66 Locuri de Munca in Bolintin Vale - Joburi in Bolintin Vale
66 Locuri de Munca in Bolintin Vale - Joburi in Bolintin Vale
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bolintin Vale si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bolintin Vale si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
INGINER DRUMURI |
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 12000 până la 15000 LEI pe lună
Candidatul IdealStudii superioare finalizate in Constructii Specializarea Drumuri si Poduri; Minim 10 ani experienta in executie de drumuri; Capacitatea de a organiza echipa de muncitori de la recrutare, selectie pana la organizarea santierului; Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniu Persoana organizata si comunicativa, cu abilitati de analiza si planificare; Abilitati de organizare si comunicare persuasiva Capacitate decizionala, spirit de echipa. Descrierea jobuluiOrganizarea si urmarirea lucrarilor de executie pe santier; Verifica planurile de executie si propune solutii pentru rezolvarea neconformitatilor identificate in raport cu situatia din teren; Participa la toate fazele determinante care se efectueaza pe santier; Urmareste executarea la timp si la parametrii de calitate stabiliti a lucrarilor incredintate; Urmareste si verifica stadiul tuturor lucrarilor aflate in executie si realizeaza raportarea periodica de santier;&
UTIL EXPRES CONSTRUCT SRL
Un Nou Magazin Profi In Bolintin Deal, Jud. Gr! |
Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL
Gestionar Depozit-bolintin-deal, Ctpark-km 23-autostrada A1 |
Candidatul ideal Cerinţe Studii medii absolvite; Cunoștințe limba engleză - nivel mediu ; Cunoștințe PC și/sau MS Office - nivel mediu; Orientare către client și atenție la detalii; Experiență în coordonare echipe; Persoană dinamică și responsabilă; Experiență pe un post similar sau în domeniul Logisticii - reprezintă un avantaj; Disponibilitate de a lucra în 2 ture: L-V în intervalele 6:00 - 14:30 și 13:30 – 22:00.Descrierea jobului Responsabilități Gestionează stocurile – responsabil/ă de acuratețea acestora în aplicațiile interne; Întocmește documentaţia spеcifică а stocurilor și verifică documentele specifice (CMR etc); Monitorizează și dezvoltă indicatorii de performanță și eficiență (KPI-uri); Coordonează echipa și turеle de lucru; Se asigură că echipa cunoaște și atinge/depășește indicatorii de performanță; Gestionează intrările de mărfuri; Se asigură că mărfurile sunt înregistrate și manipulate prin etichetarea tuturor coletelor primite; Responsabil de pregătirea comenzilor în
SCHENKER LOGISTICS ROMANIA S.A.
Asistent Logistica |
Candidatul ideal - Abilități excelente de comunicare în limba engleză și română- Organizat- Coordonarea cu alte departamente din cadrul companiei pentru a asigura livrarea fără probleme și la timp a bunurilor și serviciilor- Familiaritate cu reglementările și conformitatea transportului maritim internațional- Activitate anterioară în domeniul importului și exportului -Descrierea jobului Responsabilitati:- Competențe informatice - exchange, office (excel și word) ERP intern- Monitorizarea expedierilor interne și internaționale1. Verificarea încărcării și descărcării- să pregătească și să semneze CMR sau aviz- să pregătească toată documentația necesară pentru a susține importul și exportul produselor și materiilor prime2.Pentru a efectua și a procura la nivel local opțiuni, alternative de transport între:- fabrică și subcontractori, (zilnic)- fabrică și vamă/ frontiere (ocazional)- fabrica și clienții finali (la date specifice, cu date fixe de încărcare și descărcare).- Autoturisme/vagoa
MANPOWER
Asistent Administrativ - Km 23 |
Candidatul ideal - Persoana comunicativa si punctuala;- Abilitati de organizare si atentie la detalii;- Cunosterea pachetului Microsoft Office;- Disponibilitatea pentru un program full-time;- Studii medii finalizate.Descrierea jobului Vei introduce datele de transport in fisierele clientilor de transport intern;-Vei transmite pe email documentele cu receptiile pentru toti clientii destinati transportului intern;-Vei tine evidenta tuturor confirmarilor (ex: sfarsit de luna);-Vei scana si vei trimite pe email confirmarile clientiilor pe care o sa ii gestionezi;-Vei transmite fisierele de marfuri nelivrate zilnic;-Vei pastra legatura cu toate departamentele implicate.*Programul este de luni pana vineri, in ture: 06:30-15:00 si 14:30-22:00*Locatia biroului este la KM23 - Parc logistic Bolintin DealBeneficii:- abonament la o clinica medicala privata;- tichete de masa;- cadouri culturale si de sarbatori;- traininguri de dezvoltare;- mediu placut si foarte dinamic;
DSV SOLUTIONS SRL
Reprezentant Comercial Piese – Front Office, Stoenești |
Candidatul ideal Experiență relevantă în domeniul pieselor de schimb pentru utilaje agricole sau autoturisme Cunoaşterea limbii engleze, în special termeni din domeniul mecanicii experiență în identificare de piese și lucrul cu cataloage electronice de piese Abilităţi de comunicare cu clienţii Abilități de vânzare Atenţie la detaliiDescrierea jobului Misiunea postului:făcând parte din departamentul piese de schimb, reprezentantul comercial are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, transmiterea de oferte către clienţi, efectuarea de comenzi, livrarea lor precum si primirea clienţilor la punctul de vânzare de piese de schimb.Activitatea se desfășoară la punctul de lucru al companiei din Stoenești, jud. Giurgiu (la 25 km de București, pe autostrada București-Pitești).Principalele responsabilități: Întâmpină clienții şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb Prezintă și promoveaza direct piesele de schimb pentru utilajele agricol
MEWI IMPORT EXPORT AGRAR INDUSTRIETECHNIK SRL
Tehnician Service/electrician Stivuitoare – Giurgiu |
Candidatul ideal Util SPC Companie romaneasca, distribuitor de stivuitoare Crown si Hyundai in Romania cauta colegi.Se fac angajari pentru: Tehnician Service Stivuitoare – Giurgiu Electrician Stivuitoare - GiurgiuCautam persoane serioase, ordonate, punctuale si cu spirit de echipaActivitatea se va desfasura la Servicul din GiurgiuCerinte:-Studii medii/superioare in domeniul electromecanic, electric, mecanic, intretinerea masinilor-Experienta in repararea utilajelor (reprezinta un avantaj experienta in repararea stivuitoarelor)-Cunostinte tehnice de baza in instalatii electrice masini industriale, mecanica, hidraulica;-Aptitudini tehnice teoretice si practice-Abilitatea de a citi si intelege scheme electrice si documentatie in limba engleza;-Experienta anterioara service-ul pe teren-Cunostinte minime de operare calculator MS Office-Detinerea permisului de conducere ( jobul presupune deplasari/interventii service la sediile clientilor-Cunostinte de limba engleza constituie avantajDescri
UTIL S.P.C. SRL
Stivuitorist |
Candidatul ideal Candidatul Ideal:- Absolvent studii medii / şcoală profesională;- Seriozitate, dorinţă de muncă, responsabil, disciplinat, atentie la detalii;- Permis conducere categoria B;- Atestat ISCIR stivuitorist (constituie un avantaj);- Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă;- Persoană organizată şi perseverentăDescrierea jobului Descriere post :- Conduce, manevreaza, intretine si supravegheaza utilajele destinate pentru transportul si manipularea produselor finite, a marfurilor si a materiilor prime;- Asigura transportul produselor finite, a marfurilor si a materiilor prime, incarcarea/ destivuirea si descarcarea/stivuirea in conditii de siguranta maxima;- Asigura completarea si predarea tuturor documentelor conform reglementarilor, atributiilor si dispozitiilor primite referitor la produsele companiei;- La nevoie incarcare / descarcare manuala si manipulare.Beneficii:- Pachet salarial motivant;- Tichete de masa;- Plata orelor suplimentare - sporuri ( ore noapte se platesc
HASIT ROMANIA SRL
Casier |
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi!*Experienta dе lucru in calitate dе casier sau intr-un magazin dе haine poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului Ce oferim:• Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului;• Tichete de masa in functie de vechime (15 lei / 20 lei);• Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 / 23 / 25 zile);• Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat;• Oportunitati de dezvoltare si de promovare;• Training de specialitate pentru perioada de inceput;• Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 / 9-18 ;• 5 zile/saptamana, cu 2 zile libere consecutive;• Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica.Descrierea jobului:• Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse;• Inrеgistrezi si incasezi corect contravaloarea produsеlor vаndutе;• Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magaz
PRETURI PENTRU TINE SRL
Inginer/expert Ofertare/achizitii Publice Seap |
Candidatul ideal Disponibilitate a lucra in Bolintin Vale, Giurgiu (centru operational al companiei) - exclus remote!• Experienta similară in elaborarea de oferte in domeniul energetic și nu numai;• Experiență in participarea la licitații publice, depunere documentatie, clarificari, contestatii prin urmare solide cunostiinte in domeniul achizitiilor publice;• Abilități de comunicare și negocieri;• Cunoștințe in utilizarea Ms Office, Auto CAD; Descrierea jobului • Analiza cerintelor tehnice ale proiectelor si cerintelor licitatiilor;• Oferte tehnice si financiare;• Selectarea si recomandarea echipamentelor;• Dezvoltarea ofertelor tehnice detaliate;• Răspuns la întrebările și solicitările de clarificare;• Intocmire documentație in cadrul licitațiilor publice;• Gestionarea documentației legate de ofertare și de contracte;• Analiza documentației de eligibilitate si tehnice pentru proiectele publice pentru care licitam, cu scopul de a se asigura ca toți factorii implicați in realizarea prop
INTELIGENT CONVERGENT SOLUTIONS ICOS SRL
Operatori Sali De Jocuri Giurgiu |
Candidatul ideal Candidatul ideal ar trebui să corespundă următoarelor cerințe:• absolvent de studii medii;• aptitudini de comunicare excelente;• claritate în exprimare;• capacitate de a învăța rapid;• atenție distributivă și atenție la detalii;• atitudine orientată către client;• seriozitate și spirit de echipă;• aspect fizic plăcut, îngrijit;• disponibilitate pentru program de lucru în ture;• experiența nu este obligatorie, însă constituie un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile tale?• Zâmbetul;• Informarea clienților în legătură cu serviciile oferite și regulamentul de joc;• Promovarea campaniilor și evenimentelor desfășurate în locații• Efectuarea plăților către clienți;• Crearea și menținerea unui ambient plăcut pentru clienți.Care sunt beneficiile?• Posibilitatea unui start promițător al carierei într-un mediu profesional;• Condiții de muncă deosebite alături de o echipă tânără și dinamică;• Pachet salarial motivant compus din parte fixa + bonusuri lunare, cons
NOBLEPIAGIO SRL
Senior Accountant Volvo Group Trucks Romania |
Candidatul ideal Volvo GroupTrucks Romania is committed to offer the best transport solutions for its customers by providing high quality Volvo and Renault trucks, excellent service and superior operational support.We are the distributor of all Volvo and Renault Trucks in Romania and are responsible to operate 10 wholly owned workshops serving both Volvo & Renault Trucks in the country.Volvo Group Trucks Romania is now hiring a Senior Accountant.The position is based in Volvo Group Trucks Romania’s headquarter in Bolintin Deal, Highway A1, Giurgiu and reports to Chief Accountant.Purpose of the job:The Senior accountant supports all relevant accounting processes, ensuring high quality of reporting baseline and tax compliance, and has the full responsability for for the accounts payable (AP) related activities: posting, payments and reconciliations.Education and experience: Bachelor’s degree in accounting 5+ yrs relevant accounting experience Proficiency in ERP accounting software, prefe
VOLVO ROMANIA SRL
Customer Service Specialist |
Candidatul ideal Ai urmatoarele abilitati?- Minimum 2 ani experienta in Vanzari - Relatii Clienti- Capacitate de lucru in echipa intr-un mediu dinamic- Excelente abilitati de vanzare, comunicare si relationare- Cunoasterea limbii engleza la un nivel mediu- Utilizare pachet Office la nivel mediu Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi:- Gestioneaza Portofoliul de Clienti Dunapack pentru clientii alocati- Coordoneaza comenzile de la client cu ajutorul sistemului informatic (CPMS) tinand cont de cerintele clientilor- Confirma catre client termenele de fabricatie si de livrare si se asigura de respectarea acestora- Gestioneaza reclamatiile clientilor si propune solutii- Ofera solutii de optimizare a preturilor de vanzare si a marjei comerciale- Elaboreaza oferta comerciala si contractele de colaborare pentru clientii noi- Mentine permanent legatura cu agentii de vanzari, tehniciernii proiectantii si planificarea productiei pentru executarea in bune conditii a comenzilor- Urmarest
DUNAPACK RAMBOX PRODIMPEX SRL
Business Controller Volvo Trucks Romania |
Candidatul ideal Volvo Trucks brand has been built up over decades and enjoys a solid position worldwide. It is one of the world’s best known and respected brands within the commercial vehicle industry. It is associated with the core values quality, safety and environmental care. With Volvo Trucks you will be part of a global and diverse team. We work with passion, we trust each other and we embrace change to stay ahead. Together we move the world we want to live in and help our customers keep their promises.Volvo Trucks Romania is committed to offer the best transport solutions for its customers by providing high quality Volvo trucks, excellent service and superior operational support.We are the distributor of all Volvo Trucks in Romania and are responsible to operate 10 wholly owned workshops.Volvo Trucks Romania is now hiring a Business Controller.The position is based in Volvo Trucks Romania’s headquarter in Bolintin Deal, Highway A1, Giurgiu and reports to Chief Financial Officer.
VOLVO ROMANIA SRL
Inginer Drumuri |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate in Constructii Specializarea Drumuri si Poduri; Minim 10 ani experienta in executie de drumuri; Capacitatea de a organiza echipa de muncitori de la recrutare, selectie pana la organizarea santierului; Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniu Persoana organizata si comunicativa, cu abilitati de analiza si planificare; Abilitati de organizare si comunicare persuasiva Capacitate decizionala, spirit de echipa.Descrierea jobului Organizarea si urmarirea lucrarilor de executie pe santier; Verifica planurile de executie si propune solutii pentru rezolvarea neconformitatilor identificate in raport cu situatia din teren; Participa la toate fazele determinante care se efectueaza pe santier; Urmareste executarea la timp si la parametrii de calitate stabiliti a lucrarilor incredintate; Urmareste si verifica stadiul tuturor lucrarilor aflate in executie si realizeaza raportarea periodica de santier; Distribuie resursele si tine evidenta consumurilo
UTIL EXPRES CONSTRUCT SRL
Laborant |
Candidatul ideal PENTRU LABORATOR Absolvent studii superioare/student in domeniu de chimie/biologie/fizica sau studii medii dar cu experienta in domeniul efectuarii de analize de laborator Experienta pe un post similar constituie un avantaj Experienta anterioara nu este necesara, doar dorinta de a invata Abilitati de comunicare si adaptare Initiativa si flexibilitate pentru gasirea de solutii si imbunatatirea proceselor de activitate Analiza si atentie la detalii, corectitudine, seriozitate; Persoana dedicata; Operare PC nivel mediu (pachetul MS Office), Reprezinta avantaj un curs in domeniul calitatiiDescrierea jobului Efectuare analize fizico-chimice pentru determinarea parametrilor calitativi conform metodei stabilite in Standardul de produs-specificatii si conform procedurilor Valideaza procesele prin inregistrarea si validarePa rezultatelor obtinute pentru materialele de referinta folosind diagrame de control; Validarea rezultatelor analizelor si inregistrarea cu acuratete si la t
IQLAB SERVICE S.R.L.
Planner Logistica Bolintin Deal Km 23 , A1 |
Candidatul ideal Ne dorim un coleg care: sa i placa ceea ce face sa fie pasionat de logistica sa doreasca sa invete constant sa cunoasca bine excel la nivel avansat sa fie disciplinat si orientat pe detaliu cunoaste mediu limba engleza bune abilitati de comunicare si relationareDescrierea jobului Scopul general al postuluiCorelarea comenzilor cu capacitate parc auto extern si urmarirea implementarii optime a planului de incarcare descarcare marfuri.Descrierea atributiilor / responsabilitatilor / activitatilor postului:planifica, organizeaza si controleaza activitatile legate de transportul rutier/naval, astfel incat sa se asigure livrarea marfurilor si respectarea indicatorilor de performanta specifici;actualizeaza informatiile in sistemele operationale, pe baza datelor primite de la clientii interni si externi cu care pastreaza legatura, astfel incat sa nu fie afectata calitatea sau acuratetea serviciilor;identifica, inregistreaza si raporteaza deviatiile dintre sistemele de operare g
MAERSK ROMANIA SRL
Agent Call Center - Service - Dragomiresti Deal |
Candidatul ideal Cunoștințe operare MS Office (Word si Excel), pasionat de tehnologie; Abilități foarte bune de comunicare și exprimare clară; Abilități excelente de ascultare; Persoană organizată și atentă la detalii; Atitudine pozitivă orientată spre soluții; Cunostințe tehnice minime; Cel puțin absolvent de studii medii cu diplomă bacalaureat;Descrierea jobului Preia telefonic solicitarile si sesizarile clientilor referitor la produsele ce urmeaza sa fie returnate Trateaza solicitarile si sesizarile clientilor (telefonic,e-mail, scrisoare) intr-o maniera profesionista si politicoasa, pentru a solutiona toate aspectele ce tin de competenta sa. Solicita clientilor detaliile necesare pentru identificarea exacta a situatiei, pentru a intelege si cunoaste aspectele solicitarilor, in vederea rezolvarii acestora cu promptitudine si conform instructiunilor stabilite. Urmareste sesizarile deschise pentru a se asigura de un timp de raspuns limitat, in conformitate cu asteptarile clientilor, i
ALTEX ROMANIA SRL
Muncitor Depozit Edco In Olanda, Castiga Pana La 14,78 €/h! |
Candidatul ideal Locație: Olanda, DeurneOTTO este rețeta de succes pentru un viitor stabil și sigur în Olanda !Cauți un loc de muncă plăcut cu sarcini ușoare și un salariu bun? Alege EDCO - un depozit foarte modern cu accesorii de grădină și casă, electronice mici precum căști🎧, difuzoare wireless 🔊, radiouri 📻 …etc.Garantăm:✅ Un tarif orar atractiv care poate ajunge chiar până la 14,78 EURO + sporuri extra oferite pentru tura de după-amiază sau de weekend, datorită cărora vei câștiga și mai mult!✅ Ore garantate de lucru prin contract!✅ Cazare și transport local :- locații rezidențiale moderne, cu Wi-Fi gratuit- transport gratuit la/de la locul de muncă (mașină sau bicicletă, în funcție de distanță)- asigurare medicală cu acces la o bună îngrijire a sănătății în toate situațiile✅ Posibilitate colaborare pe o perioadă mai lungă - nu vei sări între companii. La EDCO vei vrea să rămâi!✅ Formalități minime și simple de angajare– întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la dist
OTTO WORK FORCE ROM S.R.L.
Specialist / Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa) |
Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 66 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: