56 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Brașov
56 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Brașov

Candidatul ideal Serios, muncitor si adaptat muncii in echipa. Cunoasterea programului Saga constituie un avantaj.Descrierea jobului Lucrari de contabilitate generala, stocuri, inchidere luna

Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana serioasa, punctuala si dispusa sa invete.
Este necesar sa aveti cunostinte de operare in Revisal.
Studii minime: Facultatea de economie sau cursuri de contabilitate.
Reprezinta un avanataj daca aveti experienta de lucru cu:
- Smartbill
- DevizeDescrierea jobului Activitati de contabilitate de baza si secretariat.
Oferim:
- Loc de munca stabil si contract de munca pe perioada nedeterminata
- Tichete de masa
- Decontarea combustibilului
- Salariu peste medie
RESPONSABILITATI: Tinerea evidentei contabile Intocmirea si verificarea de situatii financiare Acordarea de asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii Efectuarea de analize economico-financiare Efectuarea de expertize contabile Intocmire / semnare balante si bilanturi intocmire si depunere declaratii Evidenta plati si rapoarte plati saptamanale.CERINTE:Experienta in productie (contabilitate de productie)Experienta in domeniu 5 aniStudii economice superioareBENEFICII:Salariu intre 3000-4000 leiProgram 8:00-16:30Asigurare transport

Candidatul ideal Descriere
Experienta in domeniu 5 ani Studii economice superioare
OPTIONAL: Experienta in productie (contabilitate de productie)
Constitue un avantaj cunostinte program REVISALDescrierea jobului Descriere
RESPONSABILITATI: – Tinerea evidentei contabile – Intocmirea si verificarea de situatii financiare – Acordarea de asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii – Efectuarea de analize economico-financiare – Efectuarea de expertize contabile – Intocmire / semnare balante si bilanturi – intocmire si depunere declaratii – Evidenta plati si rapoarte plati saptaman

RESPONSABILITATI – Tinerea evidentei contabile– Intocmirea si verificarea de situatii financiare– Acordarea de asistenta privind organizarea si tinerea contabilitatii– Efectuarea de analize economico-financiare– Efectuarea de expertize contabile– Intocmire / semnare balante si bilanturi– intocmire si depunere declaratii– Evidenta plati si rapoarte plati saptamanale. CERINTE Experienta in productie (contabilitate de productie)Experienta in domeniu 5 aniStudii economice superioare BENEFICII OFERITE Salariu intre 3000-4000 leiProgram 8:00-16:30Asi

Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Contabil Junior si a unui Team Leader Contabilitate care sa se alature echipei noastre din Brasov.
Cerinte: Contabil Junior
- absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate;
- experienta profesionala minim 1 an in contabilitate sau post administrativ;
- limba engleza - conversational;
- limba germana sau franceza mediu;
- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate);
- cunostinte ale programului ERP constituie avantaj;
- acuratete in lucrul cu documentele si prelucra
Cerinte:Studii superioare cu diploma de licenta;Experienta generala minim 5 ani;Spirit de echipa;Perseverenta si integritate;Cunostinte economice actualizate la zi;Abilitati de analiza si sinteza;Persoana dinamica;Descriere job:Semnarea , parafarea si datarea documentelor contabile aferente operatiunilor din cadrul proiectului;Stampilarea si semnarea evidentei cheltuielilor generate de aplicatii informatice specifice fondurilor europene pentru certificarea completitudinii , corectitudinii si realitatii informatiilor continute in cererile de rambursare , precum si a inregistrarii in sistemul co
Cerinte: Minimum 5 ani de experienta in domeniul contabilitatii Minimum 3 ani de experienta in coordonarea unei echipe Eficient in relatia cu oamenii si diversitate la toate nivelurile intr-un mediu international Abordare proactiva pentru a rezolva problemele si pentru a stimula eficacitatea operationala Gandire strategica si orientat spre rezultate Negociator puternic, cu abilitati excelente de comunicareCalificari si experienta Studii superioare finalizate in domeniul financiar - contabil; Limba Engleza - sunt necesare abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Cu
Contabila cu experienta caut firma pt a întocmi documentele specifice contabilității primare, revisal și nu numai.Rog și ofer seriozitate!
Cerinte:- absolvent studii medii / superioare profil economic, contabilitate;- experienta profesionala minim 1 an;- limba engleza - conversational;- limba germana sau franceza mediu;- cunostinte de contabilitate primara;- cunostinte de operare PC (Excel, Word, programe contabilitate)- acuratete in lucrul cu documentele si prelucrarea datelor;- spirit analitic, atentie distributiva;- flexibilitate, atentie la detalii;- capacitate de organizare.Responsabilitati:- inregistrarea zilnica a facturilor contabile in soft-ul de contabilitate;- verificarea corectitudinii facturilorDaca vorbesti limba ge
Firma din Fagaras angajeaza contabil /economist cu experienta si bune cunostinte de contabilitate/fiscalitate/legislatie Cerinte:-studii superioare economice, specializare finante-contabilitate;-experienta in contabilitate de minim 3 ani;-bune cunostiinte de operare PC (Excel, Word);-cunoasterea unui program de contabilitate -cunostiinte solide ale legislatiei si procedurilor financiare romane;-abilitati de organizare si planificare;-spirit analitic, lucru in echipa;-seriozitate.Beneficii;-pachet salarial motivant Informatii se pot obtine la nr de tel; sau CV-urile se pot depune la adres

Candidatul ideal Daca esti o persoana serioasa, riguroasa, rabdatoare si constiincioasa, crezi ca poti lucra cu pasiune alaturi de noi si esti dornica de a progresa, asteptam CV-ul tau.
Cunoasterea softului de contabilitate SAGA C constituie un avantaj, precum si limba engleza la un nivel mediu.
Descrierea jobului Activitatea presupune introducerea actelor contabile, verificarea evidentelor contabile la societăți comerciale si întocmirea declarațiilor fiscale aferente, precum si a bilanturilor.
Programul de lucru este de 6-8 ore/zi, de luni pana vineri, program flexibil, in regim de

Description- Push design to cost / target cost process to attain the target costs derived from target costs workshop for materials (reduce total material costs by fulfilling the required functions).- Perform Cost Reduction Programs (CRP) for BU’s products after SOP, Push Re-Design to cost - Identify in alignment with BU/DIV and Category Purchasing Cost and Value Analysis objectives- Lead and coordinate CVA projects and support category in implementing savings- Support Vitesco Technologies Business Strategy (VTBS) projects as Cost Analyst- Identify in alignment with BU/DIV and Category - Purcha

Candidatul ideal
Studii medii/superioare
Permis auto
Limba engleza nivel mediu
Experienta in contabilitate primara si gestionarea unei baze de date
Atentie la detalii, la cifre, eficienta in indeplinirea sarcinilor
Abilitati utilizare pachet Office (Word, Excel, Outlook)
Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare, planificare si lucru in echipa
Amabilitate, seriozitate, profesionalism
Descrierea jobului
Desfasoara activitati caracteristice muncii de contabilitate (verificarea documentelor contabile, redactare si completare documente interne, inregistrare date i

Descrierea postuluiVerifica si inregistreaza, conform procedurilor interne si reglementarilor legale, achizitiile de bunuri si servicii de la furnizorii externi;Asigura corespondenta comerciala cu furnizorii externi pentru clarificarea problemelor legate de plati, compensari, solduri;Intocmeste lunar declaratia intrastat pentru achizitiile intracomunitare de marfuri;Intocmeste lunar situatia ambalajelor de la furnizorii externi si situatia echipamentelor electrice intrate in gestiune;Intocmeste facturile catre clientii externi;Intocmeste lunar declaratia recapitulativa privind achizitiile/livr

Candidatul ideal
• proactivă
• cu foarte bune abilități comunicare și de muncă în echipă
• analitică și organizată, focusată pe finalizarea la timp a task-urilor
• rezistență la stres
• cunoștințe pachet Microsoft Office, în special Excel
• cunoștințe limba engleză – cel puțin nivel mediu
• operare în sistem ERP
• permis conducere cat. B și auto personalDescrierea jobului Experiență:
• Minim 5 ani vechime în domeniul financiar-contabil,
o Experiență în contabilitate în firmă mijlocie, domeniul de activitate producție
o Întocmire situații financiare lunare, trimestriale și anuale
o
Scurta descriere a companieiExelia è una Società di Intesa Sanpaolo con sede a Brasov, Romania, che fornisce supporto ad attività specifiche per la Capogruppo e le altre Banche e Società del gruppo.E' alla ricerca di profili qualificati che vogliono confrontarsi con percorsi di crescita professionali impegnativi e stimolanti con vari requisiti.Cerinte Autonomie în utilizarea computerului Cunostințe de bază a pachetului Microsoft Office O bună cunoaștere a limbii italiane ResponsabilitatiPersoana va putea să se ocupe de diferite activități de backoffice în domeniul bancar.ÎN EXELIA VEI AVEA

Candidatul ideal Suntem in cautarea unei colege sau a unui coleg care sa ocupe postul de
“Economist”
Candidatul ideal
-Studii superioare, absolvent Stiinte Economice, Contabilitate
-Experienta de munca de cel putin 5 ani ca economist in domeniul contabil.
-Excelente cunostinte de operare calculator- MS Office, Internet; ERP, software de contabilitate
-Capacitate de a integrare volume de informatii mari si concentare
-Gandire strategică, spontaneitate, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate, diplomatie, ambitie, incredere in sine, energie, fluenta verbala
-Persoana caracter
Candidatul ideal We are looking for talented people to join our center in Brasov (Romania), for the position of Accounts Payable Officer with Hungarian.
Join a global management consulting, technology services and outsourcing company, serving clients in more than 120 countries.
See if you’re the right fit for the job?
You have medium Hungarian language skills;
You communicate easily;
You are a team-player;
Little or no previous work experience? Not a problem, as you will have access to extensive training and work side by side with experienced colleagues.
Descrierea jobului Wh

Candidatul idealStudii liceale/universitare absolvite in domeniul economic;Experienta de lucru pe o pozitie similara si/sau cu sarcini specifice activitatii de contabilitate primara;Foarte bune cunostinte de contabilitate primara;Atentie crescuta la detalii si capacitate de a gestiona sarcini multiple;Cunostinte de operare PC, cunoasterea soft-ului WinMentor constituie un avantaj. Descrierea jobuluiEmite si incaseaza facturi, efectueaza monetarul, raportul Z si depune banii la agentul colector al bancii;Intocmeste receptiile, registrul de casa, raportul de gestiune;Completeaza documentele fis
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: