Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

81 Locuri de Munca Economist in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

81 Locuri de Munca Economist in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Descrierea jobului Cerinte: Absolvent studii economice, sectie Contabilitate si informatica de gestiune; Experienta in contabilitate minim 5 ani (experienta in activitatea de productie constituie avantaj); Limba engleza nivel mediu; Cunostinte de excel; Cunoasterea softului de contabilitate Saga; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra in echipa; PunctualitateAtributii: Inregistrare facturi furnizori interni si externi/furnizori de imobilizari/achiziti/livrari intracomunitare/importuri/exporturi; Evidenta intrari - iesiri mijloace fixe si verificare calcul de amortizare; Verificari lunare de balanta; Organizare inventar anual patrimoniu de active; Completare, inregistrare in contabilitate si tinerea evidentei biletelor la ordin emise de societate; Facturare catre clienti.CV-urile se vor depunde la adresa de email: [email protected]
ARKA REC
Candidatul ideal Fire dinamica, flexibila, organizata cu dorinta de a invata; Abilitati de comunicare, relationare si planificare; Absolvent studii economice liceale sau universitare; Cunostinte operare PC, Microsoft Office, programul SAGA constituie un avantaj; Cunostinte de contabilitate.Descrierea jobului Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatii comerciale (achizitii, vanzari, casa, stocuri, salarii, impozite si taxe, deconturi); Urmareste soldurile contabile: clienti , furnizori, banca, salarii; Intocmeste situatii / raportari saptamanale / lunare specifice.
BESTWAY RECYCLING S.​R.​L.​
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3300 până la 6000 LEI pe lună
Cerințele postuluiAsigură respectarea dispoziţiilor legale referitoare la întocmirea documentelor specifice activităţii financiar contabile Respectă planul de conturi în vigoare cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite Efectuează încasări şi plăţi numerar pe baza documentelor: borderouri de încasări, role de la casa de marcat, avansuri spre decontare, autorizare cheltuieli, decontare avans, dispoziţie de plată /încasare Întocmeşte registrul de casă zilnic respectând procedura de întocmire a registrului Întocmeşte cash-flow-ul zilnic pe baza căruia se ordonează plăţile Înregistrează / verifică registrul de casă Înregistrează / verifică deconturile Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa obligaţiilor de plată către furnizori Înregistrează / verifică şi ţine evidenţa clienţilor Ţine evidenţa leasing-urilor şi a contractelor cu plata în rate Înregistrează lun
Arkada Steel Map
Candidatul ideal cunoștințe operare PC capacitate de analiză și sinteză cunoașterea legislației specifice domeniului financiar-contabil abilități pentru lucrul în echipă spirit de observație şi atenţie dedicat şi capabil să lucreze cu minimum de supervizareDescrierea jobului Responsabilitati solicitarea, verificarea și îndosarierea zilnică a documentele justificative emise din unitățile de vânzare ale societății cu privire la operațiile de casă înregistrarea în evidența financiar-contabilă prin intermediul sistemului informatic și îndosarierea documentelor ce stau la baza operațiunilor de numerar din casă sediu (plăți și/sau încasări, deconturi salariați etc.) verificarea și corectarea lunară a componenței soldurilor din balanța contabilă pentru conturile 401, 404, 409 analizarea balanței soldurilor scadente a furnizorilor și face propuneri la plată înregistrarea în sistemul informatic de evidenta financiar-contabila extrasele bancare și verifică corelațiile în balanță pentru conturile
ALTIUS
Candidatul ideal Ce ne dorim să găsim la tine: Studii universitare finalizate în domeniul economic, de preferat specialitatea Finanțe-Contabilitate Grad înalt de înțelegere a operațiunilor contabile din cadrul unei companii de producție Capacitate de organizare şi planificare a activitãților, gestionarea eficientã a timpului de lucru pe parcursul zilei Atenție la detalii, răbdare, eficienţă Atitudine pozitivă, abilități de comunicare și interpersonale Sã fii o persoană onestã, amabilă și politicoasă Abilitatea de a rămâne calm sub presiune Cunoștințe de operare PC: Excel, WordCe va face diferenţa: Experienţa pe o poziţie similarã de minim 5 ani Cunoașterea Legii Contabilitãții şi a OMFP 1802/2014 Cunoașterea sistemului SAP, modul FI Cаpacitatе de verificare a informațiilor din conturile contabile gestionate Capacitatea de analizã si sintezã a datelor din diverse rapoarte Ȋncrederea în forțele proprii și implicarea în activitatea firmei Dorința de a contribui la realizarea sarcinilor in
Bilka
Candidatul ideal MATHILDE Romania angajeaza pentru sediul din Brasov:ECONOMISTA cu responsabilitati HR:- Cunostinte program de gestiune WINMENTOR. Se poate oferi training de perfectionare;- Cunostinte legislatie Personal, REVISAL;- Cunostinte contabilitate ( conturi, balanta, declaratii, salarizare, REVISAL, balanta/bilant-optional). Se lucreaza in echipa;- Participa la realizarea si depunerea DECLARATIILOR lunare;- Intocmire si depunere Cereri de recuperare indemnizatii concedii medicale la CASJBV;- Depunere declaratii conventii la AJOFM;- Participa la Intocmire si validare Balanta, Bilant - OPTIONAL;- Persoana serioasa, comunicativa, dinamica, sociabila; Se solicita scrisori de recomandare de la job-ul precedent;- Full time Job;- Angajament pe termen lung; Descrierea jobului Se ofera:1. Pachet salarial motivant;2. Colectiv tanar, dinamic;3. Retributii si bonificatii in functie de rezultate;4. Angajament pe termen lung;5. Posibilitati de promovare in cadrul unei companii romanesti de
INEX STYLE
Candidatul ideal Ești o persoană activă, îți plac deplasările și te poți reloca, ești pasionat de construcții și îți dorești să ai responsabilități pe procesul economic al unui proiect?Geiger România te caută!Vei putea face parte dintr-un proiect mare de construcții la cheie sau a unui lot de autostradă cu posibilitatea de a te dezvolta într-o echipă frumoasă și dinamică.Profil: Studii superioare, de preferat studii economice în domeniul industrial; Experiență similară 2-3 ani; Cunoaștere pachet Microsoft Office la nivel avansat; Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.Descrierea jobului Verificarea/modificarea/ aprobarea a contractelor pentru proiectele alocate; Verificare și urmărire respectare condiții contractuale; Verificare și aprobare din punct de vedere economic a facturilor primite pentru proiecte; Delimitare valorică lunară a prestațiilor/materialelor pentru care nu s-au primit facturi, împreună cu managerii de proiect; Elaborare rapoartelor de controlling pe proiecte; A
GEIGER TRANSILVANIA
Candidatul ideal Studii superioare economice de lunga durata, finalizate -LICENTA-Experienta evidenta financiar contabila minim 2 ani.Cunoasterea program contabilitate SAGABune cunostiinte de operare PC ( Excel, Word)Meticulozitate si acurateteSpirit analitic,SeriozitateDescrierea jobului Inregistrarea documentelor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;Inregistrarea corecta si la zi in program a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila, facturi de furnizori interni/externi, clienti.Urmarirea permanenta a soldului avansurilor catre personalUrmarirea permanenta a soldului furnizorilor si clientilor companiei, punctaj periodic.Verificarea corectitudinii introducerii datelor,Cunoasterea procedurilor privind achizitiile intracomunitare, importuri, intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferenteIntocmeste si depune declaratiile lunare / trimestriale/anuale, obligatorii pentru bugetul statului;Mentine relatia cu administratia financiaraInregistreaza e
BEST ACHIZIŢII
Candidatul ideal In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we are offering multiple opportunities in this new organization.This is a great opportunity to join us as a Cash Application Lead in our Finance Department in Brasov.Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.IMPORTANT!!! The position of "Cash App Lead" is full-time. We prefer the activity to be carried out from the office, we offer a relocation package if necessary for the ones who are willing to relocate.You have: High school diploma or equivalent 3 to 4 years of Cash Application experience in a major ERP system (SAP, Oracle, JDE, M3, etc) 1-2 years leading a cash application teamSkills Attention to detail and accuracy. Ability to analyze problems and recommend solutions Proficiency with Microsoft Office Applications (MS Excel, Word) Ability to read and write in EnglishDescrierea jobului In th
ELDON
Companie verificată
Aplica rapid
In 2021 we started to build our group Finance Center in Brasov and therefore we are offering multiple opportunities in this new organization.This is a great opportunity to join us as a Cash Application Specialist in our Finance Department in Brasov.Take the opportunity to boost your career within a global company, that offers you the best possible conditions for progressing in your career.IMPORTANT!!! The position of "Cash App Specialist" is full-time. We prefer the activity to be carried out from the office, we offer a relocation package if necessary for the ones who are willing to relocate. In this position, you will get to:Apply payments received to accounts receivable through manual and automated processesRecord deductions/disputes as noted by customer payments.Reconcile bank statements to ERP reports and General Ledger accountsProvide cash collection reporting.Provide guidance, training, and coaching to Cash Application SpecialistsEnsure that payments received are applied in compl
nVent Hoffman
Candidatul ideal Emtech este o firma de productie serie mica si unicate, specializata in prelucrari mecanice si asamblari, focusata pe dezvoltarea bussinessului si, totodata, a oamenilor care o compun. Mediul de lucru si colegii, integrarea noilor colegi si perfectionarea sunt cateva din atuurile noastre ca firma. Pentru departamentul financiar cautam coleg(a) pasiont(a) de contabilitate pentru o perioada de 2 ani, inlocuire colega insarcinata, care se va ocupa de inregistrari facturi furnizori, procesare plati si extrase bancare, relatia cu clientii. Persoana va lucra sub coordonarea managerului financiar.Aplica la acest job daca:- ai studii de specialitate in domeniul financiar-contabil- ai cel putin 1-2 ani experienta in domeniul contabilitatii- ai dorinta de a invata si de a te perfectiona- ai cunostinte cel putin medii de limba enlgeza-ai cunostinte operare calculator, in special Excel, si programe contabilitate- nu te deranjeaza naveta la/de la CodleaDescrierea jobului Responsabi
EMTECH
Candidatul ideal - absolvent studii economice.( contabilitate)- experienta de 5 ani in posturi similare in domeniul financiar-contabil- abilitati de planificare, organizare si comunicare;- persoana analitica, ordonata si responsabila;Descrierea jobului - Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora- Mentine legatura cu bancile si cu alte institutii financiare,- Opereaza plati electronice in banca;- Rezolva si alte sarcini care cad in sfera sa de activitate, trasate de administratorul societatii sau alta persoana superior ierarhica; etc..
TRANSILVANIA HOTELS & RESTAURANTS
Candidatul ideal •Studii superioare de specialitate•Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala•Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile ( SAGA )•Abilitati de organizare si relationare•Persoana responsabila, serioasa•Experienta anterioara intr-un post similar constituie un avantaj•Cunostinte limba engleza nivel mediuDescrierea jobului •Evidenta contabila completa•Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare ( incl. decl.390,394 ) si a decontului de TVA•Reprezentarea societatii in relatia cu administratia financiara•Diverse rapoarte, la cerere•Inregistreaza cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )•Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii•Declaratii, gestiuni, salarizare, relatii cu institutiile abilitate
CRUCERU CONTAB
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal Candidatul potrivit are următoarele coordonate: dinamic, pozitiv, spontan, sociabil și determinat, deschis la noi provocari și dornic să-și clădească o carieră solidă în vânzări.Descrierea jobului CONSULTANT VÂNZĂRI DIRECTEAi ocazia de a te alătura unei echipe unite, performante și profesioniste în care domină energia pozitivă!Responsabilități/BeneficiiResponsabilități pe care vrem să le tratezi cu seriozitate:- contactarea telefonică a potențialilor clienți/clienților deja existenți;- interacționarea față în față cu potențialii clienți în vederea promovării ofertei companiei;- efectuarea procesului de vânzare, cât și cel de post - vânzare;- administrarea portofoliului de clienți;Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și vei face parte din echipa noastră vei beneficia de:- salariu fix plus comision în funcție de realizări;- training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare;- program de lucru full time de la birou
DC UNIQUE CREDIT
Candidatul ideal Te invităm să ne contactezi dacă îndeplinești criteriile obligatorii de mai jos: Ai dorința de a-ți dezvolta propriul business de succes și ai în vedere să îți deschizi o firmă (SRL, PFA, microîntreprindere etc). Locuiești în Brașov sau în localitățile apropiate. Ești dispus să îți aloci 100% din timpul tău acestei cariere. Ești interesat să investești în educația ta, ca să te dezvolți personal și profesional Îți dorești să ai venituri considerabile, direct proporționale cu munca depusă, dar să îți și poți organiza agenda astfel încât să îți poți rezolva chestiunile personale în funcție de nevoile tale.Descrierea jobului CE IŢI OFERIM:1. Programe de educație excepționale Sesiuni de cursuri & training, seminarii, webinarii, team building și suport permanent din partea echipei. Te vom integra și în Academia RE/MAX, care este un program educaţional complex, deschis pentru orice agent interesat de învăţarea şi dezvoltarea continuă pe plan profesional;2. Tehnologie inovativ
R.M.X. ASIMOB
Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare, negociere si vanzare.Descrierea jobului Cerintе: Abilitаti de utilizаrе PC, Microsoft Office, Intеrnet Nivеl studii: cеl putin nivel liceаl, prеfеrаbil studii universitаrе finalizаtе Posеsor permis dе conducеrе categ. B Disponibilitаte lа deplasari si program prelungit Cunostinte de limba Engleza, nivel conversational (cunoasterea de alte limbi straine prezinta un avantaj)Responsabilitati : Promovarea si vinderea produselor firmei Intocmirea de oferte si calcularea necesarului de materiale Intocmirea documentelor aferente vanzarii Urmarirea intregului flux logistic de la inregistrarea comenzii pana la livrarea ei Colaborarea cu ceilalti membri ai echipei din departamentul de vanzari si din departamentele adiacenteBeneficii: Un loc de munca intr-o companie lider de piata in domeniul acoperisurilor care pretuieste dezvoltarea competentelor, recunoastere si aprecierea per
Bilka
Candidatul ideal Ce ne-am dori? sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesional sa fii o persoana sociabila si prietenoasa, asemenea colegilor din echipa :) sa ai aptitudini foarte bune de comunicare si sa te simti confortabil intr-o conversatie cu persoane abia cunoscute sa intelegi responsabilitatea implicata de un loc de munca sa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrol sa fii o persoana ambitioasa si competitiva sa fii disponibil/a sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Ce iti oferim? program de lucru de 6 sau 8 ore/zi, in ture, de luni pana vineri sistem de salarizare si bonusare competitiv si atractiv sistem de bonusare a recomandarilor posibilitate de dezvoltare profesionala intr-o companie internationala in continua crestere programe de formare profesionala continua conditii de lucru foarte bune, in sediul nostru din centrul Brasovului (Centrul Nou)Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? sa discuti telefonic cu
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES
Candidatul ideal În cadrul Programului nostru pentru economiști începători, veți avea șansa de a vă face prieteni, de a întâlni oameni noi și interesanți, de a învăța lucruri noi în domeniul dvs. de expertiză și nu în ultimul rând... de a câștiga experiență pentru viitorul dvs. loc de muncă.Programul constă în alăturarea timp de 10 - 12 luni (program cu normă întreagă) în Echipa Financiar-Contabilitate și construirea nivelului de experiență și expertiză urmând un plan de studiu și de dezvoltare personală și profesională.Căutăm masteranzi și proaspăt absolvenți în domeniul financiar și contabil precum Contabilitate și informatică de gestiune, Informatică Economică, Finanțe-Bănci care să ofere sprijin colegilor noștri în activitățile lor.EREN CONS oferă de peste 15 ani antrepriză generală pentru proiecte industriale din România.Valorile care stau la baza succesului proiectelor noastre sunt responsabilitate, transparență și profesionalism.În fiecare zi, ne străduim să construim o lume mai
EREN CONS
Candidatul ideal Candidatul Ideal:Persoana dinamica, perseverenta, cu abilitati de negociere;Cunostinte si experienta in vanzari ar fi un avantaj, insa nu este conditie obligatorie;Abilitati de comunicare si relationare interpersonala;Capacitatea de prioritizare a sarcinilor si de a gestiona corect situatiile noi aparute;Cunoasterea pietei medicale/farma prezinta avantaj;Persoana orientata spre rezultate si motivata de posibilitatea de a obtine venituri suplimentare in functie de implicare si performante;Cunostinte de operare PC – Word, Excel, Power Point.Descrierea jobului ​Descrierea jobului/Responsabilitati:Promovarea si vanzarea produselor din portofoliu;Realizarea obiectivelor de vanzari;Contactarea telefonica a potentialilor clienti, precum si mentinerea relatiilor profesionale post vanzare;Negociereа si semnarea contractelor;Intocmirea ofertelor catre clienti;Ce oferim?• Training de specialitate;• Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de success;• Pachet salarial atractiv, pest
CBVN DIRECTION S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 81 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.