Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

34 Locuri de Munca Economist in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

34 Locuri de Munca Economist in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal CUNOSTINTE:1. legislatie financiar - contabila;2. cunostinte de contabilitate;3. cunostinte de operare Pc: Word, Excell, Power Point;4. cunostinte de gestiune;5. cunostinte de operare soft-uri contabile;6. cunostinte operatiuni import-export si vamale;Descrierea jobului RESPONSABILITATI :- executa si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;-asigura gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii
PAMBAC
Candidatul ideal Studii superioare economice,Experiență 4 ani în domeniul bancar;Cunoștințe de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);Abilitate de a lucra cu termene limită;Persoană capabilă să învețe rapid și dornică să se dezvolte profesional în cadrul companiei noastre;Atitudine proactiva, capacitate de a identifica solutii de eficientizare a activitatii;Abilitati de comunicare interpersonala si de prezentare.Descrierea jobului Răspunde de identificarea măsurarea, monitorizarea şi raportarea riscurilor semnificative la nivelul băncii cooperatiste şi al sediilor secundare, respectiv a riscului de credit, riscului de piaţă, riscului de lichiditate, riscului operaţional şi riscului reputaţional şi, la nivelul băncii cooperatiste, a riscului strategic, în vederea calculului şi evaluării continue a necesităţilor de capital internRaportează conducerii băncii cooperatiste şi Comitetului de administrare a riscurilor orice tip de încălcări ale limitelor de risc şi/sau prudenţialeEva
BANCA COOPERATISTĂ ECONOMCOOP BACĂU
Candidatul ideal - Studii superioare în domeniul Contabilitate și Informatică de Gestiune- Cunoștințe avansate Microsoft Office(Ms Excel)- Experiența în utilizarea unui program ERP constituie avantaj- Abilități foarte bune de planificare, atenție la detalii, atitudine pozitivă și proactivă.Descrierea jobului Realizarea de operațiuni contabile financiare și de gestiune speciice domeniului de activitateVerifică dacă documentele primite respectă cerințele legislative, dacă sunt corecte din punct de vedere contabil și dacă includ toate documentele justificativeÎntocmește diverse rapoarte de contabiitate sau de gestiune în funcție de proiectele în care este implicat departamentul.
NICBAC PROD
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA recruteaza personal pentru completarea echipei.Candidatul IdealStudii economice superioare;Experienta profesionala de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil;Cunostinte aprofundate de analiza financiara, fiscalitate si contabilitate;Cunostinte temeinice de legislatie financiar-contabila;Bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;Spirit analitic si atentie la detalii, orientare spre obiective;Managementul prin bugete;Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii);Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare;Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale;Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei;Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau;Deschis la nou si
PROD OZARCOM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA selecteza personal pentru coeziunea echipei: DIRECTOR ECONOMICCANDIDATUL IDEALDaca ai competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist.Ceri
CROSTA
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Consultant Vanzari - Showroom BacauȘtii că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deci
eMAG
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2000 până la 3000 LEI pe lună
Angajam consultant Vanzari Magazin - Bijuteria CLEOPATRA in centrul Bacaului Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care fiecare provocare este tratata cu entuziasm si seriozitate, atunci asteptam CV-ul tau! Ce cautam? -Seriozitate si punctualitate-Capacitate de lucru in echipa-Atitudine pozitiva-Cunostinte minime/medii in utilizarea calculatorului (Exemplu: Microsoft Word, Excel, platforme ecommerce)-Dorinta de a invata lucruri noi (exemplu: vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook si Instagram)* experienta in domeniul bijuteriilor / gestionarea unui magazin online / cunostinte in aplicatii de editare foto constituie un avantaj Ce responsabilitati vei avea? - Gestionarea relatiei cu clientii in magazin cat si in mediul online- Gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online- Realizarea de poze de produs, dar si poze artistice cu anumite produse- Pregatirea zilnica a comenzilor din mediul online- Actualizarea produselo
Bijuteria Cleopatra
Candidatul ideal - Studii medii;- Disponibilitate de a lucra in ture si in weekend (magazinul se afla situat in mall);- Persoana muncitoare si responsabila;- Persoana orientata spre a oferi ajutor;- Atitudine pozitiva si orientata catre rezultat;- Foarte buna comunicare cu clientii.Descrierea jobului LC Waikiki Romania angajeaza pentru magazinele sale - Consultant Vanzari, Depozitari si Casier.Consultant Vanzari: - Asigură expunerea produselor şi a celorlalte materiale vizuale în magazin- Organizează zona de vânzări și asigură aranjarea mărfurilor pe rafturi- Întâmpină clienţii, le prezintă produsele în conformitate cu solicitarea acestora şi îi îndrumă spre cabina de probă- Prezintă clienţilor combinaţii de produse ce pot asigura vânzări suplimentare- Oferă suport clienților pe toată perioada prezenței lor în magazinDepozitar: - Preluarea mărfurilor sosite la magazin și alarmarea lor- Introducerea produselor în sistem- Modificarea etichetelor de preț la necesitate- Organizarea depozit
LC Waikiki
Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr SMART din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile potrivite de panouri fotovoltaice, sisteme BMS, statii de incarcare electrice ec
ROMSTAL IMEX
Candidatul ideal We invite you to take part in the Amazon Hiring Days on July 6th, 13th and 14th for the role of Amazon Vendor Services Consultant with English/Spanish/Italian!There will be a number of online interviews organized during these days and you can get a chance to take part in our hiring process, meet Amazonians and get to know your future job.How to receive an invitation?1. Apply to this job posting2. Complete the online assessment and language test at your earliest convenience3. Provide your availability for the interview4. Join us on one of the Hiring Days!As the event have limited seats, do not hesitate to apply at your earliest convenience!(We can be flexible - In case you are not available for the day mentioned above but you are interested in the role, please do not hesitate and apply)Basic Qualifications: Excellent written and verbal communication skills, with proficiency in English and Spanish or Italian; At last 4 years of experience in roles that involve direct int
Amazon Romania
Descrierea jobului Manpower recruteaza Consultant vanzari Fonduri Europene si Expert accesare Fonduri Europenepentru unul dintre clientii sai, companiespecializata in elaborarea, implementarea si monitorizarea proiectelor de investitii atat pe fondurieuropene nerambursabile, cat si pe scheme de ajutor de stat.Consultant vanzari Fonduri EuropeneCerinte:- Studii superioare finalizate in domeniul Financiar/Economic;- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor Europene, scheme ajutor de Stat;- Cunostinte de operare PC;- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si abilitati foarte bune de negociere;- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expertaccesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte.Expert accesare Fonduri EuropeneCerinte- Studii superioare tehnice/economice;- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile;- Cursuri absolvite precum: Manager dе proiect / Expert achizit
Experis Romania
Candidatul ideal Persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medicale-Regina Maria, traininguri lunare (comunicare, excel, fonduri etc),teambuilding, sejur de 1 saptamana la mare/an, bonusuri raportat la proiectele gestionate
REI FINANCE ADVISORS
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta in vanzari reprezinta un avantaj• Sa iti placa sa interactionezi cu oamenii: sa ai tehnici de comunicare profesionista si moderna• Sa ai interes pentru tehnologie, pe care sa stii sa o utilizezi: aplicatii telefon mobil, PC, e-mail, Windows Office• Sa fii orientat catre rezultate si atingere obiective lunare, sau in termenele stabilite.• Sa te adaptezi rapid schimbarilor, sa colaborezi eficient cu echipa din care vei face parte, cu superiorii ierarhicii, sa respecti deadline-uri, proceduri, program de lucru.• Sa ai o atitudine profesionista si o imagine ingrijita.Descrierea jobului Ce iti oferim:• Venituri corelate cu rezultatele individuale, intre 2.000 si 5.000 de lei net, pe cartea de munca• Asigurare medicala si asigurare de viata privata• Tichete de masa• Un mediu de lucru placut, modern si dinamic• Programe si cursuri de dezvoltare profesionala, posibilitati de promovare• Un plan de training conceput special pentru tine• Un men
ELECTRIC PLUS
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Serviciul de Ambulanță Județean Bacău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de economist gradul II – 2 posturi.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;b) cunoaște limba română, scris și vorbit;c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;d) are capacitate deplină de exercițiu;e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de ve
Instituii judeene
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta in vanzari reprezinta un avantaj• Sa iti placa sa interactionezi cu oamenii: sa ai tehnici de comunicare profesionista si moderna• Sa ai interes pentru tehnologie, pe care sa stii sa o utilizezi: aplicatii telefon mobil, PC, e-mail, Windows Office• Sa fii orientat catre rezultate si atingere obiective lunare, sau in termenele stabilite.• Sa te adaptezi rapid schimbarilor, sa colaborezi eficient cu echipa din care vei face parte, cu superiorii ierarhicii, sa respecti deadline-uri, proceduri, program de lucru.• Sa ai o atitudine profesionista si o imagine ingrijita.Descrierea jobului Ce iti oferim:• Venituri corelate cu rezultatele individuale, intre 2.000 si 5.000 de lei net, pe cartea de munca• Asigurare medicala si asigurare de viata privata• Tichete de masa• Un mediu de lucru placut, modern si dinamic• Programe si cursuri de dezvoltare profesionala, posibilitati de promovare• Un plan de training conceput special pentru tine• Un men
ELECTRIC PLUS
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Societate de contabilitate angajeaza economist. Candidatul ideal este cel cu o experienta suficienta in domeniul financiar contabil sau cel care reuseste sa asimileze un volum mare de notiuni intr-un interval relativ scurt. Cerinte de baza : - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate pana la nivel de bilant inclusiv. - Persoana cu abilitati de comunicare, de lucru in echipa si de respectare a termenelor limita. - Dorinta de perfectionare permanenta a cunostintelor si abilitatilor profesionale. - Experienta cu programele de contabilitate Mentor si Saga este un avantaj. Responsabilitatile principale sunt: - Gestionarea unui portofoliu de clienti. - Inregistrarea tranzactiilor clientilor, conform cu principiile si reglementarile contabile si fiscale aplicabile. - Intretine relatia cu clientii, asigurand un climat de incredere si parteneriat. - Intocmeste si depune declaratiile fiscale. - Supravegheaza si este responsabil de termenele de raportare catre stat sau cele asumate c
INFINITY CONSULTING SRL
Postat 21 iunie 2022 Economist/Contabil 3 000 - 4 500 lei Tip job Full time Bacau, Bacau Program flexibil Numarul de posturi disponibile: 3 Nivelul de studii: Calificat Nivelul de experienta: Mid-level (2-5 ani) Tip contract: Perioada nedeterminata Mobilitatea postului: Locatie stabila DESCRIERE Candidatul Ideal Studii superioare economice; Experienta relevanta minim 3 ani (activitati similare); Cunostinte solide de legislatie fiscala si salarizare; Abilitati de comunicare, relationare; Capacitate de analiza, sinteza, orientare spre rezultat; Utilizator MS Office (Excel, Word, MS Outlook) si abilitate de a utiliza diferite aplicatii informatice. RESPONSABILITATI Verificarea calculului drepturilor salariale si a contribu iilor datorate de firma; Completarea si raportarea concediilor medicale la Casa de Sanatate conform legislatiei in vigoare; Intocmirea declaratiei 112; Emitere centralizator de salarii, state de plata, avansuri salariale, situatii de retineri, fluturasi de salarii, situ
Euroasia
Ne dorim: -studii de contabilitate, informatică de gestiune; -experiență pe un loc de muncă similar (minim un an); -cunoștințe de operare pe calculator. Ce vei face: -vei folosi programele specifice locului de muncă; -vei interacționa cu clienții companiei; -vei realiza documente de contabilitate. Noi îți oferim: -program de lucru luni-vineri; -activitatea se va desfășura la sediul firmei -program de lucru de 8h (30 de minute pauza de masă); -contract de muncă pe perioadă nedeterminată; -salariu negociabil în funcție de experiență. Compania de Recrutare ECIM caută OAMENI VALOROȘI PENTRU COMPANII DE SUCCES!
Ecim
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 34 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.