Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil Primar in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil Primar in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil Primar in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Specialist Contabilitate Primara/​resurse Umane


Candidatul ideal Un persoana poztiva cu mentalitate productiva.O buna reputatie de la angajatorii precedenti.Experienta in colectarea documentelor si inregistrarea lor in programul SMART Bill.Capacitatea de a analiza datele financiare.Un bun cunoașterea a software-urilor contabile, cum ar fi Excel, ERP-uri (Enterprise Resource Planning) și alte programe specifice contabilității este esențială. Descrierea jobului Financiar Contabil:Face intrările de marfă în sistemul Smart Bill la toate cele 4 magazinele, in maxim 2 zile de cand a primit marfa.Ia legătura cu furnizorii cu privire la neregulile constatate (diferențe între facturi și marfa primită) / solduri / plăți.Face platile catre furnizori.Transfera marfă între gestiuni și facturare între magazine.Incarca facturi în RO E-Factura si generareaza cod UIT.Verificare facturi primite in SPV de la frunizori (semi automatizat).Completare ordine de deplasare (pentru decontare bon combustibil și diurnă)Centralizeaza actele pentru contabilitate
6AM REVENUE SRL

Contabil Junior


Candidatul ideal Usedful Europe SRL, distribuitor de echipamente profesionale audio și de iluminat, caută un contabil junior sa se alature echipei sale din Piatra Neamt.Candidatul ideal va avea:Experiență într-un post similar sau educatie in domeniul contabil.Cunoștințe de lucru MS Office, programe de contabilitate primara.Engleza la nivel conversational.Descrierea jobului Responsabilități:Efectuare plati catre furnizori.Contabilitate generala;Inregistrarea documentelor contabile;Verificarea balantei;Depunerea declaratiilor;Prezentarea actelor la un eventual control;Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii;Reconciliere bancara;Ce oferim:Pachet salarial atractiv.Mediu de lucru placut.Posibilitatea de avansare in cadrul companiei.Bineinteles, cafeaua din partea casei.Program:09:00 - 17:30 de luni până vineri.
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 443 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Operator Facturare - Responsabil Back-office


Candidatul ideal - Experiență anterioară în domeniul contabilității primare și a activităților similare.- Cunoștințe de contabilitate și legislație fiscală.- Abilități de organizare și atenție la detalii.- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple.- Cunoștințe operare PC.- Diploma de studii superioare în domeniul economic sau o disciplină relevantă reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:- Facturarea comenzilor și monitorizarea corespunzătoare a acestora în sistemul nostru contabil.- Realizarea și gestionarea contractelor cu clienții, asigurând respectarea termenelor și condițiilor stabilite.- Verificarea și gestionarea instrumentelor de plată.- Crearea și actualizarea listelor de prețuri conform politicilor companiei.- Raportarea salariilor în sistemul Revisal și furnizarea de date relevante către firma de contabilitate pentru procesarea corespunzătoare a informațiilor financiare.- Emiterea declarațiilor lunare către Admi
ADULT CONSTRUCT SRL

Contabil


Candidatul ideal S.C. Usedful Europe S.R.L cauta contabil in Piatra Neamt, Romania. Dacă ai abilități dovedite de a lucra într-o poziție similară, nu ezita să aplici pentru acest job.Cerințe• absolvent al învăţământului superior de specialitate economic• experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara• cunoștințe solide ale legislației și ale sistemului organizatoric și financiar-contabil;• managementul contabilităţii computerizate• capacitate de analiză, sinteză, organizare și conducere, gândire logică• persoană corectă, serioasă, obiectivă• Limba engleză – nivel bun.Descrierea jobului Responsabilitati:• Respectați toate reglementările contabile-financiare• Efectuează operațiuni de închidere contabilă lunară / trimestrială / anuală• Întocmește bilanţuri, situaţii de profit-pierdere, bugete, previziuni financiare etc.• Efectuează audituri și calculează impozite• Scanați și introduceți chitanțele• Primiți facturile de transport de la departamentul de expediere și dați-le la plată• Pre
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5792 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Contabil - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONTABIL - AJOFM | ANOFMAngajator: DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Postliceal-COLEGIUTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
DINAMIC 92 DISTRIBUTION SRL

Angajez Contabil


Grupul de firme Royal Group, angajează contabil. Se caută: - persoane care au studii și experienta in domeniu - tineri absolvenți ai studiilor în domeniu contabilitate și doresc sa urmeze o carieră în contabilitate. Posibilități de avansare în firma.
Royal Audit Royal Group

Angajez Contabil


Angajez contabil. Relatii ;CV
sc mega cont expert srl

Ne Marim Echipa Cu Un Contabil!


Firma cu activitate in industria alimentara si alimentatie publica cauta contabil care sa aiba cunostinte de baza a principiilor contabile,atentie la detalii in activitatea zilnica,disponibilitate de a invata lucruri noi. Un avantaj il constituie cunoasterea programului Adip. Cerinte: -cunostinte de operare PC -minum un an de activitate in domeniul contabil; -capacitate de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona multiple sarcini simultan Ce oferim: -salariu competitiv; -oportunitatea de a te dezvolta in cariera de contabil alaturi de o echipa primitoare
Moara Gliga

Anunt Angajare Consilier Economic - Contabil Domeniu Agricol


Societate pe Actiuni profil agricol zona oras P. Neamt angajeaza persoana calificata in contabilitate domeniu agricol avand experienta in domeniu cel putin 3 ani.Cerinte; - motivata personal in realizarea sarcinilor de serviciu , seriozitate ,permis auto categoria B.Oferim: program lucru flexibil,salariu motivant, bonusuri de performanta .
Agronex Societate Agricola
Vezi alte joburi relevante

Operator Distributie Gaze Naturale (226463)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii medii tehnice/ profesionale/ generale Specializare la locul de muncă Autorizare ANRE gr. EGIU-EGD Experienţă practică necesară: Minim 1 an în instalaţii Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: NTPEE in vigoare Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Te ocupi de mentenanța sistemului de distribuţie gaze naturale Efectuezi revizia reţelelor de gaz (conducte, branşamente, vane şi cămine de vană), revizia staţiilor de reglare-măsurare, întreţinerea stării de funcţionare a răsuflătorilor existenți prin curăţirea lor Realizezi operațiuni aferente lucrărilor de remediere a defectelor din sistemul de distribuție al gazelor, inclusiv întreruperea/ reluarea alimentării cu gaz; asiguri securitatea în cazul defectelor localizate care ar putea pune în pericol oamenii şi mediul Pregătești şi transportul materialelor/ echipamentelor necesare lucrărilor de mentenanță/ investiții; te ocupi de asamblarea, montarea, administrarea, reparare
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Consultant Vanzari Optica Medicala


Candidatul ideal *Experienta in domeniul opticii medicale nu este obligatorie, compania asigurand trainiguri de specialitate.*Persoana dinamica, organizata si responsabila.*Excelente abilitati de comunicare.*Experienta in vanzari reprezinta un avantaj.Descrierea jobului *Desfasurarea activitatilor de vanzare produse si servicii in centrul nostru de optica.*Intampinarea si identificarea nevoilor clientilor nostri.*Oferirea de consultanta clientilor nostri.*Derularea activitatilor de gestionare a opticii.*Mentinerea relatiilor cu clientii nostri si fidelizarea acestora.
ZOOM OPTIC MEDICAL S.​R.​L.​

Consultant Generali


Candidatul ideal -Studii medii/studii superioare constituie un avantaj;-Cunostinte medii de utilizare PC;-Buna abilitati de comunicare,negociere si orientare spre rezultat;-Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni;-Experienta anterioara in vanzari constituie un avantaj.Descrierea jobului -Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii existenti;-Promovarea, prezentarea si vanzarea corecta a produselor companiei;-Identificarea nevoilor clientilor si efectuarea recomandarilor in functie de acestea;-Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare.Beneficii:-Finantare pentru primele 24 de luni;-Grile de comisioane progresive ,care ofera posibilitati de castig corelate cu performanta si volumul activitatii;-Pregatire profesionala continua, prin intermediul training-urilor gratuite;-Posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echip
EXPERT CONSULTING FELICIA BUTA S.​R.​L.​

Operator Cnc /​ Linie Productie


Candidatul ideal Deprinderi in citirea unui desen tehnic Respectarea documentatiei de executie primita Atentie la detalii si capacitatea de a sesiza defecte Lucru in echipa Precizie, indemanare, perseverenta, corectitudine Preocupare pentru pregatire profesionala Studii medii sau superioare Constituie un avantaj cunoasterea modului de programare si functionare a utilajelor cu comanda numerica ( CNC ) Disponibilitatea de lucru in 2 schimburiDescrierea jobului Operarea masinii / utilajului pentru productia de mobilier Asigura necesarul de materiale necesare Supravegheaza masina cu care lucreaza Asigura controlul automat al diferitelor instrumente de prelucrare pentru a prelucra piesele de mobilier Studiaza comanda si pregateste masina pentru executarea lucrarii Prelucreaza piesele de mobilier Verificarea calitatii pieselor de mobilier Depoziteaza si expediaza piesele prelucrate Mentine ordinea si curatenia in aria de lucru si de productie Materialul cu care se lucreaza este PAL melaminat
PROD ALCAR S.​R.​L.​

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Ne mărim echipa de vânzări B2B și căutămcoleg/ă cu experiență relevantă în gestionarea conturilor de clienți.Ce trebuie sa ai: studii superioare finalizate experință în vânzări B2B (minim 3 ani) abilități excelente de negociere cunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Power Point) și CRM. disponibilitatea de a călători în țară și carnet de conducere categoria B. experiența în domeniul recrutarii de personal, asigurări, telecom, servicii medicale, vânzări B2B., constitue avantaj.Descrierea jobului Responsabilități: prospectează piața pentru identificare clienți noi inițiază și închide procesul de vânzare asigură clienților suporul necesar pe toată perioada contractuală. redactează oferte de servicii, contracte, documente externe si interne, asigură acuratețea datelor acestora și le arhivează conform procedurilor interne. completează și transmite informații relevante către restul echipelor reprezintă compania la diverse întâlniri și evenimente de business colaborează
INTERNATIONAL WORK FINDER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 724 de salarii introduse în Salario: 3006 RON/Luna

Consultant Fonduri Nerambursabile


Candidatul ideal • Responsabil, implicat, analitic, ordonat, care sa aibă abilitați foarte bune de comunicare;• Persoana care sa aiba (obligatoriu) urmatoarele calitati: seriozitate, punctualitate, atentie la detalii, rezistenta la stres si la activitatea cu termene limita.• Abilitati conceptuale in realizarea de materiale scrise• Experiență in managementul proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile sau domenii conexe constituie un avantaj• Cunoștințe in domeniul achizițiilor publice – un plus• Abilitati de lucru simultan pe mai multe proiecte si activitati• Capacitatea de a lucra independentDescrierea jobului • Analizează și interpretează corect programele de finanțare lansate;• Verifică/analizează detaliat eligibilitatea solicitanților• Comunică cu autoritățile vizavi la eventualele nelămuriri/interpretări ale Ghidului• Stabilește cu beneficiarul toate aspectele proiectului de finanțare și caută în permanență soluții de optimizare a proiectului.• Verifică foarte atent conformit
BIROUL DE MANAGEMENT S.​R.​L.​

Consultant Vanzari In Showroom Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de integrare in echipa-experienta in vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-mentinerea standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Consultant Vanzari /​ Optometrist - Optica Medicala


Candidatul ideal Comunica si relationeaza cu clientii; Este deschis, energic, sociabil si cu spirit de echipa; Manifesta dorinta de a invata; Este atent la detalii, este ordonat si este capabil sa respecte procedurile, principiile si tehnicile de vanzare; Are studii de Optometrie in curs sau finalizate (in cazul optometristilor); Experienta relevanta in domeniu ( in cazul optometristilor );Descrierea jobului Intampina clientii si le asigura consiliere intr-o maniera amabila, prietenoasa si eficienta; Identifica nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corect si complet despre produsele aflate in vanzare; Realizeaza determinare de dioptrii si adaptare lentile de contact (in cazul optometristilor); Realizeaza operatiuni cu casa de marcat; Gestioneaza comenzile clientilor; Gestioneaza activitatile magazinului (receptie marfa, etichetare, verificare preturi, inventariere, livrare, vanzare, etc.). Mentine ordinea si curatenia in magazin;Beneficii oferite: Pachet salarial motiv
CRISCOR OPTIC S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:415


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
ORANGE ROMANIA COMMUNICATIONS

Consultant Business


Candidatul ideal Ești în căutarea unui job dinamic și flexibil? Ce zici de a aduce un strop de entuziasm în viața ta profesională și de a lucra pe poziția de Consultant în dezvoltarea afacerilor cu grupul Goodwill? Suntem departe de joburile plictisitoare și gri - la noi e plin de culoare, așa că hai să oferim împreuna mediului de afaceri românesc oportunități noi de dezvoltare!Cerințe pentru Acest Rol:Suntem în căutarea unor persoane creative, cu un pic de șarm, capabile să gândească analitic și să proceseze informații cu ușurință. Avem nevoie de autodidacți, comunicatori excepționali, și de oameni orientați spre soluții. Apropo, o ținută bine aleasă și un zâmbet pe față sunt obligatorii!Descrierea jobului Descrierea Rolului:În poziția de consultant la Goodwill Consulting, vei fi responsabil pentru:- a asculta clienții cu atenție,- a dezlega misterul nevoilor lor de dezvoltare,- a oferii soluții eficiente din portofoliul nostru variat de servicii,- vei crea oferte personalizate, speci
GOODWILL CONSULTING GWC SRL

Media netă estimată pe baza celor 86 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Barman Operator Sala Jocuri,​ Venit 3100-3200 Lei Net+bonus+tips


Candidatul ideal Barman Operator sala jocuri, venit 3100-3200 lei net+bonus+tipsCandidatul nostru ideal este:Energic și zâmbitorActiv și atent la detaliiPrietenos și comunicativDornic să se dezvolte profesional și personalMotivat de mediile dinamiceDescrierea jobului Barman Operator sala jocuri, venit 3100-3200 lei net+bonus+tipsCe vei face la noi în echipă:Vei oferi servicii de calitate clienților noștri, anticipând nevoile acestora și depășindu-le așteptările cu atitudinea ta pozitivă și zâmbetul molipsitorLe vei arăta clienților cum funcționează aparatele și le vei explica regulile de joc, tratându-i cu răbdare și înțelegereVei face plăți și vei întocmi/emite documente specifice (nicio grijă, îți explicăm noi tot ce trebuie să știi!)Iar acum vine partea cu adevărat distractivă! Iată ce vei primi la noi în echipă:salariu motivantBonusuri de performanțăRecompensare anuală a vechimii in companieCâștiguri suplimentare nelimitate din tipsTichete de masă și tichete cadou de sărbătoriSusți
MAX BET SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.