Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

31 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Nivel experienta
Companie

31 Locuri de Munca Contabil in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Support /​ Contabil


Candidatul ideal Atitudine responsabila fata dе munca; Abilitati dе comunicare; Capacitate dе a gestiona sarcini multiple; Capacitatea dе a gestiona si prioritiza timpul; Abilitatea dе a lua decizii; Cunostinte medii dе engleza; Experienta anterioara nu este necesara, dar constituie un avantaj. Intotdeauna ne dorim sa fim cei mai buni pe serviciul clienti si dorim sa depasim asteptarile clientilor. Va asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului ​Gestionаreа apеlurilor tеlefonice, а еmаil-urilor si а mesаjelor primite dе la cliеnti si colegi. Procеsаrеа comenzilor in sistemul intеrn si colaborarea cu producаtorii. Nu presupune vanzari.Activitatea se desfasoara la sediul companiei, in Bacau. Program de lucru fix luni-vineri 8 ore/zi Beneficii: pachet salarial atractiv!
CERATIZIT ROMANIA

Manager De Echipa Agentia Bacau


Candidatul ideal • studii superioare• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Dispecer Transport International /​ Intermediere


Candidatul ideal - Studii medii finalizate .- Cunostinte de logistica si transport.- Cunostinte minime de geografie .- Persoana comunicativa , rezistenta la stres , bune abilitati de organizare si planificare.- Abilitati de analiza si sinteza.- Motivat/a sa-si dezvolte o cariera in domeniul transporturilor.- Nivel avansat limba engleza, germana constituie avantaj.- Nivel avansat de operare PC - pachet Microsoft Office- Abilitati de negociere a preturilor cu clientii si transportatorii.Descrierea jobului Responsabilitati:- Coordoneaza activitatea flotei alocate.- Identifica solutiile optime de transport , negociaza termenii transportului.- Sa optimizeze costurile legate de transport.- Optimizarea rutelor , comunicarea cu conducatorii auto si supravegherea desfasurarii curselor.- Customer support - ofera alternative clientului si statusuri referitoare la transport.- Negociaza preturile cu transportatorii /clientii.- Ofera consultanta transportatorilor /clientilor oferindu-le solutii opti
DEJTRANS

Asistent Medical Generalist - Bacau


Candidatul ideal Abilități și cunoștințe profesionale: Tehnici de argumentare Tehnici de negociere Abilitati de comunicare asertiva Abilităti de analiză si sinteza Abilitati de prioritizare a sarcinilor si proiectelor Cunostinte minime de contabilitate primarăProfilul psihologic al canditatului: Integru, etic, loial Orientare către rezultate Preocupat de calitate, structura si ordine Atitudine deschisă, pozitivă, profesionala și proactivă Atenție, disciplina, imparțialitate Lucrul în echipă Simț de răspundere Comunicare și relaționare pozitivă Dezvoltare continuă Concentrat asupra solutiilor Capacitate de organizare si planificare a timpului si a sarcinilor incredintate Rezistenta la schimbare si dezvoltare a competentelorCerințele de bază ale postului: Nivelul de studii: studii de specialitate, autorizatie libera practica si asigurare malpraxis- documente valabile Calificarea necesara: cunostinte PC Experienta in domeniu constituie un avantaj Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu
Clinica Sante

Operator Calculator - Filiala Bacau


Candidatul ideal - Experienta intr-o pozitie similara;- Cunostinte operare PC: MS Office;- Experienta de lucru intr-un program de gestiune;- Cunostinte de contabilitate primara;- Atentie distributiva;- Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;- Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;- Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;- Bune abilitati de comunicare si organizare;- Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;- Experienta in programul Charisma.Descrierea jobului - Evidenta stocurilor, introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Atributii de evidenta primara;- Asigura suportul pentru celelalte departamente;-Tine evidenta comenzilor, a avizelor si a facturilor;- Arhivare periodica a documentelor;- Em
MARATHON DISTRIBUTION GROUP

Asistent Comercial


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Nu căutăm un angajat, noi ne dorim un coleg ce va întregi echipa ...și cu care vom îndeplini viziunea noastră: „Cel mai bun partener, cu cele mai bune produse și servicii astfel încât să realizăm cea mai de încredere soluție de comerț pentru casă și gradină.”Colegul nostru trebuie să fie deschis spre a învăta și spre nou, are atitudine proactivă și este corect. Trebuie să îi placă să lucreze cu oamenii și este jucător de echipă.Dacă nu îți lipsește creativitatea și imaginiația și îți dorești să te dezvolți și să înveți de la profesioniști te provocăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Colegul nostru ține legătura în permanență cu echipa de vănzări, firmele de transport și este responsabil de măsurarea satisfacției clientilor. Are cunostinte sau va învăta contabilitatea primară și se va ocupa în principal de: Documente de intrare și iesire ; Extrase de cont; Înregistrările în casă; Menține legătura cu firmele de transport și realizează comenzile către aceș
BRICOLAJ MARKET GROUP

Ofiter Vanzari Directe - Magazine Parteneri Strategici


Candidatul ideal Daca iti place domeniul vanzarilor si esti comunicativ, prietenii iti spun ca esti creativ si ca ai o atitudine pozitiva, iar tu stii clar ca spiritul de echipa si initiativa sunt printre punctele tale forte, inseamna ca esti persoana potrivita pentru acest rol si te asteptam in echipa noastra!Apreciem abilitatile excelente dе comunicare cu clientii si colegii, atitudinea proactiva, dorinta dе a atinge obiectivele comune ale echipei si motivarea de dezvoltare profesionala!Cerinte:- Aptitudini utilizare PC & aplicatii MS Office (in special Excel) / email (Outlook) / internet / aplicatii informatice specifice;- Foarte bune abilitati lingvistice si de comunicare, relationare si vanzare consultativa;- Perseverență și orientare spre rezultate si catre client;- Chiar daca nu ai experienta, aplica cu incredere si noi te vom invata tot ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatiiFiind parte din еchipa noаstrа, vеi aveа ocаzia sa te dezvolti profesional intr-o echipa dinamica,
BT DIRECT IFN

Manager Operatiuni - Oraș Roman


Candidatul ideal Recrutăm în echipa TERMOPLASTMANAGER OPERAȚIUNI locat la sediul companiei din RomanÎn subordinea Directorului General, Managerul de operațiuni are rolul de a conduce și de facilita colaborarea între departamentele companiei asigurând totodată respectarea procedurilor, termenelor și calității serviciilor.Cerințe studii superioare absolvite cu diplomă de licență cursuri în management, audit intern, reprezintă un plus experiență de +3 ani în management operațional, audit, control intern, din care minim 2 ani într-o companie cu peste 100 angajați abilități de lucru cu MS Office (excelent în Excel), alte sisteme BI, ERP experiență relevantă de lucru cu echipe de manageri excelente abilități de leadership și motivare abilități de planificare, coordonare, conducere și control gândire strategică și previziune, viteză de reacție în luarea deciziilor centrare pe rezultate, inițiativă, dinamism, pragmatism și responsabilitate, asertivitate gândire critică și înclinație spre rezol
TERMOPLAST

Consultant vanzari Flanco Bacau


Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postuluiCine ești tu?Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință.Îți place să fii de folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite.Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară. Cerințele postuluiCe vei avea de făcut?Vei interecționa cu clienții și potențialii clienți care trec pragul magazinului Flanco.Te vei aplica plin de interes asupra nevoilor și dorințelor acestora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor de cumpărare de la Flanco. Si îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea de îndeplinit div
Flanco Retail SA

Contabil II (2 posturi) – Posturile vacante în administrația publică din România


Unitatea Militară nr. 01608 Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuţie, vacante, de contabil II (2 posturi).Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau al
Unităi militare

CSC and Accountant Assistant - Full-Time


CERATIZIT is a high-tech engineering group specialized in tooling and hard material technologies. The privately owned company headquartered in Mamer, Luxembourg, employs over 7,500 people worldwide at 34 production sites and over 70 sales offices. We are looking for ambitious, passionate and forward-thinking professionals who can integrate our teams and contribute to our success. In return, we offer our employees the opportunity to develop their careers and ideas within a dynamic international group. Join the CERATIZIT team and get started today as: CSC and Accountant Assistant Tasks & Responsibilities Accounting of payables and receivablesEntry of incoming invoicesRecording of payment transactionsManagement of liability and customer accountsPayment remindersCash bookAccounting of assetsExchange rate managementRegistering holidaysChecking monthly accounts (e.g. travel expenses, travel records, etc.)Acceptance of orders by telephone and email from Customers and Technical Sales Engin
WNT

Casier pariuri sportive SUPERBET BACAU


Scurta descriere a companiei Superbet is the largest sports betting operator in Romania, with offices in UK, Poland, Austria, Croatia, Serbia, Cyprus, and Malta. Keeping the ball rolling since 2008, our team now consists of more than 4.000 people who are the major driving forces behind our success. Cerinte Candidatul ideal: - persoană loială, corectă, serioasă - dornică să se dezvolte profesional într-un domeniu aflat într-o creștere fără precedent - determinată să lucreze în echipa liderului - interesată de construirea unei cariere Responsabilitati - Informează clienții în legătură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfășurare - Incasează banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice - Acceptă și validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documentele contabile primare - Creează un mediu plăcut pentru jucători Alte informatii BENEFICII: - Salariu MOTIVANT - BONUSURI de performanță - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare -
SUPERBET ONLINE

Economist/​contabil


Estimare   3100 RON/Luna
Postat 21 iunie 2022 Economist/Contabil 3 000 - 4 500 lei Tip job Full time Bacau, Bacau Program flexibil Numarul de posturi disponibile: 3 Nivelul de studii: Calificat Nivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani) Tip contract: Perioada nedeterminata Mobilitatea postului: Locatie stabila DESCRIERE Candidatul Ideal Studii superioare economice; Experienta relevanta minim 3 ani (activitati similare); Cunostinte solide de legislatie fiscala si salarizare; Abilitati de comunicare, relationare; Capacitate de analiza, sinteza, orientare spre rezultat; Utilizator MS Office (Excel, Word, MS Outlook) si abilitate de a utiliza diferite aplicatii informatice. RESPONSABILITATI Verificarea calculului drepturilor salariale si a contribu iilor datorate de firma; Completarea si raportarea concediilor medicale la Casa de Sanatate conform legislatiei in vigoare; Intocmirea declaratiei 112; Emitere centralizator de salarii, state de plata, avansuri salariale, situatii de retineri, fluturasi de salarii, situ
Euroasia

S.​c.​general Catering Srl Angajeaza - Contabil - Contabilitate Primara


Contabilitate primara si relatii clienti, receptie comenzi Ne dorim alaturi de noi o persoana care sa aiba urmatoarele responsabilitati principale: intocmire documente primare (avize de insotire marfa, registre, deconturi, NIR, facturi vanzare etc), Ar trebui sa ai: - studii medii, ideal superioare; - operare word, excel, mail ; - persoana motivata, pozitiva si energica, CV-urile se trimit pe adresa de mail !
SC GENERAL CATERING SRL

Contabilitate Primara /​operator Date Contabilitate Primara


Candidatul ideal: Cunostinte operare PC: Word, Excel Utilizator program de contabilitate WinMentor Inregistrare operatiuni financiar-contabile,analiza periodica a conturilor; Operare si analiza incasarilor si platilor prin registrul de casa,banca; Inregistrare in evidenta contabila mijloace fixe,achizitie directa sau leasing; Inregistrare in evidenta contabila a facturilor primite de la furnizori,punctaje ; Inregistrare deconturi de cheltuieli; Intocmire,verificare si reconciliere rapoarte si situatii la termenele stabilite; Verificare periodica a corectitudinii alocarii cheluielilor pe conturi contabile si incadrarea acestora in categoriile prestabilite de gestiunea interna a societatii;
Romanian Self Service

Economist Contabilitate Primara


Activitate: - evidenta gestiunii deseurilor; - inregistrarea documentelor in programul contabil SAGA; - se asigura de corectitudinea inregistrarilor si verificarea stocurilor; Se cere: - bune cunostinte PC; - seriozitate si implicare; Se ofera: - mediu de lucru placut; - salariu motivant; - transport asigurat.
BAMIROM GRUP SRL

Angajam Economist/​contabil


Societate de contabilitate este in cautarea unei noi colege. Oferim un post de economist/contabil, intr-un un mediu placut si o echipa tanara in plina dezvoltare. Profilul candidatul ideal: - cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate; - competente de lucru in programul Mentor; - abilitati de lucru in echipa si comunicare; - capacitatea de respectare a termenelor limita; - dorinta de perfectionare continua a cunostintelor si abilitatilor profesionale. Este preferabila experienta in domeniul contabil, dorinta de invatare si adaptare la nou. Responsabilitatile principale sunt: - inregistrarea operatiunilor financiar-contabile; - operarea si analiza incasarilor si platilor prin registrul de casa, banca; - intocmirea,verificarea si reconcilierea rapoartelor si situatiilor la termenele stabilite; - gestionarea unui portofoliu de clienti, asigurand totodata un climat de incredere si parteneriat; - intretine relatia cu organele statului (ANAF, ITM, CAS etc.). Beneficiile principale
FINEXPERT

Sc Pms International Angajeaza Contabil


PMS International angajeaza contabil primar full time. Cunoasterea programului Winmentor este un plus Va rugam sa trimiteti cv-uri la numarul de telefon sau pe adresa de email
PMS International

Operator Calculator Documente Contabile Primare


Principial Conta Expert SRL angajeaza cu norma intreaga Operator calculator documente contabile primare. Trimiteti CV la .
PRINCIPIAL CONTA EXPERT SRL

Angajam Economist


inregistrarea zilnica si corecta a operatiunilor financiar-contabile operare documente pentru contabilitate financiară Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii
S C VASION
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 31 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.