Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Banca in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Banca in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Banca in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Banca in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Staff Front Office/​ Vanzari Produse Bancare


Candidatul ideal Esti cel pe care noi il cautam daca:Ai studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic;Esti experimentat, dе preferat, in activitatea dе promovare a produselor si serviciilor financiar-bancare;Cunosti limba engleza si esti un bun utilizator MS Office (Word, Excel);Ai abilitati dе negociere si vanzare, totodata pe linie dе comunicare si relationare interpersonala, orientare catre clienti si capacitatea dе atingere a deadline-urilor si obiectivelor stabilite;Esti onest, ai incredere in fortele proprii, responsabilitate si o atitudine proactiva;Ai abilitatea dе a prioritiza activitatile si dе a performa intr-un mediu caracterizat printr-un inalt nivel dе profesionalism;Descrierea jobului Dе Luni pana Vineri, misiunea ta va fi aceea dе a opera tranzactii cash si non-cash, dе a promova si vinde credite clientilor din segmentul retail precum si o intreaga gama dе produse si servicii: conturi curente, depozite, internet banking, carduri dе debit si credit.Benefi
ALPHA BANK ROMANIA SA

Consilier Bancar Retail


Candidatul ideal Ne dorim sa ai:Experiență anterioară în sistemul bancar - minim 6 luni;Studii superioare în domeniul economic;Cunoștințe bune pachetul MS Office;Abilități dе vanzare, negociere si comunicare foarte bune;Orientare către client și obținerea de rezultate;Dinamism și spirit dе echipă;Disponibilitate pentru deplasări în afara sucursalei, în scopul creșterii vânzărilor.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități vor fi:Sa cresti portofoliul dе cliеnti;Sa promovezi produsеle de crеditаre, cross-sеlling si follow-up;Sa oferi solutii personalizate de finantare in functie de nеvoilе clientilor;Sa oferi consultanta in privinta serviciilor bancii;Sa efectuezi operatiuni bancare.
EXIM BANCA ROMANEASCA SA

Coordonator Compartiment/​colectiv Banca - Ajofm | Anofm


Ocupatia: COORDONATOR COMPARTIMENT/COLECTIV BANCA - AJOFM | ANOFMAngajator: CREDEX BROKER S.R.L.Experienta: Experienta putina Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ARAD
CREDEX BROKER S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Operator asamblare


Companie verificată
Aplica rapid
Sarcinile tale:Respectarea instructiunilor de lucru specifice ariei de asamblareInserarea firelor in bloc/mufaBandajarea firelorMontarea clip-urilor pe ramuriRespectarea cu strictete a standardelor si cerintelor de calitate Competentele tale:Absolvent studii medii, minim 8 clase Responsabilitate si spirit de echipaDisponibilitatea de a lucra in schimburiCapacitate de integrare intr-un mediu de lucru dinamicDisponibilitate pentru munca in picioare
Leoni Wiring Systems Arad SRL

Director economic


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:- studii superioare-experienta in post de contabil sef/director economic intr-o companie cu obiect de activitate in domeniul productiei-cunoasterea legislatiei fiscale-cunostinte Microsoft Office Beneficii:- Salariu motivant-Tichete de masa Responsabilități:-Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil-Raspunde de eficienta activitatii economice si analizeaza activitatea economico-financiara a societatii-Raspunde si intocmeste bilantul la sfarsitul fiecarui an financiar-Raspunde si intocmeste balanta lunara-Raspunde de respectarea dispozitiilor si a indicatiilor date de actionari in legatura cu problemele de care se ocupa in cadrul serviciilor-Intocmeste documentatia necesara pentru obtinerea de credite bancare sau de fonduri si asigura relatia cu societatile bancare-Raspunde si intocmeste declaratiile de impozit pe profit, decont TVA, declaratii de taxe locale-Realizeaza si raspunde de cash-flow si decide pe baza acestuia platile zilnice-Intocmes
Clarismart Consulting SRL

Contabil sef


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 6000 până la 9000 LEI pe lună
Cerințe:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Aptitudini de calcul matematic,- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa Responsabilități:- Supravegheaza si coordoneaza activitatea departamentului financiar-contabil- Participa la inventarierea patrimoniului societatii,- Urmareste incadrarea in bugetele stabilite in planurile de afaceri,- Conciliaza soldurile cu partenerii,- Urmareste si raspunde de incasarea creantelor societatii- Gaseste solutii noi pentru implementare softuri interne in vederea optimizarii activitatii.- Participa la intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli si a planului de afaceri- Realizeaza diverse operatiuni financiar contabile: capitalizari, descarcari de gestiune, plati, pregatire documente si jurnale p
Clarismart Consulting SRL

Operatori productie - in Arad


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2100 până la 2200 LEI pe lună
SGP GROUPANGAJEAZA OPERATORI PRODUCTIE INDUSTRIA AUTO -Salariu 2200 lei NET - Tichete de masa 735 LEI - Program 3 schimburi - Transport asigurat - Instruire la locul de munca
SGP SORTING GROUP SRL

Operator mașini unelte


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințele postului Studii medii Cunoștințe operare PC Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Oferta Salariu de încadrare începând de la 3650 RON brut, renegociere salarială după 3 luni Tichete de masă în valoare de 40 RON Bonus de prezență în valoare de 240 RON brut Prime de sărbători Bonus de performanță de până la 780 RON Asigurare medicală privată Transport asigurat pe raza municipiului Arad, Mândruloc, Vladimirescu, Sânnicolau Mic, Pecica, Peregu
Jobville Group SRL

Media netă estimată pe baza celor 322 de salarii introduse în Salario: 2600 RON/Luna

Operator Stocuri Hiper-farmacia Dr.​ Max Arad


Candidatul ideal Construim hiper-cariere!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Stocuri pentru Hiper-Farmacia Dr. Max în Arad. Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii (bacalaureat) sau constituie avantaj daca ești elev la scoala Postliceală de Asistenți de farmacie Să fii atent la detalii și riguros; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să fii o persoană deschisă, comunicativă și responsabilă; Să deții cunoștiinte operare PC; Să ai experienta într-un domeniu similar constituie avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei opera facturile, avizele de transfer și credit notele în programul informatic implementat în farmacie; Vei recepționa, vei introduce și vei depozita marfa aferentă facturilor primite; Vei asigura depozitarea și aprovizionarea la raft; Vei monitoriza stocurile și vei transmite superiorului direct neconcordanțele identificate; Vei participa la efectuarea inventarelor periodice pentru a asigura controlul gestiu
DR.​MAX S.​R.​L.​

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Arad - Persoana Facturare/​consilier Vanzari


Candidatul ideal Persoană facturare/Consiler vanzari Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către rezultate pentru a se alătura echipelor noastre din Arad si Bacau în calitate de Persoană facturare/Consilier vânzări.Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, ai abilități excelente de comunicare și ești pasionat de vânzări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine.Pentru postul din Arad cautam o persoana care sa locuiasca in orasul Arad.Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine:Experiență anterioară în facturare și/sau vânzări reprezintă un avantaj;Abilități excelente de comunicare și negociere;Orientare către clienți și dorința de a oferi servicii de calitate;Atenție la detalii și abilități bune de organizare;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan;Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări;Cunoștințe de operare PC și abilități bune de utilizare a programelor de birou.Descrierea jobuluiCe vei face:Veți fi
STIFT LUX DESIGN S.​R.​L.​

Operare Si Intermediere Date (arad)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Fiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat al transportului cu
FINPROM S.​R.​L.​

Operator Front Office


Candidatul ideal Calificări și Aptitudini: Suntem în căutarea unui candidat cu studii medii, pasionat de excelență și inovare. Dacă aveți cunoștințe solide de contabilitate primară, gestiune, și arhivare documente și sunteți proficient în utilizarea calculatorului, vă invităm să vă alăturați echipei noastre.Experiența: Familiaritatea cu programul WinMentor reprezintă un plus, oferindu-vă o oportunitate de a vă distinge în procesul de selecție.Competențe Personale: Căutăm o persoană comunicativă, organizată și dedicată, care să valorifice oportunitățile de interacțiune directă cu clienții noștri valoroși.Descrierea jobului Interacțiune și Consiliere: Vei avea rolul cheie de a comunica direct cu clienții pentru a prelua comenzi și de a oferi consiliere alături de echipa noastră expertă la Lomilux A.Operare și Gestiune WinMentor: Veți contribui activ la operațiunile interne, utilizând programul WinMentor pentru a procesa și gestiona documentația și tranzacțiile financiare necesare, esenți
LOMILUX A SRL

Operator Documentare Produse Magazin Online


Candidatul ideal Profilul candidatului:- absolvеnt dе studii medii sau superioare- cunostinte operаrе calculаtor- cunostinte operare aplicații cu foi de calcul (Excel, LibreOffice)- cunostiinte editare foto (nivel basic – eliminare fundal imagini)- cunostinte minime HTML- cunostintе bune de limbа englezа- capacitatea de a lucra atat in echipa cat si individual- gandire logica, structurata, usurinta in a invata lucruri noi.- cunostinte de baza din domeniul pieselor auto si subansamblele unui autovehicul reprezinta un avantaj- atentie la detaliiDescrierea jobului Responsabilitati:- traducere coerenta detalii produse (titlu, descriere) din engleza în romana.- pregătire galerie produse (identificare imagini, eliminare fundal dacă e necesar, redimensionare),- asociere produse categorii site.- introducere date în platforma magazinelor online- intretinere listari site – modificari, actualizari produse site (corectii ortografie, detalii tehnice, etc., atribute produse)- semnalare probleme cătr
E-AUTOPARTS EUROPA SRL

Operator Asamblare


Candidatul ideal Absolvent studii medii, minim 8 clase Responsabilitate si spirit de echipa Disponibilitatea de a lucra in schimburi Capacitate de integrare intr-un mediu de lucru dinamic Disponibilitate pentru munca in picioareDescrierea jobului Respectarea instructiunilor de lucru specifice ariei de asamblare Inserarea firelor in bloc/mufa Bandajarea firelor Montarea clip-urilor pe ramuri Respectarea cu strictete a standardelor si cerintelor de calitateOferta noastra: Salariu motivant si bonusuri de eficienta si calitate (dupa prima luna de la angajare) Tichete de masa Transport asigurat si gratuit Ore suplimentare si de noapte platite Prime de Sarbatori Contract de munca pe perioada nedeterminata Analize medicale gratuite pentru angajare Oportunitati de promovare
LEONI WIRING SYSTEMS ARAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 65 de salarii introduse în Salario: 2942 RON/Luna

Operator Facturare/​casier/​contabil


Candidatul ideal studii economice cunostinte operare PC, Microsoft Office experienta pe un post similiar reprezinta un avantaj abilitati de comunicare, organizare si atentie la detalii spirit de echipaDescrierea jobului Descriere job: emiterea facturilor către clienti, incasarea lor in numerar sau prin card bancar emiterea bonului fiscal inregistrarea in registrul de casa a incasarilor si platilor in numerar intocmirea dispozitiei de livrare a marfii catre depozitul de marfa pentru a fi ridicata de catre client intocmirea facturilor proforme catre client precum si urmarirea incasarii acestora in extrasele de banca diverse alte atributii de contabilitate primaraBeneficii: pachet salarial motivant; tichete de masa
ARCHIM FERTIL S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Junior,​ Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal RapidAuto.ro isi Mareste Echipa!Daca esti in cautarea unui job si vrei sa te alaturi echipei RapidAuto, aplica la noi pentru postul:- Consultant Vanzari Junior, Reprezentant Relatii Clienti - Piese Auto Online;Căutam SuperEroi 🙋🏿‍♂️ pentru consultanta clienti si operare comenzi, cu :- cunostintele in domeniul auto reprezinta un avantaj- pozitiv, amabil (cu zambetul pe buze) si comunicativ in relatiile cu clientii- cunostinte peste medie de utilizare a calculatorului- atentie distributiva.Descrierea jobului Cerinte:- studii medii/superioare de specialitate;- cunostinte in folosirea calculatorului (MS Office, Internet, E-mail);- bune abilitati de comunicare si relationare cu colegii- persoana adaptabila, organizata si cu bune capacitati de a lucra in echipa;- capacitate de a acumula cunostinte noi;- Cunoasterea domeniului auto reprezinta un avantaj- Rabdare, calm, voce placuta- Da si informatii generale clientilor care apeleaza referitoare la garantii, statusul comenzi
E-AUTOPARTS EUROPA SRL

Contabilitate Primara /​ Facturist


Candidatul ideal Experienta relevanta in domeniu; Cunostinte Excel si Word; Abilitati foarte bune de planificare, atentie la detalii, atitudine pozitiva si proactiva; Cunostinte operare baze de date Experienta emitere documente logistice (facturare,avizare, receptie marfa ) Experienta casierDescrierea jobului Facturare, operare documente contabilitate primara specifica domeniului de activitate; Intocmeste rapoarte specifice; Se subordoneaza sefului de depozit Participa activ la inventare periodice Noi oferim. Salariu + bonus+bonuri de masa program fix de lucru zilnic 8,30 - 17 Posibilitati de promovare
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Economist Arad,​ Ploiesti


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare economice;Experienta in domeniu - minim 3 ani:Bună cunoaştere a legislaţiei în domeniul financiar – contabil;Cunoasterea a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);Experiența de lucru in Microsoft-AXAPTA constituie avantaj;Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu;Atenţie la detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;Persoană responsabilă, organizată, pro-activă, dinamică, orientată spre îndeplinirea obiectivelor corect, complet şi la termenele stabilite;Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipă.Descrierea jobului Înregistrarea la termen a tranzacţiilor economice şi introducerea documentelor contabile în sistemul informatic;Verificarea documentelor primare şi a deconturilor de cheltuieli;Gestioneaza evidenta si reconcilierea soldurilor de furnizori/ clienti;Evidenta sintetica si analitica a conturilor de clienţi/furnizori;Înregistrarea in sistemul informatic a facturilor de furnizori;Gestionarea situație documente
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Operator Prelevare Probe De Sol


Candidatul ideal Operatorul de prelevare probe sol reprezintă un rol important în echipa Vantage întrucât ajută să le aducem fermierilor, tehnologia de ultimă generație în fermele lor. Ca și prelevator de probe de sol îi vei ajuta pe fermieri în luarea deciziilor informate întrucât în urma analizelor își vor cunoaște mai bine terenul pe care îl lucrează.Ești potrivit pentru postul nostru dacă:✅ Ai abilități excelente de gestionare a timpului și de prioritizare a taskurilor✅ Ești flexibil și dispus să te deplasezi în țară ✅ Ai permis de conducere categoria B.✅ Nivel studii: medii Descrierea jobului Care vor fi responsabilitățile tale?✅ Te vei ocupa de prelevarea probelor de sol și a plantelor ce urmează să fie analizate✅ Vei fi responsabil pentru conservarea și întreținerea echipamentelor folosite in activitatea de cartare agrochimica (autoturism, ATV, sonde automate de prelevare etc.)✅ Vei oferi suport echipei de vânzări și echipei de servicii agronomice✅ Veii participa la târguri, exp
VANTAGE BALKANS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.