Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

159 Locuri de Munca avocat - Joburi avocat

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

159 Locuri de Munca avocat - Joburi avocat

Cauta printr-o varietate mare de joburi avocat si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Dorim sa ne extindem echipa si cautam un avocat stagiar/definitiv entry - middle level.- Este o persoana organizata si responsabila in solutionarea sarcinilor repartizate;- Are cunostinte teoretice in materia dreptului societar, bancar, civil și procesual civil;- Experienta in industria colectarii/recuperarii de creante si reprezentare in instanta de judecata reprezinta un avantaj;- Are cunostinte de limba engleza: nivel mediu;- Are cunostinte de operare PC - pachetul MS office la nivel avansat.Descrierea jobului - Intocmirea tuturor documentelor si actelor procedurale necesare in relatia cu Executorii Judecatoresti, Lichidatorii Judiciari, Institutiile si autoritatile statului, pentru cazurile administrate;- Monitorizarea si gestionarea procedurilor legale in dosarele alocate;- Acordarea asistentei legale privind cazurile din portofoliul administrat;- Asigurarea reprezentarii in instanta in dosarele alocate.Ce oferim:- Onorariu motivant;- Posibilitatea de a lucra intr
KREDYT INKASO INVESTMENTS RO
Candidatul ideal Căutăm un coleg/colegă pasionat de natură și de protecția mediului, o persoană dinamică, cu disponibilitate pentru deplasări interne și internaționale, o persoană responsabilă cu capacitatea de a respecta termenele legale și stabilite convențional.Cerințe obigatorii : Limba engleză la nivel avansat; cunoștințe de operare PC (în special Word, Excel);Reprezintă un avantaj:, cunoștințele de dreptul mediului precum și experiența anterioară;Descrierea jobului Activități de consultanță juridică în drept civil, contencios administrativ, drept penal, dreptul mediului, etc, participarea la dezbateri/conferințe, pe probleme de drept.Activități de analiză juridică a legislației naționale și comunitare.Redactare acte specifice litigiilor: cereri de chemare în judecată, întâmpinări, plângeri, căi de atac, reprezentare în instanța, arhive, registraturi, etc.CV-uri pot fi trimise pe adresa [email protected], până la data de 15 iunie 2022. Precizăm că poate urma un interviu/o prob
CABINET AVOCATURA RADULESCU C.​ CATALINA MIHAELA
Candidatul ideal Licentiat/a studii juridice; Experienta in activitatea juridica – constituie un avantaj; Foarte bune cunostinte juridice in special Drept civil (Teoria generala a obligatiilor, Contracte), Dreptul societatilor comerciale, Drept Administrativ; Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si de solutionare de probleme; Persoana organizata, atenta la detalii, dinamica, energica si orientata catre rezultate in acelasi timp; Persoana perseverenta, dornica sa invete lucruri noi si cu atitudine pozitiva; Cunostinte bune de MS Office; Engleza – nivel mediu;Descrierea jobului Asigura suport in revizuirea de contracte uzuale ale companiei; Asigura suport in relatia cu autoritatile (de expl ANPC); Desfasoara activitati specifice de birou si administrare documente; Foloseste aplicatiile interne ale companiei pentru desfasurarea activitatii curente;Asigura suportul logistic si administrativ avocatilor si consilierilor juridici din departamentul juridic; Pastreaza legatura cu inst
EOS KSI
Candidatul ideal - Studii superioare de drept cu licenta- Operare PC: Word, Excel - nivel inalt- Cunostinte bune de legislatie si actualizarea permanenta a cunostintelor de legislatie;- Capacitatea de invatare;Descrierea jobului - Consultanta si asistenta juridica pe probleme de relatii comerciale si contracte comerciale;- Analiza si evaluare de riscuri, elaborare de obiectiuni pentru contractele comerciale ale companiei;- Intocmire, incheiere contracte de executie, subantrepriza, prestari servicii si a actelor aditionale subsecvente in vederea modificarii sau completarii contractelor cu date refeitoare la durata contractului, obiectul contractului, pretul contractului;,– asigurarea cu documente si informatii juridice solicitate in departamentele si compartimentele firmei;-redactarea actelor cu caracter juridic ale firmei- informarea compartimentelor societatii asupra modificarilor legislative cu importanta asupra bunei desfasurari a activitatii- asigurarea gestionarii si arhivarii doc
COMBINATUL DE CELULOZĂ ŞI HÂRTIE
Candidatul ideal Candidatul ideal detine experienta in domeniul juridic de peste 5 ani , a avut contact cu achizitia de bunuri imobile si cu activitatea desfasurata in relatia cu ONRC.Descrierea jobului Responsabilitati: Atributii pe linie juridica in cadrul activitatii de dezvoltare a unor proiecte care ii sunt repartizate conform procedurilor companiei; Verifica legalitatea dobandirii actelor de proprietate, de la punere in posesie pana in prezent; Tine legatura cu birourile notariale (semnarea diferitelor acte in functie de etapa de dezvoltare a proiectelor, respectiv: contracte superficie, contracte de constituire a dreptului de uz si servitute, acte de dezmembrare, acte de alipire, diferite declaratii si procuri, etc); Urmareste documentatia in sensul inscrierii corecte a drepturilor in Cartile Funciare ale imobilelor; Intocmeste raspunsuri la adrese primite si acorda suportul juridic in activitatea de notificare, discutie, negociere si semnare de conventii cu proprietarii, confor
MONSSON ALMA
Candidatul ideal Cautam persoane dinamice, receptive, bune cunoscatoare ale limbii romane si ale sistemelor de operare, punctuale, ingrijite, corecte, amabile, cu disponibilitate pentru un program flexibil si experienta minima in domeniul notarial, de 1-2 ani.Descrierea jobului Lucrari secretariat, relationare cu clientela, inregistrari/verificari INFONOT, inregistrari in registrele notariale, redactare inscrisuri cu caracter notarial, pregatirea documentatiei in vederea arhivarii.Salariul va fi stabilit in functie de pregatirea candidatului, conform CV-ului si discutiei de la interviu. Oferim bonusuri si stimulente (acestea din urma, bazate pe competenta salariatului si aportul sau la bunul mers al biroului).
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL GABURA MARIA
Candidatul ideal Experiență anterioară în cadrul unui birou notarial, o bună cunoaștere a actelor și a procedurilor notariale, Mod de lucru organizat, Viteză de tehnoredactare, Spirit de echipă, Studii juridice (de preferat).Descrierea jobului Tehnoredactare acte notariale, îndeplinirea formalitărilor premergătoare și ulterioare întocmirii acestora, Efectuarea verificarilor și înregistrarilor în registrele publice, Discutii cu clientii biroului notarial - amabilitate în relația cu aceștia.
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA POPA RADULESCU SI ASOCIATII
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate in stiinte juridice si administrative / drept; Cunostinte profesionale foarte bune, legislatie si MS Office; limba engleza – nivel mediu; Echilibru emotional, capacitate de autocontrol, rabdare si usurinta in stabilirea relatiilor interpersonale, spirit de echipa, corectitudine in relatiile de munca; Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, adaptabilitate la post si rezistenta la stres; Capacitate de organizare, concentrare, analiza si sinteza; Persoana ordonata si organizata, atenta la detalii, minutioasa; Gandire logica, rationamente corecte si coerente; Operativitate in luarea deciziilor, atitudine proactiva, spirit de initiativa, implicare si asumarea raspunderii; Dorinta de a se informa, de a acumula noi cunostinte si de a invata in permanenta, persoana dornica de perfectionare; Perseverenta in urmarirea si finalizarea sarcinilor de serviciu, preocupare pentru interesul angajatorului;Descrierea jobului Organizeaza, gestioneaz
SANADOR
Candidatul ideal Abilități de comunicare, capacitatea de analiză și sinteză, planificare și organizare a muncii, inițiativă, păstrarea confidențialității conținutului lucrărilor executate, capacitatea de a lucra în condiții de stres, atât individual cât și în echipă, mobilitate, corectitudine, imparțialitate în relațiile cu ceilalți.Persoană orientată spre acţiune, conştiincioasă şi serioasă, riguroasă în realizarea sarcinilor.Capacitate de efectuare a unor sarcini complexe, sub presiunea timpului.Comportamentul este orientat spre scopuri clar delimitate.Exigenţă, meticulozitate şi rigurozitate în realizarea sarcinilor prin conştientizarea regulilor.Atenţie orientată către ambianţa socială, uşurinţă în comunicare, sociabilitate.Abilitatea de a-şi menţine echilibrul emoţional şi în situaţii de stres, fără a prezenta manifestări extreme şi neconcordante cu situaţiaDescrierea jobului Gestionarea registrelor companiei de brokeraj, conform legilor si normelor specifice in materie, gestionar
TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURAR
Candidatul ideal Criterii:- studii superioare in domeniul juridic;- experienta relevanta minim 5 ani- cunostinte teoretice si practice privind dreptul civil, legea societatilor comerciale etc;- notiuni de avansate privind redactarea unui contract comercial in romana si engleza- limba engleza scris si vorbit – nivel avansat- experienta in practica tranzactiilor internationale- MS Office( Word, Excel, PDF, etc) -nivel avansat- persoana organizata, atenta la detalii;- permis de sofer cat B (facultativ). Descrierea jobului Responsabilitati:- redactarea contractelor comerciale;-revizuirea drafturilor de contract transmise de terti spre negociere-participarea la negocierea contractelor comerciale- analiza riscurilor din punct de vedere juridic- operatiuni diverse la Registrul Comertului;- alte activitati specifice departamentului juridic-reprezentarea societatii in litigii minore, daca este cazul-colaborarea cu firmele de consultanta externa pentru tranzactii complexe
AUTOMATICA
Candidatul ideal * Studii superioare finalizate in domeniul juridic;* Experiența minimă de 2-3 ani, in poziția de consilier juridic (experienta in retail - reprezinta un avantaj);* Cunostinte de legislatie cu privire la societatile comerciale, comertul cu amanuntul, protectia consumatorilor, proceduri de lucru cu Registrul Comertului si alte Autoritati ale Statului;* Abilitati analitice si atentie la detalii;* Cunostinte bune de Microsoft Office;* Abilitati excelente de comunicare (verbal si scris);* Abilitatea de a prioritiza sarcini si responsabilitati multiple;* Optional: Permis conducere categoria B;Descrierea jobului * Ofera asistenta, consiliere tuturor departamentelor; * Pregateste documente specifice domeniului juridic (cereri, notificari, adrese, instiintari, Hotarari AGA, contracte, etc);* Valideaza din punct de vedere juridic contractele legate de activitatea companiei;* Pregateste dosarele si actele pentru obtinerea documentelor necesare in realizarea operatiunilor curente
GRAFTEX PRODCOM
Candidatul ideal Punctual; Simt al raspunderii; Seriozitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Activitatea noastra se desfasoara in domeniul jocurilor de noroc; Activitatea consilierului juridic consta in gestionarea contractelor de asociere in participatiune aflate in desfasurare cat si cele reziliate; Intocmirea de actiuni judecatoresti in ceea ce priveste domeniul nostru de activitate.Beneficii: Salariul este in valoare de 3000 RON; Mediul de lucru este unul placut.
CEZIANA SLOT
Candidatul ideal Esti consilier juridic (jurist) si vrei sa contribui prin expertiza ta la cel mai important proiect de investitii din Europa al companiei STADA Arzeinmittel AG?STADA M&D Romania angajeaza Consilier juridic in-house pentru sediul din Turda.Profilul tau:-Studii superioare absolvite (Facultatea de Drept);-Experienta in gestionarea de contracte comerciale intr-o pozitie similara de minim 3 ani;-Cunostinte solide ale legislatiei in domeniul dreptului comercial /dreptului muncii (de preferat inclusiv al domeniului sanatatii si farmaceutic) si a altor acte normative relevante;-Cunostinte avansate de limba engleza ((inclusiv termeni juridici);-Cunostinte de operare PC (Microsoft Office);-Te caracterizeaza integritatea, responsabilitatea, proactivitatea si spiritul de initiativa-Foarte bune abilitati de comunicare si relationare, inclusiv in scris, iar si abilitatile de redactare a documentelor juridice intr-o maniera structurata, concisa si utilizand un limbaj juridic adecvat
STADA M&D
Candidatul ideal -Absolvent studii superioare juridice;-Experienta in domeniul juridic minim 3 ani;-Cunostinte solide in drept civil, comercial si dreptul muncii;-Orientare catre identificarea de solutii juridice, capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor;-Experienta in conceperea si redactarea de acte juridice;-Atentie la detalii, initiativa, responsabilitate;-Etica profesionala si integritate morala;-Buna cunoastere a pachetului MS Office.Descrierea jobului -Consiliaza managementul societatii cu privire la aplicarea conforma a legislatiei si aduce la cunostiinta obligatiile legale;-Solutioneaza problemele aparute in activitatea societatii din punct de vedere legal;-Acorda asistenta, consultanta si reprezentarea juridica a societatii, in raport cu instantele de judecata, autoritatile statului, Registrul Comertului, dar si cu alte persoane juridice de drept privat;-Asigura suport si consultanta tuturor departamentelor din cadrul societatii, cu privire la actele normative
Confidenţial
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare juridice; Experienta de cel putin 5 ani pe o pozitie similara; Rezistenta la stres; Bune abilitati de comuniucare ; Disponibilitate la program flexibil si deplasari; Cunostinte avansate dе operare pe calculator (in special, pachetul MS Office); Seriozitate și disciplină în muncă, proactivitate; Rezistenta la lucru in conditii dе stres; Disponibilitate dе invatare continua si intr-un timp scurt.Descrierea jobului Reprezentarea companiei in instanta in cazurile de litigii din zona Arges, Teleorman, Dambovita, cu biroul stabil iun Pitesti; Analiza documentelor furnizate de celelalte departamente si oferirea de consulatatii cu privire la subiectele expuse; Solutionarea problemelor aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal; Informarea persoanelor interesate din organizateie, asupra noilor modificari legislative cu implicatii in activitatea acestora; Intocmirea de rapoarte periodice privind stadiul litigiilor; Recupereaza crean
RCS & RDS
Candidatul ideal Societatea Profesională Notarială Berevoianu și asociații își caută coleg(ă) pentru poziția de Redactor notariat/ Secretar notarial/ Consilier juridic!Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, te invităm să ne cunoaștem!CERINȚE: experiența de cel puțin 1 an într-un birou notarial este obligatorie; experienta in operarea REGISTRELOR NOTARIALE; studii superioare, absolvent/ă al/a Facultății de drept; rapiditate și acuratețe în tehnoredactarea actelor notariale în baza documentației puse la dispoziție și a prevederilor legale aplicabile; abilități de comunicare și relaționare interumană (amabilitate și deschidere față de clienți și membrii echipei); cunoștințe avansate de operare PC (pachetul Microsoft Office) rigurozitate în respectarea termenelor limită și a sarcinilor.Descrierea jobului tehnoredactează acte notariale: declarații, legalizări, procuri, contracte de vanzare, contracte de ipotecă, succesiuni, divorțuri etc; asigură o verificare preliminară a documentelor
BIN BEREVOIANU RADU COSTIN
Candidatul ideal Competente necesare postului: Studii superioare finalizate – profil juridic; Minim 3 ani experienta juridica in industria financiar-bancara, Cunostinte juridice de drept bancar, comercial, civil, protectia datelor, directive UE, recomandari BNR; Utilizare PC; Limba engleza – nivel mediu.Descrierea jobului Responsabilitati: Acorda asistenta juridica de specialitate departamentelor din Centrala Bancii precum si unitatilor teritoriale, la cererea acestora; Avizeaza, din punct de vedere al legalitatii, documentele contractuale la care Banca va fi parte si proiectele de reglementari interne ale Bancii; Avizeaza, din punct de vedere al legalitatii, produsele bancare si reglementarile interne in acest sens; Redacteaza si/sau verifica contracte de credit si garantii, acte aditionale la contracte de credit/garantii, notificari si alte documente juridice Acorda asistenta juridica cu privire la garantiile constituite in favoarea Bancii Asigura suport pentru clarificarea aspectelo
TECHVENTURES BANK
Candidatul ideal Sindicatul Național Columna caută să-și mărească echipa cu un consilier juridic.Candidatul ideal trebuie să aibă printre altele și următoarele calități:- energic- dornic să învețe lucruri noi- spirit de echipă- rezistență la stres- abilitatea de a lucra cu dead-line-uri- punctualitate- corectitudine- disponibilitate pentru deplasăriSe oferă:Pachet salarial atractivProgram de lucru atractivPermisul auto constituie un avantajAlte beneficii care vor fi discutate în cadrul unui interviu preliminarDescrierea jobului Postul presupune:- Cunoștințe temeinice în materia: drept civil / procedură civilă- Cunoștințe în Dreptul muncii / Administrație publică constituie un avantaj- Redactări cereri de chemare în judecată / întâmpinări / alte înscrisuri complementare- Redactări adrese / cereri diverse- Reprezentare în instanță- Participare la ședințe negocieri / ședințe lucru / comisii de disciplină- Redactare Contracte colective de muncă- Alte activități complementare postului de co
SINDICATUL NATIONAL COLUMNA
Candidatul ideal studii în domeniul juridic finalizate; experienţă relevantă pe poziţie de consilier juridic de minim 3 ani; cunoştinţe operare PC (Microsoft Office); foarte bune abilităţi de comunicare şi relaţionare; capacitatea de a se informa și de a învăța în permanență; responsabilitate, perseverență, urmărirea și atingerea obiectivelor; abilități de analiză și sinteză;Descrierea jobului întocmirea documentelor juridice (opinii legale, cereri de chemare în judecată, întâmpinări, notificări, adrese, somații, etc.); efectuarea formalităţilor prevăzute de lege privind înscrierea de menţiuni la Registrul Comerţului, demersuri la A.N.A.F., primărie, etc. ; redactarea și revizuirea contractelor, regulamentelor comerciale; opinii juridice referitoare la variate probleme din activitatea de zi cu zi; reprezentarea societății în relațiile cu autoritățile;
EURO GSM 2000
Candidatul ideal - Experienta in asigurari reprezinta un avantaj- Studii superioare,- Experienta in domeniul asigurarilor/obținerii de despăgubiri,- Cunostinte PC/limba engleza.- Atentie distributiva,- Capacitatea de a relaționa cu o diversitate de clienti/parteneri/colaboratori,- Spirit organizatoric.- Comunicativ- Orientare spre rezolvarea problemelorDescrierea jobului - Preluare, verificarea și administrarea dosarelor,- Completarea dosarelor cu documentele necesare obținerii de despăgubiri,- Păstrarea unor relații bune cu clienții, partenerii și colaboratorii,- Muncă în echipă pentru găsirea soluțiilor optime.- Intocmirea documentelor necesare in negocierea dosarului.- Negociază cu companiile de asigurări ofertele primite;- Prezinta ofertele de asigurare clienților;- Negociază cu clienții ofertele si clauzele de asigurare;- Verifica încasarea ofertelor primite de la Societatile de Asigurari- Acorda asistenta clienților oricând;- Tine la zi înregistrările in evidentele companiei (tab
CENTRUL EUROPEAN DE DESPĂGUBIRI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 159 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.