Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

121 Locuri de Munca Contabil in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

121 Locuri de Munca Contabil in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Studii in domeniul financiar/contabil;Cunostințe de legislație în domeniul contabilității și fiscalității;Experienta in domeniul contabil de 1-3 ani (domeniul restaurante reprezinta un avantaj)Cunostinte de operare PC (inclusiv Ms Office); Experienta anterioara in sisteme de tip ERP (reprezinta un avantaj WinMentor)Spirit de initiativa, atentie deosebita la detalii, abilitati de comunicare si munca in echipa, capacitate de organizare.Descrierea jobului - Inregistrarea facturilor de la furnizori, a deconturilor de cheltuieli, a documentelor aferente registrului de casa, a extraselor de banca, etc- Intocmirea facturilor catre clienti, in WinMentor.- Import date: preluare date din sistemul caselor de marcat a monetarelor si facturilor; preluare date din sistemul de gestiune a achizitiilor, notelor de transfer; bonurilor de consum- Verificari: fise de cont si/sau alte situatii privind furnizori, avansuri furnizori, clienti, etc; corelatii intre sistemul de marcat si contab
ENTERTAINMENT BUSINESS DEVELOPMENT (EBD)
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we offering multiple opportunities in this new organization. Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to grow in a career in the accounting and finance fields.We are expanding our team in the Brasov office and looking for an Accountant. Requirements:Academic background in Finance/AccountingPrevious experience/knowledge in accounting across General Accounting processesSAP knowledge (is a plus)Skills:Accounting knowledge;MS Office (advanced excel skills);Basic knowledge of direct and indirect taxesMedium English;Proactive behavior;Ability to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards and with stakeholders in-country and internationally;Process improvement oriented;Excellent communicati
nVent Hoffman
Candidatul ideal Ce ne dorim să găsim la tine: Atenție la detalii, răbdare, eficienţă Atitudine pozitivă Abilități de comunicare și interpersonale Gestionarea timpului într-un mod eficient Sã fii o persoană onestã, amabilă și politicoasă Abilitatea de a rămâne calm sub presiune Matematică de bază (operații rapide de scădere și adunare in minte) Cunoștințe de operare PC: Excel, WordCe ar face diferenţa: Cunoașterea regulilor privind operaţiunile de incasãri și plãți în numerar Cunoașterea plafoanelor de acordare a diurnelor interne Cunoașterea caracteristicilor biletelor la ordin şi CEC-urilor Cunoașterea sistemului SAP Increderea ȋncrederea în forțele proprii și implicarea în activitatea firmei Dorinta de a contribui la realizarea sarcinilor in echipa, sprijinul acordat colegilorDescrierea jobului Responsabilitati: Inregistrarea operațiunilor de ȋncasãri şi plãți ȋn evidența contabilã ȋn registrul de casã a documentelor în conformitate cu prevederile legale in vigoare Inregistrarea si
Bilka
Candidatul ideal •Studii superioare de specialitate•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala•Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile ( SAGA )•Abilitati de organizare si relationare•Persoana responsabila, serioasa•Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj•Cunostinte limba engleza nivel mediuDescrierea jobului •Evidenta contabila completa•Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA•Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara•Diverse rapoarte, la cerere•Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )•Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii•Declaratii, gestiuni, salarizare, relatii cu institutiile abilitate
CRUCERU CONTAB
Candidatul ideal Cautam un(o) coleg(a) cu experienta in tinerea contabilitatii, organizat(a), capabil(a) sa tina evidenta mai multor societati comerciale. Experienta in lucrat la firma de contabilitate, cunoasterea limbii engleze si cunostiinte de Excel - constituie un avantaj. Programul de contabilitate in care lucram este SAGA.Descrierea jobului Tinerea contabilitatii, verificat lucrari contabilitate + inchideri. Intocmire bilanturi contabile, documentat lucrari consultanta fiscala in colaborare cu consultati fiscali, comunicare cu clientii.
CONTANA
Candidatul ideal Cerinte :- seriozitate, buna organizare;- spirit de echipa;- atentie la detalii; punctualitate;- bune cunostinte de operare PC (Excel, Word);- respectarea ordini interioare;- studiile superioare pot reprezenta un avantaj;- domiciliul stabil in Brasov;Descrierea jobului Responsabilitati:- preluarea si facturarea comenzilor in sistemul Neomanager-Hermes;- introducerea notei de intrare receptie;- incasarea numerarului si operarea registrului de casa;- operarea registrului de banca , conturi, facturi si cheltuieli diverse;- control credit clienti;- arhivarea si tinerea evidentei documentelor operate;- diverse raportari.Oferta :- oportunitati pentru dezvoltare continua;- salariu corespunzator cu munca prestata;- mediu de lucru tanar si placut.
KAPPA CONSULTING
Candidatul ideal Emtech este o firma de productie serie mica si unicate, specializata in prelucrari mecanice si asamblari, focusata pe dezvoltarea bussinessului si, totodata, a oamenilor care o compun. Mediul de lucru si colegii, integrarea noilor colegi si perfectionarea sunt cateva din atuurile noastre ca firma. Pentru departamentul financiar cautam coleg(a) pasiont(a) de contabilitate pentru o perioada de 2 ani, inlocuire colega insarcinata, care se va ocupa de inregistrari facturi furnizori, procesare plati si extrase bancare, relatia cu clientii. Persoana va lucra sub coordonarea managerului financiar.Aplica la acest job daca:- ai studii de specialitate in domeniul financiar-contabil- ai cel putin 1-2 ani experienta in domeniul contabilitatii- ai dorinta de a invata si de a te perfectiona- ai cunostinte cel putin medii de limba enlgeza-ai cunostinte operare calculator, in special Excel, si programe contabilitate- nu te deranjeaza naveta la/de la CodleaDescrierea jobului Responsabi
EMTECH
Companie verificată
Aplica rapid
This role is an exciting career opportunity for those of you who are fluent in English and who aspire to develop a career in the accounting and finance fields.As Accounts Payable Analyst you will be mainly responsible for:the AP accounting activities nVent European locations, following Standard Accounting Policies and Procedures.Job requirements:Accurate With an eye for detail, you achieve thoroughness and accuracy in your activitiesAmbitious - You have the potential to grow and the desire to realize your potential.Analytical Having the ability to interpret complex data, you can also translate this into meaningful, useful information that informs decision-making.Collaborative - You ask and you listen, you take ideas on board and work with your team, taking everyone in the same direction.Qualifications and experience:Understanding of the accounts payables processGood communication skills, mandatory EnglishAbility to communicate confidently, with clarity both downwards and upwards, and w
nVent Hoffman
Candidatul ideal Studii superioare (finanțe/economice/contabilitate); Experiență 3-5 ani pe un post similar; Cunoștințe legate de legislația din domeniul financiar-contabil; Cunoștințe operare program contabil SAP; Cunoștințe operare a Pachetului Microsoft Office (Excel); Limba engleză - nivel mediu; Capacitate de organizare, analiză și sinteză, stabilire priorități; Capacitate de a lucra sub presiune; Spirit de echipă;Descrierea jobului Responsabilități principale: Răspunde solicitărilor auditorilor financiari; Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății; Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea imobilizărilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, trezoreriei, cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale; Constituie și înregistrează provizioane aferente salariilor, stocurilor și creanțelor; Întocmește calcul pe im
ELECTROPRECIZIA
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa, viteza dе lucru si bune abilitati dе comunicare.Descrierea jobului Cerintе: Abilitаti de utilizаrе PC, Microsoft Office, Intеrnet Nivеl studii: cеl puţin nivel liceаl, prеfеrаbil studii universitаrе finalizаtе Cunostintе dе fаcturarеRеsponsabilitаti : Emitеrеa аvizеlor si fаcturilor conform comenzilor Urmarirеa intoаrcerii facturilor si avizelor Arhivarea facturilor si avizelor, precum si a altor documente ce stau la baza emiterii acestoraBeneficii: Pachet salarial motivant Bonuri de masa Posibilitate de dezvoltare profesionala
Bilka
Candidatul ideal Preferabil studii medii finalizate.Experienta in functii echivalente constituie un avantaj.Atitudine proactiva, meticulozitate, atentie, capacitate de a invata, capacitate de prioritizare, abilitati de planificare a activitatii, abilitati de comunicare, flexibilitate, capacitate de a lucra independent si in echipa.Cunostinte de operare PC (office, programe de facturare/gestiune informatica)Descrierea jobului Locul de munca este situat in localitatea Bod, jud. Brasov.Descriere:Desfasoara activitatea preluare comenzi prin canalele de transmitere de la clienti si intocmeste facturi si alte documente privind livrarea pentru comenzile preluate.Responsabilitati:Preia comenzile de produse finite prin canalele de transmitere specifice companiei;Introduce comenzile in sistemul de gestiune informatica, tinand cont de promotiile aflate in vigoare;Transmite comenzile catre depozit pentru a fi ambalate si le verifica dupa intoarcerea lor de la depozit in vederea facturarii;Genereaz
DACIA PLANT
Descrierea jobului Cerinte: Absolvent studii economice, sectie Contabilitate si informatica de gestiune; Experienta in contabilitate minim 5 ani (experienta in activitatea de productie constituie avantaj); Limba engleza nivel mediu; Cunostinte de excel; Cunoasterea softului de contabilitate Saga; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa; PunctualitateAtributii: Inregistrare facturi furnizori interni si externi/furnizori de imobilizari/achiziti/livrari intracomunitare/importuri/exporturi; Evidenta intrari - iesiri mijloace fixe si verificare calcul de amortizare; Verificari lunare de balanta; Organizare inventar anual patrimoniu de active; Completare, inregistrare in contabilitate si tinerea evidentei biletelor la ordin emise de societate; Facturare catre clienti.CV-urile se vor depunde la adresa de email: [email protected]
ARKA REC
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3300 până la 6000 LEI pe lună
Cerințele postuluiAsigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite Efectuează încasări şi plăţi numerar pe baza documentelor: borderouri de încasări, role de la casa de marcat, avansuri spre decontare, autorizare cheltuieli, decontare avans, dispoziţie de plată /încasare Întocmeşte registrul de casă zilnic respectând procedura de întocmire a registrului Întocmeşte cash-flow-ul zilnic pe baza căruia se ordonează plăţile Înregistrează / verifică registrul de casă Înregistrează / verifică deconturile Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa obligaţiilor de plată către furnizori Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa clienţilor Ţine evidenţa leasing-urilor şi a contractelor cu plata în rate Înregistrează lun
Arkada Steel Map
Candidatul ideal Ce ne dorim să găsim la tine: Studii universitare finalizate în domeniul economic, de preferat specialitatea Finanțe-Contabilitate Grad înalt de înțelegere a operațiunilor contabile din cadrul unei companii de producție Capacitate de organizare şi planificare a activitãților, gestionarea eficientã a timpului de lucru pe parcursul zilei Atenție la detalii, răbdare, eficienţă Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și interpersonale Sã fii o persoană onestã, amabilă și politicoasă Abilitatea de a rămâne calm sub presiune Cunoștințe de operare PC: Excel, WordCe va face diferenţa: Experienţa pe o poziţie similarã de minim 5 ani Cunoașterea Legii Contabilitãții şi a OMFP 1802/2014 Cunoașterea sistemului SAP, modul FI Cаpacitatе de verificare a informațiilor din conturile contabile gestionate Capacitatea de analizã si sintezã a datelor din diverse rapoarte Ȋncrederea în forțele proprii și implicarea în activitatea firmei Dorința de a contribui la realizarea sarcinilor in
Bilka
Candidatul ideal cunoștințe operare PC capacitate de analiză și sinteză cunoașterea legislației specifice domeniului financiar-contabil abilități pentru lucrul în echipă spirit de observație şi atenţie dedicat şi capabil să lucreze cu minimum de supervizareDescrierea jobului Responsabilitati solicitarea, verificarea și îndosarierea zilnică a documentele justificative emise din unitățile de vânzare ale societății cu privire la operațiile de casă înregistrarea în evidența financiar-contabilă prin intermediul sistemului informatic și îndosarierea documentelor ce stau la baza operațiunilor de numerar din casă sediu (plăți și/sau încasări, deconturi salariați etc.) verificarea și corectarea lunară a componenței soldurilor din balanța contabilă pentru conturile 401, 404, 409 analizarea balanței soldurilor scadente a furnizorilor și face propuneri la plată înregistrarea în sistemul informatic de evidenta financiar-contabila extrasele bancare și verifică corelațiile în balanță pentru conturile
ALTIUS
Candidatul ideal Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunostinte operare PC, Microsoft Office, programul SAGA constituie un avantaj; Cunostinte de contabilitate.Descrierea jobului Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatii comerciale (achizitii, vanzari, casa, stocuri, salarii, impozite si taxe, deconturi); Urmareste soldurile contabile: clienti , furnizori, banca, salarii; Intocmeste situatii / raportari saptamanale / lunare specifice.
BESTWAY RECYCLING S.​R.​L.​
Candidatul ideal În cadrul Programului nostru pentru economiști începători, veți avea șansa de a vă face prieteni, de a întâlni oameni noi și interesanți, de a învăța lucruri noi în domeniul dvs. de expertiză și nu în ultimul rând... de a câștiga experiență pentru viitorul dvs. loc de muncă.Programul constă în alăturarea timp de 10 - 12 luni (program cu normă întreagă) în Echipa Financiar-Contabilitate și construirea nivelului de experiență și expertiză urmând un plan de studiu și de dezvoltare personală și profesională.Căutăm masteranzi și proaspăt absolvenți în domeniul financiar și contabil precum Contabilitate și informatică de gestiune, Informatică Economică, Finanțe-Bănci care să ofere sprijin colegilor noștri în activitățile lor.EREN CONS oferă de peste 15 ani antrepriză generală pentru proiecte industriale din România.Valorile care stau la baza succesului proiectelor noastre sunt responsabilitate, transparență și profesionalism.În fiecare zi, ne străduim să construim o lume mai
EREN CONS
Candidatul ideal Compania Michl Logistics SRL cu sediul in Brasov, angajeaza asistent manager.Cerinte obligatorii : 1) Cunostinte de contabilitate primara si Microsoft Office (Word,Excel,Power Point). 2) Cunostinte de limba engleza la nivel mediu/avansat.Experienta in transporturi constituie un avantaj.Descrierea jobului 1. Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare etc) si intocmeste setul de documente pentru platile electronice si ridicarile de numerar in lei si valuta;2. Inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);3. Verifica incasarile, provenienta si distribuirea acestora;4. Tine legatura cu bancile, clientii si furnizorii , in ceea ce priveste atributiile ce-i revin;5. Preia si verifica si inregistreaza seturile de documente din departamentele comerciale, intocmeste deconturile estimative si deconturile pentru deplasarile externe;6. Intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar f
MICHL LOGISTICS
Candidatul ideal Absolvent al unei facultăti în domeniul Economic, Financiar–Contabil sau CiberneticăExperienta de minimum 3 ani în Controlling sau AuditCunostinte solide de MS Office (Excel, Powerpoint, Word, Access)Cunostinte solide de Contabilitate si Economie (analiza conturi, centre de cost si raportare financiara)Limba engleza mediu/ avansatAbilități foarte bune de analiză financiar-contabilăCapacitate bună de organizare, planificare și analizăResponsabilitate, seriozitate si implicare activăAtitudine proactivă, dinamică și de independențăDiplomație si orientare către rezultatSpirit de echipa si abilitati comunicare eficientaExperiență în domeniul imobiliar, raportare IFRS și în Charisma constituie un avantaj.Descrierea jobului Analizează activitatea companiilor și controlează respectarea procedurilor și indicatorilor de performanțăUrmărește evoluția costurilor/profitabilității fiecărui proiect și analizează bugetul Realizat vs. BugetatVerifică alocarea corectă a cheltuielior și
MAURER IMOBILIARE CONSTANȚA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 121 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.