacant.Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze.2. Să fie dispusă să învețe.3. Să fie curata.4. Să ii placa igiena.5. Să fie atentă la detalii.6. Să fie harnică.7. Să fie descurcăreață. Proactiv/a este cuvântul care trebuie să o/il caracterizeze.8. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta, numai atitudinea!Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea această persoană?1. Va vinde inghetata la unul din punctele noastre.2. Va menține legătura cu seful direct.3. Se va ocupa de inchiderea casei, intocmirea fiselor.Ce îi oferim?1. Salariu fix.2. Bonusuri din vanz
BETTY ICE
Candidatul ideal - abilități tehnice necesare pentru a învăța să utilizeze utilajele din unitățile de producție și ambalare;- competențe PC nivel de bază/mediu;- abilități în gestionarea fluxului de comenzi și stocuri;Descrierea jobului Căutăm colegi activi, organizați, cu inițiativă și abilități tehnice pentru a se alătura echipei Morile Mătieș.Responsabilități:- abilități tehnice necesare pentru a învăța să utilizeze utilajele din unitățile de producție și ambalare;- competențe PC nivel de bază/mediu;- abilități în gestionarea fluxului de comenzi și stocuri;Program: L-V: 8:00-17:00Locație: Mireșu Mare, MaramureșNivel de salarizare motivant si posibilitate de avansare spre functii manageriale.Pentru informații suplimentare puteți să ne contactați la numărul de telefon: 0746796331 .De asemenea, CV-urile pot fi trimise prin e-mail la adresa: [email protected]
AGRITEHNICA MARA
Candidatul ideal Atestat de electrician (minimum de tip B, gradul II, III sau IV); Carnet de conducere fara probleme (cat. B, C); Bune abilitati de organizare a timpului de munca; Abilitati de comunicare, capabil de lucru eficient cu altii; Minimum studii medii de specialitate; Abilitati aritmetice; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Onest, aspect curat si ingrijit; Disponibil pentru lucru in sistem planificat cu rute zilnice; Fara antecedente penale.Descrierea jobului - Instaleaza si dezinstaleaza casete luminoase si alte echipamente de comunicare (rafturi usoare etc.) in cadrul magazinelor;- Efectueaza operatiuni de intretinere a instalatiilor de joasa tensiune necesare activitatii/functionarii echipamentelor de care este responsabil (prize, becuri, prelungitoare, transformatoare alimentare LED-uri sau PPOSM)- Executa masuratori specifice asupra zonelor desemnate in locatiile indicate, pentru a determina dimensiunile/forma obiectelor ce urmeaza a fi confectionate, la solicit
Interbrands
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 459 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.