Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

472 Locuri de Munca in Baia Mare - Joburi in Baia Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

472 Locuri de Munca in Baia Mare - Joburi in Baia Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Baia Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal - Studii în domeniul tehnic;- Experiență în elaborarea/urmarirea documentațiilor tehnice pe structura Hotărârii de Guvern nr. 907/2016;- Experiență în elaborarea/urmarirea Studiilor de Fezabilitate/Documentațiilor de Avizare a Lucrărilor de Intervenție;- Experiență în elaborarea/urmarirea Proiectelor Tehnice de execuție;- Experiență în elaborarea/urmarirea documentațiilor tehnice necesare proiectelor cu finanțare europeană constituie avantaj;- Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara;- Cunostinte de desen tehnic in programe de proiectare de tip CAD (Autocad);- Experienta de lucru cu programe de calcul pentru devize constituie avantaj;- Cunostinte de operare PC (Word, Excel);- Persoana cu puternice abilităti interpersonale si cu capacitate dе a transmite si pune in practică proiecte complexe;- Persoană motivаtă de dorința de a învăța permаnent;- Abilităţi excelente de comunicare;- Capacitatea de a lucra in echipa;- Capacităţi foarte bune de organizare şi planif
AEDILIS PROIECT
Descrierea jobului Cateva lucruri despre noi: Impreuna suntem Lensa! Un brand 100% romanesc, cel mai apreciat retailer de optica din Romania, care detine un magazin online lider de piata si o retea nationala de peste 20 de magazine, in continua expansiune. Lensa este cu adevarat TARE pentru ca ne ghidam in fiecare zi dupa aceste valori: Transparenta Ambitie Responsabilitate Echipa. La LENSA te vei ocupa de:Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite in functie de: Plasarea si gestionarea comenzilor actuale (comenzi online, comenzi efectuate)Incasasrea comenzilor plasateMentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat.Nu le vei face singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni. Ne dorim ca tu sa vii cu:Atitudine pozitiva :)Dorinta de invatare si de acumulare a noilor cunostinteExperienta in retail/vanzari sau in relationarea cu oameniiCunostinte de operare a calculatoruluiExperienta in domeniul opticii este un avantaj. Ce oferim?
TENSA ART DESIGN SA
Candidatul ideal Key Leadership Competencies and Soft Skills: Ability to work on own initiative with a pro-active strategic approach to challenges Confident commercial awareness and clear business acumen with attention to detail Ability to influence individuals and teams to achieve desired goals and objectives Excellent oral and written communication skills Effective Team player Ability to build and develop Customer & Supplier relationships Self-motivated and a self-starter Assertive & Result orientedEducation & Professional Qualification: Associate's degree in business related field; or 4 years related experience and/or training in manufacturing or equivalent combination of education and experience Strong problem solving skills Knowledge of various quality system methodologies 8D, Lean, 5 Why’s, Pareto Analysis, Six Sigma, 8-D, DFMEA, PFEMA, PPAP, etc. preferred Should have background on Quality Management Systems Green Belt certification in any Quality initiative would be added a
QUEST GLOBAL ENGINEERING SERVICES
Candidatul ideal Hipermarket Carrefour Baia MareLucrător Universal, Agent Livrare Instalare,Lucrător Comenzi Online, Asistent Vânzări.Principalele tale responsabilități:- Să îndrumi clienții și să le ușurezi experiența la cumpărături;- Să fii amabil, pentru că zâmbetul tău are puterea de a le face ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:- Tichete de masă- Primă de vacanță si de fidelitate;- Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;- Asigurare privată de sănătate- Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces)- Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;- Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;- Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grup
CARREFOUR
Candidatul ideal Angajam agent de vanzari produse alimentare,Experienta constituie avantaj Ruta este in primul rand pe orasul Baia Mare.Descrierea jobului Se acorda tot ce este necesar indeplinirii postului de Agent.
LORIMOD PROD COM
Candidatul ideal Atestat de electrician (minimum de tip B, gradul II, III sau IV); Carnet de conducere fara probleme (cat. B, C); Bune abilitati de organizare a timpului de munca; Abilitati de comunicare, capabil de lucru eficient cu altii; Minimum studii medii de specialitate; Abilitati aritmetice; Seriozitate, responsabilitate si implicare; Onest, aspect curat si ingrijit; Disponibil pentru lucru in sistem planificat cu rute zilnice; Fara antecedente penale.Descrierea jobului - Instaleaza si dezinstaleaza casete luminoase si alte echipamente de comunicare (rafturi usoare etc.) in cadrul magazinelor;- Efectueaza operatiuni de intretinere a instalatiilor de joasa tensiune necesare activitatii/functionarii echipamentelor de care este responsabil (prize, becuri, prelungitoare, transformatoare alimentare LED-uri sau PPOSM)- Executa masuratori specifice asupra zonelor desemnate in locatiile indicate, pentru a determina dimensiunile/forma obiectelor ce urmeaza a fi confectionate, la solicit
Interbrands
Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari pentru a se alatura echipei unei companii specializate in comercializarea de produse pentru instalatii in infrastructura de apa, gaze si instalatii in constructii. In cadrul acestui post, vei fi in mijlocul proceselor de aprovizionare si vanzare, avand un rol important in implementarea strategiei comerciale a Companiei. Vei lucra cu instrumente competitive (ERP), intr-un mediu de lucru prietenos si constructiv.Cautam o persoana organizata, structurata, atenta la detalii si analitica. Profilul ideal este completat de o foarte buna comunicare, seriozitate si onestitate. Totodata, sunt apreciate atitudinea pozitiva, motivatia pentru succes, curiozitatea si determinarea de a duce lucrurile la bun sfarsit. Daca te regasesti in rolul descris, vino sa te cunoastem!Cunostinte si calificari necesare: Abilitatea de a intelege/invata produsele companiei; Cunostinte operare calculator: MS Word, Excel, e-mail, navigare internet; Limba engleza scris si vor
INTEGRA HR
Candidatul ideal DESCOPERĂ LUMEA FILMULUI DIN INTERIOR!Alătură-te echipei Cinema City, cel mai mare operator de cinema din România.Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg:Cu atitudine pozitivăDornic să învețe (nu este necesară experiența și nu contează vârsta)PunctualCu bune abilități de comunicare și relaționareAmabilSă îi placă să lucreze în echipăDeterminatCu inițiativăDescrierea jobului Căutăm colegi care să descopere cu entuziasm lumea filmului din interior pentru următoarele roluriBarman / Barista / Casier / PlasatorÎn funcție de rolul potrivit pentru tine, responsabilitățile generale ar putea fi:- vânzarea de bilete și rezervări bilete de cinema, direcționarea clienților în cinema (verificare bilete, asistență în găsirea locurilor din sală, asigurare suport pentru gestionarea activității);- preparea corectă și servirea rapidă a produselor de la bar sau cafenea, cu respectarea ireproșabilă a condițiilor de curățenie;- întâmpinarea clienților și oferirea informațiilor corecte despre
CINEMA CITY ROMANIA
Candidatul ideal Casier Baia Mare Gold PlazaDescrierea jobului Casier Baia Mare Gold Plaza
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal Esti din Baia Mare sau imprejurimi?Iti doresti un venit si nu stii cum sa il obtii?Betty Ice vine in ajutorul tau!Creștem, ne dezvoltăm și vrem un nou coleg /o noua colega în echipa. Suntem in cautarea unei persoane pline de entuziasm care sa ocupe postul nostru vacant.Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare?1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze.2. Să fie dispusă să învețe.3. Să fie curata.4. Să ii placa igiena.5. Să fie atentă la detalii.6. Să fie harnică.7. Să fie descurcăreață. Proactiv/a este cuvântul care trebuie să o/il caracterizeze.8. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta, numai atitudinea!Descrierea jobului Ce responsabilitati va avea această persoană?1. Va vinde inghetata la unul din punctele noastre.2. Va menține legătura cu seful direct.3. Se va ocupa de inchiderea casei, intocmirea fiselor.Ce îi oferim?1. Salariu fix.2. Bonusuri din vanz
BETTY ICE
Candidatul ideal Stii de facem noi in Printmasters? Realizam lucruri prin care punem zambete pe chipurile si in sufletele oamenilor!Ne dorim un nou coleg/o noua colega in departamentul Resurse Umane, care să ne ajute sa gasim cei mai potriviti oameni care sa raspandeasca bucurie.Ar fi util sa ai:- studii superioare finalizate (specializare in domeniul socio-uman reprezinta un real avantaj);- "drag" in a descoperi oameni noi si a relationa cu ei;- experienta anterioara in domeniu, min. 1 an;- bune abilitati de comunicare;- cunostinte de limba engleza si operare PC (MS Office)Descrierea jobului Odata venit(a) in echipa noastra, vei avea ca si principale responsabilitati:- intocmirea programului de recrutare, pe baza planului de recrutare agreat la nivel de companie;- definirea, in cazul posturilor noi, cu suportul coordonatorilor de departamente, a cerintelor posturilor si a profilului candidatilor;- conceperea anunturilor de recrutare, stabilirea canalelor de recrutare, screening-ul CV-
PRINTMASTERS
Candidatul ideal Consultant Aplicatii EconomiceCunoștințe necesare:suport clienti/cunostinte de contabilitate /contabilitate bugetaraStudii : superioare ;Abilități necesare:1.Abilitati de vorbire persuasiva2.Empatie3.Adaptabilitate4.Abilitatea de a folosi limbajul pozitiv5.Abilitati clare de comunicare6.Autocontrol7.Asumarea responsabilitatii8.Rabdare9.Atitudine proactiva si dorinta de imbunatatire constanta din punct de vedere profesional10.Capacitatea de a recunoaste ca nu ai raspunsul11.Capacitatea de a lucra organizat si ordonat in cadrul echipei de mentenanta12. Abilitatea de a prioritiza activitatile13. Capacitatea de incadrare in termene limita impuse si asumarea responsabilitatii in indeplinirea sarcinilor atribuiteAlte cerinte:Disponibilitate pentru delegații in vederea implementarii aplicațiilor software;Constituie avantaj:Cunostintele de contabilitate sau contabilitate bugetaraCunoștințe in domeniul relatiilor cu clientii sau implementare softwareDescrierea jobului Responsab
INDECO SOFT
Candidatul ideal - Experiență în domeniul vanzarilor;- Permis de conducere categoria B;- Abilitati excelente de comunicare, abilitati de negociere, spirit de echipa;- Simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva;- Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților;- Persoană dinamică și flexibilă, care are capacitatea de învățare rapidă, orientata spre rezultate si client.Descrierea jobului - Realizeaza targetele privind volumul vanzarilor si targetele de distributie in zona alocata;- Dezvolta zona alocata prin mentinerea clientilor vechi si gasirea clientilor noi;- Identifica noi oportunitati de crestere in zona alocata;- Colaboreaza cu celelalte departamente;- Redacteaza rapoarte cu privire la activitatile desfasurate.Noi îți oferim:- O echipă primitoare și dinamică;- Stabilitate;- Pachet salarial corelat cu performanta.
BETTY ICE
Candidatul ideal Studii superioare tehnice, preferabil diploma de inginer electromecanic/mecanic. Prezinta avantaj experienta in domeniul electromecanic si al automatizarilor. Abilitatea de a urmari derularea unui proiect de la conceptie pana la finalizare. Abilităti de comunicare, spirit de inițiativa, sociabilitate si responsabilitate; Cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului • Participa la activitatile de mentenanta preventiva si reactiva.• Realizeaza intretinerea si depanarea echipamentelor industriale.• Participa in activitatile de dezvoltarea si optimizare a echipamentelor industriale.• Realizeaza activitati punctuale in proiectele aflate in derulare.Oferim:• Mediu de lucru stimulativ, alaturi de o echipa diversa.• Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala intr-o firma americana multinationala.• Stabilitate.Postul este disponibil pentru fabrica din Sarbi, comuna Farcasa
EATON ELECTRO PRODUCTIE
Candidatul ideal Persoana serioasa, atenta.Studii medii.Experienta in munca de minim 2 ani, preferabil in gestionare/manipulare produse.Constituie avantaj:- cunostinte de operare PC- permis de conducereDescrierea jobului Descarcare marfa, receptie si asezare in depozit.Pregatire produse pentru productie/ livrare catre clienti.Oferim salariu fix, bonuri de masa si bonus lunar.
AC HELCOR
Candidatul ideal Iţi doreşti să fii competitiv, să evoluezi constant şi să lucrezi cu cei mai buni? Alătură-te echipei noastre!Ramira S.A. caută SPECIALIST ÎN ACHIZIŢII(Subcontractori) în localitatea Baia Mare.Cerinţe:Studii medii sau universitare în domeniul tehnic;Cunoştinţe Excel, Powerpoint si Outlook;Limba engleză scris/vorbit de nivel minim B1;Limba germană şi/sau franceză constituie avantaj;Gândire strategică, dorinţa de autodepăşire, iniţiativă şi abilităţi de comunicare bine dezvoltate;Flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu;Abilităţi manageriale şi de negociere;Abilităţi reale de planificare, organizare şi viteză de reacţie.Descrierea jobului Căutare şi selecţie subcontractori;Negociere condiţii comerciale şi încheiere contracte;Menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu furnizorii;Stabilirea unor relaţii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a problemelor uzuale;Întocmire şi analiza necesar;Urmărirea stocurilor;Emitere de comenzi;Urmărirea re
RAMIRA
Candidatul ideal Căutăm un HR Specialist energic, implicat și pasionat de munca în domeniul resurselor umane, care să se alăture echipei noastre.Iată mai jos criteriile noastre: Abilități excelente de comunicare și relaționare; Studii superioare de preferat în domeniul psihologiei; Experienta intr-o pozitie similara – minim 2-3 ani; Cunostinte de limba engleza – nivel avansat; Spirit analitic, structurat, organizat; Calitati de planificare și prioritizare; Cunoștințe foarte bune de operare PC – pachetul MsOffice (Word, Excel, Powerpoint); Atentie la detalii, discretie, spirit de răspundere.Descrierea jobului Ca și HR Specialist te vei ocupa de:- Identificarea surselor de recrutare, editarea și postarea anunțurilor de recrutare;- Selecția CV-urilor;- Susținerea interviurilor de selectie pentru toate posturile disponibile din cadrul companiei;- Participarea la realizarea și implementarea programelor de formare în acord cu nevoile companiei;- Asigurarea și supravegherea procesului de onbo
SOMPRODUCT
Descrierea jobului Cateva lucruri despre noi: Impreuna suntem Lensa! Un brand 100% romanesc, cel mai apreciat retailer de optica din Romania, care detine un magazin online lider de piata si o retea nationala de peste 20 de magazine, in continua expansiune. Lensa este cu adevarat TARE pentru ca ne ghidam in fiecare zi dupa aceste valori: Transparenta Ambitie Responsabilitate Echipa. La LENSA te vei ocupa de:Efectuarea consultatiilor optometricePrescrierea retetelor de ochelari/ lentile de contactConsilierea si recomandarea de produse optice din portofoliul companieiComandarea lentilelor catre furnizori prin platforme onlineOferirea sprijinului noilor colegi Ne dorim ca tu sa vii cu:Experiența minima de consultatii optometrice (determinare dioptrii, prescriptie pentru lentile de contact)Diploma de absolvire/Atestat de optometristCunostinte despre notiunile de baza in domeniul opticii si optometrieiCunostinte operare calculator Responsabilitate si seriozitateCunoasterea in detaliu a catal
TENSA ART DESIGN
Candidatul ideal - Studii medii – de preferat tehnice;- Experienţă în domeniu similar şi cunoaşterea proceselor de producţie;- Cunoştinţe operare PC; cunoştinţele de SAP constituie avantaj;- Dorinţă de implicare, seriozitate, responsabilitate, spirit de echipă şi capacitate de comunicare;- Limba engleză sau germană constituie avantaj.Descrierea jobului - Recepţionarea şi înmagazinarea materialelor (componente şi/sau materii prime) provenite de la furnizori;- Alcătuirea comenzilor de materiale pentru secţiile de producţie;- Efectuează transportul intern de materiale pentru secţiile de producţie;- Introduce în softul de gestiune datele privind mişcările de materiale;- Pregătirea şi colectarea produselor finite în vederea livrării.
WEIDMÜLLER INTERFACE ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 472 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.