Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Contabil in Arges

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Contabil in Arges

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Arges si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Cerinte:- Studiile Superioare sunt obligatorii;- Experienta in domeniul Consultantei/ Bancar (persoane juridice) minim 3 ani experienta;- Sunt necesare cunostinte temeinice Microsoft Office, Adobe Acrobat Pro, Internet Explorer (persoanele selectate dupa interviu vor sustine o proba practica);- Sa fie responsabil/a si sa fie atenta la detalii;- Sa fie dispus/a sa invete si sa creasca profesional;- Sa fie bine organizat/a pentru obtinerea unei bune productivitati;- Sa fie un/o bun/a profesionist/a care iubeste munca pe care o desfasoara;- Sa aiba capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Sa fie o persoana calma si stapana pe sine, stim cu totii cat de dificili sunt anumiti clienti;Reprezinta avantaje:- Detinerea unei diplome universitare/postuniversitare in domeniul Economic, Juridic si Inginerie;- Cunostinte privind realizare analiza financiara;Descrierea jobului Cateva dintre responsabilitatile job-ului sunt:- Sa scrie/depuna/raspunda la clarificari/impleme
FORUM PROIECT INVEST
Candidatul ideal Daca esti orientat catre client, esti comunicativ, ai atitudine pozitiva si iti place sa lucrezi in echipa, esti ceea ce cautam.Daca loialitatea, corectitudinea si seriozitatea sunt cuvinte pline de sens pentru tine, esti ceea ce cautam.Daca ai cunostinte de Microsoft Office -word, excel si daca stapanesti la nivel de incepator limba engleza, esti ceea ce cautam.Avem nevoie de tine sa te alaturi echipei noastre si te asteptam cu drag.Descrierea jobului DESCRIERECoordoneaza activitatea si personalul din magazinele din incinta statiilor Rompetrol in vederea cresterii profitabilitatii si a loializarii clientilor.Coordoneaza echipa aflata in subordine, in scopul derularii eficiente a operatiunilor si serviciilor de calitate in cadrul magazinelor.-verifica turele de lucru astfel incat sa fie acoperit eficient cu resursele existente si mentine evidenta timpului lucrat pentru personalul magazinului.-propune solutii pentru rezolvarea probleme de performanta nesatisfacatoare in
PRO SPERANTA 2002
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Biotehnologii în Horticultură Ștefănești-Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, de:Cercetător științific – 2 posturi.Muncitor calificat -1 post.Economist – 1 post.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de
Instituii naionale
Inspectoratul Școlar al Județului Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:consilier I, A S – contabilitate;consilier I, A S – informatizare;consilier juridic II, S.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățil
Instituii judeene
Spitalul Județean de Urgență Pitești, Județul Argeș, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de economist, gradul II.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau
Instituii judeene
Administrația Națională „Apele Române” – Administraţia Bazinală de Apă Argeş-Vedea, Județul Argeș, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist la Serviciul M.E.S.E. – sediul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate d
Instituii regionale
CERINTE - Studii superioare in domeniul economic; - Experienta de minim 5 ani intr-o functie de Director Economic/Contabil Sef; - Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - Abilitati de organizare si conducere; - Experienta in utilizarea calculatorului: softuri de contabilitate, e-mail, pachet Office, altele; - Initiativa, responsabilitate, discretie, atentie deosebita la detalii; - Respectarea termenelor limita; DESCRIEREA JOBULUI - Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii; - Urmareste inregistrarea corecta a documentelor; - Intretine relatia cu autoritatile de control si taxe; - Gestioneaza situatiile de criza in managementul financiar; - Intocmire balanta, bilant si depunerea declaratiilor fiscal; - Alte activitati specifice postului. SALARIU MOTIVANT!
LAS VEGAS GAMES FUN
MB CZECH IMPORT LOGISTIC angajează CONTABIL JUNIOR RESPONSABILITĂȚI: - înregistrarea documentelor financiar-contabile; - întocmirea diverselor situații contabile si rapoarte solicitate; - implicarea activă în procesul de audit intern; - sprijinirea contabilului senior în activitățile specifice domeniului financiar. CERINȚE: - Studii superioare finalizate in domeniul economic; - Experienta de minim 6 luni în domeniu; - Abilități de organizare și planificare/ prioritizare; - Atenție la detalii si responsabilitate; - Dorința de dezvoltare si perfecționare in domeniul financiar-contabil; - Cunoa terea unui program de contabilitate i gestiune. Program: 09:00 - 17:00 Mai multe detalii la numărul de telefon: / E-mail:
MB CZECH IMPORT LOGISTIC
Cerințe: Studii superioare economice; Experiență în domeniul financiar-contabil minimum 1 an; Capacitate de analiză și sinteză; Utilizator mediu al limbii engleze; Utilizare Microsoft Office la nivel mediu; Cunoștințe de bază de operare și raportare SAP (constituie un avantaj); Cunoștințe tehnice și legislative în domeniul financiar contabil. Responsabilități: Suport pentru intocmirea listelor de plati saptamanale; Intocmirea de situatii privind fluxurile de numerar pe termen scurt si mediu; Verificarea inregistrarilor contabile si asigurarea acuratetei soldurilor contabile; Analiza si punctajul fiselor de cont; Alocarea incasarilor pe fisele clientilor si asigurarea de suport la punctajul acestora; Intocmirea de rapoarte de analiza la cererea superiorului.
Yildiz Entegre Romania
Candidatul Ideal Absolvent de studii medii/ superioare Cunostinte operare/ utilizare PC; Experienta pe un post similar sau in domeniul bancar constituie un avantaj; DESCRIEREA JOBULUI Efectueaza operatiuni de schimb valutar si transfer de bani Se asigura TRAINING REMUNERAT Se asigura SUPORT PERMANENT DE LA SEDIU Respecta si aplica procedurile societatii si politica marketing
PAVONE S.​R.​L.​
Gaseste curajul de a-ti urma inima si intuitia. Cumva, ele stiu deja ceea ce iti doresti cu adevarat sa devii. Restul este pe plan secund" - Steve Jobs - CONSULTANT FINANCIAR Esti in cautarea unui partener care sa te sustina in dezvoltarea propriei afaceri? Doresti sa te dezvolti dupa modelul oamenilor de succes? Compania recruteaza si selecteaza Consultanti Financiari! Cei selectionati vor deveni profesionisti in asigurari printr-un program dedicat de training, coaching si mentoring.
GR
COMPANIE MULTINATIONALA recurteaza consultant financiar Asigurari. ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE Daca: 1 Ambitia 2 Capacitatea de comunicare 3 spirit anteprenorial 4 Talentul de negociator 5 Empatia, orietntarea catre rezulatate si pasiunea pentru munca in vanzari...se numara printre atuurile tale ....VREM SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA! iti oferim posibilitatea de castiga cat iti doresti si de a-ti maximiza constant veniturile , sa-ti faci programul asa cum doresti tu!! Dorim in schimb seriozitate ,respectfata de clientisi o permanenta dorinta de a obtine rezultate. Te recunosti in aceasta descriere ? Atunci locul tau este alaturi de noi Trimite -ne CV tau pe adresa CE ITI OFERIM ? - vENITURI CORESPUNZATOARE RESPONSABILITATILOR SI FUNCTIEI -BONUSURI DE PERFORMANTA TRIMESTIAL SI ANUAL - PARTICIPAREA IN PROGRAMUL DE TARAINING PLATIT DE COMPANIE - OPORTUNITATEA DE A LUCRA INTR O COMPANIE MULTINATIONALA IN CARE TE POTI DEZVOLTA PERSOANAL SI PROFESIONAL ! Publi24_*****8
GR
societate angajează 4 posturi operatori jocuri, un post electronist, două posturi contabilitate. Activitatea se va desfă ura în Pite ti i Topoloveni. Rela ii la numerele de telefon:
tehnic club
Euro Tehno Group Distribuitor Autorizat Volkswagen Recrutează în vederea angajării, pentru Service-ul din Pitești, personal casierie - facturare Cerințe: Experiența într-un post similar minim 2 ani Capabil să lucreze în echipă
Euro Tehno Group
Daca vrei sa iti organizezi timpul dupa bunul plac, sa iti faci propriul program, sa muncesti cand si cat vrei, atunci acest job este pentru tine! Noi te vom sprijini pentru un cost initial cat mai mic din partea ta! Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Oferim asistenta pentru obtinerea certificatului (atestatului) de conducator auto pentru transport de persoane in regim de inchiriere COSTURI MINIME !!! Suport 24/24 pentru orice problema legata de subiect. Copie conforma si ecuson ARR pentru masina dumneavoastra GRATUIT Contabilul firmei se va ocupa de tot ce este necesar pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Cerinte pentru a începe sa castigi bani sunt următoarele: - Minim 21 de ani; - Permis auto cu vechime de cel puțin 2 ani; - Carte identitate; - Autoturism an fabr. minim 2008; - Cazier judiciar max 6 luni de la eliberare; - Cazier rutier - Atestat transport persoane in regim de inchiri
UBER/​BOLT
Intermedica București și Asociatia "Suflet de Medic" Clinica de stomatologie din Pitesti cauta spre angajare full time Office Manager cu experienta în zona de patient &doctor care, public relation, administrație, business analitics, operare Basic Microsoft Office, problem solve, money oriented, bun organizator, contabilitate primara. Oferim un mediu plăcut de dezvoltare și un salariu și bonusuri atractive. Relatii la telefon Email cv-uri pe
Clinica Stomatologica
Intermedica București și Asociatia "Suflet de Medic" Clinica de stomatologie din Pitesti cauta spre angajare full time Office Manager cu experienta în zona de patient &doctor care, public relation, administrație, business analitics, operare Basic Microsoft Office, problem solve, money oriented, bun organizator, contabilitate primara. Oferim un mediu plăcut de dezvoltare și un salariu și bonusuri atractive. Relatii la telefon Email cv-uri pe
Clinica Stomatologica
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.