Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

198 Locuri de Munca Consilier juridic - Joburi Consilier juridic

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

198 Locuri de Munca Consilier juridic - Joburi Consilier juridic

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consilier juridic si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Candidatul ideal detine experienta in domeniul juridic de peste 5 ani , a avut contact cu achizitia de bunuri imobile si cu activitatea desfasurata in relatia cu ONRC.Descrierea jobului Responsabilitati: Atributii pe linie juridica in cadrul activitatii de dezvoltare a unor proiecte care ii sunt repartizate conform procedurilor companiei; Verifica legalitatea dobandirii actelor de proprietate, de la punere in posesie pana in prezent; Tine legatura cu birourile notariale (semnarea diferitelor acte in functie de etapa de dezvoltare a proiectelor, respectiv: contracte superficie, contracte de constituire a dreptului de uz si servitute, acte de dezmembrare, acte de alipire, diferite declaratii si procuri, etc); Urmareste documentatia in sensul inscrierii corecte a drepturilor in Cartile Funciare ale imobilelor; Intocmeste raspunsuri la adrese primite si acorda suportul juridic in activitatea de notificare, discutie, negociere si semnare de conventii cu proprietarii, confor
MONSSON ALMA
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate in stiinte juridice si administrative / drept; Cunostinte profesionale foarte bune, legislatie si MS Office; limba engleza – nivel mediu; Echilibru emotional, capacitate de autocontrol, rabdare si usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale, spirit de echipa, corectitudine in relatiile de munca; Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, adaptabilitate la post si rezistenta la stres; Capacitate de organizare, concentrare, analiza si sinteza; Persoana ordonata si organizata, atenta la detalii, minutioasa; Gandire logica, rationamente corecte si coerente; Operativitate in luarea deciziilor, atitudine proactiva, spirit de initiativa, implicare si asumarea raspunderii; Dorinta de a se informa, de a acumula noi cunostinte si de a invata in permanenta, persoana dornica de perfectionare; Perseverenta in urmarirea si finalizarea sarcinilor de serviciu, preocupare pentru interesul angajatorului;Descrierea jobului Organizeaza, gestioneaz
SANADOR
Candidatul ideal -Absolvent studii superioare juridice;-Experienta in domeniul juridic minim 3 ani;-Cunostinte solide in drept civil, comercial si dreptul muncii;-Orientare catre identificarea de solutii juridice, capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor;-Experienta in conceperea si redactarea de acte juridice;-Atentie la detalii, initiativa, responsabilitate;-Etica profesionala si integritate morala;-Buna cunoastere a pachetului MS Office.Descrierea jobului -Consiliaza managementul societatii cu privire la aplicarea conforma a legislatiei si aduce la cunostiinta obligatiile legale;-Solutioneaza problemele aparute in activitatea societatii din punct de vedere legal;-Acorda asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a societatii, in raport cu instantele de judecata, autoritatile statului, Registrul Comertului, dar si cu alte persoane juridice de drept privat;-Asigura suport si consultanta tuturor departamentelor din cadrul societatii, cu privire la actele normative
Confidenţial
Candidatul ideal * Studii superioare finalizate in domeniul juridic;* Experiența minimă de 2-3 ani, in poziția de consilier juridic (experienta in retail - reprezinta un avantaj);* Cunostinte de legislatie cu privire la societatile comerciale, comertul cu amanuntul, protectia consumatorilor, proceduri de lucru cu Registrul Comertului si alte Autoritati ale Statului;* Abilitati analitice si atentie la detalii;* Cunostinte bune de Microsoft Office;* Abilitati excelente de comunicare (verbal si scris);* Abilitatea de a prioritiza sarcini si responsabilitati multiple;* Optional: Permis conducere categoria B;Descrierea jobului * Ofera asistenta, consiliere tuturor departamentelor; * Pregateste documente specifice domeniului juridic (cereri, notificari, adrese, instiintari, Hotarari AGA, contracte, etc);* Valideaza din punct de vedere juridic contractele legate de activitatea companiei;* Pregateste dosarele si actele pentru obtinerea documentelor necesare in realizarea operatiunilor curente
GRAFTEX PRODCOM
Candidatul ideal Criterii:- studii superioare in domeniul juridic;- experienta relevanta minim 5 ani- cunostinte teoretice si practice privind dreptul civil, legea societatilor comerciale etc;- notiuni de avansate privind redactarea unui contract comercial in romana si engleza- limba engleza scris si vorbit – nivel avansat- experienta in practica tranzactiilor internationale- MS Office( Word, Excel, PDF, etc) -nivel avansat- persoana organizata, atenta la detalii;- permis de sofer cat B (facultativ). Descrierea jobului Responsabilitati:- redactarea contractelor comerciale;-revizuirea drafturilor de contract transmise de terti spre negociere-participarea la negocierea contractelor comerciale- analiza riscurilor din punct de vedere juridic- operatiuni diverse la Registrul Comertului;- alte activitati specifice departamentului juridic-reprezentarea societatii in litigii minore, daca este cazul-colaborarea cu firmele de consultanta externa pentru tranzactii complexe
AUTOMATICA
Candidatul ideal Abilități de comunicare, capacitatea de analiză și sinteză, planificare și organizare a muncii, inițiativă, păstrarea confidențialității conținutului lucrărilor executate, capacitatea de a lucra în condiții de stres, atât individual cât și în echipă, mobilitate, corectitudine, imparțialitate în relațiile cu ceilalți.Persoană orientată spre acţiune, conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor.Capacitate de efectuare a unor sarcini complexe, sub presiunea timpului.Comportamentul este orientat spre scopuri clar delimitate.Exigenţă, meticulozitate şi rigurozitate în realizarea sarcinilor prin conştientizarea regulilor.Atenţie orientată către ambianţa socială, uşurinţă în comunicare, sociabilitate.Abilitatea de a-şi menţine echilibrul emoţional şi în situaţii de stres, fără a prezenta manifestări extreme şi neconcordante cu situaţiaDescrierea jobului Gestionarea registrelor companiei de brokeraj, conform legilor si normelor specifice in materie, gestionar
TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURAR
Candidatul ideal Punctual; Simt al raspunderii; Seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Activitatea noastra se desfasoara in domeniul jocurilor de noroc; Activitatea consilierului juridic consta in gestionarea contractelor de asociere in participatiune aflate in desfasurare cat si cele reziliate; Intocmirea de actiuni judecatoresti in ceea ce priveste domeniul nostru de activitate.Beneficii: Salariul este in valoare de 3000 RON; Mediul de lucru este unul placut.
CEZIANA SLOT
Candidatul ideal Esti consilier juridic (jurist) si vrei sa contribui prin expertiza ta la cel mai important proiect de investitii din Europa al companiei STADA Arzeinmittel AG?STADA M&D Romania angajeaza Consilier juridic in-house pentru sediul din Turda.Profilul tau:-Studii superioare absolvite (Facultatea de Drept);-Experienta in gestionarea de contracte comerciale intr-o pozitie similara de minim 3 ani;-Cunostinte solide ale legislatiei in domeniul dreptului comercial /dreptului muncii (de preferat inclusiv al domeniului sanatatii si farmaceutic) si a altor acte normative relevante;-Cunostinte avansate de limba engleza ((inclusiv termeni juridici);-Cunostinte de operare PC (Microsoft Office);-Te caracterizeaza integritatea, responsabilitatea, proactivitatea si spiritul de initiativa-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, inclusiv in scris, iar si abilitatile de redactare a documentelor juridice intr-o maniera structurata, concisa si utilizand un limbaj juridic adecvat
STADA M&D
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare juridice; Experienta de cel putin 5 ani pe o pozitie similara; Rezistenta la stres; Bune abilitati de comuniucare ; Disponibilitate la program flexibil si deplasari; Cunostinte avansate dе operare pe calculator (in special, pachetul MS Office); Seriozitate și disciplină în muncă, proactivitate; Rezistenta la lucru in conditii dе stres; Disponibilitate dе invatare continua si intr-un timp scurt.Descrierea jobului Reprezentarea companiei in instanta in cazurile de litigii din zona Arges, Teleorman, Dambovita, cu biroul stabil iun Pitesti; Analiza documentelor furnizate de celelalte departamente si oferirea de consulatatii cu privire la subiectele expuse; Solutionarea problemelor aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal; Informarea persoanelor interesate din organizateie, asupra noilor modificari legislative cu implicatii in activitatea acestora; Intocmirea de rapoarte periodice privind stadiul litigiilor; Recupereaza crean
RCS & RDS
Candidatul ideal Competente necesare postului: Studii superioare finalizate – profil juridic; Minim 3 ani experienta juridica in industria financiar-bancara, Cunostinte juridice de drept bancar, comercial, civil, protectia datelor, directive UE, recomandari BNR; Utilizare PC; Limba engleza – nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitati: Acorda asistenta juridica de specialitate departamentelor din Centrala Bancii precum si unitatilor teritoriale, la cererea acestora; Avizeaza, din punct de vedere al legalitatii, documentele contractuale la care Banca va fi parte si proiectele de reglementari interne ale Bancii; Avizeaza, din punct de vedere al legalitatii, produsele bancare si reglementarile interne in acest sens; Redacteaza si/sau verifica contracte de credit si garantii, acte aditionale la contracte de credit/garantii, notificari si alte documente juridice Acorda asistenta juridica cu privire la garantiile constituite in favoarea Bancii Asigura suport pentru clarificarea aspectelo
TECHVENTURES BANK
Candidatul ideal Cautam persoane dinamice, receptive, bune cunoscatoare ale limbii romane si ale sistemelor de operare, punctuale, ingrijite, corecte, amabile, cu disponibilitate pentru un program flexibil si experienta minima in domeniul notarial, de 1-2 ani.Descrierea jobului Lucrari secretariat, relationare cu clientela, inregistrari/verificari INFONOT, inregistrari in registrele notariale, redactare inscrisuri cu caracter notarial, pregatirea documentatiei in vederea arhivarii.Salariul va fi stabilit in functie de pregatirea candidatului, conform CV-ului si discutiei de la interviu. Oferim bonusuri si stimulente (acestea din urma, bazate pe competenta salariatului si aportul sau la bunul mers al biroului).
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL GABURA MARIA
Candidatul ideal Sindicatul Național Columna caută să-și mărească echipa cu un consilier juridic.Candidatul ideal trebuie să aibă printre altele și următoarele calități:- energic- dornic să învețe lucruri noi- spirit de echipă- rezistență la stres- abilitatea de a lucra cu dead-line-uri- punctualitate- corectitudine- disponibilitate pentru deplasăriSe oferă:Pachet salarial atractivProgram de lucru atractivPermisul auto constituie un avantajAlte beneficii care vor fi discutate în cadrul unui interviu preliminarDescrierea jobului Postul presupune:- Cunoștințe temeinice în materia: drept civil / procedură civilă- Cunoștințe în Dreptul muncii / Administrație publică constituie un avantaj- Redactări cereri de chemare în judecată / întâmpinări / alte înscrisuri complementare- Redactări adrese / cereri diverse- Reprezentare în instanță- Participare la ședințe negocieri / ședințe lucru / comisii de disciplină- Redactare Contracte colective de muncă- Alte activități complementare postului de co
SINDICATUL NATIONAL COLUMNA
Candidatul ideal studii în domeniul juridic finalizate; experienţă relevantă pe poziţie de consilier juridic de minim 3 ani; cunoştinţe operare PC (Microsoft Office); foarte bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; capacitatea de a se informa și de a învăța în permanență; responsabilitate, perseverență, urmărirea și atingerea obiectivelor; abilități de analiză și sinteză;Descrierea jobului întocmirea documentelor juridice (opinii legale, cereri de chemare în judecată, întâmpinări, notificări, adrese, somații, etc.); efectuarea formalităţilor prevăzute de lege privind înscrierea de menţiuni la Registrul Comerţului, demersuri la A.N.A.F., primărie, etc. ; redactarea și revizuirea contractelor, regulamentelor comerciale; opinii juridice referitoare la variate probleme din activitatea de zi cu zi; reprezentarea societății în relațiile cu autoritățile;
EURO GSM 2000
Candidatul ideal - Studii superioare de drept cu licenta- Operare PC: Word, Excel - nivel inalt- Cunostinte bune de legislatie si actualizarea permanenta a cunostintelor de legislatie;- Capacitatea de invatare;Descrierea jobului - Consultanta si asistenta juridica pe probleme de relatii comerciale si contracte comerciale;- Analiza si evaluare de riscuri, elaborare de obiectiuni pentru contractele comerciale ale companiei;- Intocmire, incheiere contracte de executie, subantrepriza, prestari servicii si a actelor aditionale subsecvente in vederea modificarii sau completarii contractelor cu date refeitoare la durata contractului, obiectul contractului, pretul contractului;,– asigurarea cu documente si informatii juridice solicitate in departamentele si compartimentele firmei;-redactarea actelor cu caracter juridic ale firmei- informarea compartimentelor societatii asupra modificarilor legislative cu importanta asupra bunei desfasurari a activitatii- asigurarea gestionarii si arhivarii doc
COMBINATUL DE CELULOZĂ ŞI HÂRTIE
Candidatul ideal - Experienta in asigurari reprezinta un avantaj- Studii superioare,- Experienta in domeniul asigurarilor/obținerii de despăgubiri,- Cunostinte PC/limba engleza.- Atentie distributiva,- Capacitatea de a relaționa cu o diversitate de clienti/parteneri/colaboratori,- Spirit organizatoric.- Comunicativ- Orientare spre rezolvarea problemelorDescrierea jobului - Preluare, verificarea și administrarea dosarelor,- Completarea dosarelor cu documentele necesare obținerii de despăgubiri,- Păstrarea unor relații bune cu clienții, partenerii și colaboratorii,- Muncă în echipă pentru găsirea soluțiilor optime.- Intocmirea documentelor necesare in negocierea dosarului.- Negociază cu companiile de asigurări ofertele primite;- Prezinta ofertele de asigurare clienților;- Negociază cu clienții ofertele si clauzele de asigurare;- Verifica încasarea ofertelor primite de la Societatile de Asigurari- Acorda asistenta clienților oricând;- Tine la zi înregistrările in evidentele companiei (tab
CENTRUL EUROPEAN DE DESPĂGUBIRI
Candidatul ideal -studii juridice – obligatoriu-experienta intr-un post similar – minim 1 an-experienta in asigurari – constituie avantaj-bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa-orientare catre client si orientare colaborativa-eficienta si imbunatatire continua-agilitate si livrare de rezultateDescrierea jobului -Verifica legalitatea documentelor depuse la dosarul de dauna si avizeaza dosarele de dauna din punct de vedere juridic-Identifica dosarele de dauna in vederea exercitarii dreptului de regres, instrumenteaza dosare de regres si urmareste recuperarea regreselor-Reprezinta, prin delegare din partea superiorului direct, interesele companiei in fata instantelor de judecata, organelor arbitrale, de urmarire penala si a altor organe de jurisdictie, a notarilor publici, precum si in raporturile cu persoanele juridice sau fizice in cauzele de interes general al societatii, litigii de munca, litigii comerciale, civile si contencios administrativ;-Comunica catre asi
GROUPAMA ASIGURARI
Candidatul ideal 1) Studii superioare in domeniul juridic.Cunostinte aprofundate drept civil, drept comercial, dreptul muncii, drept fiscalCapacitatea de a lucra în echipă şi de a interacţiona eficace cu persoanele de contact externe sau din interiorul companiei2) Absolvent Facultate de Contabilitate si Informatica de gestiuneDescrierea jobului 1) Consilier juridic:- redacteaza, examinează şi avizează din punctul de vedere al respectării Codului civil, contractele comerciale încheiate de societate;- reprezentarea intereselor și apărarea drepturilor legitime ale societatii în fața autorităților publice, instituțiilor, precum și în fața oricărei persoane juridice sau fizice- analizează şi avizează proiectele de reglementări interne care intră în sfera de competenţă a serviciului;- reprezinta societatea în fața instanțelor de judecată, a notarilor publici, a lichidatorilor judiciari, precum și în raporturile cu persoane fizice și juridice;- acordă consultanţă juridică structurilor organiz
TEHNOSTRADE
Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare juridice- Cunostinte in domeniul juridic-experienta in procedura de executare silita este considerata un avantaj- Cunostinte de Microsoft Word, Excel si Outlook- Excelente abilitati de comunicare si negociere- Foarte bune abilitati de lucru in echipa- Atitudine proactiva si abilitati de prioritizare a task-urilorDescrierea jobului - Mentinerea legaturii cu executorii judecatoresti colaboratori;- Supravegheaza gestionarea procedurilor realizate de executorii judecatoresti pe portofoliul alocat;- Redactarea actiunilor privind procedura de executare silita si a documentelor necesare in relatia cu instantele de judecata;- Contactarea debitorilor in vederea stabilirii angajamentelor de plata;- Redactarea raspunsurilor la solicitarile debitorilor;- Raporteaza direct catre Managerul Departamentului Legal;Beneficii:- Bonus de performanta in functie de rezultatele obtinute- Posibilitatea de a lucra intr-o companie dinamica- Posibilitati reale de
AGENCY FOR CONTROL OF OUTSTANDING DEBTS
Candidatul ideal Ce ne-am dori sa regasim la tine:Absolvent studii superioare (juridice);Pasionat si orientat spre o cariera juridica in domeniul afacerilor, in domeniul conformarii cu legislatia in diverse sectoare economice;Abilitati excelente de comunicare (verbal si scris);Abilitatea de a prioritiza sarcini si responsabilitati multiple;Descrierea jobului Monitorizeaza continuu legislatia in vigoare pentru domeniile de activitate ale companiei;Identifica cerintele, alcatuieste si depune dosare de certificare a companiei in vederea autorizarii si re-autorizarii activitatii in diverse domenii de activitate conform legii;Urmareste evolutia dosarelor de autorizatii si raporteaza periodic supervizorilor directi toate schimbarile intervenite;Actualizeaza din punct de vedere juridic diverse documentatii ale companiei;Asista compania la elaborarea si incheierea unor parteneriate, contracte, oferte;Reprezinta compania din punct de vedere juridic in intalniri cu beneficiari, colaboratori, ins
TOTAL BUSINESS LAND
Candidatul ideal Licentiat/a studii juridice; Experienta in activitatea juridica – constituie un avantaj; Foarte bune cunostinte juridice in special Drept civil (Teoria generala a obligatiilor, Contracte), Dreptul societatilor comerciale, Drept Administrativ; Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si de solutionare de probleme; Persoana organizata, atenta la detalii, dinamica, energica si orientata catre rezultate in acelasi timp; Persoana perseverenta, dornica sa invete lucruri noi si cu atitudine pozitiva; Cunostinte bune de MS Office; Engleza – nivel mediu;Descrierea jobului Asigura suport in revizuirea de contracte uzuale ale companiei; Asigura suport in relatia cu autoritatile (de expl ANPC); Desfasoara activitati specifice de birou si administrare documente; Foloseste aplicatiile interne ale companiei pentru desfasurarea activitatii curente;Asigura suportul logistic si administrativ avocatilor si consilierilor juridici din departamentul juridic; Pastreaza legatura cu inst
EOS KSI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 198 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.