Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Cernica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant Vanzari in Cernica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Cernica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant Vanzari in Cernica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in desfasurare; Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; Cunostinte tehnice si cunostinte legate de piata de echipamente frigotehnice (reprezinta un avantaj); Abilitați excelente de organizare, planificare si prioritizare; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Un grad ridicat de asumare a responsabilitatii si preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala; Capacitate de a lucra in echipa si de adaptare la schimbare; Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu sau avansat; Experienta de lucru in programul WinMentor, Scala, Senior si CRM ( reprezinta un avantaj) Activitatea se desfasoara de la sediul angajatoruluiDescrierea jobului Pastreaza relatia cu furnizorii de echipamente si piese de schimb, primeste cererile de achizitie, lanseaza comenzile la furnizori si deruleaza aceste comenzi pana la livrarea in depozitul FRESCO /locatie client; Ope
FRESCO EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Consilier Vanzari - Magazin Haine


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență minimum de 5 ani ;- Capacitate de organizare şi planificare a activităților din cadrul magazinului ;- Menținerea relațiilor cu clienții magazinului;- Abilități de Marketing și promovare a magazinului ;- Cunoștințe de operare de pc(casa de marcat si pos)- Atitudine orientată spre statisfacerea cerințelor clientului;- Gândire creativă și logica ;- Abilitați în lucrul în echipa;- Ordine la locul de muncă.Descrierea jobului Responsabilitati:- Gestionarea clientilor fizic- Facturare / bon;- Abilitati de memorare stoc si actualizare stoc;- Actualizare gestiune de produse,- Aranjare produse raft / vitrina / depozit;- Indrumare si sfatuire clienti in scopul vanzarii;- Receptie marfa;- Cunosterea si prezentarea portofoliului de produse.- Mediu de lucru plăcut și profesionist.- Punct de lucru - zonă de outlet fashion pallady- Program în ture.
DE SHON S.​R.​L.​

Sales Assistant - Tom Tailor - Fashion House Cernica


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute companii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile în magazinul nostru din centrul comercial de tip outlet : Fashion House Pallady ( Cernica)
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Vanzari Export-relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Consultant Vanzari


Descrierea jobului ☕️ Alătură-te Echipei Noastre și Explorează Aromele Lumii! ☕️Suntem în căutarea a cinci colegi pasionati de cafea, cu abilități excelente de vânzare, pentru a se alătura echipei noastre, în calitate de Consultant Vânzări specializat în produsele noastre exclusive de cafea.Atribuții principale: Consilierea clienților în alegerea espressoarelor potrivite pentru gusturile lor unice. Prezentarea experiențelor de degustare și caracteristicilor specifice ale diverselor tipuri de espressoare și cafea. Îndeplinirea cu succes a obiectivelor de vânzări stabilite. Sampling de cafea.Ce oferim: Plata: 420 lei/saptamana - 1680 lei/luna (20 lei/h) Bonus din vanzari Training de specialitate platit (perioada: in perioada 24 - 26 aprilie, dureaza 3 zile, 7h/zi si este platit) Atmosferă de lucru dinamică și prietenoasă.Locații: Orhideea Park Lake Promenada Plaza Mall Vitan Mall Mega Mall VoluntariProgram: joi-vineri 16:00 – 20:00 (4h/zi) sambata 11:00-17:00 (6h) duminica 11:00-18:00 (7
FIELD STAR SRL

Media netă estimată pe baza celor 623 de salarii introduse în Salario: 3050 RON/Luna

Consultant Vanzari Ofertare - Contractare


Candidatul ideal Experienta similara în acest domeniu de minim 3 ani.Descrierea jobului Intocmire oferta produs,Contractare produs,Urmarire contractBeneficii:Locație : Tunari,judet IlfovSalariu:8000 Ron+bonus din vanzariMasina de serviciu + telefon de serviciu
HIDROSERV ECOTRAT GRUP SRL

Consultant Vanzari - Mall Baneasa


Candidatul ideal Candidatul ideal: Comunica si relationeza cu usurinta; Manifesta entuziam si dorinta de invatare; Sa fie atent la detalii, ordonat si cu bune abilitati de a respecta procedurile si tehnicile de vanzare invatate; Sa se implice in activitatile echipei si ale magazinului.Descrierea jobului Ce fac colegii nostri: Identifica dorinta clientilor de a cumpara si ii asista in alegerea produsului; Ofera sfaturi avizate clientilor in ceea ce priveste functiile si performantele produselor; Actioneza ca un ambasador al brandului.Ce oferim: Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu: 3000 RON Net; Tichete de masa; Asigurare medicala; Program de lucru : 10:00 - 22:00; Locatia : Baneasa Shopping City.
ERPA PREMIUM VISION S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Flanco


Candidatul ideal Cine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Consultant VanzariCе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei ave
FLANCO RETAIL SA

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui consultant vanzari full time, cu experiență în customer service, pentru a se alătura echipei noastre. Cerințe:- Reprezinta un avantaj daca ai experienta in vanzari - Abilități excelente de comunicare și negociere- Capacitatea de a-si gestiona timpul si sarcinilie eficient - Adaptabilitate și dorință de dezvoltare continuăDescrierea jobului -Servirea Clienților: Întâmpinarea clienților în magazin și oferirea unei experiențe prietenoase și profesionale -Vânzări și Promovare: Prezentarea produselor și avantajelor acestora pentru a stimula vânzările si participarea la campanii de promovare și vânzări speciale.- Gestionarea Stocurilor: Monitorizarea nivelului de stocuri și raportarea necesarului de reumplere; Etichetarea și aranjarea produselor pe rafturi pentru o prezentare atrăgătoare.- Încasări și Tranzacții: Procesarea tranzacțiilor de vânzare cu precizie și corectitudine- Curățenie și Organizare: Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de luc
EASTERN ADVISORY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 667 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Consultanta /​ Consultant Vanzari In Veranda Mall


Candidatul ideal -Are cel puțin studii medii;-Este motivat de obiective ambițioase;-Are bune abilități de comunicare și o atitudine pozitivă față de oameni;-Are simț de răspundere și seriozitate;-Cunoaște pachetul Office la nivel mediu;Dacă îndeplinești criteriile de mai sus, te așteptăm în echipa CREATORILOR DE EXPERIENȚE!Descrierea jobului Vei recomandă și vinde cadouri de tip experiențe.În calitate de consultant vei participa la crearea unor experiențe de neuitat pentru toți clienții noștrii.Vei înțelege clienții și vei folosi informațiile furnizate pentru a găși modalități de îmbunătățire a satifactiei și loialității acestora.Vei întocmi documentele necesare și vei încasa contravaloarea experiențelor.Vei crea legături pe termen lung cu clienții oferindu-le suport și o experiență peste așteptări.Beneficii:-Oferim echipă faină creatoare de idei îndrăznețe.-Posibilități sporite de avansare în cadrul companiei.-Salariu fix și bonusuri în funcție de performantă.-Tichete de masă.-Activit
LIFE AS A GIFT SRL

Consultant Vanzari Autoutilitare - Autoklass Chitila


Candidatul ideal Ne-am dezvoltat impreuna si am devenit unul dintre cei mai importanti dealeri auto Mercedes-Benz din Romania!Acest job ti se potriveste daca ai: Experienta minim 3 ani in vanzari dube, camioane, utilaje etc. Studii superioare tehnice - reprezinta un avantaj Permis auto categoria B; categoria C - reprezinta un avantaj Pasiune pentru domeniul auto (autoturisme sau autoutilitare) Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atitudine pozitiva si persuasiune; Cunostinte MS Office Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Dorinta de a oferi servicii de calitate, la fel ca si noi!Descrierea jobului Rolul job-ului: prospectarea, identificarea, contactarea si vizitarea potentialilor clienti in vederea promovarii autoturismelor. In acest sens, vei prezenta produsele si serviciile companiei cu scopul de a atrage clientii si te vei ocupa de ofertele de finantare si consilierea clientilor pe tot parcursul parteneriatului.De asemenea, vei participa la diverse eve
AUTOKLASS CENTER SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.