Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Call Center in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Call Center in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Call Center in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA
Vezi alte joburi relevante

Call Center Popesti -leordeni


Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare;Curiozitate de a invata lucruri noi;Adaptabilitate si flexibilitate;Atitudine prietenoasa fata de clienti;Aptitudini de munca in echipa;Seriozitate, consecventa si autonomie;Experienta in lucru cu diferiite sisteme de operare si call centre;Experiența in activitatea serviciu – clienți reprezinta un plus;Descrierea jobului Intri in contact cu clientii magazinului nostru onlineOferi asistenta telefonica in legatura cu selectarea/comandarea de produse, precum si asistenta post-vanzareIntelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adresezi intrebari de rutina;Tratezi cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari;Asculti activ, depasesti eficient obiectii si esti perseverent in apel;Supervizezi complet procesul de vanzare pana la finalizarea acestuia;Contactezi clientii in vederea obtinerii de feedback.Reprezinti primul contact intre client si compania noastra, asa ca va trebui sa stii totul despre noi pentru a
RIVIERA BIKE SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Jr.​ Reprezentant Asistenta Clienti - Call Center


Candidatul ideal Nu ai niciun fel de experienta? Aplica acum si noi iti oferim sansa de a incepe o cariera in cadrul unei echipe dinamice si entuziaste!Esti cel pe care noi il cautam daca:Iti place sa comunici si sa relationezi cu oamenii;Esti o persoana proactiva si entuziasta;Esti multumit/a cand rezolvi problemele celor din jurul tau;Esti student/a sau absolvent/a de facultate;Cunosti limba engleza la nivel conversational de baza.Descrierea jobului Alatura-te unei organizatii ale carei valori sunt Inovatia, Onestitatea, Flexibilitatea, Inteligenta si Siguranta!Rolul Tau Conteaza Pentru Noi!Astfel, misiunea ta va fi aceea de a asigura comunicarea telefonica cu clientii persoane fizice si juridice prin intermediul serviciului de asistenta clienti pentru a prelua si adresa solicitarile acestora.Vei participa la sesiunile de training organizate de catre banca, vei beneficia de tichete de masa si de suportul nostru permanent.BeneficiiMod de lucru hybrid!Tichete de masa;Echilibru viață pe
ALPHA BANK ROMANIA SA

Agent Vanzari B2b - Telesales ( Call Center)


Candidatul ideal Cautam persoane ambitioase pentru echipa de Vanzari Telefonice.Candidatul ideal trebuie sa vina cu:- bune abilitati de comunicare si negociere; atitudine pozitiva;- capacitatea de a se adapta usor; punctualitate și rabdare;- coerenta si claritate in exprimarea verbala;- orientare spre atingerea rezultatelor.- sa aiba cunostinte operare PC (Word, Excel).- sa fie organizat si sa raspunda prompt la solicitarile clientilor;- experienta in domeniu nu este necesara dar poate constitui un avantajDescrierea jobului Rolul tău principal este să intelegi nevoile clientilor si sa ii ghidezi spre cele mai potrivite solutii pe care le poate oferi paleta noastra de produse.Responsabilitati:- prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- initierea de apeluri pentru identificarea nevoilor consumatorilor si gasirea solutiilor potrivite;- crearea oportunitatii de a vinde;- inregistrarea informatiilor in baza de date, utilizand programe specifice- orientare catre client si rezult
GAIASS HR CONSULTANCY S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal ALCAR WHEELBASE ROMANIA este in cautarea unui Operator Vanzari prin Telefon (Agent Call-Center) pasionat de industria auto.Activitatea se desfasoara la sediul companiei.Sediul Alcar Wheelbase se afla in WDP Park, Stefanestii de Jos, Jud. Ilfov.Transportul este asigurat.Descrierea jobului SCOPUL POSTULUIOfera asistenta clientilor companiei, promoveaza si vinde proactiv produsele si serviciile companiei, identifica corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri profesioniste, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti.- Asigura comunicarea cu clientii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire – call-center, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor in vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile;- Identifica corect nevoile clientilor;- Furnizeaza informatii generale (produse, servicii aditionale, preturi, date tehnice) sau personalizate (verificare client, modalitate de plata, valoarea facturii
ALCAR WHEELBASE ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Agent Call Center - Service - Dragomiresti Deal


Candidatul ideal Cunoștințe operare MS Office (Word si Excel), pasionat de tehnologie; Abilități foarte bune de comunicare și exprimare clară; Abilități excelente de ascultare; Persoană organizată și atentă la detalii; Atitudine pozitivă orientată spre soluții; Cunostințe tehnice minime; Cel puțin absolvent de studii medii cu diplomă bacalaureat;Descrierea jobului Preia telefonic solicitarile si sesizarile clientilor referitor la produsele ce urmeaza sa fie returnate Trateaza solicitarile si sesizarile clientilor (telefonic,e-mail, scrisoare) intr-o maniera profesionista si politicoasa, pentru a solutiona toate aspectele ce tin de competenta sa. Solicita clientilor detaliile necesare pentru identificarea exacta a situatiei, pentru a intelege si cunoaste aspectele solicitarilor, in vederea rezolvarii acestora cu promptitudine si conform instructiunilor stabilite. Urmareste sesizarile deschise pentru a se asigura de un timp de raspuns limitat, in conformitate cu asteptarile clientilor, i
ALTEX ROMANIA SRL

Specialist În Relatii Publice - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST ÎN RELATII PUBLICE - AJOFM | ANOFMAngajator: COMPANIA NATIONALA "AEROPORTURI BUCURESTI" SAEducatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: OTOPENI
COMPANIA NATIONALA AEROPORTURI BUCURESTI SA

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Support Agent


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și prezentareOrientarea către client și capacitatea de a se adaptaAtitudine plăcută si capacitatea de a raspunde cu amabilitate clientilor sau potentialilor clientiCapabil să rezolve probleme din proprie inițiativăCapacitate de luare a deciziilorAbilitatea de a se concentra sub presiuneAbilități de comunicare și interpersonaleLimba engleză fluent (oral și scris)MS -Office: cunoștințe de bază ale tuturor aplicațiilor necesare (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)Diplomă universitară / minimm 2 ani experiență în domeniul Serviciului Clienți.Descrierea jobului Gestionarea comenzilorIntroducerea in sistem a comenzilor primite prin EDI/ website propriu / telefon/ etcExpedierea acestora prin firme de curieratSprijină procesele zilnice, inclusiv fluxul de documente și clienții in solicitările lorUrmareste fluxul comenzilor pana la destinatarPăstrează contactul cu clienții cu privire la toate problemele legate de comenzi, facturi, retururiGestion
ROMFRACHT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Consultant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Studii medii;- Abilitati bunede utilizare a calculatorului;- Cunostinte minime de operare pachet Microsoft OfficeDescrierea jobului - Prelucrarea bazelor de date de la clienti;- Inregistrarea contractelor si a comenzilor in aplicatia interna;- Gestionarea conturilor de client si generarea rapoartelor recurente;- Asigura suport birourilor postale/ departamentelor in aplicarea procedurilor de lucru.
ILRA PINK POST OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Customer Service Toyota&honda


Candidatul ideal Cerinte: Bune abilitati de comunicare; Cunostinte de operare pe calculator. Vei lucra in Excel, Outlook si in programul CRM intern. Orientare catre client si atentie la detalii; Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, empatie; Experienta in call center reprezinta un avantaj; Studii medii sau superioare finalizate; Minime cunostinte tehnice auto reprezinta un avantaj. Important este sa iti doresti sa inveti, avem cativa colegi care te vor ajuta sa dobandesti cunostinte tehnice.Descrierea jobului Ce vei face?Activitatea se desfasoara in cadrul reprezentantei auto Honda&Toyota si este un post care implica activitati de repeat business prin serviciile oferite de reprezentanta. Te vei ocupa de programarile telefonice Mentii o relatie buna intre departamentele firmei - magazie, atelier, receptie Consiliezi clientul in toate problemele acestuia legate de service; sfatuirea/consultanta clientului asupra modurilor si a costurilor comenzii Preiei reclamatiile si te
ASKO INTERNATIONAL SRL

Dispecer /​ Coordonator Transport


Candidatul ideal Profita de oportunitatea de a contribui în mod activ la consolidarea Sezamo pe piața din Romania, cu entuziasmul, know-how-ul și implicarea ta.Asuma-ti responsabilitatea! În calitate de membru al echipei operaționale, te vei asigura că produsele comandate ajung la clienții noștri la momentul potrivit și în locul potrivit - punctualitatea este prioritatea ta. Nu-ți fie teamă să contribui cu ideile și sugestiile tale și să ne ajuți să ne îmbunătățim continuu.Gandeste la scara mare! Cunoști Bucureștiul foarte bine, cunoști operațiunile de depozitare și reușești întotdeauna să rutezi trasee de livrare eficiente, înțelegând importanța monitorizării permanente a vehiculelor în trafic și a timpului de livrare.Comunica în rețea! Îți păstrezi calmul în fața problemelor tehnice, a întârzierilor și a situațiilor neprevăzute ce pot apărea, excelezi în gestionarea situațiilor de criza, identificand cu ușurința soluții.Ce căutăm: Ai cel puțin un an de experiență profesională în plan
COVRIG CROCANT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.