Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

45 Locuri de Munca in Sighetu Marmatiei - Joburi in Sighetu Marmatiei

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

45 Locuri de Munca in Sighetu Marmatiei - Joburi in Sighetu Marmatiei

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Sighetu Marmatiei si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.ID Job: 279828Descrierea jobului Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcatBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​3200 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anu
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Smartree Romania recruteaza Inginer/ Tehnician Cabluri si Fibra Optica pentru clientul sau Ericsson, client ce activeaza in domeniul telecomunicatiilor.Candidatul ideal:- Studii tehnice superioare/ medii;- Experienta in domeniu;- Cunoaste si intelege operatiunile din teren;- Experienta in teren in reteaua fixa si/sau in reteaua mobila;- Cunostinte despre sistemele de cabluri si fibra optica;- Cunostiinte medii de limba engleza;- Persoana cu abilitatea de a se adapta intr-un mediu dinamic al unei organizatii tehnice, de a lucra in echipa si de a desfasura activitati cu volume mari de date;- Disponibilitatea de a lucra in program prelungit, inclusiv in week-end, si pentru deplasari;- Rezistenta la stres.Descrierea jobului - Desfasoara activitati de instalare, mutare, dezafectare, relocari de cabluri si de fibra optica si cupru;- Efectueaza lucrari de intretinere in mod continuu cu scopul de a preveni defectiunea echipamentelor;- Asigura intretinerea si testarea retelei d
SMARTREE ROMANIA
Candidatul ideal Competente preferate:cunostiinte tehnice, pentru identificarea reperelor din catalog,identificarea accesoriilor si a diverselor materiale prime folositein domeniul tamplariei de aluminiu , pereti cortina , fatade dealuminiu.Descrierea jobului Responsabilitati:-introducerea gestiunii produselor receptionate intr-un soft de gestiune-arhivarea documentelor pe obiective-manipularea si depozitarea produselor receptionatePostul este disponibil la Fabrica de productie din Sighetu Marmatiei.Informatii suplim. la sediul MIMO , str. Dragos Voda nr.94.CV-urile se trimit pe adresa [email protected]
MIMO
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?-salariu fix+tichete de masa (in afara delegatiilor)-cazare+diurna (in delegatii)-decont integral transport-bonusuri de recoman
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal -Studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta , in domeniul financiar – contabil sau domenii conexe ;-Gandire analitica, atentie la detalii,capacitate de adaptare la situatii de lucru noi ,abilitati de comunicare verbala si scrisa;-Bune abilitati de operare PC ( Microsoft Office – cunostiinte Word,Excel );-Experienta anterioara intr-un post similar sau cunoașterea softului Neomanager constituie un avantaj;-Loialitate, stabilitate.Descrierea jobului -înregistrarea în programul de gestiune a urmatoarelor documente: facturi achiziție, bonuri de consum, retete de fabricație, etc, conform procedurilor interne;-verificarea facturilor de aprovizionare ale partenerilor, inventarierea stocurilor si descarcarea din gestiune ;-gestionarea și verificarea stocurilor din reteaua proprie de magazine;-verificarea întocmirii situațiilor financiar-contabile primare în reteaua de magazine ( rapoarte gestiune, documente de casa,etc) și asigurarea de suport- Intocmire
HYPERICUM IMPEX
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Serios, apt de muncaDescrierea jobului Angajatori din Autria( Viena,Eisenstdat) cauta forta de munca pentru agricultura, fructe, legume de sezon, tuns vita de vie, sigilat sticle de vin si sampanie , plantat diferite plante pentru condimente in ghivece, femei, barbati, cupluri, preferabil cu experienta, limba germana nu este obligatorie, se ofera contract pe perioada nederminata, cazare la case sau in apartamente, se poate sta si singur in camera in functie de preferinte, se pleaca cu contracte de munca cu angajare in Austria.Salariu poate ajunge la 2000 euro, se lucreaza 8 ore/5 zile pe saptamana, se pot lucra si ore suplimentare platite separat. Studiile nu conteaza, se cere dorinta de munca si seriozitate.Contractul este pe tot parcursul anului, se poate lucra pe camp, livada sere si depozite.:0 7.5 9 4 8 4 7 1 5,0 7 5 8 6 9 8 9 8 9,0 7 5 8 4 7 1 4 5 3,0 7 4 6 7 9 2 7 1 9 0 7 5 9 3 4 6 5 6 2
B W C S.​R.​L.​
Candidatul ideal Agent livratorIncredere, Calitate, Inovaţie"Suntem o companie dinamică, jucător important pe piaţa componentelor şi accesoriilor auto din Centrul şi Estul Europei, în plină dezvoltare, cu o experienţă de 30 ani în domeniul auto. În Ungaria suntem lideri de piaţă, iar în România suntem într-o dezvoltare continuă, ocupând o poziţie importantă pe piaţa componentelor auto. Astăzi lucrează 4000 de angajaţi la cele 170 de filiale, depunând un efort susţinut pentru prestarea de servicii de înaltă calitate partenerilor noştri.Eşti candidatul nostru dacă:Compania noastră angajează:Agent livrator• Ai de minim 2 ani permis de conducere categoria B • Ai abilităţi de comunicare, relaţionare şi argumentare • Cunoşti oraşul şi împrejurimile • Cazierul tău judiciar şi rutier sunt fără antecedente penale • Experienţa ta în distribuţie reprezintă un avantaj!În schimb iţi oferim:• Pachet salarial motivant şi competitiv, oferit mereu la timp, cu parte fixă + bonusuri de performanţă + tich
UNIX AUTO
Candidatul ideal - experienta in domeniul opticii medicale / cunoasterea produselor si a caracteristicilor specifice brandului reprezinta un avantaj;- studii superioare absolvite;- excelente abilitati dе comunicare, prezentare si persuasiune;- dinamism si determinare in atingerea obiectivelor;- persoana responsabila, cu spirit dе echipa dar si dе a lucra independent;- permis auto categoria B;- disponibilitate pentru deplasari- domiciliul stabil in : Cluj Napoca, Zalau sau BistritaDescrierea jobului - prezеntаreа si promovаreа produsеlor conform politicii companiеi;- mentinerеа si dezvoltаrеa relatiilor cu cliеntii;- idеntificarea dе noi/potеntiali cliеnti, intocmirеa bаzei de date cu acestia;- respectarea si implementarea politicii de vanzari a companiei;- identifica, propune si implementeaza modalitati de prezentare a produselor;- monitorizeaza evolutia pietei si a competitorilor pentru produsele specifice;- zona de lucru:CJ,BN,MM,SM,SJ
RHEIN VISION
Candidatul ideal - spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul- Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor- Operatiuni pe casa de marcat- Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie- Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzareOferte(bonusuri,beneficii)- Salariu net: 1800 lei
CASA TEXTILELOR
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala; Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii; Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date); Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa; Rezistenta la stres si capacitate dе reactie; Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza; Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI; Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii. Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora; Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni); Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati; Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalo
RCS & RDS
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal În prezent căutăm bucătari (m/f/d) pentru restaurantele noastre pentru companii, din toată Germania.Cerințe:· Studii de bucătar finalizate sau experiență profesională ca bucătar· Mod de lucru independent și organizat· Cunoștințe de germană sau engleză· Pasiune pentru profesie și pentru tendințele actuale· Bune maniere și un aspect îngrijit· Abilitate de a lucra în echipă și orientare spre serviciiDescrierea jobului Ce vă oferim:· Program de lucru planificabil și weekenduri libere· 13 salarii· Un loc de muncă sigur în cadrul unui mare concern internațional· Furnizarea și curățarea îmbrăcămintei de lucru· Oportunități de formare și dezvoltare· O echipă implicată cu pasiune· Beneficii corporativeAșteptările noastre:· Pregătirea și prepararea mâncărurilor proaspete· Aranjarea preparatelor pentru servire· Asigurarea unui flux de producție optim· Suport pentru organizarea conceptului nostru de bucătărie· Responsabilitate privind aplicarea și respectarea standardelor de igien
COMPASS GROUP DEUTSCHLAND
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 45 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.