Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

69 Locuri de Munca Contabil in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

69 Locuri de Munca Contabil in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal - Absolvent studii superioare in domeniul financiar- contabil- Atentie la detalii si capacitate dе a rezolva problemele, spirit dе initiativa- Cunostinte dе operare Microsoft Dynamics AX (constituie avantaj)- Capabil sa respecte termene limita- Persoana dinamica, pro-activa, serioasa- Cunostinte solide dе legislatie în domeniu- Cunostinte dе operare PC (Excel , Word , Internet )- Abilitati dе comunicare si lucru in echipa- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat- Prezinta avantaj daca exista experienta in departamentul contabil si pe plan internationalDescrierea jobului - Organizarea si arhivarea documentelor contabile electronic- Contabilizаrеa fаcturilor de lа furnizorii intеrni/еxterni si clienti- Intocmirea diverselor inregistrari contabile- O buna colaborare cu alte departamente interne- O buna colaborare cu departamentul de contabilitate al companiei DEWULF din Belgia
DEWULF

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal - Studii de specialitate: Economist-Contabil (Studii superioare)- Cunoști programul de contabilitate Neomanager- Ai experiență în altă firmă de contabilitate- Ești o persoană organizată, comunicativă, dinamică, metodică- Ai cunoștințe dе operare PC (Excel, Word etc)Descrierea jobului - Introducerea documentelor contabile în programul de contabilitate Neomanager- Întocmirea diverselor înregistrări contabile- Alte activități legate de contabilitatea primară
ERATA IMPEX

Contabil - Contabilitate Primara


Candidatul ideal Experienta pe un post similar-minim 5 ani;Cunoasterea foarte bine a programului de contabilitate SAGA;Cunoastere operare PC - pachet MS Office (word, excel);Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Studii superioare in contabilitate;Atentie la detalii;Spirit de echipa.Descrierea jobului Introducerea tuturor documentelor contabile ( contabilitate primara ) in programul de contabilitate SAGA;Arhivarea documentelor financiar-contabile;Alte activitati legate de contabilitatea primara;Se ofera un mediu de lucru linistit;Salariu atractiv.
T.P.H. COMERCIAL

Contabil


Candidatul ideal Atenție la detalii, pasionat/ă de cifre, proactiv/ă, capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților,cu orientare spre realizarea obiectivelorDescrierea jobului Inregistrare facturi de achizitie de bunuri si serviciiVerificarea inregistrarilor contabile, fiselor de cont, balantei lunare si jurnalelor contabile;Pregatirea situatiilor solicitate in perioada de control ANAF;Analiza balanţei analitice a clienţilor şi furnizorilor, efectuarea de punctaje cu colaboratorii;Verificarea lunară a tranzactiilor din perspectiva TVA.Suport pentru celelalte departamente privind solicitari financiar-contabile;Verificarea corectitudinii documentelor primare;Alte activităţi specifice postului.
AVICOD

Contabil


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul financiar/contabil;Cunostințe solide de legislație în domeniul contabilității și fiscalității;Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientate spre client;Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi;Punctualitate;Minim 5 ani experienta in domeniul fiscal-contabil;Cunostinte de limba engleza mediu/avansatExpert contabil atestat CECCAR (constituie avantaj)Descrierea jobului Prelucrarea documentelor contabile, in conformitate cu legislatia in vigoare si politica companiei;Intocmeste situatiile financiare inclusiv bilant;Ofera consultanta in domeniul fiscal si financiar contabil;Salariu : incepand de la 4000 lei net
Confidenţial

Contabil/​economist


Candidatul ideal Cautam contabil/economist!Daca iti place domeniul constructiilor, iti place implicarea si in mod deosebit, contabilitatea, astfel incat sa putem realiza proiecte de succes impreuna.Hai in echipa noastra!Suntem in cautarea unui coleg/colege bine organizat/a, serios/a, muncitor/are, dornic/a de a invata lucruri noi si de a se dezvolta.Hai sa ne cunoastem! Studii in domeniul economic (in curs de finalizare/finalizate) Capacitate de analiza si sinteza Cunosterea pachetului Ms Office (word, excel, aoutlook, etc) Abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa Abilitate de actionare si orientare spre rezultateDescrierea jobului Inregistrare documente contabile (deconturi, facturi, etc) Inregistrare operatiuni casa/banca Inregistrare mijloace fixe Operare extrase Solicitarea documente lipsa
ICCO FACILITY MANAGEMENT

Economist /​ Contabil Sef


Candidatul ideal -absolvent al invatamantului superior economic de specialitate-vechime: cel putin 7 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil-sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizateDescrierea jobului - efectueaza inregistrari contabile specifice- raspunde de buna desfasurare a activitatii departamentului financiar-contabil-raspunde de intocmirea/ verificarea salariilor si viramentelor- intocmeste Rapoartele contabile (Balanta, Profit si pierdere, Bilant) conform legislatiei in vigoare- efectueaza inchiderile contabile lunare si toate lucrarile ce deriva din acestea- este responsabil de relatia cu autoritatile fiscale- urmareste contractele incheiate in vederea indeplinirii obligatiilor financiare ce rezulta din acestea- sta
THECOFOR

Operator Date /​ Contabilitate Primară


Candidatul ideal 𝗖𝗮𝗻𝗱𝗶𝗱𝗮𝘁𝘂𝗹 𝗜𝗱𝗲𝗮𝗹Persoană dinamică, capacitate de organizare si planificare;Experiență de minim 1 an în domeniul contabilității, gestiunii,(AVANTAJ)Studii medii sau superioare finalizate;Cunoașterea programului de contabilitate SAGA (reprezintă un avantaj) ;Cunoaștere operare PC - pachet MS Office (word, excel);Abilitați excelente de comunicare verbală si scrisă, sociabilitate;Flexibilitate și lucru în echipă ;Responsabilitate, implicare și seriozitate;Atenție la detalii;Atitudine pozitivă, dorință de cunoaștere si învățare;Descrierea jobului 𝗗𝗲𝘀𝗰𝗿𝗶𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗷𝗼𝗯𝘂𝗹𝘂𝗶:Evidența contabilă primară ,introducerea tuturor documentelor contabile( contabilitate primară ) în programul de contabilitate SAGA;Arhivarea documentelor financiar-contabile, prelucrate;Solicitarea documentelor lipsă de la departamentele responsabile (facturi, bonuri fiscale);Stransă relaționare cu superiorii;Întocmirea anumitor rapoarte atunci când sunt solicitate de superiori;Im
S.​C.​ GAMES INTERNATIONAL SLOT MACHINE S.​R.​L.​

Contabil Senior La Bgipartners


Candidatul ideal Ne va face plăcere să ne vedem la un ceai dacă:- ai cunoștințe bune de contabilitate și fiscalitate- ai experiență în altă firmă de contabilitate- ești expert contabil/consultant fiscal- știi să lucrezi în Saga, dar îți place să înveți și lucruri noi- vorbești limba engleză sau germană- ai abilitatea de a livra în termenele prevăzute- îți place lucrul în echipă- consideri că ești o persoană resposabilă, organizată, comunicativă, dinamică, metodică.Descrierea jobului Cred că știu ce așteptări ai de la noul job, hai să-ți spun cum e la noi:- Salariul îl croim pe tine ca să-ți stea lejer. Peste media pieței în firmele de profil și completat cu bonuri de masă, prime de concediu ori de sărbători, bonusuri de performanță.- Ne dorim să nu stăm peste program, deseori ne și iese. Începem la 09.00-9.30, închidem la 17.00-17.30.- Ai vreme să-ți faci cele 12-14 firme încet și cu grijă, să mai și citești un articol de specialitate la o cafea.- Weekendul e al tău. Punct.- Vei crește
SMART BIZ FINANCIALS

Tax Analyst/​economist Sau Contabil Senior – Specialist Taxe


Candidatul ideal Come and join our teams of professionals!We are looking for an experienced Tax Analyst/Senior Accountant to prepare, review, and file the tax returns and tax formsCompetencies: Bachelor’s degree in Accounting, Finance, Economics At least 5 years experience in taxes preferable within a production plant; Good understanding of the accounting principles; Strong working knowledge of tax preparation; Smart, sharp mind and ambitious; English – medium level; Good Excel knowledge; Analytical skills, well organized and able to prioritize tasks; Team player, good communicator and keen to meet deadlines; Available for hybrid job.Descrierea jobului Responsibilities: Prepare, review and file the periodical tax returns; Prepare/support the preparation of the yearly/half year statutory reporting; Understand the tax laws and stay up to date on changes to laws; Support the company accounting and tax audits; Look into any potential tax issues related to live commercial transactions and p
DEXION STORAGE SOLUTIONS SRL

Contabil


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal CĂUTĂM CONTABILFirma Alser Forest SRL din Brașov, unul dintre cei mai importanti furnizori de utilaje forestiere din țară, își extinde departamentul Economic-Financiar, datorită creșterii și dezvoltării continue din ultimii zece ani de activitate.Căutăm persoane care au cunoștințe și experiență în contabilitate și care doresc să facă parte dintr-o echipă dinamică și în continuă dezvoltare.Candidatul pentru acest post trebuie să aibă o atitudine pozitivă, să fie dornic să învețe lucruri noi si să aibă un spirit bun de lucru in echipa.Cerințe:Studii de specialitate: Economist-Contabil (Liceu contabil sau studii superioare)Experiența: cel puțin 1 an de zile in contabilitateCunoașterea limbii Engleze este un avantajCapacitate de organizare și planificare a activităților curentePersonalitate dinamică, comunicativă, organizată, analiticăLoialitate și confidențialitate Descrierea jobului Descrierea postului:Perfecționare profesională continuă în domeniul contabilității si act
ALSER FOREST

Economist


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul economic (Contabilitate financiara - minim 3 ani); Bune cunoștințe de Excel, Word, Power Point, etc; Constituie un avantaj cunoașterea programului Nexus; Capacitate de analiză și sinteză, abilități de comunicare și competențe de dezvoltare a lucrului în echipa, adaptabilitate in cadrul departamentului de contabilitate; Capacitate de decizie și asumarea responsabilitățiiDescrierea jobului Verificarea si inregistrarea cu acuratete, a tuturor documentelor justificative, ce stau la baza inregistrarilor in evidenta contabila a societatii ( ex.facturi de achizitii, livrari, alte documente justificative, etc) ; Participarea la operatiunea de efectuare a inventarierii patrimoniului si valorificarea inventarierii ori de cate ori se impune; Menținerea unei bune colaborari in cadrul departamentului, cat si cu celelalte departamente din cadrul grupului;
NOBLEPIAGIO

Reprezentant Comercial


Candidatul ideal I. Competențe personale și pregătire profesională să aibă următoarele însușiri de personalitate:seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, determinare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, altruism, spirit de echipă, lucrul în echipă ; să aibă calități psihice necesare : spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, atenție distributive, capacitate de orientare în spațiu și timp, ș.a.; cultură generală peste medie, cunoștințe tehnice minimale ; capacitate de comunicare foarte bună, voce adaptată sau adaptabilă la comunicări telefonice ; cunoștințe de marketing, de contabilitate primară; competențe avansate de operare PC ; medii - Office și conexe studii medii de specialitate și profil adecvate postului; studii superioare (tehnice, economice, drept, marketing sau conexe) să nu fi avut mai mult de 3 locuri de muncă în ultimii 5(cinci) ani să nu aibă antecedente penale ; să fie apt(-ă) din punct de vedere medical ;Descrierea jobului II. Descrierea
KRONEMAG MILLENIUM

Store Manager - Libraria Bookcity


Candidatul ideal Este deschis, sociabil, capabil de empatie şi un bun ascultator in interactiunile cu cei din jur.Ii place sa ajute si să creeze o atmosfera placuta si confortabila pentru clienti si colegi.Are spirit de initiativa, este energic, creativ si preocupat sa se dezvolte.Isi doreste să lucreze printre carti, muzica, filme si vrea sa fie la curent cu noile aparitii culturale sau este atras de design și decoratiuni interioare.Se adapteaza unui mediu în schimbare.Bun comunicator cu colegii din echipa si cu colegii din departamentele de la sediu.Dornic sa indeplineasca noi provocari.O persoana spontana, optimista.Descrierea jobului Responsabilitati:Afla nevoile si asteptarile clientilor, le ofera informatii corecte si complete despre produse.Intampina, comunica si relationeaza cu clientii intr-o maniera amabila si prietenoasa.Invata cat mai multe lucruri despre oferta de produse si se informeaza cu privire la noile aparitii.Organizeaza echipa pentru indeplinirea task-urilor zilni
COMPACT

Economist Junior


Candidatul ideal Suntem interesati sa aducem in echipa noastra un ECONOMIST JUNIOR care corespunde urmatoarelor cerinte, pentru sediul nostru din Brasov:- Absolvent al unei facultati cu profil economic;- Persoana serioasa si motivata de a se dezvolta profesional in domeniul financiar-contabil- Cunostinte de baza in contabilitate pentru adaptarea usoara pe acest post- Experienta de minim 6 luni pe o pozitie similara- Cunostinte foarte bune de operare pe calculator (MS Office, avansat Excel);- Persoana organizata și atenta la detalii, cu capacitate de sinteza si orientare spre rezultate;- Persoana stabila si corecta, comunicativa si cu spirit de echipa.Descrierea jobului - Inregistreaza in contabilitatea financiara, la zi si corect, documentele justificative care ii sunt alocate, cu respectarea reglementarilor contabile si fiscale in vigoare;- Asigura si verifica alocarea corecta cheltuielilor pe centrele de cost ale societatii;- Opereaza plati bancare prin programele de plati electronic
MEDEUROPA S.​R.​L.​

Analist Date


Estimare   3700 RON/Luna
Candidatul ideal - studii superioare - reprezinta avantaj, - intre 1-2 ani experienta in controlling (sau contabilitate, dar cu experienta in analiza financiara), - foarte bune abilitati de lucru in Excel: (vlookup, tabele pivot), - foarte bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit), - capacitate de concentrare pe detalii, analiza si corelare de date, decizie, - foarte bune abilitati de organizare, comunicare si relationare, - perseverenta, orientare catre atingerea obiectivelor, - adaptabilitate, capacitate de munca in echipa.Descrierea jobului Principalele atributii ale acestui post sunt: Dezvoltarea si generarea rapoartelor operationale, utilizand sistemul de gestiune si bazele de date in scopul colectarii si prelucrarii datelor relevante pentru analize; Analiza cheltuielilor si veniturilor companiei; Intocmeste rapoarte de analiza a preturilor, costurilor, discounturilor si a profitabilitatii la nivel de companie/produs/locatii; Colaboreaza cu toate departamentele pentru imb
NOBLEPIAGIO

Operator Facturare


Candidatul ideal Studii medii/superioare economice;Experienta - minim 5 ani pe un post similar;Cunostinte de contabilitate primara.Cunostinte operare PC: Windows, MS Office (Word, Excel), lnternet Explorer;Cunostinte operare program contabil de WinMentor - constituie un avantaj;Cunostinte de limba engleza —nivel mediu/avansat;Abilitati de planificare si organizare a activitatiIor desfasurate;Persoana foarte organizata,Atentie distributiva;Bune abilitati de relationare si comunicare; lucru in echipa;Seriozitate, spirit de echipa, comunicativitate, flexibilitate, viteza de lucru;Descrierea jobului Responsabilitati:Inregistrarea comenzilor;Verificarea concordantei dintre comanda primita de la client din punct de vedere: cantitativ, termen de livrare, preturi, conditii de livrare si confirmarea comenzii transmise catre client;Emiterea facturilor si avizelor de insotire a marfii din sistemul de gestiune;Verificarea facturilor de marfa sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor;Efect
DIVINOL LUBRICANTS SRL

Director Financiar


Candidatul ideal Cerinte:- experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 5 ani- absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil;- cunostinte solide cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscalitate, cunostinte contabilitate de gestiune;- cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice);- persoana dinamica, cu buna capacitate de adaptare;- bune abilitati de comunicare;- persoana organizata, atenta la detalii, cu gandire analitica, riguroasa, corecta, cu rezistenta la stres, avand capacitatea de a respecta termenele limita si de a indeplini sarcinile la timp, tenace si motivata de rezultat- cunostinte operare Saga si SoftOne constituie avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile;- verificarea lunara a soldurilor contabile;- situatia mijloacelor fixe si inregistrarea contabila a acestora;- cunoasterea si aplicarea le
GOPRO INFRASTRUCTURE

Stagii de Practica - Contabilitate - Brasov


Ești student sau masterand în ultimul an de studiu la o universitate din România? Te invitam să te înscrii la stagiile de practică organizate de Pentalog în cadrul programului “PregătIT pentru mâine”. Poți fii unul dintre cei 350 de tineri care au șansa să exploreze oportunitățile și perspectivele de carieră în domeniul IT, să cunoască instituțiile la care pot studia și companiile din industrie la care, ulterior, se pot angaja. Pe lângă stagiul orientat pe o anumită tehnologie, vei avea parte si de servicii de consiliere și orientare pentru o carieră de success în domeniul IT. Avantaje: - Echivalare practică de specialitate - Mediu de lucru Agile - Echipa de mentori cu experiența - Recomandare de angajare în funcție de rezultate - Program flexibil care să se potivească cu cursurile de la facultate - Premii în bani pentru rezultate exceptionale (80.000 de euro) - Suportarea de catre companie a cheltuielilor de transport și cazare daca studenții vor dori (și starea de pandemie actuala va
Pentalog

Administrator financiar II S (contabilitate) – Posturile vacante în administrația publică din România


Universitatea „Transilvania” din Braşov Expiră in 6 zile, 1 ore LocatieBraşov NivelFuncții de execuție Tip Permanent AngajatorInstituții locale CategorieFuncție contractuală Universitatea „Transilvania” din Braşov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuție, vacante, de administrator financiar II cu studii superioare economice, la Direcția Financiară și Contabilitate, Serviciul Contabilitate.Art. 15. — Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau
Locuri de munca la stat
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 69 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.