Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Relatii Clienti in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Relatii Clienti in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Relatii Clienti in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:- Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;- Menține relațiile cu clienții ex
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Cautam operatori call center!


Responsabilitati: preluarea apelurilor telefonice ; inregistrarea comenzilor & informatiilor in baza de date utilizand programe specifice; identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare; propunerea de vanzari supliemtare; initializarea de apeluri telefonice catre clienti cu scopul de fidelizare a acestora; inregistrarea in baza de date a tuturor interactiunilor cu clientul. Asteptam CV la adresa [email protected]
EPSN WORKFORCE
Vezi alte joburi relevante

Consultant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Studii medii;- Abilitati bunede utilizare a calculatorului;- Cunostinte minime de operare pachet Microsoft OfficeDescrierea jobului - Prelucrarea bazelor de date de la clienti;- Inregistrarea contractelor si a comenzilor in aplicatia interna;- Gestionarea conturilor de client si generarea rapoartelor recurente;- Asigura suport birourilor postale/ departamentelor in aplicarea procedurilor de lucru.
ILRA PINK POST OPERATIONS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 852 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1278 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Key Account Desk /​ Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Suntem o echipa de Customer Service frumoasa si dinamica!Cautam un coleg care sa raspunda in scris si telefonic cerintelor clientilor intr-o maniera profesionista, pentru a proiecta o imagine pozitiva a companiei.Ne dorim de la tine:- sa ai cunostinte de utilizare PC;- sa ai abilitati de comunicare si de customer service- sa fii sociabil si empatic- sa fii o fire analitica si orientata spre rezolvarea problemelor clientilor Descrierea jobului Descrierea activitatii:- Gestioaneaza, analizeaza si ofera rezolutie tuturor solicitarilor primite de la clientii alocati in portofoliul KAD.- Păstrați legătura cu clienții pentru a dezvolta și menține relații pe termen lung cu clienții- Gestionați așteptările clienților explicând în detaliu produsele si procesele companiei, identificând și atenuând provocările și stabilind linii de comunicare clare- Oferiți informații complete despre produsele companiei clientilor din portofoliu.Punct de lucru Ilfov/ Magurele (asiguram transport)
CARGUS S.​R.​L.​

1.​ Ospatar /​2.​ Specialist Rezervari Si Relatii Clienti


Candidatul ideal 1. Ospatar /Ospatarita: Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in industria ospitalitatii de min. 2 ani Calificare ospatar – reprezinta un avantaj Carnet de conducere si masina personala (se deconteaza combustibilul)2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Experienta anterioara intr-un rol similar in industria ospitalitatii este un mare plus Orientare catre client si determinare de a depasi asteptarile acestora Abilitati excelente de comunicare, amabilitate, atentie la detaliiDescrierea jobului 1. Ospatar /Ospatarita: Servirea clientilor cu profesionalism si amabilitate Preluarea comenzilor si asigurarea unui serviciu rapid si precis Colaborarea cu echipa pentru a asigura o experienta placuta pentru clienti2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Primirea si gestionarea rezervarilor preluate de la clienti (telefonic, online) Comunicare activa cu clientii, oferind asistenta si raspunzand prompt la solicitarile acestora (informatii l
PETRESCU ADINA-MIHAELA-CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Operator Call Center


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru poziția de Operator de Call Center ar fi o persoană cu următoarele caracteristici:1. Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a comunica clar, eficient și plăcut atât verbal, cât și în scris este crucială pentru a interacționa cu clienții într-un mod profesionist și convingător.2. Empatie și răbdare: Capacitatea de a asculta activ și de a înțelege nevoile și preocupările clienților, manifestând empatie și răbdare în soluționarea problemelor acestora.3. Orientare către satisfacerea clienților: Dorința de a oferi cea mai bună experiență clienților prin furnizarea de soluții prompte și adecvate și prin asigurarea unei interacțiuni pozitive în orice situație.4. Capacitatea de a lucra sub presiune: Abilitatea de a gestiona multiple apeluri și cereri simultane într-un mediu dinamic și rapid în schimbare, menținându-și calmul și profesionalismul.5. Atitudine proactivă: Inițiativa de a căuta activ soluții și de a contribui la îmbunătățirea proc
JRH EXPRESS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 291 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Candidatul ideal Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Operator Call Center pentru sediul din Buiacului, Mogosoaia.Ce așteptăm de la tine?- Studii medii;- Microsoft Office (Excel, Word) – nivel mediu;- Bune abilitati de comunicare;- Orientarea catre client;- Initiativa si implicare;- Planificare, organizare si control;- Atentie la detalii, spirit dе observatie si corectitudine;- Experienta anterioara in relatii cu clientii - avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:• Preia solicitările clienților intrate de toate canalele comunicate de companie pentru relatia cu clientii referitoare la comenzile plasate online, cat si la aspecte care vizeaza activitatea farmaciilor fizice;• Inregistreaza solicitarile si reclamatiile conform fluxurilor aplicabile;• Raspunde pe loc sau in termenul garantat (pentru solicitari complexe) pe canalul pe care au fost primite si urmareste rezolvarea acestora cf termenelor garantate clientilor;• Ofera clientilor suport si i
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Call Center


Candidatul ideal Suntem in cautarea unor oameni dinamici si orientati spre rezultate pentru a se alatura echipei noastre in dezvoltare. Compania noastra opereaza un magazin online de succes, listat pe marketplace-urile de top din Romania. Cautam un lider in vanzari care sa isi asume rolul in cresterea veniturilor si a cotei de piata a afacerii noastre prin gestionarea eficienta a echipei de vanzari si dezvoltarea relatiilor cu clientii si partenerii.Cerinte: Experienta demonstrata intr-un rol similar de vanzari poate fi un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Capacitatea de a lucra eficient sub presiune si de a atinge obiectivele stabilite Orientare catre rezultate si spirit de initiativaDescrierea jobului Beneficii: Telefon si laptop de serviciu; Salariu fix competitiv si o grila motivanta de comisionare, in functie de performanta Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cadrul companiei Magazin Online listat pe Marketplace-uri de Top din Romania
MADVIUN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 280 de salarii introduse în Salario: 2950 RON/Luna

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Dispecer Trafic


Candidatul ideal FAN Courier, liderul pietei de curierat din Romania, se afla in cautarea unui Dispecer Trafic:Profilul candidatului: Permis de conducere (categoria B); Experienta in domeniul transporturilor (reprezinta un avantaj); Studii medii/superioare; Cunostinte de operare PC; Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office.Descrierea jobului Intocmirea rapoartelor si pregatirea documentelor de transport; Intretinerea listelor de plecare; Gestionarea autovehiculelor din flota; Verificarea valabilitatii actelor si a asigurarilor; Monitorizarea inspectiilor tehnice periodice ale autovehiculelor.Beneficii: Tichete de masa; Bonus de performanta; Contract nedeterminat; Echipa dinamica.
FAN COURIER EXPRESS SRL

German+french Customer Support Analyst


Candidatul ideal Do you love being around people and making them happy? If you’re also a good listener and a bit of a problem solver with great communication skills, then you’ll love being on the front line of making the magic happen!Every day brings new challenges and excitement, and every customer interaction allows you to do what you do best: find solutions and provide exceptional customer service. As a Customer Service Advisor with Ascensos, you will work within a fully supported environment, where you can demonstrate your commitment to providing outstanding customer support through your skills and personality.At Ascensos, we take a mindful approach to customer service outsourcing and recruit with our clients in mind; because we love our people, and if our people love the brand they work with, then we know that customers will continue to love that brand.Key to delivering a world-class customer experience means relating to customers and being a great listener, with the ability to de
ASCENSOS CONTACT CENTRES ROMANIA SRL

Dispecer /​ Coordonator Transport


Candidatul ideal Profita de oportunitatea de a contribui în mod activ la consolidarea Sezamo pe piața din Romania, cu entuziasmul, know-how-ul și implicarea ta.Asuma-ti responsabilitatea! În calitate de membru al echipei operaționale, te vei asigura că produsele comandate ajung la clienții noștri la momentul potrivit și în locul potrivit - punctualitatea este prioritatea ta. Nu-ți fie teamă să contribui cu ideile și sugestiile tale și să ne ajuți să ne îmbunătățim continuu.Gandeste la scara mare! Cunoști Bucureștiul foarte bine, cunoști operațiunile de depozitare și reușești întotdeauna să rutezi trasee de livrare eficiente, înțelegând importanța monitorizării permanente a vehiculelor în trafic și a timpului de livrare.Comunica în rețea! Îți păstrezi calmul în fața problemelor tehnice, a întârzierilor și a situațiilor neprevăzute ce pot apărea, excelezi în gestionarea situațiilor de criza, identificand cu ușurința soluții.Ce căutăm: Ai cel puțin un an de experiență profesională în plan
COVRIG CROCANT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.