Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

31 Locuri de Munca Business Developer in Alba

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

31 Locuri de Munca Business Developer in Alba

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Alba si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer & Backup Agent Vanzari


Candidatul ideal Business developer & backup agent vanzariExcelente abilități de comunicare și putere de convingere;Experiență în vânzăriInițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor;Abilități de lucru în echipă;Permis conducere categoria B (fără incidente);Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare;Disponibilitate pentru activitate de teren, deplasariPerseverentDescrierea jobului Responsabilitati :Sa promoveze si sa vanda produsele in numele companieiSa dezvolte colaborari noi pe zona geografica arondataSa gestioneze clientii existenti si potențialiSa incaseze soldurile din piata conform termenelor stabiliteSa inlocuiasca provizoriu colegii agenti de vanzari pe anumite perioadeSe ofera salariu fix + comision + masina + telefon + tableta.Se lucreaza in sistemul pre-sales, astfel agentul nu gestioneaza stocul de marfa.
AREON IMPEX SRL

Vanzari/​business Developer Domeniul It - Colaborare


Candidatul ideal • Abilitati excelente dе comunicare, prezentare, negociere;• Bune abilitati dе interactiune si dezvoltare a relatiilor profesionale;• Dorinta reala dе dezvoltare;Descrierea jobului • Idеntificаrеа si contаctarеа clientilor business;• Sustinеrеa interactiunilor/vizitelor lа prospеcti/cliеnti in vеdеrеа identificarii nеvoilor si oportunitаtilor de colaborare;• Colaborаreа cu depаrtamentele rеsponsabile in vеderea implementarii sistemelor;• Initierea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii business;• Participarea la definirea si dezvoltarea planurilor si metodelor de vanzare si abordare a pietei.Este o propunere de colaborare, prin urmare vom avea un interse comun real sa reusim!Iti oferim:• Beneficii pe termen lung din proiectele bune pe care reusesti sa le aduci;• Implicarea in proiecte si tehnologii actuale si complexe intr-un domeniu bun;
TECH ARCHITECTURE SRL

Store Manager Reserved Alba Iulia


Candidatul ideal ASTEPTARI >Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;>Atentie distributiva, orientare catre detalii;>Foarte bun organizator;>Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;>Experienta in coordonarea unei echipe;>Limba engleză scris și vorbit nivel mediu – avansat.... Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs!Descrierea jobului RESPONSABILITATI > Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;> Realizarea planului de vânzări și respectarea bugetului de cheltuieli;> Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;> Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei.BENEFICII >Contract de munca pe perioada nedeterminata ;>Bonus lunar in functie de categoria magazinului;>Bonus lunar in functie de performantele magazinului;>Tichete de masa in valoarea de 35 lei/zi lucrata;>Asigurare medicala privata;>25% discount in toate magazinele LPP Romania;>Zil
LPP ROMANIA FASHION SRL

Manager De Proiect (scada - Proiecte Apa,​ Canal) Alba Iulia


Candidatul ideal Studii tehnice absolvite cu diploma de licentaParticiparea în calitate de Reprezentantul Antreprenorului/ Manager de Proiect în minim 2 proiecte pentru obiective de investitii din domeniul infrastructurii de apa si/sau apa uzata - conditie eliminatorieExperienta de cel putin 5 ani pe oozitie de Manager de Proiect, experienta de minim 7 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie;Experienta in proiectare constituie avantaj, cunostinte solide de ofertareBuna cunoastere a MS Office (Word, Excel, Powerpoint), module de Management de Proiect sau similare (ex : MS Project sau Primavera); cursurile de management constituie avantajManagementul clientilor (atragere, cultivare, fidelizare)Buna cunoastere a termenilor comerciali si contractualiLimba engleza ca limba de lucruAbilitati de planificare si previzionare solideAbilitati dovedite de leadership (stabileste directia, motiveaza si obtine angajamentul oamenilor)Capacitatea de a crea un climat de lucru stimulator pe
IMSAT SA

Coordonator Logistica Si Transporturi


Candidatul ideal - Studii superioare;- Experienta de minim 2 ani in domeniul logistic, in pozitii de coordonare;- Cunostinte de operare PC;- Limba engleza - nivel mediu;- Excelente abilitati de organizare si negociere;- Punctualitate, seriozitate, spirit de echipa, atentie la detalii.Descrierea jobului - Coordonarea departamentului logistic al companiei, asigurand derularea activitatilor legate de distributia bunurilor;- Coordonarea si organizarea proceselor din depozit;- Supervizarea depozitului, organizeazarea activitatii de expediere către clientii interni;- Urmărirea operatiilor de lucru pentru a asigura eficacitatea sistemului de depozitare;- Planificarea si coordonarea procesului de distributie, urmărind optimizarea permanentă a costurilor legate de transport si formalitati;- Supervizarea si coordonarea gestionarilor, verificarea si confirmarea dispozitiilor de livrare zilnice.
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Manager Calitate Si Cercetare-dezvoltare


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul industriei alimentare; Minim 5 ani experiență pe o poziție similară; Cunoștințe generale de management, legislație și standarde în domeniul calității și siguranței alimentare; Certificări deținute: auditor intern IFS, HACCP; Abilități de leadership; Abilități de comunicare; Abilități de planificare și organizare; Abilități de rezolvare a problemelor; Cunoștințe MS Office (excel, power point, word, outlook).Descrierea jobului Gestionarea și implementarea politicilor, proceselor și procedurilor companiei aliniate la cerințele standardelor de calitate și cerințele legislative; Menținerea și îmbunătățirea certificării sistemelor companiei; Însoțirea autorităților și auditorilor în timpul inspecțiilor și auditurilor; Elaborarea și derularea planului anual de audituri și inspecții interne; Stabilirea planului de validare pentru noile procese, produse și echipamente; Coordonarea activității personalului din subordine, motivarea, instruirea și eva
TRANSILVANIA NUTS SRL

Account Manager


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari, este necesara cunoasterea unui proces de vanzare;• Studii superioare in domeniu financiar asigura cunostintele necesare intelegerii industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Abilitati de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul lui va fi de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Responsabilitati:* Identifică și contactează lead-uri, potențiali colaboratori conform procesului de vânzare al companiei și conform cu targetele alocate;* Identifică nev
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1628 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Calitate și Cercetare-dezvoltare


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul industriei alimentare; Minim 5 ani experiență pe o poziție similară; Cunoștințe generale de management, legislație și standarde în domeniul calității și siguranței alimentare; Certificări deținute: auditor intern IFS, HACCP; Abilități de leadership; Abilități de comunicare; Abilități de planificare și organizare; Abilități de rezolvare a problemelor; Cunoștințe MS Office (excel, power point, word, outlook).Descrierea jobului Gestionarea și implementarea politicilor, proceselor și procedurilor companiei aliniate la cerințele standardelor de calitate și cerințele legislative; Menținerea și îmbunătățirea certificării sistemelor companiei; Însoțirea autorităților și auditorilor în timpul inspecțiilor și auditurilor; Elaborarea și derularea planului anual de audituri și inspecții interne; Stabilirea planului de validare pentru noile procese, produse și echipamente; Coordonarea activității personalului din subordine, motivarea, instruirea și eva
TRANSILVANIA NUTS SRL

Coordonator activitati curatenie profesionala Blaj/​Alba-Iulia


Scurta descriere a companiei A full service company specializing in property and facility management.A young and flexible team who is actively seeking to develop both the quality and nature of services in real estate. Cerinte - Orientare spre rezultate si calitate;- Bune abilitati organizatorice;- Abilitatea de a lucra atat independent cat si in echipa;- Bune abilitati de comunicare scris si verbal;- Minim studii medii finalizate;- Cunostinte operare PC constituie un avantaj;- Permis de conducere categoria B constituie un avantaj;- Experienta constituie un avantaj. Responsabilitati - Asigura un inalt nivel de calitate a serviciilor prestate;- Recruteaza, antreneaza si motiveaza membrii echipelor de agenti de curatenie;- Coordoneaza si supravegheaza activitatea agentilor de curatenie;- Asigura comunicarea cu reprezentantii clientilor;- Estimeaza resursele necesare pentru realizarea diverselor proiecte;- Urmareste si optimizeaza consumul de materiale;- Raporteaza catre superiorul ierarhi
Atalian Global Services

Consultant Vanzari In Librarie Si Coordonatori de echipa


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor noi membri pentru echipa noastră. Avem disponibile poziții pentru consultant vânzări librărie în Pitești și Alba Iulia, precum și pentru coordonatori de echipă librărie în Pitești și Brașov, gata să ne ajute să oferim o experiență plăcută clienților noștri.Căutăm persoane care:• Au abilități de comunicare și interacțiune cu clienții;• Sunt entuziaști și dornici de a învăța;• Lucrează bine în echipă și sunt adaptabili.Descrierea jobului Atribuțiile principale sunt:• Oferirea de asistență clienților și recomandări personalizate;• Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite;• Supravegherea și organizarea eficientă a spațiului de vânzare.Oferim:• Un mediu de lucru dinamic și prietenos;• Un pachet de beneficii care include, pe lângă salariul fix, tichete de masă, discounturi la achizițiile de produse din librărie, bonusuri de performanță în funcție de rezultatele echipei și asigurare medicală.Dacă vă regăsiți în descrierea de mai sus și
COMPACT SA

Area Sales Manager Linia De Bussines Prefabricate Din Beton


Candidatul ideal Florea Grup angajează pentru linia de business PETRA Pavaje Area Sales Manager.Județele în care căutăm coleg sunt Alba/Hunedoara. Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Menținerea și creșterea vânzărilor produselor din portofoliu; Dezvoltarea strategiilor de vânzare și stabilirea obiectivelor; Atingerea obiectivelor stabilite pentru zona alocată; Stabilirea, menținerea și extinderea bazei de clienți; Dezvoltarea oportunităților de afaceri prin diferite canale de vânzări; Compilarea și analizarea cifrelor de vânzări; Colectarea feedback-ului clienților și cercetare de piață; Monitorizarea politicii comerciale a concurenței.Responsabilitățile noastre: Să îți oferim suport în demersurile tale profesionale; Să îți punem la dispoziție materiale de Marketing necesare pentru promovarea și vânzarea produselor; Să te ajutăm să îți faci un plan de carieră.Detalii de menționat:În mod normal, vei lucra între 08:00 și 17:00, de luni până vineri. Cu toate acestea, vor exista mo
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Marketing & Sales Manager


Candidatul ideal - Experiență anterioară în domeniul hotelier sau în domeniul marketingului și vânzărilor, preferabil cu o anumită experiență într-un rol de management.- Abilități excelente de comunicare și negociere pentru a interacționa eficient cu clienții, partenerii și membrii echipei interne.- O înțelegere profundă a industriei hoteliere și a tendințelor de piață, precum și capacitatea de a anticipa și răspunde la schimbările din piață.- Abilități analitice puternice pentru a interpreta datele și a evalua performanța campaniilor de marketing și vânzări.- Capacitatea de a dezvolta și implementa strategii inovatoare pentru a crește vânzările și a îmbunătăți experiența clienților.- Orientare către rezultate și abilitatea de a lucra sub presiune pentru a atinge și depăși obiectivele stabilite.- Flexibilitate și capacitatea de a adapta rapid strategiile în funcție de schimbările din piață sau din mediul concurențial.- Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a colabora cu alte d
CETATE ALBA S.​R.​L.​

Manager General Hotel


Candidatul ideal Atitudine pozitivă, constructivăIntegritate personalăO foarte buna capacitate de planificare și organizare a muncii proprii.Experienta în coordonarea unei echipe numeroase;Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente și responsabile.Foarte bune abilități de planificare și organizareExperiența în industria hotelieră constituie un avantajDescrierea jobului Planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea și controlul activităților hoteliere;Mobilizarea personalului din subordine în vederea menținerii standardelor înalte ale serviciilor hoteliere oferite;Gestionarea feedbackului din partea clienților și oferirea de soluții eficiente.Activități de contabilitate primară.Păstrarea relației cu furnizorii și gestiunea stocurilor.Gestiunea personalului (recrutare, program, supraveghere).Menținerea și dezvoltarea politicilor interne pentru a fi în raport cu cerințele industriei.Alte activități administrative
CETATE ALBA S.​R.​L.​

Parts Product Management - Specialist


Candidatul ideal At Star Transmission we are searching for individuals who feel confident in independent roles, have an organized work style, strong communication and analytical skills and are results oriented. Besides this you should have: Completed degree in business administration; Experience in leading cross-functional projects, ideally in product management; Experience in managing internal and external partners; Knowledge of vehicle technology, specifically in the area of spare parts, is beneficial; Experience in business case calculation, marketing, and pricing; Proficient in MS Office, especially MS Excel and MS PowerPoint; Language skills: Fluent in English and ideally German;Descrierea jobului As part of Mercedes-Benz Cars, Global Customer Service & Parts (GCSP) drives our aftersales business and plays a crucial role in our success.Our focus is on delivering exceptional customer care, striving to exceed expectations and rival the world's top service brands. At GCSP, we aim
STAR TRANSMISSION SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Ești pasionat de vânzări și îți dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică, care valorează inovația, integritatea și performanța?MCA Grup este în căutarea unui nou membru al echipei pentru rolul de Area Sales Manager care să-și aducă contribuția la creșterea și consolidarea afaceriiMCA Grup este primul producător de uși secționale din România cu o experiență de peste 25 ani, care pune accentul pe relații de lungă durată cu clienții, oferind produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor clienților.Ești persoana ideală dacă: Ai studii superioare, preferabil o formație tehnică; Ai experiență relevantă în vânzări consultative și ai o viziune tehnica; Ai gestionat clienți cu valoare medie anuală de 10k EUR; Deții bune cunoștințe de Excel, inclusiv formule și matematici de vânzare; Ai experiență în utilizarea unui CRM; Ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și cu spirit de echipă; Ai integritate și respect față de clienți; Dai dovadă de disciplină, o
BALCAN HR CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 104 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Specialist Import /​ Marketing /​ Area Sales Manager


Candidatul ideal Candidatul idealPregatire si experienta:Studii in domeniuPreferabil 2 ani experienta pe un post asemanatorCunostinte necesare:Tehnici de cercetare a pieteiTehnici de negociereOperare PC: MS Office, editare grafica (Corel, Adobe)Limba engleza – nivel avansat (citit, scris, vorbit)Abilitati necesare:Atentie concentrataSpirit organizatoricEchilibru emotionalAbilitati de negociere in relatia cu clientiiDescrierea jobului Specialist importLocatie : Brasov● Negociaza contracte si asigura relatia cu organele vamale, comisionarii vamali si cu firmele de transport;● Solicita documentatia de specialitate in probleme de import-export;● Asigura relatia directa in probleme de import-export cu furnizorii externi alocati;● Asigura analiza indicatorilor activitatii de import;● Corespondeaza cu furnizorii externi in probleme de import-export;● Propune superiorului masuri de eficientizare a operatiunilor de import-export;● Asigura desfasurarea activitatii de import-export in conformitat
UNIOR-TEPID SRL

Manager Zonal Vanzari (venit Lunar 14000 – 18000 Ron Brut)


Candidatul ideal Manager Zonal Vanzari (venit lunar 14000 – 18000 Ron brut)La UNIX Auto deservim în cel mai profesional mod partenerii și identificăm nevoile viitorilor parteneri. Înființată în anul 1990, compania UNIX Auto reprezintă un distribuitor de piese auto, aflat într-o dinamică expansiune în cele trei țări ale regiunii Central și Est Europene (Ungaria, România și Slovacia) cu aproape 170 de filiale și peste 3 000 de angajați.Sistemul logistic avansat şi catalogul electronic de piese auto asigură un serviciu unic partenerilor noştri. Suprafața totală a Centrului Unix din Budapesta, a Centrului Logistic și a filialelor este de aproximativ 120.000 m², depozitul UNIX Auto complet cuprinde peste 9 milioane de piese. Din Centrul nostru Logistic livrăm marfă către majoritatea filialelor noastre de mai multe ori pe zi. Livrăm către clienți cu propriile mașini, parcul auto UNIX Auto deținând peste 2.000 de mașini, toate livrările noastre fiind în regim strict, astfel încât sistemul nos
UNIX AUTO SRL

Sales Manager For Food Industry


Candidatul ideal Sales Manager for FOOD INDUSTRYAt ELTON Group we find inspiration in the values, ideas and passions of our people!About Us:We are a multi-cultural organization fully aligned to a moral compass that allows us to recognize and value each one of our people for their talents and to constantly invest in further enhancing and unleashing their potential through fair and inclusive opportunities for all.ELTON Group is a more than forty years endeavor that has become a regional leader in international distribution of industrial ingredients, ranked among top 50 European chemical distributors.Propelled by the talents and expertise of our employees, we work with our premium global suppliers to provide our clients in southeast Europe, Ukraine and Turkey with solutions and key elements that lead to the development of successful products.40 years at a glance:Leader in Southeastern EuropeAmong Top50 Distributors EUAmong Top100 Distributors Global124M Turnover40K sq.m. Warehouses8000+ p
ELTON CORPORATION SA

Manager Regional Achizitii & Autorizatii


Candidatul ideal Studiile superioare sunt suficiente.Trebuie să ai permis de conducere categoria B.Experiență în implementarea infrastructurii pasive.Experiență în vânzări sau achiziții de terenuri și relaționare cu autoritățile publice.Să fii orientat către client.Să ai abilități organizatorice bune și atenție la detalii.Să ai abilități foarte bune de identificare și rezolvare a problemelor.Să ai abilități excelente de comunicare în limba română, atât orală, cât și scrisă.Să ai cunoștințe elementare de administrație publică, cadastru și urbanism.Să ai cunoștințe elementare juridice (Legea 50 a autorizărilor, Legea 10 a recepțiilor).Descrierea jobului Negocierea contractelor de închiriere sau de vânzare-cumpărare necesare pentru instalațiile de telecomunicații;Efectuarea operațiunilor specifice închirierii sau cumpărării amplasamentelor;Pregătirea dosarelor de obținere a avizelor necesare;Depunerea, înregistrarea și monitorizarea dosarelor la diverse instituții avizatoare (administrați
SAQ TELECOM CONSULTING S.​R.​L.​

Manager Contract


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare Experiență în managemnentul contractelor de constructii Experiență în contractele cu statul Team management Contract management Abilități organizatorice, de management și capacitate de planificare și gestionare buget Perseverență și abilităti de comunicare, cunoștințe despre tehnologii de execuțieDescrierea jobului Elaborarea, impreuna cu Managerul de proiect, a corespondentei contractuale, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerintelor si termenelor contractuale. Identificarea situațiilor/circumstanțelor contractuale care pot conduce la necesitatea formulării unor Revendicări Analiza riscurilor contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si semnalarea acestora in timp util Participarea la negocierile legate de revendicari/modificari sau alte aspecte contractuale. Participarea la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii, lucrul î
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 8500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 31 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.