44 Locuri de Munca Contabil in Pitesti
44 Locuri de Munca Contabil in Pitesti
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal Recrutam Contabil pentru clientul nostru, o companie cu sediul in Pitesti, care activeaza in domeniul pariurilor sportive si sali de jocuri electronice de tip casino.Cerinte: Licentiat in domeniul finante, contabilitate; Abilitati de organizare excelente; Cunostinte excelente in folosirea programelor MS-office si familiarizat cu soft-uri de contabile relevante, reprezinta avantaj cunostinte de utilizare program SAGA; Atentie sporita la detalii.Descrierea jobului Responsabilitati: Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont; Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa; Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor; Inregistreaza facturi de furnizori; Verificarea si inregistrarea documentatiei- aferenta deconturilor salariatilor; Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli; Primeste, verifica si inregistreaza in contabilitate documentele contabile in conformitate cu normele contab
ManpowerGroup România
![]() |
Contabil - Contabilitate Primara /vanzari Magazin |
Candidatul ideal Persoana atenta la detalii, dinamica si cu spirit de echipa, capacitate de organizare si planificare, abilitati de comunicare cu clientii si furnizorii.Meticulozitatea, acuratetea si atentia la detalii.Orientarea catre rezultatRezistenta la stresCapacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilorImplicare si spirit de initiativa. Descrierea jobului Inregistreaza facturi fiscale pentru clienti, facturi de cheltuieli, bonuri fiscale, bonuri de consum.inregistreaza valorile in registru de casainregistreaza nir-uri de la furnizoriInventarul produselor din stocul curentemite bonuri fiscale pe casa de marcatverificarea stocurilor de marfa si comenzile date catre furnizoripastreaza confidentialitatea datelor si a documentelor legate de firmaoperare Ms OFFICE (Word, excel)obligatoriu permis de conducere categoria B
ROMIMPEX
![]() |
Economist Contabil |
Candidatul ideal - cu experiență profesională de minim 2 ani în domeniul contabil;- dinamică, metodică și organizată- cu inițiativă și interesată de o colaborare pe termen lung- cu cunoștințe foarte bune de Excel, Word- cu experiență în utilizarea unui program de contabilitate/gestiune/ERP (preferabil SAGA, EVIS-ERP)- cu abilități foarte bune de comunicare și interacțiuneDescrierea jobului centralizarea tuturor documentelor și datelor economico-financiare ale firmelor care îi sunt distribuite verificarea și operarea documentelor contabile în programul de contabilitate întocmirea tuturor declarațiilor/raportărilor periodice ce țin de activitatea firmelor alocate efectuarea tuturor operațiunilor necesare pentru închiderea lunară din punct de vedere contabil a firmelor din portofoliu, inclusiv calcularea taxelor și impozitelor verificarea și reglarea fișei pe platitor ANAF, precum și a fișelor pentru parteneri comerciali întocmirea de diverse documente și/sau rapoarte necesare în activita
REAL BUSINESS SOLUTION
![]() |
Contabil/economist |
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, profil economic.- Cunoasterea unui program de contabilitate si gestiune.- Cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel).- Cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile.- Capacitatea de a se integra, de a colabora si de a raspunde prompt si rapid cerintelor venite de la superiori sau colaboratori.- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii si meticuloasa.- Disponibilitate la program prelungit.Descrierea jobului - Intocmirea, inregistrarea si arhivarea documentelor contabile primare: registru de casa, deconturi, dispozitii de plata, foi de parcurs, procese verbale de compensare, etc.- Operarea documentelor contabile in programul de contabilitate / ERP.- Intocmirea de situatii financiare clienti / furnizori cerute de superiori sau de colaboratori
FERMA AURIE
![]() |
Economist In Management / Contabil |
Candidatul ideal Persoana ordonata, foarte bine organizata, cu multa atentie la detalii;Bune cunostinte de Microsoft Office;Spirit de echipa si excelente abilitati de a lucra cu termene de timp limita;Absolvent studii universitare de profil;Verificarea si arhivarea documentelor specifice departamentului financiar - contabil.Descrierea jobului - inregistrarea documentelor primite: facturi, NIR, dispozitii de plata, evidenta stocurilor si a bonurilor de consum, decont deplasari externe, operatiuni bancare, evidenta plati / incasari, evidenta registru de casa, registru banca, notificarea clientilor, asigura suport in elaborarea rapoartelor si cererilor de informatii cerute de conducere,- respectarea dispozițiilor legale referitoare la întocmirea și înregistrarea documentelor financiar-contabile;- pregătirea documentației solicitate de către auditorii financiari, auditul intern al companiei, autoritățile fiscale;- arhivarea documentelor conform normativelor in vigoare;- cunoașterea limbii
AKA AUTOMOTIV
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Cerinte:- Cunostinte avansate de operare PC (Excel), Internet si softuri contabile; cunoasterea Windnet constituie un avantaj- Pregatire: studii superioare – studii economice;- Experienta in domeniu : minim 2 ani pe o pozitie similara;- Cunoasterea la nivel avansat a unei limbi de circulatie internationala – engleza/franceza/germana.Abilitati:- Capacitatea de previziune si evaluare obiectiva- Atitudine proactiva, orientata catre rezultate- Abilitati de comunicare si relationare excelente- Capacitatea de a lucra in echipa- Corectitudine- SeriozitateDescrierea jobului Responsabilitati generale:Raspunde de inregistrarea zilnica in contabilitate a extraselor de cont de la banci;Raspunde de efectuarea confirmarilor de sold cu clientii si furnizorii si de solutionarea eventualelor situatii aparute;Raspunde de identificarea situatiilor ce pot aduce prejudicii, aducandu-si aportul la solutionarea acestora;Raspunde de analiza si solutionarea creantelor societatii;Raspunde de re
AGEXIM TRANSPORT & LOGISTICS
![]() |
Operator Facturare |
Candidatul ideal - Abilitati de organizare;- Atentie la detalii;- Atitudine pozitiva;- Excel, Word, SAP este un plus;Descrierea jobului - Urmareste documentele de livrare si emite facturile pentru bunurile finite, conform comenzilor din SAP;- Dezvolta planurile de imbunatatire a procesului;- Transmite rapoarte zilnice pentru activitatea de facturare;- Asista la rezolvarea problemelor ce pot aparea in proces;
ARCTIC
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Abilitati:- Capacitatea de previziune si evaluare obiectiva- Atitudine proactiva, orientata catre rezultate- Abilitati de comunicare si relationare excelente- Capacitatea de a lucra in echipa- Corectitudine- Seriozitate- Cunostinte avansate de operare PC (Excel), Internet si softuri contabile; cunoasterea Windnet constituie un avantaj- Pregătire: studii superioare – studii economice;- Experiența in domeniu : minim 3 ani pe o pozitie similara.Descrierea jobului - Asigura inregistrarea in evidenta financiar-contabila a facturilor de achizitie mijloace fixe si implicit in gestiunea mijloacelor fixe si verifica reconcilierea soldurilor contabile ;- Verificarea tipului de TVA in jurnalul de cumparari in vederea intocmirii declaratiilor fiscale;- Efectuează confirmări de sold cu clienții si furnizorii semestrial si ori de cate ori este nevoie;- Participa la efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului societății sau ori de cate ori se impune inventarierea;- Intocmeste si
AGEXIM TRANSPORT & LOGISTICS
![]() |
Economist Pitesti |
Candidatul ideal Cerinte de calificare:Studii superioare economice;Experienta in gestionarea conturilor de furnizori;Utilizator SAP/ SAGA constituie avantaj;Foarte bune cunostinte PC-MS Office;Cunostinte minime juridice privind contractele comerciale.Descrierea jobului Responsabilitati principale:Gestionarea, emiterea si listarea in masa/ individuala a facturilor pentru serviciul deadministrarea datelor de baza aferente furnizorilor si a conturilor de furnizori;Procesarea facturilor de furnizori in sistemul informatic, concordanta cu comenzi, nota de intrare receptie si alte documente;Retinerea garantiilor de buna executie conform termenilor contractuali, virarea lor in conturile de garantii ale furnizorilor, analizarea cererilor si restituirea garantiilor la scadenta;Organizarea si pregatirea documentelor legate de furnizori pentru declaratiile anuale financiare si auditarea financiara anuala;Sprijin oferit pentru realizarea obiectivelor definite si a indatoririlor pentru echipele de
CEZ ROMANIA
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Firma de transport cu sediul in Pitesti angajeaza persoana serioasa pentru activitate de contabilitate (economist)Cerinte: cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului,cunoastere program visconty experienta in domeniul contabilitatii foarte bune abilitati in comunicarea cu angajatii ; lucrul cu documente; facturi chitante bonuri , contabilitate primara.Minim o limba strainafacturare in programul AXELCunoasterea programului VISCONTY constituie avantaj.Descrierea jobului - intocmirea salariilor (corelarea pontajelor cu CO, CM, statele de plata, introducerea salariilor pe card, sporuri etc);- verificarea intocmirii statelor de plata a salariatilor si a declaratiilor aferente;- verificarea actelor inregistrate in contabilitate (decont TVA, Registru de Casa), verificarea stocurilor contabile si a corectitudinii articolelor monografice;- are obligatia de a dispune de o colaborare activa si continua cu institutiile bancare;- punctaje cu furnizorii si clientii precum si
FRIGOSPEED EUROTOP
![]() |
Administrator,manager Magazin Online Amazon |
Candidatul ideal Avem nevoie de persoana cu abilitati IT, capacitatea de a administra un cont seller Amz, abilități de comunicare în limba engleză, capacitate de analiza si de luare a deciziilor, persoana placuta , creativa, sociabila ,cu spirit de initiativa, și care să poată lucra de acasă .Descrierea jobului Oportunitate de afacere fără investiție financiară, în care puteți câștiga bani, ca asociat sau colaborator , Nu este necesară o investiție financiară din partea ta desigur, însă așteptăm o persoană serioasă, care să fie dedicată și să aibă dorința de a câștiga bani alături de noi acest bussines actual si de viitor .Căutăm o persoană dedicată și serioasă, dispusă să primească o parte din profit. insemnand vanzari online pe Amazon, mai exact Amazon Wholsale.Responsabilitățile includ administrarea contului seller Amz, crearea unui plan de livrare și gestionarea stocului, comunicarea cu contabilitatea și contactarea furnizorilor din Europa.Programul de lucru este flexibil, ideal ar
SMART SPORT ARENA
![]() |
Payroll Specialist |
Candidatul ideal Adecco Resurse Umane recruteaza pentru clientul sau, companie de consultanta si externalizare servicii de contabilitate, raportare, salarizare si administrare de personal, Specialisti Payroll. Sa iti placa sa lucrezi intr-o echipa, sa poti oferi ajutorul Juniorilor pentru a se dezvolta, dar sa te preocupe, in acelasi timp, si propria dezvoltare profesionala, cautand informatii noi si fiind la zi cu legislatia in vigoare; Sa fii o persoana responsabila si atenta la detalii; Sa ai o experienta de cel putin 3 ani, atat pe partea de administrare de personal, cat si pe cea de salarizare; Sa detii certificatul de Inspector Resurse Umane si pe cel de Inspector Salarii; Sa stapanesti limba engleza – nivel avansat (scris si vorbit); Sa ai cunostinte avansate de Excel; Sa cunosti in profunzime prevederile Codului Muncii, precum si legislatia in domeniul asigurarilor sociale si de sanatate.Descrierea jobului Procesarea corecta a datelor pentru clienti: calcul salarial, contributi
ADECCO RESURSE UMANE
![]() |
Sef Magazin Materiale De Constructii - Poiana Lacului |
Candidatul ideal -experienta in domeniul vanzarilor/conducerea unei echipe- studii superioare,-operarea pe calculator , experienta pe casa de marcat,-cunostintele in contabilitate considerante un avantaj.- persoana comunicativa, responsabila, implicata si deschisa la noi provocari,-ordonat, organizat, eficient in rezolvarea problemelor,-mare putere de concentrare, punctual, de incredere,-capabil sa urmeze proceduri specifice,-capabil sa coordoneze subordonatii in mod eficient.Descrierea jobului -Coordoneaza activitatea de gestionare in magazin;-Conduce si coordoneaza activitatea personalului din subordine;-Asigura si raspunde de acuratetea stocului;- Asigura respectarea procedurilor;-Efectueaza comenzi catre furnizorii companiei;- Organizeaza spaţiul de vanzare si depozit;- Monitorizeaza respectarea regulilor si conditiilor de depozitare si manipulare a marfurilor, in concordanta cu procedurile companiei;-Propune masuri pentru imbunatatirea activitatii punctului de lucru si de motivare
CIPCOS MAR COMPLEX
![]() |
Operator Pariuri Sportive Fortuna (lucrator Comercial) |
Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Fortuna recruteaza coechipieri!La Fortuna, nu-i totuna! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in cazul in c
Fortuna Entertainment Group
![]() |
Casier/a Casa Pariurilor (operator Pariuri Sportive) |
Candidatul ideal Nu mai sta pe banca! Casa Pariurilor recruteaza coechipieri!Fa casa buna cu job-ul! Hai la noi ca operator pariuri si incepi cu pasi mici, drumul spre un post mare!Iti oferim:- un salariu motivant;- bonus trimestrial si individual;- tichete de masa electronice, in valoare de 30 de lei;- ore suplimentare platite dublu;- sprijin pentru evenimente familiale;- rasplatim experienta in domeniu in functie de vechime;- prima de Paste si de Craciun;- loc de munca stabil, aproape de casa;- program flexibil, in ture – astfel incat sa poti merge si la cursuri, daca esti student;- avem grija de sanatatea ta, prin urmare vei beneficia de abonament medical privat;- training de specialitate platit si adaptat nevoilor tale;- formare profesionala continua si cursuri personalizate (pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri);- sanse reale de promovare, atat in cadrul departamentului retail, cat si in alte departamente;- cautam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri in caz
Fortuna Entertainment Group
![]() |
Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele |
Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING & GAMING
![]() |
Reprezentant Vanzari Orange Store |
Candidatul ideal - cunostinte operare PC - contabilitate primara;- experienta relevanta in vanzari;- experienta in conducerea unei echipe constituie avantaj;- spirit de initiativa;- orientare spre performanta si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului Descriere job:• Sa indeplineasca planul de vanzari in conformitate cu standardele de calitate Orange Romania• Sa desfasoare in buna conditii programul de fidelizare• Sa creeze o relatie directa si de durata cu clientii din magazin.Responsabilitati:- sa promoveze produsele si serviciile Orange- sa ofere consiliere si sa raspunda solicitarilor clientilor- sa verifice documentele pentru incheierea contractelor cu clientii Orange- sa gestioneze stocurile de marfa transferate spre vanzare- sa arhiveze documentele financiar – contabile- sa realizeze inventarul general (o data pe luna)- sa faca demonstratii pentru telefoane , laptopuri si servicii de date- sa inregistreze corect operatiunile efectuate ca urmare a solicitarilor clientilor.Ofer
INTERCONT GSM
![]() |
Casier Pariuri Sportive - Toate Orasele |
Candidatul ideal Suntem PASIONAȚI de dezvoltarea ta și DETERMINAȚI să iți oferim o EXPERIENȚĂ AUTENTICĂ.La Superbet, TU devii CEA MAI BUNĂ VERSIUNE A TA!Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel mediu;Și Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă.Descrierea jobului Alături de noi: Întâmpini clienții cu scopul de a le oferi acestora o experiență inedită; Interacționezi cu clienții pentru a asigura cele mai bune servicii; Încasezi banii în casa de marcat (numerar / cash) sau POS pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; Accepți și validezi tichetele de pariere; Întocmești documentele de contabilitate primară.Beneficiile pentru o carieră în avantajul tău: Program de lucru flexibil, cu pauză de masa Salariu competitiv + tichete de masă electronice Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200% sau zile libere plătite Oportunități reale d
SUPERBET BETTING GAMING SA
![]() |
Credit Controller |
Candidatul ideal Candidatul ideal indeplineste cerintele de mai jos:- Absolvent de finante contabilitate- Experienta ca si credit controller / recuperare debite (conform responsabilitatilor descrise mai jos)- Experienta in relatia cu clientii de tip hypermarket / supermarketDescrierea jobului Obiectivul principal al postului consta in gestionarea si colectarea creantelor societatii de la clienti prinaplicarea corecta a procedurii de colectare.Principalele responsabilitati sunt:- actualizarea si evidenta fisei clientilor in sistemul contabil- verificarea corectitudinii importului facturilor din sistemul de facturare in cel contabil- emiterea si transmiterea de informari, notificari si somatii de plata catre clienti in vederea recuperarii debitelor restante- monitorizarea promisiunilor de plata ale clientilor- generarea si transmiterea confirmarilor de sold catre clienti- punctaj periodic cu clientii, reglarea la zi a fiselor si a soldurilor clientilor- consilierea clientilor si informar
RO GROUP INTERNATIONAL
![]() |
Contabilitate |
Cabinet expert contabil, membra CECCAR, ofera pentru SRL, ONG, PFA, urmatoarele servicii: - evidenta contabila completa - intocmire si depunere declarații - semnatura digitala - intocmire, depunere bilant - refacere evidenta contabila - servicii personal salarizare si resurse umane- Revisal Preturi negociabile (in functie de volumul de documente, numarul de angajati, domeniul de activitate). Ofer seriozitate.
Contaball
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 44 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: