Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

145 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

145 Locuri de Munca Business Developer in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Business Developer in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Developer


Candidatul ideal Să fii vânzător la Bookster nu e despre a intra pe geam atunci când ușa se închide și nici despre a repeta același discurs de zeci de ori. Rolul tău va fi să te conectezi cu lideri de business din România, să le înțelegi în mod autentic provocările și să promovezi dezvoltarea continuă a angajaților lor.Dacă: ești super disciplinat(ă); ai deschiderea de a înțelege nevoile celor din jur; îți dorești să înveți tehnici, metode și instrumente de comunicare, prezentare, negociere; crezi în puterea cărților si vrei sa fii un promotor al lecturii ca mijloc de dezvoltare personală și profesională; ești o fire curioasă și înveți constant (din cursuri, traininguri, cărți, podcasturi, din experiențe, de la oamenii din jurul tău);credem că vei avea succes în acest rol.Descrierea jobului Ce vei face mai exact: Vei construi o listă de companii despre care vei încerca să afli cât mai multe: de la cifra de afaceri, numărul de angajați, beneficiile pe care le oferă până la strategia de
BOOKSTER EXPERIENCE SRL

Media netă estimată pe baza celor 524 de salarii introduse în Salario: 6050 RON/Luna

Business Developer - Constanta (6 Luni)


Candidatul ideal Business Developer - Constanta (6 Luni)Descrierea jobului Business Developer - Constanta (6 Luni)
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Area Business Developer


Candidatul ideal Experienta in vanzari pe segmentul FMCG; Studiile superioare (constituie avantaj); Bune abilitati de comunicare si negociere; Disponibilitate pentru deplasari si program prelungit; Persoana organizata, cu o atitudine proactiva, orientata spre rezultate.Descrierea jobului Gestioneaza portofoliul de clienti existenti pe canalul traditional; Respecta standardele de mercantizare; Verifica stocul si asigura permanenta prezentei produselor la raft conform planogramei si raportului de merchandising; Asigura executarea corecta a tuturor promotiilor si intretine plasarile negociate; Asigura plasarea, utilizarea, intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale vizand cele mai bune pozitii in locatia respectiva; Prospecteaza piata in cautare de clienti noi; Monitorizeaza preturile si concurenta.Oferim: Pachet salarial atractiv, adaptat pozitiei; Bonuri de masa; Bonusuri in functie de vanzari si performanta; Masina, telefon.Va informam ca aplicatia dvs este t
MASPEX ROMANIA SRL

Corporate Business Developer Rent A Car Sixt Group


Candidatul ideal As Business Development, you will be ultimately responsible for closing new business opportunities, developing a pipeline of potential opportunities selling services in Rent-A-Car (RAC).This will involve self-generating new business accounts, booking reservations and develop the business.We would like for you to have:• Excellent sales skills and target orientated• Excellent customer care and communication skills• Experience meeting sales quotas or working in highly commissioned positions preferred• Proactive and self-motivated• Exceptional interpersonal and relationship building skills required• Ability to follow defined service and sales processes• At least basic computer navigation skills and knowledge of Microsoft Office Applications• Well practiced presentation skills and excellent communication skills• Proven track record of working in a fast-paced business development team, either in automotive, leasing, services. B2B sales is essential.• Ability to work as part
NEW KOPEL ROMANIA S.​R.​L.​

Junior Business Development Consultant (4100 Ron)


Candidatul ideal Esti pregatit sa iti duci cariera la nivelul urmator?Sirius Crewing caută un Junior Business Development Consultant super-energic și dornic de cunoaștere! Dacă ești absolvent și ai o mică experiență în vânzări (da, chiar și acele 6 luni de experienta contează!) și vrei să-ți dezvolți abilitățile într-un mediu dinamic și plin de oportunități, ai ajuns exact unde trebuie!Ce Căutăm: Experiență de minim 6 luni în vânzări B2B/B2C - Arată-ne că știi să faci magie în vânzări! Maestru în Microsoft Office - Excel, PowerPoint, Word, tu și ei să fiți BFFs. Engleză la Nivel Avansat - Let’s talk business worldwide! Proactivitate și Autodidactism - Fii mereu cu un pas înainte! Studii Superioare Terminate - Diplomă în mână, gata de acțiune.Ar fi Super Dacă Ai Avea: Talent în a suna prospectii la rece - îți plac provocările? Experiență cu CRM-uri - organizarea e cheia succesului. Skiluri de ninja în tratarea obiecțiilor - fiecare "nu" e un pas către "da". Abilități de a naviga pe Link
SIRIUS CREWING S.​R.​L.​

Business Developer Horeca Hochland - Constanta


Candidatul ideal Postul are ca scop: - Recrutare de clienti noi in canalul de Food Service; - Training pentru personal distribuitor din filiale; - Training de personal HORECA la top clienti; - Dezvoltarea canalului de HORECA. Candidatul ideal: - Aptitudini bune in comunicare, relationare, prezentare; - Intelege usor nevoile de business ale clientilor cat si business-ul din care face parte; - Proactiv și jucător de echipă; - Orientat catre rezultate, abilități analitice / gandire rapida; - Confortabil si adaptabil cu situatii neprevazute si schimbare rapide; - Atitudine antreprenoriala, axat pe identificarea oportunitatilor in piata; - Aptitudini dezvoltare idei noi de business, creativitate; - Experienta anterioara in roluri similare (horeca, vanzari); - Engleză – nivel mediu; - Experiență anterioară in FMCG; - Permis de conducere categ. B si experienta de condus. Descrierea jobului Acoperirea teritoriului si dezvoltarea lui - Responsabilitate principala – Dezvoltarea clientilor actual
IMERSIA MULTICHANNEL AGENCY SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Business Developer - Constanta (6 Luni) - Full-Time


Romania (Constanta) Romania (Constanta) Sales On-site Business Developers Echipa: Vânzări Locaţie: ConstantaContract: 6 Luni (cu posibilitate de permanentizare)Rolul de Business Developer se află în centrul Coca-Cola HBC. Un rol în care vezi impactul muncii tale în fiecare zi. Ca Business Developer, vei ieși în piață, vei construi conexiuni, vei înțelege nevoile clienților, vei acționa rapid pentru a obține rezultate și vei crea valoare de durată cu ei. Și toate acestea învățând într-o adevărată "Universitate de Business".RESPONSABILITĂȚI CHEIE: Misiunea ta zilnică: dezvoltarea vânzărilor şi a activărilor în piaţă prin gestionarea unui portofoliu divers, format din branduri globale şi locale binecunoscute; Vei atinge targetele de vânzări prin implementarea tehnicilor noastre de top pentru vânzare şi activare; Vei construi parteneriate de durată şi vei găsi cele mai bune soluţii pentru satisfacerea clienţilor; Vei împărtăşi exemple de bune practici cu colegii tăi pentru a vă ajuta recip
Coca-Cola Hellenic Bottling Company

Business Development & Product Manager - Full-Time


Apparrive is an exciting new venture supported by Future Mind, a renowned digital advisory and delivery agency. Born from the specific needs of Future Mind's retail clients, Apparrive focuses on managing custom headless content while ensuring personalization, precise targeting, and effective measurement. Our clients already know a lot about their users via CDP and MA tools, Apparrive enables them to put that data to use through custom, personalized content on a granular level. This is just the beginning of our journey, and we're inviting you to join us on this thrilling adventure. Candidate profile We're on the lookout for someone who's self-motivated and adept at carving out their own path to achieve project goals. While direct experience in this field isn't mandatory, a deep-seated passion for and understanding of the tech, startup, and digital landscapes is crucial. You should have strong opinions on what elevates a digital product from good to great. The ideal candidate is also som
Apparrive

Asistent Manager/​suport Vanzari


Candidatul ideal Ești persoana potrivită, dacă:- ai cei șapte ani de-acasă (răspunde cu sinceritate!);- ai atitudine pozitivă, ești sociabilă și ai o prezență agreabilă;- ești un jucător de echipă și știi că succesul se construiește împreună;- ești pro-activă și, uneori, iți vine să oferi oamenilor mai mult decât se cere - pentru că așa simți, nu pentru că știi că "ar da bine";- iți place (și poți) să înveți lucruri noi;- ești atentă la detalii și vezi din prima că "0" și "O" nu sunt același lucru;- iți place să te îmbraci frumos (da, unele proverbe românești chiar sunt depășite!)- atunci când ți-ai dat cuvântul, încerci și faci cumva să reușești să ți-l respecți;- știi să scrii corect (da, e rușinos să cerem asta în mod expres, dar te-ar surprinde câți nu știu!)- neapărat, să te descurci, cât de cât, cu Word și cu Excel; de asemenea, e important să poți compune un e-mail, să transmiți o poza pe WhatsApp, etc.- ești descurcăreață și poți vedea soluții noi la probleme vechi;- nu ai chiu
BEYOND INSURANCE S.​R.​L.​

Commercial Manager With Spanish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Advanced level of English and a middle level of Spanish (minimum B1); Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii: superioarePermis de conducere categoria BLimba engleza ( scris, vorbit )Experienta in HoReCa / Experienta de coordonare a echipei de vanzariDescrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliul de clientii din regiuneAtingerea targetului de vanzari prin supravegherea vanzarii directe a produselor in zona alocataIdentificarea permanentă a noilor clienți potențialiCoordonarea si dezvoltarea echipei de vanzari alocate regiunii
JULIUS MEINL ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager Pentru Santier Constanta


Candidatul ideal De preferat studii medii economice sau absolvent/ă al/a Facultății de Construcții / Facultății de Științe Economice Experiența în rol similar (ca asistent manager pentru șantier) este un avantaj important Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel) Aptitudini de comunicare orală şi scrisă Cunoştinţe de gestionare/arhivare documente Atenție în redactarea documentelor și în gestiunea datelor Motivare şi interes profesional în ceea ce întreprinde Bun management al timpului Capacitate de coordonare a unei activităţi complexe Receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare pentru finalizarea sarcinilor); Responsabilitate Flexibilitate în abordarea problemelor Creativitate şi ingeniozitate în iniţierea unor acţiuni.Descrierea jobului Locație: Șantier ConstanțaDepartament: ExecuțieRolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale):- transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Șeful de Șantier și Manage
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Manager Operational - Constanta


Candidatul ideal Studii medii / superioare finalizate; Experiență în coordonare echipe; Experienţă în vânzări b2b; Experienţă în domeniul distribuţiei de piese auto – constituie avantaj; Abilităţi de planificare, organizare şi de soluţionare optimă a problemelor; Cunoştinţe de baza de operare Outlook și Excel; Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Coordonează şi conduce întreaga activitate a echipei din subordine pe segmental logistic-administrativ; Se implica in procesul de recrutare, integrare, evaluare si motivare a echipei; Se implica direct in activitate, ajutand colegii din depozit / distributie; Asigura buna desfasurare a activitatii logistice si administrative pentru a sprijini activitatea de vanzare b2b; Administreaza mijloacele fixe si obiectele de inventar aflate in gestiunea sa / a echipei sale;Oferta noastra: Salariu fix + bonus de performanta + tichete de masa Masina de serviciu; Acces la platforma interna de e-learning cu o varietate mare de cursuri; Training si s
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Commercial Manager With Turkish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Turkish and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.WHAT WE OFFERFinancial
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Restaurant - Mesopotamia Constanta


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia ConstantaCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Constanța? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Constanta- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și st
SET-CORPORATION SRL

Manager De Magazin/​ Store Manager Constanta


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională! În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Constanța.Ce așteptăm de la tine? Să fii pasionat de clienți și foarte motivat să îți dezvolți în continuare abilitățile de vânzări. Experiență în gestionarea echipelor de magazine și familiarizat cu industria de retail. Obișnuit să lucrezi cu KPI și obiective de vânzări. Să fii un exemplu pentru echipa ta și să obțineți cele mai bune rezultate împreună. Te regăsești în ceea ce citești? Alătură-te echipei noastre pentru a te bucura de
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Zonă Ika (key Account Executive) - Sud (constanța)


Candidatul ideal 1.Nivelul de studii: Studii superioare (Diploma de licență, constituie avantaj diploma de Master)2.Competențe/abilități: Capacitate de planificare, organizare,prioritizare si negociere Abilități de coordonare echipă Competențe lingvistice în limba romană Orientare către rezultate și către client Abilități de comunicare verbală și de a dezvolta relații intepersonale Onestitate, seriozitate, perseverență și integritate Atitudine pozitivă și responsabilitate Disponibilitate pentru un post cu activitate dinamică, 100% pe teren 3.Calificarea/experiența necesară: Experientă profesionala pe o poziție managerială și în domeniul de activitate FMCG IKA, constituie avantaj Permis de conducere categoria B (minim 1 an vechime)Descrierea jobului Coordonarea și supervizarea echipei de vânzări din subordine, pe regiunea de sud a țării - județele: Constanța, Tulcea, Buzău, Brăila, Ialomița, Călărași Domiciliul: in județul Constanța Cresterea vizibilitatii produselor marca Hell Energy l
HELL ENERGY S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 145 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.