Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

70 Locuri de Munca in Bolintin Vale - Joburi in Bolintin Vale

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

70 Locuri de Munca in Bolintin Vale - Joburi in Bolintin Vale

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bolintin Vale si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bolintin Vale si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Fabrica Prefabricate Beton Bolintin Vale


Candidatul ideal Capacitate de coordonare si manageriere in vederea implementarii proiectelor cu respectarea termenelor limita;Persoana cu abilitati puternice de conducere si spirit antreprenorial;Capacitate de a motiva oamenii pentru a performa la nivel inalt;Capacitate analitica si de rezolvare a problemelor, discernamant, putere de decizie si asumarea responsabilitatii;Studii superioare, domeniul tehnic/economic/management constituie un avantaj;Experiența de minim 5 ani într-o poziţie de conducere ;Experienta in productia de betoane sau materiale de constructii constituie un avantaj;Experiența în asigurarea calității productiei si a certificarilor de calitate ISO;Utilizarea pachetului MS Office: Excel, Word, Outlook;Cunostinte de baza gestiune,contabilitate;Cunostinte privind legislatia in vigoare;Disponibilitate la program prelungit si in schimburi;Descrierea jobului Conduce, organizează și asigură funcționarea fabricii arondate în legalitate și cu eficiență maximă;Comunică fiecăru
SYMMETRICA SRL

Un Nou Magazin Profi In Bolintin Deal,​ Jud.​ Gr!


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Barista La 5togo Bolintin Deal


Candidatul ideal Calificari:Experienta intr-un rol similiar nu este obligatorie, dar este de preferatManifestarea unui comportament respectuos fata de clienti si in relatie cu colegii de munca si partenerii de afacerePunctualitatea si abilitatile de organizare si gestionare a timpuluiBune abilitati de comunicare interpersonaleAbilitatea de a gestiona mai multe comenzi simultanDorinta de a livra servicii de cea mai inalta calitate clientilor cafeneleiBune abilitati de vanzare a produselorDescrierea jobului Responsabilitati cheie:Operarea echipamentelor de preparare a produselorPrepararea si servirea bauturilor din portofoliul 5 to go conform standardelor de calitate si retetelorMentinerea curateniei si organizarea spatiului cafenelei conform standardelor de igienaInchiderea si deschiderea zilei fiscale in sistemul electronic de gestiuneMonitorizarea vanzarilor si participarea activa in procesul de comanda a produselorPreluarea si verificarea comenzilor de la furnizoriInregistrarea in si
GRADUAL CAFFE 23 S.​R.​L.​

Gestionar Depozit-bolintin-deal,​ Ctpark-km 23-autostrada A1


Candidatul ideal Cerinţe Studii medii absolvite; Cunoștințe limba engleză - nivel mediu ; Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu; Orientare către client și atenție la detalii; Experiență în coordonare echipe; Persoană dinamică și responsabilă; Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj; Disponibilitate de a lucra în 2 ture: L-V în intervalele 6:00 - 14:30 și 13:30 – 22:00.Descrierea jobului Responsabilități Gestionează stocurile – responsabil/ă de acuratețea acestora în aplicațiile interne; Întocmește documentaţia spеcifică а stocurilor și verifică documentele specifice (CMR etc); Monitorizează și dezvoltă indicatorii de performanță și eficiență (KPI-uri); Coordonează echipa și turеle de lucru; Se asigură că echipa cunoaște și atinge/depășește indicatorii de performanță; Gestionează intrările de mărfuri; Se asigură că mărfurile sunt înregistrate și manipulate prin etichetarea tuturor coletelor primite; Responsabil de pregătirea comenzilor în
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.​A.​

Operatori Sali De Jocuri Giurgiu


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamică;• Pachet salarial motivant compus din parte fixa + bonusuri lunare, cons
NOBLEPIAGIO SRL

Asistent Logistica


Candidatul ideal - Abilități excelente de comunicare în limba engleză și română- Organizat- Coordonarea cu alte departamente din cadrul companiei pentru a asigura livrarea fără probleme și la timp a bunurilor și serviciilor- Familiaritate cu reglementările și conformitatea transportului maritim internațional- Activitate anterioară în domeniul importului și exportului -Descrierea jobului Responsabilitati:- Competențe informatice - exchange, office (excel și word) ERP intern- Monitorizarea expedierilor interne și internaționale1. Verificarea încărcării și descărcării- să pregătească și să semneze CMR sau aviz- să pregătească toată documentația necesară pentru a susține importul și exportul produselor și materiilor prime2.Pentru a efectua și a procura la nivel local opțiuni, alternative de transport între:- fabrică și subcontractori, (zilnic)- fabrică și vamă/ frontiere (ocazional)- fabrica și clienții finali (la date specifice, cu date fixe de încărcare și descărcare).- Autoturisme/vagoa
MANPOWER

Media netă estimată pe baza celor 445 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Asistent Administrativ - Km 23


Candidatul ideal - Persoana comunicativa si punctuala;- Abilitati de organizare si atentie la detalii;- Cunosterea pachetului Microsoft Office;- Disponibilitatea pentru un program full-time;- Studii medii finalizate.Descrierea jobului Vei introduce datele de transport in fisierele clientilor de transport intern;-Vei transmite pe email documentele cu receptiile pentru toti clientii destinati transportului intern;-Vei tine evidenta tuturor confirmarilor (ex: sfarsit de luna);-Vei scana si vei trimite pe email confirmarile clientiilor pe care o sa ii gestionezi;-Vei transmite fisierele de marfuri nelivrate zilnic;-Vei pastra legatura cu toate departamentele implicate.*Programul este de luni pana vineri, in ture: 06:30-15:00 si 14:30-22:00*Locatia biroului este la KM23 - Parc logistic Bolintin DealBeneficii:- abonament la o clinica medicala privata;- tichete de masa;- cadouri culturale si de sarbatori;- traininguri de dezvoltare;- mediu placut si foarte dinamic;
DSV SOLUTIONS SRL

Contabil-operator Facturare - Bolintin Vale,​ Jud.​ Giurgiu


Candidatul ideal - Studii economice universitare constituie un avantaj- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Cunostinte de operare program contabilitate Nexus constituie un avantaj- Spirit de echipa- Initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre- Orientare catre client- Abilitati de negociere;- Abilitati de comunicare si relationare;- Persoana fara alte obligatii personale: job secundar sau firma proprieDescrierea jobului - Evidenta clienti- Facturare- Gestiune stocuri materii prime si materiale, produse finite- Contabilizarea facturilor de intrare- Organizeaza transportul materialelor catre clienti- Coordoneaza incarcarea materialelor in mijloacele de transport si verifica corectitudinea documentelor de livrare- Intocmeste documentele de intrare in gestiune a materiilor prime si a produsului finit- Intocmeste periodic situatia stocurilor de produs finit- Locul de munca se afla in loc. Bolintin Vale, jud. Giurgiu, intr-o fabrica noua, ultramoderna.
SYMMETRICA SRL

Reprezentant Comercial Piese – Front Office,​ Stoenești


Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, livrarea lor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare de piese de schimb.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Stoenești, jud. Giurgiu (la 25 km de București, pe autostrada București-Pitești).Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Prezintă și promoveaza direct piesele de schimb pentru utilajele agricol
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL

Gestionar Punct Lucru Bolintin Vale


Candidatul ideal - Minim 3 ani experiență profesională într-un post similar;gestiune,logistica,contabilitate- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Competente in utilizarea pachetului MS Office;- Persoana organizata, muncitoare, amabila si punctuala;- Capacitate de a lucra in echipa;- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;- Integritate, seriozitate si implicare;- Cunostinte de contabilitate, legislatie contabila si fiscala- Orientare catre client- Abilitati de negociere;Descrierea jobului Gestionarul este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor,coordonarea transporturilor. Asigura activitatile de gestiune pentru marfurile din depozitul punctului de lucru conform normelor si procedurilor in vigoare.Activitatea de lucru se desfasoara in localitatea Bolintin Vale - judetul Giurgiu, intr-o fabrica noua, ultramoderna.Responsabilitati principale :
SYMMETRICA SRL

Sef Linie Productie Prefabricate Beton - Bolintin Vale


Candidatul ideal Studii: profesionale,liceale, studii superioare reprezinta un avantaj-cunostinte de mecanica si hidraulica;-aptitudini de lucru pe calculator-operare soft linie de fabricatie;-spirit practic, inventiv;-capacitatea de a coordona echipa de muncitori care lucreaza pe linia de fabricatie;Descrierea jobului -programeaza si supravegheaza linia de productie-coordoneaza echipa de productie pe schimbul alocat-respecta programul de fabricatie lasat de seful ierarhic si duce la indeplinire realizarea acestuia;-intervine ptr remedierea defectiunilor pe linia de fabricatie in timp util;-anunta sefii ierarhici atunci cand are probleme pe linia de fabricatie si productia este oprita si ia toate masurile ptr . remedierea defectiunilor.-implementeaza regulile de securitatea muncii in cadrul echipei;-se lucreaza in schimburi 12/24 si 12/48Beneficii :- salar fix + bonusuri performanta- decontare transport sau asigurare transport- abonament medical
SYMMETRICA SRL

Senior Accountant Volvo Group Trucks Romania


Candidatul ideal Volvo GroupTrucks Romania is committed to offer the best transport solutions for its customers by providing high quality Volvo and Renault trucks, excellent service and superior operational support.We are the distributor of all Volvo and Renault Trucks in Romania and are responsible to operate 10 wholly owned workshops serving both Volvo & Renault Trucks in the country.Volvo Group Trucks Romania is now hiring a Senior Accountant.The position is based in Volvo Group Trucks Romania’s headquarter in Bolintin Deal, Highway A1, Giurgiu and reports to Chief Accountant.Purpose of the job:The Senior accountant supports all relevant accounting processes, ensuring high quality of reporting baseline and tax compliance, and has the full responsability for for the accounts payable (AP) related activities: posting, payments and reconciliations.Education and experience: Bachelor’s degree in accounting 5+ yrs relevant accounting experience Proficiency in ERP accounting software, prefe
VOLVO ROMANIA SRL

Business Controller Volvo Trucks Romania


Candidatul ideal Volvo Trucks brand has been built up over decades and enjoys a solid position worldwide. It is one of the world’s best known and respected brands within the commercial vehicle industry. It is associated with the core values quality, safety and environmental care. With Volvo Trucks you will be part of a global and diverse team. We work with passion, we trust each other and we embrace change to stay ahead. Together we move the world we want to live in and help our customers keep their promises.Volvo Trucks Romania is committed to offer the best transport solutions for its customers by providing high quality Volvo trucks, excellent service and superior operational support.We are the distributor of all Volvo Trucks in Romania and are responsible to operate 10 wholly owned workshops.Volvo Trucks Romania is now hiring a Business Controller.The position is based in Volvo Trucks Romania’s headquarter in Bolintin Deal, Highway A1, Giurgiu and reports to Chief Financial Officer.
VOLVO ROMANIA SRL

Operatori Sali De Jocuri Giurgiu


Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamică;• Pachet salarial motivant compus din parte fixa + bonusuri lunare, cons
NOBLEPIAGIO SRL

Casier


Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi!*Experienta dе lucru in calitate dе casier sau intr-un magazin dе haine poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului Ce oferim:• Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului;• Tichete de masa in functie de vechime (15 lei / 20 lei);• Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 / 23 / 25 zile);• Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat;• Oportunitati de dezvoltare si de promovare;• Training de specialitate pentru perioada de inceput;• Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 / 9-18 ;• 5 zile/saptamana, cu 2 zile libere consecutive;• Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica.Descrierea jobului:• Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse;• Inrеgistrezi si incasezi corect contravaloarea produsеlor vаndutе;• Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magaz
PRETURI PENTRU TINE SRL

Media netă estimată pe baza celor 891 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Inginer Drumuri


Candidatul ideal Studii superioare finalizate in Constructii Specializarea Drumuri si Poduri; Minim 10 ani experienta in executie de drumuri; Capacitatea de a organiza echipa de muncitori de la recrutare, selectie pana la organizarea santierului; Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniu Persoana organizata si comunicativa, cu abilitati de analiza si planificare; Abilitati de organizare si comunicare persuasiva Capacitate decizionala, spirit de echipa.Descrierea jobului Organizarea si urmarirea lucrarilor de executie pe santier; Verifica planurile de executie si propune solutii pentru rezolvarea neconformitatilor identificate in raport cu situatia din teren; Participa la toate fazele determinante care se efectueaza pe santier; Urmareste executarea la timp si la parametrii de calitate stabiliti a lucrarilor incredintate; Urmareste si verifica stadiul tuturor lucrarilor aflate in executie si realizeaza raportarea periodica de santier; Distribuie resursele si tine evidenta consumurilo
UTIL EXPRES CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 737 de salarii introduse în Salario: 5512 RON/Luna

Laborant


Candidatul ideal PENTRU LABORATOR Absolvent studii superioare/student in domeniu de chimie/biologie/fizica sau studii medii dar cu experienta in domeniul efectuarii de analize de laborator Experienta pe un post similar constituie un avantaj Experienta anterioara nu este necesara, doar dorinta de a invata Abilitati de comunicare si adaptare Initiativa si flexibilitate pentru gasirea de solutii si imbunatatirea proceselor de activitate Analiza si atentie la detalii, corectitudine, seriozitate; Persoana dedicata; Operare PC nivel mediu (pachetul MS Office), Reprezinta avantaj un curs in domeniul calitatiiDescrierea jobului Efectuare analize fizico-chimice pentru determinarea parametrilor calitativi conform metodei stabilite in Standardul de produs-specificatii si conform procedurilor Valideaza procesele prin inregistrarea si validarePa rezultatelor obtinute pentru materialele de referinta folosind diagrame de control; Validarea rezultatelor analizelor si inregistrarea cu acuratete si la t
IQLAB SERVICE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 338 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Introducere Date - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Util SPC Companie romaneasca, distribuitor de stivuitoare Crown si Hyundai in Romania cauta coleg/colega la sediul din Giurgiu.Cautam persoane serioase, ordonate, punctuale si cu spirit de echipa Experienta anterioara in operare date contabile Abilitati avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office Cunoasterea limbii Engleze constituie un avantaj Studii in domeniul financiar/contabil sau economicDescrierea jobului Urmarirea si intocmirea documentelor legate de plati catre angajati, altele decat salariile: deconturi, bonuri de masa/cadou, diurne etc. Operarea datelor de pontaj al salariatilor Intocmirea situatiilor lunare INTRASTAT Urmarirea foilor de deplasare si operarea datelor GPS pentru masinile firmei Urmarirea si operarea facturilor de aprovizionare materiale indirecte Postul este disponibil exclusiv la sediul din Giurgiu. Program de lucru: Luni-vineri, 8:00 – 17:00 cu o ora pauza de masa 21 zile de concediu pe an Bonuri de masa 30 de lei / zi lucratoare Al
UTIL S.​P.​C.​ SRL

Stivuitorist


Candidatul ideal Candidatul Ideal:- Absolvent studii medii / şcoală profesională;- Seriozitate, dorinţă de muncă, responsabil, disciplinat, atentie la detalii;- Permis conducere categoria B;- Atestat ISCIR stivuitorist (constituie un avantaj);- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;- Persoană organizată şi perseverentăDescrierea jobului Descriere post :- Conduce, manevreaza, intretine si supravegheaza utilajele destinate pentru transportul si manipularea produselor finite, a marfurilor si a materiilor prime;- Asigura transportul produselor finite, a marfurilor si a materiilor prime, incarcarea/ destivuirea si descarcarea/stivuirea in conditii de siguranta maxima;- Asigura completarea si predarea tuturor documentelor conform reglementarilor, atributiilor si dispozitiilor primite referitor la produsele companiei;- La nevoie incarcare / descarcare manuala si manipulare.Beneficii:- Pachet salarial motivant;- Tichete de masa;- Plata orelor suplimentare - sporuri ( ore noapte se platesc
HASIT ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 972 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Customer Service Specialist


Candidatul ideal Ai urmatoarele abilitati?- Minimum 2 ani experienta in Vanzari - Relatii Clienti- Capacitate de lucru in echipa intr-un mediu dinamic- Excelente abilitati de vanzare, comunicare si relationare- Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu- Utilizare pachet Office la nivel mediu Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- Gestioneaza Portofoliul de Clienti Dunapack pentru clientii alocati- Coordoneaza comenzile de la client cu ajutorul sistemului informatic (CPMS) tinand cont de cerintele clientilor- Confirma catre client termenele de fabricatie si de livrare si se asigura de respectarea acestora- Gestioneaza reclamatiile clientilor si propune solutii- Ofera solutii de optimizare a preturilor de vanzare si a marjei comerciale- Elaboreaza oferta comerciala si contractele de colaborare pentru clientii noi- Mentine permanent legatura cu agentii de vanzari, tehniciernii proiectantii si planificarea productiei pentru executarea in bune conditii a comenzilor- Urmarest
DUNAPACK RAMBOX PRODIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1479 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 70 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.