Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

155 Locuri de Munca Management in Constanta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

155 Locuri de Munca Management in Constanta

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Constanta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Assistant Manager


Candidatul ideal Higher education - preferably in economics (human resources, accounting) Previous experience is not mandatory, but is an advantage Knowledge of Microsoft Suite Desire for learning and improving Enthusiastic, motivated and well organized Resistance to effort and stress Ability to work well under pressure and respect deadlines Team work abilitiesDescrierea jobului Preparing the internal documents of the company Planning and booking of bussiness trips Preparaing reports Assisting with administrative tasks
MASTECH ESA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 324 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Manager De Magazin/​ Store Manager Constanta


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 600 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională! În prezent, căutăm un Manager de Magazin care își dorește să facă parte dintr-o echipă dinamică și distractivă, pentru noua deschidere din Constanța.Ce așteptăm de la tine? Să fii pasionat de clienți și foarte motivat să îți dezvolți în continuare abilitățile de vânzări. Experiență în gestionarea echipelor de magazine și familiarizat cu industria de retail. Obișnuit să lucrezi cu KPI și obiective de vânzări. Să fii un exemplu pentru echipa ta și să obțineți cele mai bune rezultate împreună. Te regăsești în ceea ce citești? Alătură-te echipei noastre pentru a te bucura de
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii superioare in derulare sau in curs de finalizate sau recent absolvite;- Nivel mediu/avansat de limba engleza- Operare PC nivel mediu- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;- Capacitate de gestionare eficienta a timpului;- Rezistenta la stres;- Loialitate;- Capacitate de organizare si planificare;- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- Atentie la detalii, aspect fizic agreabil, tinuta si comportament decent;- Abilitatea de a invata lucruri noi;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate;- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate, eficienta si diplomatie;- Pro-activitate si dorinta de invatare si dezvoltare continua;Descrierea jobului - Intampina clientii/vizitatorii si ofera informatii;- Asigura asistenta, la cerere, pentru intalnirile conducerii firmei;- Indeplineste toate sarcinile specifice secretariatului (receptionare si redistribuire de apeluri, faxuri, corespondenta, mailuri,achizi
ORCA SHIPPING SRL

Media netă estimată pe baza celor 4005 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Proiect Retele Electrice


Candidatul ideal Cerinte minime: Absolvent studii superioare de specialitate (Electrotehnica, Energetica, Automatica, Inginerie Electrica) Bune cunostinte de interpretare desene de proiectare de specialitate, scheme electrice si scheme de conexiuni Experienta similara minim 2 ani pe o pozitie similara Buna cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), ACAD Permis conducere categoria B Disponibilitatea de deplasare Bune abilitati de organizare si conducere Atentie la detalii Abilitati de comunicare, onestitate Personalitate energica, proactiva, cu atitudine pozitivaReprezinta un avantaj: Cunostinte automatizare si instrumentatie Autorizare ANRE (reprezinta un plus) Experienta similara in Industrie (fabrici, terminale portuare, unitati de productie)Descrierea jobului Responsabilitati: Principalul responsabil de organizarea, executia, receptia si succesul santierelor pe care le conduce Stabileste obiectivele echipelor, programul de lucru si metodele de executie Analizeaza documentatia
EUROELECTRIC SRL

Manager Tehnic


Candidatul ideal MURFATLAR VINUL ROMANIA SA cauta, pentru dezvoltarea echipei din localitatea Murfatlar, Constanta, un MANAGER TEHNIC, cu rol de asigurare a functionalitatii combinatului din punct de vedere tehnic.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana cu experienta in coordonarea unei echipe tehnice, care sa aiba:- Studii tehnice superioare finalizate;- Experienta de minim 4 ani pe un post de coordonare;- Bune abilitati de coordonare a unei echipe tehnice;- Abilitati de comunicare verbala si scrisa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune, rezistenta la stress;- Atitudine orientata spre rezultat si atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Responsabilitatile gerenale ale viitorului coleg vor fi:- Construieste si coordoneaza (formeaza, instruieste, organizeaza, evalueaza, motiveaza) echipa tehnica din subordine in scopul asigurarii functionarii din punct de vedere tehnic al utilajelor;- Asigura documentat
MURFATLAR VINUL ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 93 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal MURFATLAR VINUL ROMANIA SA cauta, pentru completarea echipei din localitatea Murfatlar - Constanta, un ASISTENT MANAGER, ce va derula activitati specifice in cadrul companiei.Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana entuziasta si dinamica, ce dovedeste:- Bune cunostinte PC (pachetul Office, utilizare internet, email)- Experienta de minim 1 an pe un post similar;- Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit); limba spaniola constituie un avantaj;- Studii superioare finalizate;- Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;- Abilitati de organizare a spatiului si timpului de lucru;- Aptitudini de raportare, capacitate de lucru sub presiune, rezistenta la stress;- Atitudine client service, orientata spre rezultat si atingerea obiectivelor.Daca consideri ca te potrivesti profilului de mai sus, nu ezita sa aplici. Poti de asemenea sa trimiti un cv pe adresa [email protected] jobului Responsabilitatile viitorului angajat vor fi:- Indeplinește ac
MURFATLAR VINUL ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 3909 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii: superioarePermis de conducere categoria BLimba engleza ( scris, vorbit )Experienta in HoReCa / Experienta de coordonare a echipei de vanzariDescrierea jobului Gestionarea si dezvoltarea portofoliul de clientii din regiuneAtingerea targetului de vanzari prin supravegherea vanzarii directe a produselor in zona alocataIdentificarea permanentă a noilor clienți potențialiCoordonarea si dezvoltarea echipei de vanzari alocate regiunii
JULIUS MEINL ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Asistent Manager Pentru Santier Constanta


Candidatul ideal De preferat studii medii economice sau absolvent/ă al/a Facultății de Construcții / Facultății de Științe Economice Experiența în rol similar (ca asistent manager pentru șantier) este un avantaj important Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel) Aptitudini de comunicare orală şi scrisă Cunoştinţe de gestionare/arhivare documente Atenție în redactarea documentelor și în gestiunea datelor Motivare şi interes profesional în ceea ce întreprinde Bun management al timpului Capacitate de coordonare a unei activităţi complexe Receptivitate la solicitările profesionale (capacitate de mobilizare pentru finalizarea sarcinilor); Responsabilitate Flexibilitate în abordarea problemelor Creativitate şi ingeniozitate în iniţierea unor acţiuni.Descrierea jobului Locație: Șantier ConstanțaDepartament: ExecuțieRolul tău în echipa noastră (responsabilitățile tale):- transmiterea integrală şi în timp util a informaţiilor către Șeful de Șantier și Manage
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Asistent Manager De Department (m/​f)


Candidatul ideal POZIȚIA Full-timeÎNCEPERE Cat de curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT Adina RaicuLOCAȚIA VIVO! ConstanțaCALITĂȚILE TALE Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor Pasiune pentru modă Orientare puternică către clienți și servicii Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor Cunoștințe foarte bune de germană și / sau englezăDescrierea jobului RESPONSABILITĂȚILE TALE Conducerea echipei împreună cu șeful de departament Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului
PEEK CLOPPENBURG SRL

Manager Hotel


Candidatul ideal Experienta relevanta de minim 4 ani in functia de director hotel;Experienta in coordonarea unei echipe;Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei;Abilitati foarte bune de comunicare si negociere;Capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului Planificarea, organizarea si coordonarea activitatilor hoteliere;Elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor;Dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;Asigurarea unei bune promovari si vanzari de servicii hoteliere;Supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei;Mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite;Urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor;Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii;Prospectarea pietei de profil in vederea op
V.​D.​T.​ CONSTRUCT IMPEX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 7 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Business Development Manager (5100 Ron)


Candidatul ideal Esti pregatit sa iti duci cariera la nivelul urmator?Sirius Crewing caută un Business Development Manager super-energic și dornic de cunoaștere! Dacă ești absolvent și minim 3 ani experiență în vânzări și vrei să-ți dezvolți abilitățile într-un mediu dinamic și plin de oportunități, ai ajuns exact unde trebuie!Ce Oferim Salariu Atractiv: 4500 RON NET + 600 RON bonuri de masă. Bonusuri de Sărbători: Pentru Paște/Crăciun și aniversări (500 RON). Carieră și Avansare: Căutăm lideri, nu urmăritori. Dezvoltare Personală și Profesională: Conferințe, seminarii și evenimente internaționale. Oportunitatea de a lucra pe Piata Internationala: Lumea e mica cand ai ambitii mari. Program de lucru: 9-17, Luni-VineriCe Căutăm: Experienta 3 ani în vânzări B2B/B2C - Arată-ne că știi să faci magie în vânzări! Maestru în Microsoft Office - Excel, PowerPoint, Word, tu și ei să fiți BFFs. Engleză la Nivel Avansat - Let’s talk business worldwide! Proactivitate și Autodidactism - Fii mereu cu
SIRIUS CREWING S.​R.​L.​

District Manager Constanta


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Manager /​ Secretara


Candidatul ideal Experienta anterioara pe o pozitie similara (assistant manager, assistant to general manager etc) Capacitate ridicata de sinteza a informatiilor Studii superioare constituie un avantaj Excelente abilitati de prezentare si de comunicare (scris si verbal) Capacitate de organizare a activitatii si ordonare a locului de munca Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp Orientare catre eficienta, initiativa Persoana carismatica, empatica Cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat Cunoasterea limbii engleze la nivel mediuDescrierea jobului Primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul companiei Ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari Inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora catre departamentele firmei Primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea Asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul companie
BIOCHEM SRL

Manager De Echipă Nn Agenţia Constanţa


Candidatul ideal Manager de Echipa NN Agentia ConstantaCe așteptăm de la tine?• să îți dorești să te implici activ în dezvoltarea oamenilor cu care lucrezi• să știi că pentru a avea succes e necesar să-ți asumi responsabilități de lider• să ai viziune pe termen lung și să nu te oprești până nu ajungi unde îți propui• să fii preocupat de dezvoltarea ta profesională continuă• să ai studii superioare• să ai minimum 2 ani de activitate în asigurări de viață / consultanță financiară sau minimum 1 an în management• să te descurci cu calculatorul• să știi că succesul unui manager este dat de succesul echipei saleDescrierea jobului Manager de Echipa NN Agentia ConstantaCe vei face la noi?• coordonezi echipa de consultanți, astfel încât să își atingă atât obiectivele de vânzări, cât și cele personale• recrutezi și dezvolți consultanți noi• gestionezi performanța tuturor consultanților din echipă• dezvolți permanent relația cu clienții tăiAlătură-te echipei NN dacă dorești să lucrezi pentru comp
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Commercial Manager With Spanish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Advanced level of English and a middle level of Spanish (minimum B1); Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Manager Restaurant - Mesopotamia Constanta


Candidatul ideal Manager Restaurant - Mesopotamia ConstantaCandidatul ideal pentru Mesopotamia este o persoană deschisă, amabilă, pozitivă care își dorește să învețe zi de zi. Să iubească interacțiunea cu oamenii și să creeze un loc plăcut pentru angajații din echipa sa. Să acorde respect clienților, partenerilor și furnizorilor cu care interacționează. Îți dorești să faci parte din echipa Mesopotamia din Constanța? Așteptăm CV-ul tău, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului Manager Restaurant - Mesopotamia Constanta- Coordonarea echipei- Capacitatea de a motiva echipa- Organizarea punctului de lucru- Atitudine pozitiva si conciliantă în relațiile cu clienții și colegii- Coordonarea programelor de instruire/training ale personalului- Organizarea programului de lucru a personalului- Menținerea relației cu furnizorii- Urmărirea calității preparatelor, cantitativ și calitativ- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului- Experiență în domeniu și st
SET-CORPORATION SRL

Commercial Manager With Turkish And English - Constanta


Candidatul ideal Our requirements: We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and entrepreneurial manager for an ambitious project; 1-3 years experience in team coordination (commercial team – an advantage) and working on both quantitative and qualitative goals; Middle-advanced level of Turkish and English; Real adaptive skills, leadership, involvement, enthusiasm, ambition, dynamism and good organizational abilities.Descrierea jobului Your responsibilities: Coordinating a team of 5-7 buyers/ purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the team from our Constanta Office; Providing proximity management for the acquisition team; Recruiting, training, evaluation and supervision of the subordinated team; Ensuring the transfer of tasks to team members and problem solving support; Analyzing the team results and reporting the results to the top management; Motivating and propose actions to achieve the objectives/ targets, set KPI’s.WHAT WE OFFERFinancial
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Relationship Manager Tbi Bank - Constanta


Candidatul ideal Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate (domeniul economic prezinta un avantaj); Experienta minim 2 ani in domeniul bancar, preferabil pe vanzari ; Personalitate dinamica cu excelente capacitati de comunicare, negociere si relationare interpersonala; Persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Spirit de echipa, creativitate, gandire pozitiva si orientat catre rezultate; Cunoasterea limbii engleze ( prezinta un avantaj ) ; Permis de conducere – categoria B.Descrierea jobului Ce vei face: Promoveaza produsele bancii si face propuneri alternative clientilor, atat in agentie cat si pe teren, in deplasarile pentru promovarea produselor bancii; Cresterea volumului si calitatii portofoliului de clienti ; Identificarea si contactarea potentialilor clienti ; Gaseste solutia potrivita pentru nevoile si asteptarile clientilor; Realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Redactarea de rapoarte periodice legate de evolutia portof
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

Consilier Vanzari /​ Asistent Manager


Candidatul ideal - studii superioare;- spirit tehnic;- atentie la detalii;- abilitati de comunicare si negociere;- amabilitate fata de clienti si colegi;- spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate;- capacitate de organizare si dinamism;- nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell);- cunostinte avansate de navigare pe internet;- minima experienta de contabilitate primara;- capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte;- cunostinte de limba engleza;- dorinta de a invata constant lucruri noi;- dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult);- o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta ,- fluenta in comunicare si rezistenta la stres.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:- urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica;- promovarea portofoliului de produse si servicii al
GALACTIC COMPANY SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.