Jobradar24

54 - Locuri de Muncă Consilier juridic în România

Afișare după:

Nu rata niciun job! Primește joburile noi direct pe email.

Afișare după:
Company Logo
Consilier Juridic
BEJ LUPULESCU CATALIN GIGEL
Company Logo
BEJ LUPULESCU CATALIN GIGEL
Candidatul ideal
Persoana sociabila, ambitioasa si dornica de a invata.

Descrierea jobului

Intocmire acte executionale; -aplicatie Zenic, It-executor
Comunicare acte executionale;
Deplasari pe teren in vederea efectuarii procedurilor juridice.

Descrierea companiei

BEJ Lupulescu Catalin isi desfasoara activitatile de executare silita prevazute de Legea 188/2000, avand competenta teritoriala pe raza Curtii de Apel Bucuresti.
Industrie: Drept
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani)
Bucuresti
17.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
CONFIDENT CONTAB PRESTIGE SRL
Company Logo
CONFIDENT CONTAB PRESTIGE SRL
Candidatul ideal
Sunt rugate sa aplice doar persoanele care corespund criteriilor de selectie:
  • Studii juridice superioare;
  • Experienta profesionala de minim 1 an pe o pozitie similara / Experienta profesionala pe o pozitie similara, constituie avantaj
  • Cunoasterea avansata a legislatiei, in special a celei din domeniul societatilor comerciale, dreptului muncii, drept fiscal, etc;
  • Cunostinte avansate operare PC (MS Office), Internet;
  • Cunostinte de limba engleza
Candidatul ideal:
  • Abilitati de comunicare verbala si scrisa
  • Persoana organizata si responsabila, preocupata in permanenta de cresterea gradului individual de profesionalism
  • Persoana atenta la detalii și cu atitudine prietenoasă
  • Capacitatea de a lucra cu termene limita

Descrierea jobului

  • Ofera consultanta si suport in toate problemele de natura juridica cu care se confrunta compania si se implica in toate etapele acestui proces;
  • Reprezinta societatea in fata institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice; (de ex: ONRC; ANAF, Primarie, ITM etc.)
  • Intocmeste documentatii si depune diligentele necesare pentru obtinerea de avize, autorizatii, licente si orice alt document necesar desfasurarii activitatii societatii, conform legislatiei in vigoare;
  • Urmareste derularea contractelor societatii, monitorizeaza respectarea obligatiilor de catre parti, semnaland conducerii orice probleme sesizate, care ar putea impacta activitatea societatii;
  • Concepe si redacteaza alte acte juridice incheiate de societate (declaratii, imputerniciri, acte constitutive, decizii interne, adrese, notificari, alte comunicari cu aspect juridic etc.)
  • Monitorizeaza legislatia relevanta pentru activitatea societatii si informeaza departamentele impactate cu privire la noutatile legislative;
Beneficii:
  • Tichete de masa
  • Prime de sarbatori + vacanta
  • Zona usor accesibila – Metrou Dristor

Descrierea companiei

Societate de Expertiza Contabila membră a Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR)
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
9.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
ABC ASIGURARIREASIGURARI
Company Logo
ABC ASIGURARIREASIGURARI
Candidatul ideal
Studii superioare juridice in curs de finalizare sau finalizate
Experienta pe o pozitie similara nu este obligatorie
Cunostinte de operare PC
Cunostinte de limba engleza
Cunostinte de limba italiana reprezinta un plus
Abilitati de comunicare si negociere, relationare interpersonala

Descrierea jobului

In cadrul companiei veti avea urmatoarele atributii:
- pregatirea, intocmirea si mentinerea evidentei dosarelor de recuperare;
- activitati administrative in vederea mentinerii relatiilor de colaborare ale companiei cu avocati, executori judecatoresti, practicieni in insolventa etc;
- redactare adrese,actiuni judiciare, documente diverse;
- studierea legislatiei aplicabila in industria de asigurari si recuperari creante;
- orice alte activitati curente din cadrul Departamentului Juridic, avand posibilitatea de dezvoltare profesionala in consultanta juridica,alaturi de colegi cu experienta.

Descrierea companiei

ABC Asigurari Reasigurari S.A. este o societate cu capital privat integral romanesc avand actionariat compus in principal din firme de constructii si din persoane fizice.

Infiintata in anul 1997, ABC Asigurari Reasigurari S.A. si-a inceput activitatea in octombrie 2000 prin lansarea produselor de asigurare, fiind avizata de catre OSAAR pentru desfasurarea acestui tip de activitate.
Industrie: Asigurari
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Fara experienta
Bucuresti
14.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
MASPEX ROMANIA
Company Logo
MASPEX ROMANIA
Scurta descriere a companieiCerinte - absolvent studii superioare - stiinte juridice (drept);- cunostinte juridice actualizate conform legislatiei in vigoare (vom considera un av...
Vatra Dornei
12.4.2019
Company Logo
Consilier Juridic
HIGH TECH CLIMA SA
Company Logo
HIGH TECH CLIMA SA
Candidatul ideal
- limba engleza scris/vorbit -nivel avansat;
- abilitati de comunicare;
- capacitate de analiza, sinteza;
- capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor si a locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- atentie catre detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- permis auto, categoria B

Descrierea jobului

Redacteaza si participa la negocierea contractelor comerciale; urmareste derularea contractelor comerciale si promoveaza concilierea litigiilor premergatoare intentarii actiunilor comerciale.
Rezolva cereri cu caracter juridic in toate domeniile de activitate ale firmei
Acorda asistenta si consultanta firmei .
Recupereaza creante;
Mentine relatia si reprezinta societatea in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului, cu executorii judecatoresti, notarii, avocati, etc
Verificari RECOM, BPI, Portalul Instantelor de Judecata, ANAF, etc
Redacteaza, avizeaza acte juridice, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma.
Verifica legalitatea actelor cu caracter juridic si administrativ primite spre avizare.
Se preocupa de permanenta actualizare a bazei informationale legislative a firmei.

Descrierea companiei

HIGH-TECH CLIMA este o firma de constructii care asigura HVAC, lucrari de instalatii de apa si canal, sisteme de sprinklere, lucrari electrice si servicii BMS pentru proprietarii de spatii comerciale si actioneaza drept contractor general industrial propriu M&E pentru platforma de procesare, parcuri logistice, birouri comerciale, cladiri si mall-uri/supermarket-uri.
Industrie: Constructii
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
24.4.2019
Company Logo
Consilier Juridic
HOLZINDUSTRIE SCHWEIGHOFER BACO SRL
Company Logo
HOLZINDUSTRIE SCHWEIGHOFER BACO SRL
Candidatul ideal
– Studii superioare finalizate în domeniul juridic;
– Cunoștințe de operare PC, pachetul MS Office;
– Minim 3 ani experiență în domeniul juridic;
– Personalitate ordonată, analitică, pragmatică;
– Cunoștințe de limbă engleză - nivel avansat.

Descrierea jobului

Responsabilități:
– Asigurarea legalității în ceea ce priveşte funcționarea organizației și încadrarea în normele legislative în vigoare;
– Acordarea de asistență juridică și reprezentarea companiei, apărând drepturile şi interesele acesteia în
raporturile ei cu autoritățile publice şi instituțiile de orice natură;
– Urmărirea termenelor de expirare ale contractelor care îi sunt aduse la cunoștință;
– Informarea asupra modificărilor legislative, asupra măsurilor ce trebuiesc luate și termenul în care acestea
trebuie să intre în vigoare, precum și asupra consecințelor nerespectării acestora.

Descrierea companiei

Suntem o companie ce activează cu succes în industria de prelucrare a lemnului.
Industrie: Lemn / PVC
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Comanesti
16.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
MAURER IMOBILIARE SA
Company Logo
MAURER IMOBILIARE SA
Candidatul ideal
Societatea MAURER IMOBILIARE SA angajeaza consilier juridic in urmatoarele conditii:

CE TE RECOMANDA:

- studii superioare juridice;

- experienta de minim 3 ani in specialitate, experienta in domeniul reprezentarii in instanta si recuperare debite este un avantaj;

- cunoasterea reglementarilor legale in domeniile dreptului civil si comercial precum si in celelalte domenii ale dreptului;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;

- excelente abilitati de organizare si planificare;
- atitudine proactiva si atentie sporita la detalii;

- foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris;
- initiativa, orientare catre rezultate;
- abilitati de analiza si sinteza;

- cunostinte bune de operare MS Office (Word, Excel);

Descrierea jobului

CE VEI FACE:

Redactezi si intocmesti acte cu caracter juridic (notificari plata, somatii, acorduri, contracte diverse, adrese, etc.);
Avizezi si semnezi acte cu caracter juridic;
Verifici si aduci modificari juridice la contractele comerciale incheiate cu clientii companiei;
Oferi consultanta juridica tuturor departamentelor companiei in problemele aparute;
Reprezinti interesele companiei in relatiile cu autoritatile publice, in special Registrul Comertului, notari publici, executori judecatoresti;
Redactezi cereri de chemare in judecata, reprezinti compania in fata instantelor judecatoresti, mentii legatura cu organele de executare silita;
Depui toate diligentele pentru solutionarea amiabila a diferendelor in relatia cu tertii;

CE ITI OFERIM:

Oportunitatea de a te dezvolta in cadrul uneia dintre cele mai mari companii imobiliare din Romania;
Salariu si beneficii atractive;
O echipa tanara si dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul;

TE ASTEPTAM ALATURI DE NOI!

Candidatii interesati pot trimite CV-ul insotit de scrisoare de intentie si de fotografie pe adresa de e-maii:
Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu.

Compania isi rezerva dreptul de a testa competentle declarate de catre candidati.

Descrierea companiei

MAURER IMOBILIARE este o societate cu capital privat german, care şi-a început activitatea în construcţii imobiliare în anul 2005. Primul proiect imobiliar a fost realizat în Cluj-Napoca, un imobil cu 29 de apartamente, urmat de proiectul care ne reprezintă: Avantgarden Brașov. Complexul Avantgarden3 din Brașov prevede construcția a peste 3500 de unități locative, iar la Sibiu este în dezvoltare un proiect cu 1800 de apartamente.

Industrie: Imobiliara
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Brasov
16.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
STERGERE BIROUL DE CREDIT
Company Logo
STERGERE BIROUL DE CREDIT
Candidatul ideal
- Studii superioare de specialitate

- Experienta de minim 3 ani intr-o pozitie similara

- Cunostinte de operare PC (Pachet Office)

- Abilitati de comunicare si negociere

- Seriozitate

- Capacitate de analiza, sinteza, atentie la detalii;

- Rezistenta la stres;

- Initiativa, responsabilitate, organizare, orientare catre client;

- Dorinta de a performa;

- Orientare spre rezultate;

Descrierea jobului

- Cunoscător al legislației în vigoare;
- Se implica activ in relationarea societatii cu institutiile statului;
- Actualizeaza permanent informatiile referitoare la noile modificari de legislatie si pune la dispozitie catre persoanele interesate din organizatie noile informatii si implicatii pentru activitatea acestora;
- Solutioneaza problemele aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal;
- Reprezentarea în instanță a companiei;
- Studierea dosarelor din portofoliu;
- Tehnoredactare documente specifice unui dosar din portofoliu.
- Abilități de lucru în echipă, capacitate de planificare și organizare;
- Respectarea termenelor limită.
- Disponibilitate pentru program prelungit

Descrierea companiei

Stergere Biroul de Credit Romania

Industrie: Prestari servicii, Drept
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
23.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
SCPEJ OCHIAN DORU CATALIN SI NENECI ALEXANDRU
Company Logo
SCPEJ OCHIAN DORU CATALIN SI NENECI ALEXANDRU
Candidatul ideal
Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara in cadrul unui birou de executori judecatoresti;
- Cunoasterea programului Zenic;
- Cunostinte solide ale legislatiei in vigoare privind executarea silita;
- Experienta gestionare portofoliu dosare de executare silita si intocmire acte de procedura;
- Abilitati de comunicare intr-un mediu profesional;
- Capacitate de gestionare a situatiilor dificile şi de prioritizare a activităţilor, adaptabilitate, eficienta;
- Bun cunoscator Microsoft Office;
- Integritate, responsabilitate, atitudine proactiva, punctualitate;
- Viteza mare de tehnoredactare;
- Atenţie sporită la detalii;
- Permis conducere categoria B;

Descrierea jobului

Activitatea se va desfăşura la sediul biroului şi va consta în gestionarea dosarelor de executare, întocmirea procedurilor specifice si mentinerea legaturilor cu creditorii si institutiile publice.

Descrierea companiei

Biroul executorului judecatoresc este specializat in indeplinirea procedurilor de executare silita, notificarea actelor, recuperarea creantelor si punerea in executare a dispozitiilor cu caracter civil din titlurile executorii.
Industrie: Drept
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
3.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
DIGI RCS RDS
Company Logo
DIGI RCS RDS
Scurta descriere a companieiSuntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe ...
Bucuresti
17.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
SCPEJ MARIN SI ASOCIATII
Company Logo
SCPEJ MARIN SI ASOCIATII
Candidatul ideal
Cerinţele candidatului:
  1. Studii superioare/etc;
  2. Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
  3. Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet;
  4. Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
  5. Ţinută business;
  6. Fluenţă verbală;
  7. Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
  8. Loialitate şi confidenţialitate;

Descrierea jobului

Pachet salarial atractiv
Posibilităţi reale de promovare;
Mediu de lucru plăcut şi profesionist;
Industrie: Drept
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Sibiu
23.4.2019
Company Logo
Consilier Juridic
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A.
Company Logo
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO S.A.
Candidatul ideal
- Absolvent al facultatii de Drept;
- Minim 1 an experienta pe un post similar;
- Cunostinte juridice foarte bune;
- Abilitate de organizare;
- Persoana comunicativa;
- Persoana inovativa/creativa;
- Adaptabilitate/flexibilitate;
- Cunoasterea si aplicarea consecventa a reglementarilor specific activitatii desfasurate;
- Cunostinte PC: MS Office (nivel mediu sau avansat);
- Cunostinte de limba engleza.

Descrierea jobului

- Redactare documente catre instanta de judecata/alte autoritati sau insitutii publice;
- Acorda asistenta legala privind cazurile dificile;
- Raporteaza direct catre Managerul Departamentului Legal.
- Verifica documentele primite de la instanta de judecata/alte autoritati sau insitutii publice;
- Asigura procesarea documentelor si scanarea acestora pentru incarcarea in sistemele informatice ale companiei;
- Raspunde de acuratetea datelor introduse in aplicatiile informatice ale companiei in scopul mentinerii unor evidente actualizate ale informatiilor despre debitori.

Beneficii:

- Salariu motivant;
- Tichete de masa;
- Abonament medical la clinica privata;
- Posibilitatea de a lucra intr-o companie dinamica multinationala;
- Posibilitati reale de dezvoltare profesionala.

Descrierea companiei

KREDYT INKASO este unul dintre liderii pietei de colectare creante din Polonia, inca din anul 2001 si totodata, unul dintre cele mai mari grupuri de investitii din Europa. In prezent, isi desfasoara activitatea in tari precum Polonia, Rusia, Romania si Bulgaria.

INCEPAND DIN 2001, suntem prima companie din Polonia ce a investit in portofoliile de credite neperformante. Debutul companiei la Bursa de Valori din Varsovia, a avut loc 6 ani mai tarziu, in anul 2007.

Prin inscrierea la aceasta pozitie va exprimati acordul ca datele dvs cu caracter personal sa fie colectate, prelucrate si stocate de catre Kredyt Inkaso Investments RO S.A. in scopul inscrierii in baza de date, a recrutarii si/sau selectiei pentru pozitia/pozitiile deschise la care ati aplicat in vedere unui post disponibil in cadrul Kredyt Inkaso Investments RO S.A., realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, precum si autoritatilor publice, in baza legislatiei in vigoare. Aceste informatii vor fi stocate in baza de date a Kredyt Inkaso Investments RO S.A. si pot fi transmise/portate partenerilor, imputerniciti ai operatorului de date cu caracter personal Kredyt Inkaso Investments RO S.A., societati ce au ca obiect “activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca”, acreditate pe servicii de mediere a muncii.
Sunteti de acord ca aceste date cu caracter personal sa fie stocate timp de 5 ani, avand dreptul de a solicita accesul la datele dvs cu caracter personal, rectificarea, stergerea, restrictionarea prelucrarii sau portabilitatii acestora printr-o cerere scrisa transmisa pe adresa de email dpo@kredytinkaso.ro sau prin posta la adresa Str. Invingatorilor nr. 24, cladirea Victory Business Center, etaj 6, sector 3, Bucuresti.
Kredyt Inkaso Investments RO S.A. precum si imputernicitii operatorului de date cu caracter personal Kredyt Inkaso Investments RO S.A., societati ce au ca obiect “activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca”, acreditate pe servicii de mediere a muncii pot colecta, prelucra si stoca urmatoarele categorii de date cu caracter personal: nume, prenume, CNP, varsta, sex, date de contact (telefon, email, skype, adresa de domiciliu/resedinta), conturi personale si profesionale de pe platforme de socializare, experienta profesionala, ocupatie, venit si/sau asteptari de venit, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane.
Kredyt Inkaso este operator autorizat de date cu caracter personal cu numarul 27447.
Sunteti de acord sa participati la procesul de recrutare si selectie (interviuri: fata in fata si/sau prin intermediul altor tehnologii de comunicare, jocuri de rol – daca este cazul, testare psihologica, recomandari de la fostii angajatori etc.) in vederea completarii dosarului de recrutare si selectie care va fi prelucrat si stocat in baza de date a Kredyt Inkaso Investments RO S.A. si/sau imputernicitilor operatorului de date cu caracter personal ai Kredyt Inkaso Investments RO S.A.
Prin aplicarea la acest anunt de recrutare inteleg si sunt de acord ca datele mele cu caracter personal precum numele, prenumele, imaginea mea, precum si alte date furnizate in CV (adresa, numar de telefon, data de nastere, adresa de email etc.) vor fi colectate de Kredyt Inkaso Investments RO S.A. – operator autorizat de date cu caracter personal cu numarul 27447, in scopul procesului de recrutare.
Sunt de acord sa particip la procesul de recrutare si selectie (interviuri: fata in fata si/sau prin intermediul altor tehnologii de comunicare, jocuri de rol – daca este cazul, recomandari de la fostii angajati etc. in vederea completarii dosarului de recrutare si selectie care va fi prelucrat si stocat in baza de date a Kredyt Inkaso Investments RO S.A.
Inteleg ca datele mele cu caracter personal vor fi colectate in conditii de siguranta, pentru a proteja confidentialitatea si vor fi stocate timp de 5 ani si ca imi pot retrage consimtamantul in orice moment. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea procesarii conform consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
Industrie: Banci / Servicii financiare
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani)
Bucuresti
18.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
SC ASTORIA TOTAL SERVICE AG SRL
Company Logo
SC ASTORIA TOTAL SERVICE AG SRL
Candidatul ideal
- EXCELENTE ABILITATI DE NEGOCIERE, COMUNICARE, FERMITATE SI RELATIONARE SOCIALA
- Licentiat, Facultatea de Drept.
- Experienta in pozitie similara (ideal companie de recuperari creante si/sau societate leasing)
- Operare PC.
- Persoana organizata, punctuala, dinamica,rezistenta la lucru in conditii de stres.
- Disponibilitate lucru peste program si deplasari max 150 km.
- Permis auto obligatoriu, experienta minim 2 ani.

Descrierea jobului

- Se ocupa de reposesia bunurilor/colectarea debitelor prin procedura executarii silite.
- Mentine o stransa legatura cu debitorii, executorii judecatoresti(telefon/fax/e-mail)
- Efectueaza deplasari in vederea solutionarii dosarelor
- Mentine legatura cu partenerii societatii
- Gestionarea dosarelor in lucru
- Intocmeste documentele necesare pentru dosarele executionale, formularea de plangeri penale, procedura falimentului, etc.

Descrierea companiei

SC ASTORIA TOTAL SERVICE A&G SRL, INFIINTATA IN 2004, A REUSIT SA SE IMPUNA RAPID IN ZONA DE DISTRIBUTIE A JUDETELOR ARGES SI DAMBOVITA, REUSIND SA FIGUREZE IN ACOPERIREA RETELEI DE DISTRIBUTIE A COMPANIEI. FOARTE BINE ORIENTATA CATRE CLIENT, A RECONSIDERAT APORTUL OFERIT PE PIATA DIN ZONELE RURALE OFERIND O EXCELENTA PREZENTA IN LOCALITATILE INSUFICIENT ACOPERITE DE COMPANII SIMILARE.
SOCIETATEA BENEFICIAZA DE UN MANAGEMENT EFICIENT, ARE O PREZENTA FOARTE APROPIATA DE CLIENTI, OFERA O REACTIE POZITIVA IN SISTEMUL DE VANZARE.
REFERINTELE NOASTRE CUPRIND NUME SONORE DE PRODUCATORI SI PRODUSE CU VALOARE RIDICATA DE BRAND. EFORTUL INVESTITIONAL FACUT IN ULTIMII ANI CREEAZA PREMISELE UNOR NIVELURI RECORD LA DISTRIBUTIE PE TOATE SEGMENTELE ACOPERITE DE COMPANIE SI ASIGURA ATINGEREA OBIECTIVELOR DE MARIRE A CIFREI DE AFACERI.
Industrie: Alimentara, Comert / Retail
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Vanzari, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Pitesti
15.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
RCS RDS
Company Logo
RCS RDS
Candidatul ideal
Candidatul ideal:
  • Cunostinte teoretice si practice solide si de actualitate in domeniul consultantei in drept civil (materia drepturilor reale si obligatiilor civile) si dreptului constructiilor/ urbanismului;
  • Experienta practica relevanta in litigii in fata instantelor judecatoresti (in special in materia dreptului contencios administrativ), cat si a altor organisme cu atributii jurisdictionale;
  • Minimum 3 ani de experienţă în poziția de consilier juridic;
  • Abilitați excelente de comunicare și exprimare în limba romana, de analiza, sinteza si organizare, de lucru autonom si in echipa;
  • Cunostinte avansate de operare pe calculator (in special, pachetul MS Office- Word, Excel, Powerpoint);
  • Cunostine de limba engleza (scris si vorbit), nivel avansat;
  • Seriozitate și disciplină în muncă, proactivitate;

Descrierea jobului

Descrierea jobului:
  • Intocmirea, negocierea si avizarea contractelor de inchiriere/acces, concesiune,vanzare cumparare, cesiune, antrepriza/prestari servicii;
  • Derularea de activitati si parcurgerea formalitatilor specifice in fata institutiilor statului sau autoritatilor publice, in scopul incheierii unor contracte din aria celor susmentionate (schimb de corepondenta, intalniri, participarea la diferite proceduri publice);
  • Reprezentarea societatii in fata instantelor judecatoresti si a altor entitati cu atributii jurisdictionale (ex. ANCOM) pentru solutionarea situatiilor litigioase in care este implicata societatea;
  • Acordarea de consultanta juridica diverselor departamente ale societatii;

Descrierea companiei

RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti operatori de servicii integrate de comunicatii din regiune, furnizand servicii sub brandul Digi in Romania, Ungaria, Spania si Italia. In prezent, compania este lider in Romania pe piata segmentului de servicii de televiziune prin cablu si satelit, sub brandul Digi TV, de servicii de internet, sub brandul Digi Net, dar si un furnizor alternativ de servicii de telefonie fixa, Digi Tel si telefonie mobila, Digi Mobil, care este in continua crestere si dezvoltare. Compania detine singura televiziune de stiri din Romania in format full HD, Digi24 HD, cu 8 statii regionale, 4 canale de sport, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life si Digi Animal World, un canal de muzica, Utv, 5 posturi de radio: DIGI FM, Pro FM, INFO PRO, MUSIC FM si DANCE FM.

Industrie: Constructii, Drept, IT / Telecom
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
17.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
BIROU NOTARIAL CERTUM
Company Logo
BIROU NOTARIAL CERTUM
Candidatul ideal
  • cunostinte operare PC, MS Office – Word, Excel, navigare internet;
  • persoana dinamica,rezistenta la stres;
  • capacitatea de a-si stabili prioritati si de a-si organiza munca intr-un mod eficient;
  • capacitate de a respecta termene limita.
  • de preferat, experienta in cadrul unui birou notarial;
  • studii superioare in domeniul juridic (cunostinte legislatie specifica);
  • cunostinte de limba engleza;

Descrierea jobului

  • conceperea, redactarea si avizarea actelor si procedurilor notariale;
  • solicitare inregistrare cereri ANCPI;
  • informare și urmarire aparitie acte normative cu incidență in domeniul activitatii notariale;
  • pregatire de materiale si rapoarte;
  • preluare apeluri telefonice;
  • primire, procesare, direcționare e-mailuri, faxuri;
  • facturare.

Descrierea companiei

Societate Profesională Notarială Maria Velicu are sediul in Calea Floreasca Nr. 169, Cladirea IPA, parter, Sector 1, Bucuresti.
Tel: 0371 10 13 14 / Fax: 0372 00 81 98
Mobil: 0725 968 515
Email: contact@bnpmariavelicu.ro
Industrie: Drept
Tip job: Full time
Departament: Juridic, Relatii clienti / Call center, Office / Backoffice / Secretariat
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
26.4.2019
Company Logo
Consilier Juridic
BANAT AGRI GROUP
Company Logo
BANAT AGRI GROUP
Candidatul ideal
Studii superioare juridice;
Excelente abilitati de utilizare PC (MS Office) – Excel in special;
Cunostinte de limba germana / engleza constituie un avantaj;

Descrierea jobului

Mentine relatia cu autoritatile publice( APIA, Directia Agricola, Primarii, ONRC, etc), respectiv cu persoane fizice ori juridice (arendasi/arendatori);
Redactare contracte vanzare, schimb, arenda, acte aditionale, hotarari AGA, etc.;
Intocmeste situatii si centralizeaza datele privitoare la terenurile cumparate, Inregistreaza si scaneaza documente;
Cunoasterea legislatiei in vigoare (civila; legislatia muncii; jurisprudenta, etc.)

Descrierea companiei

Banat Agri Group, este un grup de producatori cu profil agricol, care isi desfasoara activitatea in Vestul tarii, in Judetele Timis si Caras Severin. Sediul central al grupului de firme este in municipiul Timisoara. Domeniile principale in care activam sunt: productia vegetala, zootehnia, producerea furajelor, producerea nutreturilor combinate, depozitarea, conditionarea si prelucrarea productiei vegetale, procesare samanta. Personalul care activeaza in cadrul firmelor este de aproximativ 200 angajati.

Industrie: Agrara, Banci / Servicii financiare, Comert / Retail, Imobiliara
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Timisoara
24.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
REGIA AUTONOMA MONETARIA STATULUI
Company Logo
REGIA AUTONOMA MONETARIA STATULUI
Candidatul ideal
Regia Autonoma MONETARIA STATULUI organizeaza selectie pentru ocuparea postului de consilier juridic cu contract individual de munca pe durata nedeterminata.
Pentru a ocupa postul de consilier juridic va rugam sa trimiteti in perioada 21.05.2019-03.06.2019 (inclusiv), pe adresa de email: angajari@monetariastatului.ro, urmatoarele documente:
1. Cerere de participare la concurs adresată Directorului General; Cerere de inscriere
2. Copie a actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea;
3. Copii ale documentelor care să ateste studiile absolvite și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări/perfecționări;
4. Copie a Carnetului de muncă, sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;
5. Curriculum Vitae;
6. Copie a certificatului de naștere;
7. Copie a certificatului de căsătorie (dacă este cazul);
8. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
9. Cazier judiciar;
10. Declaratie privind respectarea prevederilor art. 10 din Legea nr. 514/2003, referitoare la incompatibilitatile consilierilor juridici;
Dosarele se transmit pe adresa de mail angajari@monetariastatului.ro sau se depun la sediul regiei (strada Fabrica de Chibrituri nr.30, sector 5, Bucuresti) până la data de 03.06.2019 (inclusiv). Data susținerii probelor se va transmite telefonic sau prin email tuturor candidatilor selectati in urma evaluarii dosarelor de participare.

Conditiile de participare sunt urmatoarele:
a) este cetatean roman si are domiciliul in Romania;
b) are exercitiul drepturilor civile si politice;
c) este licentiat al unei facultati de drept si lucreaza in functia de consilier juridic sau jurist de peste 2 ani;
d) este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei; aceasta conditie se dovedeste cu certificat medical eliberat in conditiile legii;
e) nu se afla in vreunul dintre cazurile de nedemnitate prevazute de prezenta lege.
f) abilitati in folosirea unei limbi straine;
g) Utilizarea pachetului MS office(word, excel).

Descrierea jobului


Tematica:

- Contracte (negociere, avizare, clauze, raspundere contractuala).
- Regimul juridic al achizitiilor publice;
- Regimul juridic al raporturilor de munca;
- Recuperare debite (proceduri, formalitati);
- Reprezentarea intereselor angajatorului in fata instantelor de judecata, a autoritatilor si institutiilor publice;
BIBLIOGRAFIE:
- Codul Muncii;
- Codul Civil;
- Codul Penal;
- Codul Fiscal;
- Codul de procedura Civila;
- Codul de procedura Fiscala;
- Legea 98/2016 privind achizitiile publice;

Descrierea companiei

Monetăria Statului, este o companie de stat, din 1990 regie autonomă în subordinea Băncii Naționale, și este monetăria națională a României.

Monetăria Statului produce în principal moneda de circulație din România - Leu, dar și mone­de comemorative, medalii, decorații, obiecte din aur și argint, precum și alte numeroase obiecte realizabile cu tehnologia specifică: jetoane, in­sig­ne, brelocuri, medalii sportive, si­gilii, obiecte gravate, presate, acope­ri­­te galvanic sau emailate etc

Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
25.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
RAMADA HOTEL SUITES BUCHAREST NORTH
Company Logo
RAMADA HOTEL SUITES BUCHAREST NORTH
Candidatul ideal
Studii superioare de specialitate
Cunostinţe de limba engleză nivel avansat scris şi vorbit
Cunostinte temeinice de drept civil, drept comercial
Studii de perfectionare si cunostinte in domeniul fiscal si contabil
Operare PC la nivel avansat (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Cunostinte legislatie holding-grup de firme
Cunostinte reglementari Registrul Comertului
Cunostinte reglementari rezidenti si expati
Cunostinte reglementari jurisprudenta UE
Cunoştinţe referitoare la metode şi formule de redactare a corespondenţei oficiale
Capacitate de concentrare analiză şi sinteză
Capacitatea de a lua decizii şi a-şi asuma responsabilitatea
Etică profesională
Abilităţi de comunicare
Discernamânt şi capacitatea de a rezolva problemele
Capacitatea de autoorganizare şi punctualitate
Rezistenta la muncă în condiţii de stres, activitatea presupunând lucrări cu termene strânse
Capacitatea de a lucra în echipă şi de a interacţiona eficace cu persoanele de contact externe sau din interiorul companiei
Permis de conducere – categoria B

Descrierea jobului

Asigurarea consultantei si asistentei juridice pentru companie in fata oricaror organe jurisdictionale
Analizarea si aprobarea documentelor furnizate de celelalte departamente
Analizarea si aprobarea contractelor existente intre companie si furnizori/clienti si adaptarea conform legislatiei comerciale, civile si in interesul companiei
Acordarea de consultatii juridice compartimentelor din cadrul organizatiei
Consilierea managementului companiei cu privire la corectitudinea si modul de realizare a planurilor si strategiilor elaborate de aceasta, din punct de vedere legal
Oferirea de informatii juridice clientilor
Arhivarea documentelor juridice, redactarea sau avizarea actelor juridice
Reprezentarea in fata instantelor judecatoresti, precum si urmarirea desfasurarii proceselor
Verificarea si avizarea din punct de vedere juridic a contractelor in care societatea este parte
Urmarirea aparitiei actelor normative si aducerea la cunostinta conducerii a obligatiilor ce revin societatii
Tine evidenta litigiilor în care este implicata compania, fiind responsabil de intreatinerea si actualizarea listelor cu litigiile companiei
Intocmirea formalitatilor prevazute de lege in cazul modificarii actului constitutiv,asigurand inregistrarea documentelor la Oficiul Registrului Comertului
Mentinerea relatiei cu organele de stat ( Administratii financiare, Notariate Publice, Asociatii, Primarii, Consilii, etc)

Descrierea companiei

Infiintata in 1992, cu o experienta de peste 15 ani in importul si distributia de produse alimentare, bauturi alcoolice si nealcoolice, De Silva Exclusiv este detinatoarea unui portofoliu unic de marci ce reprezinta simbolul calitatii si al luxului in toata lumea. Inca de la inceput, obiectivul De Silva Exclusiv a fost oferirea unor produse premium si super-premium care se bucura de o recunoastere internationala. Printre cele mai cunoscute marci din portofoliul companiei se afla : Toffifee, Merci, Dom Perignon, Moet & Chandon, Veuve Clicquot, Hennessy, Belvedere, Perrier, Vittel, San Pellegrino, Acqua Panna, Corny, Schwartau, Bahlsen.
Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Juridic
Experiență Mid-Level (2-5 ani),Senior-Level (> 5 ani)
Bucuresti
24.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
LIBRA INTERNET BANK SA
Company Logo
LIBRA INTERNET BANK SA
Candidatul ideal
Absolvent studii superioare juridice
Persoana hotarata si cu o buna gandire logica
Creativitate in directia solutionarii favorabile a situațiilor

Descrierea jobului

Vei oferi suport juridic in activitatea de creditare
Avizarea/intocmirea contractelor de credit si garantie;
Verificarea documentatiei juridice aferenta garantiilor personale sau garantiilor reale mobiliare si imobiliare, propuse de clientii bancii;
Intocmirea si avizarea contractelor (altele decat cele de credit/garantie), adreselor/notificarilor catre terti si diverse proiecte
Intocmirea de opinii juridice

Ce iti oferim:
Bonusuri de performanta acordate lunar sau trimestrial;
Monitorizarea sanatatii, prin abonamente de medicina generala furnizate de clinica Sanador (inclus), servicii medicale cu discount la Clinica Medlife si servicii stomatologice cu discount la clinica MG Medical;
O zi libera in plus, cu ocazia zilei tale de nastere;
Comision zero pentru tranzactiile efectuate prin Internet Banking si la toate ATM-urile Euronet, dar si dobanzi preferentiale la depozite si credite, inclusiv ipotecare;
Educatie si cultura, prin acces gratuit la biblioteca Bookster sau la Atelierele Libra Cultural (fotografie, teatru, dezvoltare personala s.a.) si discounturi la atelierele oferite de Fundatia Calea Victoriei;
Beneficii negociate la nivelul grupului NCH Capital (discounturi si preturi preferentiale pentru produse si servicii in parteneriat cu diversi furnizori: www.500.ro

ASIROM –30% discount la asigurari de locuinta si 40% la CASCO
ORANGE – 10% reducere la abonamente si pana la 100 euro discount la terminale
Cabana NCH din Busteni - http://cabana.nchadvisors.ro/
si multe altele, pe care te invitam sa le descoperi, alaturandu-te Echipei Libra

Descrierea companiei

Libra Internet Bank oferă un mediu de lucru provocator, modern şi orientat către rezultate. Suntem organizaţia care susţine tinerii excepţionali, ambiţioşi, care doresc să-şi contureze un brand profesional şi să-şi dezvolte cariera îndrumati de specialiştii băncii.

Suntem o echipă tânără şi dinamică. Vei găsi adevăraţi profesionişti, oameni cu experienţă, comunicativi şi proactivi care apreciază performanţa. Entuziasmul şi energia acestora îţi vor oferi o atmosferă de lucru plăcută şi colegială. Te asteptam alaturi de echipa noastra!

Industrie:
Tip job: Full time
Departament: Banci, Juridic
Experiență Entry-Level (< 2 ani),Mid-Level (2-5 ani)
Bucuresti
4.5.2019
Company Logo
Consilier Juridic
PKF FINCONTA
Company Logo
PKF FINCONTA
Scurta descriere a companieiGrupul Finconta este format din patru societăţi PKF Finconta, PKF Finconta Consultanţă, Finconta Human Resources si Finconta Consulting SPRL. Prin inter...
Bucuresti
15.4.2019