Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

35 Locuri de Munca in Buzias - Joburi in Buzias

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

35 Locuri de Munca in Buzias - Joburi in Buzias

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Buzias si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Dorim ca viitorul nostru coleg sa aiba: Studii superioare finalizate; Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani; Diploma curs de formare profesionala pentru functia de inspector resurse umane; Diploma curs de formare profesionala pentru functia manager resurse umane - prezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de legislatia muncii; Cunostinte limba engleza; Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), cunoasterea programului D-Soft Salarii constituie un avantaj; Foarte bune abilitati de negociere, comunicare, persuasiune si lucru in echipa; Rigurozitate, atentie la detalii, meticulozitate, reactivitate ridicata la aparitia unor lucruri noi sau probleme, disponibilitate, flexibilitate, invatare si autodezvoltare; Bune aptitudini de comunicare interumane; Competente de planificare si coordonare; Sa fie focalizat pe rezultate; Sa fie o persoana cu initiativa si creativitate; Sa fie o persoana implicata, organizata, proactiva, r
KC BERRY S.​R.​L.​
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru clientul nostru, companie multinationala ce are ca principala activitate fabricarea produselor metalice, cautam un Inginer Control Calitate in Buzias, judetul Timis. Descriere Obtinerea probelor de laborator (esantioanelor), ce urmeaza a fi testate;Solutionarea eventualelor abateri de la standardele de calitate, impreuna cu departamentul de calitate si / sau superiorul direct;Verificarea documentatiei echipamentelor de lucru in ceea ce priveste metrologia acestora;Verificarea rezultatelor testelor de laborator si a rapoartelor privind urmarirea calitatii panourilor;Completarea rapoartelor de calitate si control;Asigurarea certificarii si reglementarii tehnice a produselor actuale si noi;Participarea la solutionarea si gestionarea reclamatiilor impreuna cu departamentul de calitate si / sau superiorul direct. No: PR/022276 Cerinte Studii superioare in domeniul Inginerie - Facultatea de Chimie prezinta avantaj;Experienta anterioara minim 6 luni pe o pozitie de Calitate/ Proces/ In
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie multinationala ce are ca principala activitate fabricarea produselor metalice, cautam un Responsabil Reclamatii in Buzias, judetul Timis.Studii superioare – profil tehnic;Cunostinte de operare MS Office;Cunostinte limba engleza – nivel mediu spre avansat;Experienta pe o linie de productie/calitate/reclamatii clienti – constituie avantaj;Cunostinte ISO 9001 - constituie avantaj;Atentie la detalii, abilitati de invatare a detaliilor tehnice ale produselor;Organizat/a, cu abilitati de time management, disponibil/a la deplasari;Permis categoria B.Descrierea jobului Gestionarea reclamatiilor interne si externe (primire, analiza, raspuns, urmarire);Asigurarea legaturii cu clientul (extern sau intern) pe toata durata derularii procesului de analiza si rezolvare a reclamatiei;Dezvoltarea de programe si metode de corectare a neconformitatilor sistematice;Identificarea cauzei reclamatiei si eliminarea aparitiei recurentei;Cercetarea analizelor fa
Lugera
Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie multinationala ce are ca principala activitate fabricarea produselor metalice, cautam un Inginer Control Calitate in Buzias, judetul Timis.Studii superioare in domeniul Inginerie - Facultatea de Chimie prezinta avantaj;Experienta anterioara minim 6 luni pe o pozitie de Calitate/ Proces/ Inginer Productie;Cunostinte de operare MS Office - nivel mediu;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Capacitate de monitorizare a parametrilor de functionare a utilajelor si instalatiilor;Atestat de auditor - avantaj;Cunostinte SAP - avantaj;Curs de pregatire privind standardele de calitate (EN 14509, ISO 9001) prezinta avantaj.Descrierea jobului Obtinerea probelor de laborator (esantioanelor), ce urmeaza a fi testate;Solutionarea eventualelor abateri de la standardele de calitate, impreuna cu departamentul de calitate si / sau superiorul direct;Verificarea documentatiei echipamentelor de lucru in ceea ce priveste metrologia acestora;Verificarea rez
Lugera
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru clientul nostru, companie multinationala ce are ca principala activitate fabricarea produselor metalice, cautam un Responsabil Reclamatii in Buzias, judetul Timis. DescriereGestionarea reclamatiilor interne si externe (primire, analiza, raspuns, urmarire);Asigurarea legaturii cu clientul (extern sau intern) pe toata durata derularii procesului de analiza si rezolvare a reclamatiei;Dezvoltarea de programe si metode de corectare a neconformitatilor sistematice;Identificarea cauzei reclamatiei si eliminarea aparitiei recurentei;Cercetarea analizelor facute de deprtamentul de marketing referitor la satisfactia nevoilor clientilor si imbunatatirea in privinta reclamatiilor;Deplasarea la clienti in vederea analizei si solutionarii reclamatiilor (daca este cazul). No: PR/022117 Cerinte Studii superioare – profil tehnic;Cunostinte de operare MS Office;Cunostinte limba engleza – nivel mediu spre avansat;Experienta pe o linie de productie/calitate/reclamatii clienti – constituie avantaj;C
Lugera - The People Republic
Descrierea jobului Client Description:Adecco Permanent Placement is looking for an experienced, reliable, and knowledgeable Senior HR Specialist for an important client, a multinational company in Buzias.Responsibilities:-To follow up on daily updates of the Organizational Chart;-Updating probation period, follow-up monthly evaluation from superior;-Responsible for prolonging the period according to the legislation based on the existing collective working contract;-Keeping accurate evidence of Group Policies;-Following days of holidays and request employee to take their annual holiday in time.-Keeping contact with HR leasing companies, providing information (together with financial department) about new entries, leavers, salary costs, and assets granted;-Organizing a clear evidence per person on what people received as assets and rolling material from the company;-Fulfilling monthly reports requested by Group and local management.Candidate Profile:HR Diploma, Bachelor’s Degree in HR, o
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Angajam muncitori necalificati pentru ferma de pasari din Boldur, jud. Timis. Descrierea jobului Responsabilitati:Face curatenie in hale si ferma;Verifica ventilatia si temperatura din hale;Verifica daca animalele au hrana si apa suficientaBeneficii:Salariul motivant + bonuri de masa;Abonament medical privat;
OVOEST
Candidatul ideal Pentru clientii nostri, companii de productie (alimentar / constructii / automotive) sau servicii ( transport / IT / SSC) suntem in cautare de 5 economisti contabili cu experienta.Cerinte: absolvent in domeniul financiar-contabil; experienţă în contabilitate de minim 3 ani; cunoştinţe de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare; cunostinte utilizare suita Microsoft Office in special excel cunostinte utilizare soft contabil sau soft ERP/SAP/SAGA/Oracle/Ciel abilitati organizatorice, de comunicare si leadership; capacitate ridicata de analiza si sinteza; atentie la detaliiDescrierea jobului Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare; Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice; Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati, bonuri de consum, etc. Efectuarea de situatii si
Confidenţial
Candidatul ideal Candidatul ideal✈✈ Aviatia da senzatia ✈✈Daca esti o persoana empatica si comunicativa, care poate rezolva orice problema cu dedicare, atunci incepe-ti calatoria ta profesionala alaturi de colegii nostri, care iti vor asigura suportul necesar in gestionarea cu succes a activitatii tale zilnice.Din aceasta pozitie, vei coordona activitatea de deservire a aeronavelor la sol, in conformitate cu regulamentul aeroportuar si al Companiilor de Transport Aerian pe care le deservim.Ce ne dorim de la tine?: cunostinte de limba engleza, nivel mediu; cunostinte PC; empatie, proactivitate si orientare catre clienti; bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare; studii relevante, minim diploma de bacalaureat; flexibilitate pentru un program in ture; spirit de echipa si entuziasm; o alta limba straina ( vorbita la un nivel mediu) poate constitui un avantaj.Descrierea jobului Descrierea jobuluiCare va fi rolul tau in acest job?:- Inregistrezi pasagerii si/sau bagajele acesto
MENZIES AVIATION ( ROMANIA )
Candidatul ideal Silverhand România recrutează pentru o companie cu capital german din Timișoara (zona Ghiroda) candidați cu experiență pentru postul de INGINER PROCES (m/f) cu cunoștințe de limba engleză sau germană.Salariul este negociabil și este extrem de competitiv.Te asigurăm că serviciile noastre sunt și vor rămâne mereu gratuite!Cerințele postului: studii superioare tehnice experienta in Solidworks/Catia si PFMEA (APIS), Control Plan, Process Flow- avantaj limba engleza -nivel avansat, limba germana - constituie avantaj cunostinte foarte bune de operare PC (Microsoft Office: Excel, PowerPoint) cunostinte de mecanica, pneumatica, senzoristica, informatica persoană responsabilă, corectă, proactivă capacitate de organizare și planificare, abilități interpersonaleLa acest link găsești consultantul tău Silverhand: silverhand.ro/silver-team/Descrierea jobului Responsabilitățile postului: lansarea de proiecte noi in fabrica din Timisoara calculul capacitatilor si costurilor pentru pro
Silverhand
Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoană care: - își dorește un loc de muncă stabil cu perspective de dezvoltare profesională;- manifestă orientare spre rezultat și are o atitudine proactivă;- deține bune abilități de comunicare și negociere;- este capabil să identifice nevoile clienților și să propună soluții de îndeplinire a acestora;- are studii superioare în domeniile Economie, Management sau Inginerie.- deține permis auto categ. B și este disponibilă pentru deplasări în zona arondată.Descrierea jobului Atribuții și responsabilități :- Negociază și vinde produsele și serviciile companei în acord cu politicile comerciale și obiectivele postului;- Răspunde de situația încasărilor pentru vânzările efectuate, conform condițiilor comerciale negociate;- Urmărește respectarea condițiilor comerciale agreate cu fiecare client în parte;- Menține și îmbunătățește imaginea companiei în piață prin merchandisarea produselor la raft;- Implementează în piață politicile de marketing /campa
EURO NARCIS
Candidatul ideal Hai, vino, fă și tu parte din familia Nobila Casa! Căutăm consultanți de vânzări pentru consilierea clientilor! Dorim să fie un magazin cât mai aproape de clienții noștri!Pentru acesta avem nevoie de ajutorul Tău: să aducem zâmbet în magazin și să creăm o atmosferă caldă, unde Te simți ca acasă. 😊Descrierea jobului Beneficii:- salariu motivant- bonusuri- bonuri de masa- companie in extindere si dezvoltare rapida- reducere angajat 25% pentru cumparaturi la Nobila CasaDacă deții:- abilități de comunicare, relaționare și te simți comfortabil să consiliezi clienți- te interesează domeniul decorațiunilor interioare- doresti să te dezvolți în cadrul unei echipe profesioniste de vânzări, atunci TE vrem în echipă!Vino alături de noi și descoperă #viatalanobilacasa! ▶️
MENDOLA PRO
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal În prezent căutăm bucătari (m/f/d) pentru restaurantele noastre pentru companii, din toată Germania.Cerințe:· Studii de bucătar finalizate sau experiență profesională ca bucătar· Mod de lucru independent și organizat· Cunoștințe de germană sau engleză· Pasiune pentru profesie și pentru tendințele actuale· Bune maniere și un aspect îngrijit· Abilitate de a lucra în echipă și orientare spre serviciiDescrierea jobului Ce vă oferim:· Program de lucru planificabil și weekenduri libere· 13 salarii· Un loc de muncă sigur în cadrul unui mare concern internațional· Furnizarea și curățarea îmbrăcămintei de lucru· Oportunități de formare și dezvoltare· O echipă implicată cu pasiune· Beneficii corporativeAșteptările noastre:· Pregătirea și prepararea mâncărurilor proaspete· Aranjarea preparatelor pentru servire· Asigurarea unui flux de producție optim· Suport pentru organizarea conceptului nostru de bucătărie· Responsabilitate privind aplicarea și respectarea standardelor de igien
COMPASS GROUP DEUTSCHLAND
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Descrierea jobului Îți place să lucrezi cu oameni? Vino să fii coordonator în echipa Provident!Locul tău este în echipa Provident, dacă: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Îți place să coordonezi o echipă și performanța te motivează Ai diplomă de bacalaureat și permis de conducereCe vei face: Vei promova produsele și serviciile Provident Vei susține creșterea performanței echipei tale Vei gestiona și dezvolta propriul portofoliu de clienți Vei contribui la dezvoltarea oamenilor din echipa taCe vei câștiga: Salariu fix și bonus de performanță Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program flexibil Tichete de masă, decont transport, tabletă și telefon Abonament de servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare profesională și plan de carierăExperienţa ta va fi surprinzătoare pentru că: Vei avea oportunitatea să cunoști oameni noi și să te dezvolți împreună cu ei Avem grijă de oamenii noştri Acționăm cu responsabilitate, respect şi
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal Travel Agency Manager (home based)/ Corporate ManagerExperienta 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Descrierea jobului - Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici din domeniuBeneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 20-35% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Asigurare Medicala;- Infotrip-uri;- Program flexibil;
PERFECT JOURNEY
Candidatul ideal MAŞINIST ( MASINI PENTRU TERASAMENTE) – ÎNCǍRCǍTOR FRONTALProiecte in Buzau si Alba Iulia.Descrierea jobului SWIETELSKY Constructii Feroviare SRL,societate cu domeniu principal de activitate “Lucrari de constructii a cailor ferate de suprafata si subterane" angajeaza pentru santierele din Romania :MAŞINIST ( MASINI PENTRU TERASAMENTE) – ÎNCǍRCǍTOR FRONTALSe ofera :- Conditii de munca optime;- Pachet salarial atractiv conform calificariiLoc de munca: Buzau si Alba Iulia
Swietelsky Constructii Feroviare
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 35 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.