Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Vanzari in Cernica

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Vanzari in Cernica

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Cernica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vanzari in Cernica si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Agent Vanzari


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul energiei solare- Abilități excepționale de comunicare și negociere- Cunoștințe solide despre piața energiei solare- Permis de conducere valabil- Disponibilitate pentru deplasări la nivel zonalDescrierea jobului Responsabilități:- Identificarea și atragerea de noi clienți noi- Prezentarea și vânzarea panourilor fotovoltaice către potențialii clienți- Menținerea unei relații excelente cu clienții de afaceri- Monitorizarea tendințelor pieței și a concurenței- Colaborarea cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzareOferim:- Pachet salarial competitiv, cu bonusuri substanțiale în funcție de performanță- Program de formare complet, condus de profesioniști cu experiență în vânzări- Oportunități de dezvoltare profesională într-un sector în creștere rapidă
ADRIGOR S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2583 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consilier Vanzari - Magazin Haine


Candidatul ideal Cerințe:- Experiență minimum de 5 ani ;- Capacitate de organizare şi planificare a activităților din cadrul magazinului ;- Menținerea relațiilor cu clienții magazinului;- Abilități de Marketing și promovare a magazinului ;- Cunoștințe de operare de pc(casa de marcat si pos)- Atitudine orientată spre statisfacerea cerințelor clientului;- Gândire creativă și logica ;- Abilitați în lucrul în echipa;- Ordine la locul de muncă.Descrierea jobului Responsabilitati:- Gestionarea clientilor fizic- Facturare / bon;- Abilitati de memorare stoc si actualizare stoc;- Actualizare gestiune de produse,- Aranjare produse raft / vitrina / depozit;- Indrumare si sfatuire clienti in scopul vanzarii;- Receptie marfa;- Cunosterea si prezentarea portofoliului de produse.- Mediu de lucru plăcut și profesionist.- Punct de lucru - zonă de outlet fashion pallady- Program în ture.
DE SHON S.​R.​L.​

Director Vanzari - Relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Director Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Cunoştinţe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat sp
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 584 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Director Vanzari Export-relocare In Bucuresti


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil ȋn domeniul economic, inginerie, management; Disponibilitate pentru deplasari frecvente si de a lucra in teren in proportie de 70% din timp; Disponibilitate pentru program prelungit de muncă; Disponibilitate pentru relocare; Un bun antreprenor, bine organizat/a si atent/a la detalii, cu respect pentru clienti si motivat/a sa ofere un serviciu impecabil acestora; O persoana smart, hotarata, care vede oportunitatile, stie ce isi doreste din perspectiva carierei si e dispusa sa faca eforturile necesare in vederea realizarii telului propus; Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentr
NRG CABLES S.​R.​L.​

Casier Pariuri Sportive (reprezentant Vanzari) – Job National


Candidatul ideal Suntem determinați să iți oferim o experiență autentică într-o echipă unită și un mediu de lucru profesionist.Te așteptăm în echipa Superbet!Așteptăm CV-ul tău, dacă ai: Studii medii Cunoștințe de operare PC - nivel mediuȘi Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții Dai dovadă de responsabilitate, corectitudine și seriozitate Te adaptezi cu ușurință într-un mediu care se dezvoltă constantDescrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții și interacționezi cu aceștia pentru a le asigura cele mai bune servicii Efectuezi operațiuni cu numerar sau POS (încasări și plăți de la/către clienți) Emiți și validezi tichetele de pariere Întocmești documentele de închidere ziSuntem pregătiți să îți oferim: Program de lucru flexibil, cu pauză de masă Salariu competitiv + tichete de masă electronice (40 lei/zi lucrătoare) Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată Program de formare profesională în agenție, timp de 30 zile și pract
SUPERBET BETTING GAMING S.​A.​

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul flexibil; Sa ai studii medii finalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine!Descrierea jobului Scopul postuluiVei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei.Descrierea roluluiLa Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.D
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 3627 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Director Zonal Vanzari


Candidatul ideal Rodbun este in cautare de profesionisti gata să devină membrii cheie ai echipei, în calitate de Director Zonal pentru toate regiunile țării. Compania este în continuă expansiune, iar căutarea se îndreaptă către persoane ambițioase, cu abilități excelente de vânzare și o înțelegere profundă a pieței agricole locale.Candidatul potrivitUn bun vânzător cu o carieră stabilă și o experiență de minim 3 ani in vanzari;Un om ambițios, competitiv, cu putere de muncă, cu o atitudine de învingător;Un bun organizator, team-player,cu o atitudine pozitiva, sociabil, capabil;Carnet conducere categoria B obligatoriu;Este disponibil la călătorii pe parcursul anului în zona alocata;Experiența anterioară în agribusiness nu este obligatorie, dar poate reprezenta un avantajDescrierea jobului Principalele caracteristici ale poziției:Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți;Prezentarea și promovarea eficientă a produselor
RODBUN GRUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 79 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Asistent Magazin - 2800 Ron Net


Candidatul ideal Persoana cu experient in vanzari care a lucrat in magazine si stie sa abordeze clientii si sa ii convinga sa cumpere.Are experienta in lucrul cu casa de marcat si stie sa ofere o experienta placuta clientului.O persoana indeminatica , organizata si activa.Descrierea jobului Manageriaza magazinul astfel incat sa isi atinga targetul lunar Asistentul trebuie sa faca inchiderea/deschiderea magazinului si este responsabil de consultantii din magazin. Incaseaza produsele vandute de el si scoate produse la raft din depozit. Receptioneaza marfa impreuna cu managerul de magazin Emite facturi si executa retururi. Ajuta managerului in preluarea si impachetarea produselor vandute online.Beneficii Lucrul in ture - programul se face impreuna cu angajatul Bonuri de masa Comision din Vanzari Pauze de tigara Orele suplimentare sunt achitate dublu Punct de lucru : Mall Parklake
HOMEVIBES S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau in desfasurare; Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; Cunostinte tehnice si cunostinte legate de piata de echipamente frigotehnice (reprezinta un avantaj); Abilitați excelente de organizare, planificare si prioritizare; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu partenerii; Un grad ridicat de asumare a responsabilitatii si preocupare permanenta pentru dezvoltare profesionala; Capacitate de a lucra in echipa si de adaptare la schimbare; Experienta in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu sau avansat; Experienta de lucru in programul WinMentor, Scala, Senior si CRM ( reprezinta un avantaj) Activitatea se desfasoara de la sediul angajatoruluiDescrierea jobului Pastreaza relatia cu furnizorii de echipamente si piese de schimb, primeste cererile de achizitie, lanseaza comenzile la furnizori si deruleaza aceste comenzi pana la livrarea in depozitul FRESCO /locatie client; Ope
FRESCO EXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Sales Assistant - Tom Tailor - Fashion House Cernica


Candidatul ideal ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiDescrierea jobului CE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute companii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinamică• Pachet salarial fix• Bonuri de masă• Bonus la atingerea targetului pe magazin• Reducere de angajat de 30 %• Uniforme gratuite la fiecare schimbare de sezonJoburi disponibile în magazinul nostru din centrul comercial de tip outlet : Fashion House Pallady ( Cernica)
TOM TAILOR RETAIL RO S.​R.​L.​

Director Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Posesor al unei certificat de competente in limba engleza IELTS sau CAMBRIDGE sau alte certificari recunoscute la nivel international; Cerinta obligatorie: abilitatea de a vorbi fluent limba engleza (interviurile se desfasoara in limba engleza); Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile; Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie; Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune; Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate; Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat; Implicare, onestitate, devotament si loialitate in t
NRG CABLES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 466 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Vezi alte joburi relevante

Consilieri vanzari Sinsay Bragadiru


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Agent Vanzari /​ Manager Vanzari


Candidatul ideal -cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;-limba engleza scris/vorbit, utilizată la nivel conversațional și în comunicarea scrisă, pe e-mail;-capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;-capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;-atenție către detalii;-amabilitate și plăcere de a învăța lucruri noi și de a comunica cu oamenii;-responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;-experiență de lucru în vânzări de minim un an constituie avantaj;-abilități de vânzare;-atitudine pozitivă și plăcere de a vorbi la telefon.Activitatea are loc pe Bulevardul Constantin Brâncoveanu, București. Descrierea jobului -cunoștințe de operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet-identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a prezenta produsele noastre (condimente, plante medicinale, legume uscate, etc.) prin intermediul e-mailului și telefonic, fără deplasare la aceștia-intr
ISACOV ADVERTISING SERVICES S.​R.​L.​

Agent Vanzari Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Agent vanzari / Reprezentant vanzarifischer România, cu sediul central in Cluj-Napoca și punct dе lucru în București, este subsidiară a grupului FISCHERWERKE Germania, lider mondial în piața sistemelor dе fixare profesionale.Căutăm un nou coleg care să reprezinte brandul nostru la nivel național! Cunoaște bine piața din domeniul materialelor dе construcții/instalații; Are experiență dе minim 3 ani în domeniul menționat mai sus; Este absolvent al unei facultăți dе profil construcții/instalații; Deține abilități dе comunicare și negociere; Este proactiv, inovativ și independent; Are capacitatea dе a-și crea credibilitate și respect în relația cu clienții; Înțelege și rezonează cu politica unui brand global axat pe calitate; Este membru dе nădejde al echipei dе vânzări; Are cunoștințe bune dе operare PC; Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Promovează produsele și serviciilе companiеi; Dezvoltă relații puternice de businеss în piață; Dеsеrvește și extindе po
FISCHER FIXINGS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Vanzari /​ Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Ești persoana potrivită dacă:Ai un spirit energic, orientat spre rezultate și te motivează realizarea obiectivelor de vânzări.Ai experiență în vânzări, ideal în domeniul materialelor de construcții, și ești familiarizat cu dinamica acestui sector.Excelezi în comunicare și negociere, și te simți în elementul tău construind relații de lungă durată cu clienții.Ești organizat, atent la detalii și capabil să gestionezi mai multe sarcini simultan.Ai permis de conducere categoria B și ești deschis pentru deplasări în interes de serviciu. Descrierea jobului Rolul tău în echipă va include:Extinderea portofoliului de clienți prin identificarea de noi oportunități și prin prezentări persuasive ale produselor noastre.Consolidarea relațiilor cu clienții existenți, oferind soluții personalizate și asistență de specialitate.Contribuirea activă la strategiile de vânzare și atingerea obiectivelor stabilite.Monitorizarea stocurilor și colaborarea strânsă cu echipa de logistică pentru a
MAROLA GENERAL ACTIVITIES SRL

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal Recrutam o persoana dinamica, cu spirit de echipa si comunicativa.Descrierea jobului Vei promova si vei vinde produse comercializate de Global Plast Grup, fie ca este vorba de brandurile proprii (Zorex, Alabala, Papelino) sau alte branduri; Vei intretine si dezvolta portofoliul de clienti; Te vei perfectiona si dezvolta in echipa unui lider de vanzari.Pachet de beneficii oferit:Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;Pachet salarial compus din: salariu net + comisioane + tichete de masa in valoare de 40 lei/ zi lucratoareProgram L-V : 8:30-17:30/ 1h pauza de masa inclusa;Oportunitati de avansare bazate pe propriile rezultate;Masina de serviciu;Telefon de serviciu;Tableta.
GLOBAL PLAST HORECA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2990 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Agent Vanzari


Candidatul ideal Abilitati excelente de comunicare si negociere Rezultate demonstrabile in vanzari Energie si entuziasm care ii vor ajuta sa isi motiveze clientii si sa incheie vanzarea Abilitati de lucru in echipa: comunicare, colaborare, responsabilitate, flexibilitateDescrierea jobului Datorita cresterii dinamice a companiei noastre, cautam un candidat pentru un post in biroul nostru din Bucuresti (Romania): Agent Vanzari / Consultant Vanzari / Consilier Vanzari / Reprezentant VanzariResponsabilitati: 1-3 luni - lucrati ca reprezentant de vanzari / consultant vanzari. Dupa 4 luni de munca - Trainer / Team Trainer / Sales Team Coach Desfasurarea negocierilor comerciale (compania ofera o baza de clienti, iar managerul se concentreaza doar pe vanzare! Nu exista moment de atragere a clientilor) Lucru activ cu clientii Pe termen lung, desfasurarea de training-uri si motivare a candidatilor pentru reprezentantii de vanzari Organizare de evenimente pentru un stil de viata sanatos. Disponib
AMATO BESTSELLER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2663 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Reprezentant Vanzari


Candidatul ideal - Experienta in domeniul vanzarilor- Abilitati de comunicare si negociere- Personalitate dinamica, adaptabila la munca in echipa- Disponibilitate pentru program de lucru prelungit- Cunostinte limba engleza,- Cunostinte limba italiana constituie un avantaj- Permis de conducere categoria B- Cunoştinţe operare PC- Activitate preponderenta de teren, vizite santiere/ intalniri clienti- Cunostintele/ studiile tehnice reprezinta un avantaj- Cunostinte in domeniul licitatiilor publice reprezinta un avantajDescrierea jobului - Contactare clienti- Prezentare gama de utilaje in vederea vanzarii sau inchirierii de utilaje pentru constructii- Urmarirea ofertelor transmise, a contractelor incheiate, a licitatiilor din domeniu
TTA UTILAJE INDUSTRIALE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3002 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.