Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Consultant in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Consultant in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Consultant in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Vanzari - Mall Baneasa


Candidatul ideal Candidatul ideal: Comunica si relationeza cu usurinta; Manifesta entuziam si dorinta de invatare; Sa fie atent la detalii, ordonat si cu bune abilitati de a respecta procedurile si tehnicile de vanzare invatate; Sa se implice in activitatile echipei si ale magazinului.Descrierea jobului Ce fac colegii nostri: Identifica dorinta clientilor de a cumpara si ii asista in alegerea produsului; Ofera sfaturi avizate clientilor in ceea ce priveste functiile si performantele produselor; Actioneza ca un ambasador al brandului.Ce oferim: Contract de munca perioada nedeterminata; Salariu: 3000 RON Net; Tichete de masa; Asigurare medicala; Program de lucru : 10:00 - 22:00; Locatia : Baneasa Shopping City.
ERPA PREMIUM VISION S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Ineos Grenadier


Candidatul ideal Automobile Bavaria Group România este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, avand un important rol pe piata auto din Romania.Echipa Automobile Bavaria Group cauta Consultant Vanzari INEOS Grenadier pentru locatia din Otopeni, iar daca te regasesti in profilul pe care l-am conturat, te rugam sa aplici.Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa detina urmatoarele calitati:- studii superioare finalizate;- minimum 2 ani experienta intr-o pozitie de reprezentant vanzari auto;- experienta in off-road reprezinta un avantaj;- cunoasterea produselor oferite si a tendintelor existente pe piata de autovehicule;- cunostinte avansate de operare PC;- cunosterea limbii engleza;- permis de conducere categoria B;- perseverenta, spontaneitate, putere de convingere;- bune abilitati de comunicare si relationare;- abilitati de negociere, organizare si planificare.Descrierea jobului Atributiile care ii vor reveni viitorului nostru coleg sunt:- prospecteaza piata, id
AUTOMOBILE BAVARIA SRL

Asistent Departament Consultanta Si Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Consultant Payroll


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4350 RON/Luna

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Financiar Nn


Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul se desfasoara in program hibrid dupa perioada de proba.Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicitările de rezervare atât în aplicația de lucru c
WLC EXPERT SERVICES SRL

Consultant Vânzări - Consumer Electronics - Samsung RomÂnia


Candidatul ideal Dacă ești o persoаnă dinаmică cu inițiativă, sociabilă și îți dorești sа lucrеzi într-o companie cаrе îți oferă oportunitatea de te dezvolta profesional, de a te autodepăși și de a performa din pasiune, Cariera ta poate Re/Începe aici!Suntem o echipă cu experiență, dornică să îți acorde suport iar Tu să ne completezi cu următoarele: Să fii pasionat de tehnologie și să ai o atitudine pozitivă; Să fii un bun ascultător, dar și să comunici eficient atât cu noi, cât și cu clienții noștri; Să fii deschis și dornic să înveți atât din teorie, dar și din experiențe; Să empatizezi cu clienții și să le prezinți cele mai potrivite soluții în raport cu nevoile lor; Să fii implicat și responsabil în tot ceea ce faci și orientat către rezultate; Să cunoști limba engleză, la nivel mediu/avansat; Să ai cunoștințe de utilizare a pachetului MSOffice, la nivel mediu.Descrierea jobului Echipa SAMSUNG ROMÂNIA îți va oferi: Suport în procesul de induction - vom fi lângă tine dacă vei întâmp
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Contabil Senior - companie de consultanta


Scurta descriere a companiei BIA – BIA Human Capital Solutions, este in topul celor mai cunoscuti furnizori de servicii profesionale de HR din Romania. De-a lungul a peste 25 de ani de existenta, compania si-a construit un foarte bun renume datorita rezultatelor obtinute si valorii oferite clientilor. Toate aplicatiile primite in atentia noastra vor fi tratate cu maxim de confidentialitate. Informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personalDatele personale puse la dispozitie de dvs. pentru a candida la aceasta pozitie vor fi prelucrate de BIA Human Capital Solutions in scopul identificarii candidatilor potriviti. Datele nu vor fi comunicate altor entitati, cu exceptia clientului pentru care BIA Human Capital Solutions desfasoara procesul de recrutare. Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in an
BIA Human Capital Solutions

Consultant Vanzari Business – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism;Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări Business, din Rețeaua de Magazine Vodafone, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil.Together we can !Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu vânzările realizate; Sistem de comisionare care îți permite să îți crești venitul lunar; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop, telefon; Reduceri la device-uri și servicii; Program de induction, pentru a-ți atinge obiectivele individuale și pentru a te dezvolta profesional; Training-uri
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Consultant Vanzari - Strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Consultant Vanzari -STRAINATATE- DUBLIN, VIENA, PARIS, LONDONEsti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde
JOBALE COMPANY

Asistent Farmacie /​consultant Vanzari Coordonator- Corbeanca


Descrierea jobului Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România, este în căutarea unui Asistent Farmacist/Consultant Vânzări Coordonator în Hiper-farmacia Dr.Max CorbeancaCare sunt responsabilitățile postului?Vei coordona activitatea și personalul din zona Open-Space a farmacie și vei asigura continuitatea operațională;Vei implementa și monitoriza proiecte de dezvoltare a business-ului pentru zona Open-Space, stabilite împreună cu managerul locației și Farmacistul Manager Senior;Vei asigura formarea noilor angajați și vei motiva echipele din Open-Space pentru creșterea vânzărilor;Vei transmite și vei urmări realizarea obiectivelor din Open-Space prin monitorizarea indicatorilor relevanti pentru performanța afacerii;Vei participa și te vei asigura că procesul de gestionarea a stocurilor din Open-Space decurge în condiții optime;Vei gestiona cu promptitudine toate situațiile apărute în relația cu clienții;Vei gestiona problemele administrative pentru a asigura buna funcționare a zonei de O
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Departament Consultanță și Evaluare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui asistent pentru departamentul de consultanță și evaluare, care să se alăture echipei noastre din cadrul unei companii de prestigiu din domeniul imobiliar. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de piața imobiliară, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.Cerințe:Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare în domeniul economic sau imobiliar;Cunoștințe solide de operare PC (Microsoft Office, Excel);Abilități excelente de comunicare și organizare;Atenție la detalii și capacitate de analiză;Experiență anterioară în domeniul imobiliar reprezintă un avantaj.Redactare documente – cunostinte medii Microsoft Office – Excel, Word;Disponibilitate deplasare in interes de serviciu (ocazional);Permis de conducere categoria B;Absolvent sau an terminal facultate (tehnic, economic sau drept)Descrierea jobului Responsabilități:Asistarea consultanților imobiliari în activitățile de evaluare și consultanță;Colectarea și
PROPERTY VALUATION MANAGEMENT S.​R.​L.​

Network Engineer


Candidatul ideal The Network Engineer in ACROM is responsible for analyzing, designing, installing, configuring, maintaining and troubleshooting the network infrastructure of the company’s customers to meet business objectives and SLAs.Skills and knowledge: Good knowledge of network principles and hands-on experience Technologies used: Cisco and Meraki Cloud Networks (nice to have) Cisco certification: CCNP Experience in implementing, administering, and troubleshooting network infrastructure devices, including: firewalls, routers, switches, wireless access points and wireless controllers Strong organizational skills and ability to multi-task Very good command of EnglishDescrierea jobului Day-to-day work: Design, installation and configuration of the LAN/WAN networks for the company’s customers. Implement and support various network infrastructure solutions Installation and configuration of network devices (routers, switches, firewalls, VPNs, access-points, wireless controllers, network
ANTECH CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 7020 RON/Luna

Contabil /​ Contabil Senior


Candidatul ideal Cerinte & Competente: Studii superioare finalizate; 2 - 4 ani experienta contabilitate romaneasca (RAS); Engleza – nivel mediu/conversational; Bune abilitati de operare MS Office (MS Excel), experienta de utilizare a unui soft contabil; Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa; Persoana organizata, atentă la detalii, responsabila; Initiativa și orientare catre rezolvarea problemelor.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistrare documente de contabilitate: facturi, avize, chitante, ordine de plata, bonuri de predare, bonuri de consum; Transmiterea documentelor catre banci, institutii financiare si firma externalizata de contabilitate; Mentinerea unei bune relatii cu institutiile statului; Introducerea documentelor contabile in softul de evidenta contabila; Realizarea diverselor situatii si rapoarte solicitate.
GABTEO CONSULT SRL

Manipulant Marfuri - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANIPULANT MARFURI - AJOFM | ANOFMAngajator: STAFFLINE CONSULTING S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Gimnazial-SCOALA GENERALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: OTOPENI
STAFFLINE CONSULTING S.​R.​L.​

Angajam Ingrijiror Cladiri


COLLABRAINS RECRUITMENT AND CONSULTING SERVICES SRL, CUI 45781335, cu sediul in Otopeni, Strada PUTNA, Nr. 16E, Judet Ilfov angajam INGRIJITOR CLADIRI (COD COR 515301). 25 posturi disponibile, salariul 3300 lei brut, masa inclusa. Se cer cunostinte de limba engleza. Pentru detalii,tel . Selectia va avea loc pe 19.03.2024.
COLLABRAINS RECRUITMENT AND CONSULTING SERVICES SRL
Vezi alte joburi relevante

Contabil Junior Otopeni


Candidatul ideal Entuziasmul, spiritul de echipă, curiozitatea, dorința de învațare și inițiativa sunt atuu - rile tale?Înseamnă că ne potrivim!Ne mândrim cu o echipă dedicată și prietenoasă!Vino în echipa NHR Agropartners și vei avea ocazia să îți dezvolți cunoștințele de contabilitate, abilitațile de utilizare a soluțiilor ERP și de comunicare. Ne asteptăm să ai entuziasm și spirit de echipă, să fi o persoană responsabilă și comunicativă, cu capacitatea de a prioritiza volumul de muncă, să fi o persoană curioasă și dornică de învațare.De asemenea ne așteptăm să utilizezi computer-ul la un nivel avansat și să ai studiile economice finalizate.Experiența de lucru in ERP Business Central și cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa: Înregistrarea Registrelor de Casă Gestiunea mijloacelor fixe Crearea de clienți si furnizori în sistemul ERP Înregistrarea facturilor și documentelor primite de la furnizori Participarea activă la închiderea de lun
NHR AGROPARTNERS SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal CERINȚE: Licenţă studii contabilitate; Minim 1-2 ani experienţă într-o poziţie similară; Cunoaşterea limbii engleze la nivel mediu; Cunoştinţe foarte bune MS Office; Experienţă de lucru în Navision constituie un avantaj; Persoană independentă, responsabilă, atentă la detalii, cu abilităţi dezvoltate de comunicare, orientată spre obţinerea de rezultate; Să fie o persoană cu iniţiativă şi capacitate de analiză, sinteză şi cercetare a informaţiilor, capabilă să poată privi o situaţie în ansamblu, cât şi în detaliu;Descrierea jobului Contabil JuniorLocatie : Bucuresti si Ilfov (de preferat aproape de sediul companiei: SOS. Odaii 105-107 sector 1 Bucuresti) Asigura relatia cu clienti si terti (autoritati, institutii, banci, clienti, furnizori, etc); Primeste, verifica, inregistreaza si arhiveaza documente financiar – contabile; Intocmeste documentele contabile; Introducerea in programul de contabilitate a tuturor ducumentelelor primare ( facturi, chitante, extrase, instrume
VALTEC PREMIUM LUBRICANTS SRL

Media netă estimată pe baza celor 419 de salarii introduse în Salario: 3325 RON/Luna

Contabil Primar


Candidatul ideal absolvent studii economice superioare; experiență minimum 2 ani în contabilitate primară; cunoștințe PC: MSOffice (Word, Excel), soft-uri de contabilitate; flexibilitate, abilităţi da a gestiona simultan mai multe sarcini; abilități de comunicare și relaționare; persoană organizată, capacitate de analiză și sinteză; postul este stabil, de lunga durata, intr-un mediu de lucru placut si relaxant.Descrierea jobului Introducerea facturilor fiscale in programul contabil; gestionarea mărfurilor intrate și ieșite din depozit; verificarea corectitudinii documentelor primare și /sau a diverselor situații primite de la colaboratorii direcți; verificarea stocurilor; intocmirea/verificarea inventarelor;Beneficii: pachet salarial atractiv; mediu de lucru placut; posibilitati de crestere/avansare/perfectionare;
ARTGRANIT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2479 de salarii introduse în Salario: 4095 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.