V

Asistent Manager / Secretara - locatie AIUD, judet ALBA

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
VAN-GAO SRL
Functia Jobului :
Contabilitate, audit & finante
Industrie :
Bancar, finante si asigurari
Salariu :
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie :
Aiud
Tip job :
Program Full Time
Alte locatii :
Campia Turzii, Turda, Cluj-Napoca, Alba Iulia
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
3 - 4 ani
Descriere:

Responsabilitati:
Contabilitate:

  • Intocmirea contabilitatii primare prin procesarea documentelor de tip facturi, bonuri fiscale, extrase de cont, note interne de receptie
  • Sa urmareasca obtinerea tuturor facturilor / bonurilor fiscale lipsa conform extrasului de cont si a Registrului de Casa, Organizarea de facturi pe tipologii : achitate si neachitate si de intrare (de la furnizori) si de iesire (emise) si inregistrarea lor in programul specific de contabilitate
  • Centralizarea cheltuielilor cu directorul de societate si raportarea la acesta in ceea ce priveste urmarirea cheltuielilor efectuate
  • bifarea incasarilor si a platilor
  • Crearea de tranzactii in aplicatia bancara a societatii si efectuarea anumitor plati
  • Evidenta cheltuielilor cash si inregistrarea acestora in Registru de Casa
  • intocmire a foile de parcurs pentru angajatii care se deplaseaza in interes de serviciu

HR:

  • Intregistrari in Revisal, intocmire state de plata, declaratii, calcul salarii, adeverinte
  • Centralizarea documentelor tuturor angajatilor, urmarirea pontajului (centralizarea si organizarea, tinerea evidentei invoirilor, a concediilor de odihna, a concediilor medicale, a CV-urilor, a adeverintelor etc)
  • organizarea si arhivarea contractelor de munca ale angajatilor si ale documentelor anexe
  • organizarea si sa tinerea evidentelor fiselor de risc si a medicinei muncii pentru fiecare angajat (inclusiv data expirarii)
  • gestionarea inserarii unui nou angajat la locul de munca (colectare documente, asigurarea echipamentului de protectie, a instrumentelor de lucru etc), precum si asigurarea gestionarii documentelor si a instrumentelor de lucru la plecarea acestora (dupa caz)

Administrativ:

  • sa arhiveze toate documentele ce tin de atributiile de munca, ale tuturor departametelor societatii
  • sa tina evidentele solicitate de catre diverse departamente, dupa caz: gestiune a stocurilor, evidenta asigurarilor autovehiculelor si necesitatea reinnoirii acestora, arhivare a fiseleor tehnice ale utilajlor, manualele de folosire, certificatelor de garantie
  • sa participe activ, conform cerinte manager, oferind suport administrativ, in diverse proiecte: cele ce tin de finantari nerambursabile, relatia cu banca (machete financiare, depunere BO, evidente dobanzi etc), completari de documente pentru raportarile la mediu, relatia cu primaria in ceea ce priveste plata taxelor si impozitelor etc
  • sa organizeze folderele fizice si digitale ale societatii astfel incat toate informatiile necesare sa fie usor de gasit, reperat si folosit de catre departmentele de interes
  • sa organizeze, intocmeasca si arhiveze tipizatele societatii
  • sa gestioneze SPV al societatii
  • sa plaseze si ridice comenzi catre furnizorii de materiale auxiliare si consumabile
  • sa conduca masina societatii in interes de serviciu, dupa caz
  • orice alta sarcina in stransa legatura cu departamentele din cadrul careia are atributii (contabil – financiar, HR si administrativ)


Oferta:

  • salar net bun
  • bonuri de masa
  • al treisprezecelea salariu
  • bonusuri anuale, totul adaptat la experienta specifica si gradul de invatare/implicare la locul de munca
  • decontare transport (dupa caz)
  • laptop, telefon munca


Job-ul in sine este placut pentru ca, desi anumite sarcini sunt recurente, apar mereu noi provocari si lucruri de invatat din domenii adiacente: contabilitate, fiscalitate, juridic.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Asistent Manager / Secretara - locatie AIUD, judet ALBA
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts