10 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Piatra Neamt
10 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Piatra Neamt

Candidatul ideal
absolvent studii medii profil economic/ student/ masterand stiinte economice;
persoana responsabila, disciplinata, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate;
cunostinte de contabilitate primara;
abilitati de comunicare si lucru in echipa;
spirit analitic;
capacitate de organizare;
abilitatea de a lucra cu termene limita;
cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate);
deschis in comunicare cu superiorii dar si cu colaboratorii , dorinta de a se perfectiona.
Descrierea jobului
EVIDENTA CONTABILA, RESURSE UMANE
Responsabilitati:

Candidatul ideal - studii superioare de contabilitate si experienta in domeniu de minim 5 ani;
- cunoştinţe teoretice şi practice in domeniul financiar contabil necesare exercitării funcţiei;
- experienta in lucrul de echipa;
- cunostinte avansate de operare PC (Excel in special);
- domiciliul stabil in Neamt (postul implica prezenta zilnica la biroul Dinamic 92 din Piatra Neamt)Descrierea jobului -- intocmeste declaratiile si raportarile periodice, lunare, semestriale si anuale;
-- face analize pe centre de cost a rezultatelor obtinute.
Candidatul ideal Detalii la interviu.Salariul este cu titlu informativ.Descrierea jobului La interviu

Candidatul ideal Gi Group recrutează Manager financiar pentru clientul său din Roman.
Studii în domeniul economic;
Abilitatea de a lucra cu sarcini multiple;
Capacitatea de analiza şi sinteză;
Atenţie la detalii şi meticulozitate;
Capacitate si experienta de a coordona o echipa;Descrierea jobului
Răspunde de respectarea cu stricteţe a prevederilor legislaţiei economico-financiare în vigoare;
Verifică balanţele de furnizori şi balanţa de materiale;
Ţine evidenţa contabilă a achiziţiilor efectuate;
Calculează contribuţiile către bugetul statului şi întocmeşte declaraţiile lunare ob

Responsabilitati si atributii:Desfasurarea unei activitati sustinute de promovare a produselor si serviciilor Bancii, in unitate si in afara unitatii;Identificarea, contactarea si vizitarea in mod constant a potentialilor clienti in scopul dezvoltarii portofoliului;Identificarea nevoile potentialilor clienti si prezintarea oferta de produse si servicii a bancii specifica segmentului retail;Analizarea permanenta a piata locala in vederea promovarii produselor si serviciilor bancii;Cunoasterea in detaliu a produsele si serviciile oferite de banca;Intocmirea si transmiterea de rapoarte privind ac
Societate comercială angajează asistent manager.Abilitați:- vorbitor limba engleză-cunoștințe avansate P.C-cunoștințe utilizare sistem achiziții publice-cunoștințe contabilitate primara.Contact :

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal NN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.
Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.
Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaborat

Candidatul ideal
Experienţă dе lucru in vânzări şi coordonarea unei echipe;
Experienţă şi cunoştinţe în tehnici dе vânzare şi colectare;
Bună întelegere a mediului social, politic şi economic şi a modului în care impactează business-ul;
Conştinţe privind competiţia Provident şi cum funcţionează produsele/serviciie comparativ cu cele ale companiei Provident;
Abilitatea dе a gestiona performanta individuală şi cea a echipei pentru atingerea obiectivelor setate;
Abilitatea dе a conduce procesul dе vănzare livrând servicii excelente clienţilor;
Abilitatea dе a evalua şi gestiona ris

Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat.
Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa.
Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte:
- Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta dе afirmare;
- Ambitios, competitiv, consecvent;
- Bune capacitati dе comunicare si atitudine orientata catre client;
- Disponibilitate pentru lucru in ture;
- Abilitati dе calcul matema
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: