Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Contabil in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Contabil in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal persoana serioasa, punctuala, rezistenta la stresDescrierea jobului - intocmire note de intrare - receptie marfa- intocmire facturi- operare extrase de banca- verificari fisa client si furnizor- arhivare documente contabile
OLTENIA GARDEN
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate;Experienta in contabilitate completa (inclusiv bilant) a unei societăți de minim 4 ani;Cunostiinte solide de contabilitate și legislație fiscala ;Constituie avantaj experienta in domeniul constructiilorDescrierea jobului Evidenta contabila completa: gestiune, salarii, declaratii, balanta, bilant, leasinguri, credite;Analiza economica si financiara a firmei;Inregistrarea și emiterea documentelor ținând cont de legislația fiscală , respectiv codul muncii
PIŢI LGA GRUP INTERNATIONAL
Candidatul ideal • Studii superioare de specialitate• Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile• Abilitati de organizare si relationare• Persoana responsabila, serioasa• Experienta anterioara intr-un post similarDescrierea jobului • Evidenta contabila• Diverse rapoarte, la cerere• Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )• Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii• Intocmeste ordine de plata• Mentine relatia cu clientii• Gestioneaza colectarea pontajelor (opereaza intevalele de absente, CO, CM, introduce noii angajati in sistem,• Verifica in mod constant acuratetea datelor• Ofera suport in ceea ce priveste angajarile, incetarile, modificarile CIM- ge
SENIC COM
Candidatul ideal • Studii superioare de specialitate• Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile• Abilitati de organizare si relationare• Persoana responsabila, serioasa• Experienta anterioara intr-un post similarDescrierea jobului • Evidenta contabila• Diverse rapoarte, la cerere• Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )• Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii• Intocmeste ordine de plata• Mentine relatia cu clientii• Gestioneaza colectarea pontajelor (opereaza intevalele de absente, CO, CM, introduce noii angajati in sistem,• Verifica in mod constant acuratetea datelor• Ofera suport in ceea ce priveste angajarile, incetarile, modificarile CIM- ge
N&C CONSULTING
Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate. Experienta in departamentul contabil al unei societati - obligatorie (sa fi lucrat efectiv in program de contabilitate-gestiune, revisal) Persoana deschisa, cu capacitate de invatare, adaptare la nou.Descrierea jobului Evidenta contabila (inregistrari contabile: furnizori, clienti, extrase bancare, gestiune, revisal, etc) in cadrul unei societati comerciale Sa aiba cunostiinte legislatie fiscala de actualitate in domeniu Detalii legate de programul de lucru si salariu se discuta in cadrul unui interviu Poate lucra impreuna cu un contabil sef sau separat
AUTRAS PROIECT
Candidatul ideal Societate de productie( abator) anagajez economist cu experienta in productie pentru evidenta primara si contabilaEXPERIENTA DE MINIM 5 ANI IN CONTABILITATE; PREFERAM SA CUNOASCA PROGRAMUL DE CONTABILITATE PETRESCU; ABILITATI DE COMUNICARE; DISPONIBILITATEA DE A LUCRA INTR-O ECHIPA DE ECONOMISTI / CONTABILI.Descrierea jobului  JOBUL PRESUPUNE OPERARE CONTABILITATE SI INCHIDERE BALANTA;OFERIM ACTIVITATEA SE VA DESFASURA IN TOTALITATE LA BIROU – Com Facai SALARIUL ATRACTIV
MC CONSULTING
Candidatul ideal Persoana cu studii superioare in domeniu finalizate si experienta de lucru in domeniu financiar contabilExperienta in constructii sau imobiliare constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa: gestiune, salarii, balanta, bilant si, analiza economico financiara a firmeiInregistreaza in gestiune facurile de materiale, opereaza in contabilitate (Petrescu) extrase banca, facturi, declaratii , balanta, bilant, salarii, revisalDepune documentele necesare aprobarii unui credit la bancaRelationeaza si cu alte institutii cum ar fi Anaf , Itm
GUZZO GRUP INTERNATIONAL
Candidatul ideal • University degree in Industrial Engineering, Business Administration or a comparable education is required• First experience in international automotive industry• Good comprehension for finance and sales procedures and their feasibility• High affinity for numbers• Good Business English language skills are necessary, German language skills are a plus.• Strong will to learn constantly to develop personal skills• Have a basic technical understanding• Action oriented• Self Development/Learning on the Fly• Team oriented• Customer Focus/Business Acumen• Compassion• Dealing with Ambiguity• Drive for resultsDescrierea jobului • Track and maintain all commercial data in our Kautex systems SAP/Excel/PLM (centralized lifecycle management)/Up2Go (sales planning data)• Provide the customer with the necessary information in an efficient and professional manner• Continuous offer/order tracking• Maintaining customer demands in SAP (creating single orders for pre-production parts and
KAUTEX CRAIOVA
Candidatul ideal - cunostinte solide de microsoft office (word, excel);- minim studii medii;- experienta anterioara de gestionar;- persoana dinamica, serioasa, dipsusa la lucru pe teren, rezistent la stres;- cunostinte minime de contabilitate primara;- cunostinte solide de gestiune; Descrierea jobului Gestionar - verifica stocuri, invetariere, receptioneaza marfa la primire, intocmeste fise magazie- se lucreaza pe teren.Pentru mai multe detalii sunati la telefon:0723445534
OLTENIA GARDEN
Descrierea jobului Firma contabilitate angajeaza pentru sediul din Craiova:ECONOMIST - CONTABIL cu experientaDescrierea jobului- Cunostinte contabilitate , intocmire Balanta, Bilant, intocmire declaratii fiscale;- Cunostinte operatiuni salarizare(REVISAL,declaratii lunare);- Intocmire si depunere Cereri de recuperare indemnizatii concedii medicale la CASJDJ- cunoastere program OMNIDATA poate fi un avantaj- Avantaje:Full time Job, angajament pe termen lung,asigurare medicala privata,bonuri de masa,bonusuri in functie de performanta;
COUNTEXP
Candidatul ideal - Studii superioare dе profil economic;- Experiență minim 5 ani pe un post similar,- Bune abilitati dе comunicare,- Predispoziție spre organizare și prioritizare a activităților, dar ținând cont derespectarea termenelor limită;- Cunoştinţe la nivel dе utilizator avansat ale aplicaţiilor dе calculator, MicrosoftOfficeDescrierea jobului Responsabilitati- inregistrarea documentelor financiar contabile;- intocmirea declaratiilor fiscale si transmiterea acestora;- intocmire documente specifice activitatii de salarizare (inregistrare REVISAL,intocmire state de plata, calcul impozit pe venit si contributii salariale);- intocmire devize prestari serviciiBeneficii:Salariu în funcţie de nivelul de experienţă şi abilităţiAsigurare transport.
POP DEPOZIT LOGISTICA
Candidatul ideal XGaming, companie a grupului Superbet isi mareste echipa!Suntem in cautarea a 4 colege noi pentru SuperClubul din Craiova.ATENTIE! Acest job presupune ture de noapte si cazare asigurata in orasul Pitesti pentru perioada de training.CERINTE- studii medii;- cunostinte de operare PC - nivel mediu;- atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare;- persoana echilibrata, responsabila, constiincioasa;- loialitate, corectitudine si seriozitate.Descrierea jobului - Asigura supravegherea permanenta a activitatii in sala de joc si desfasurarea civilizata a activitatii in cadrul acesteia- Efectuarea de operatiuni cu numerar (incasari si plati catre clienti) cu respectarea procedurilor interne- Intocmirea corecta a tuturor documentelor cu privire la activitatea de casierie din punct de vedere financiar contabil, conform procedurilor interne;- Oferirea de suport si consilierea clientilor pentru utilizarea aparatelor de jocBENEFICII PENTRU O CARIERĂ ÎN AVANTAJUL TĂ
SUPERBET BETTING & GAMING
Candidatul ideal Job purposeAs a Payroll Trainee, you will be providing general administrative support on tasks relating to payroll processing. You will be responsible for a portfolio of corporate clients for whom TMF provide payroll services. Since this is a trainee position, you will be provided with regular training and updates for technical skills and qualifications that are necessary to perform the job.Key Requirements: Romanian language – mandatory; Degree in Economy will be considered as a plus; Excellent computer knowledge (especially EXCEL); DP Payroll knowledge is a plus; Fluent both spoken and written English. Clear and concise communication; Organized and pro-active attitudeDescrierea jobului Key responsibilities: Assisting in preparation / Review of payroll and related documents; Assisting in preparation / review of HR and related documents, such as: labor agreements, additional acts, employment certificates; Preparation and/or review of the monthly payroll and related sal
TMF ROMANIA
Candidatul ideal Manpower is looking for Senior Purchasing Anayst, for its client, FORD RomaniaMandatory requirements:• University degree in engineering or economics• English proficiency• Fully competent with Microsoft Office toolsPreferable:• Excellent numerical and analytical skills• Relevant experience in Purchasing/Cost estimating/Tooling engineering is an advantageDescrierea jobului • Develop sourcing strategies and develop/analyze competitor and market data• Perform benchmarking activities such as market tests to create/maintain a world class supply base• Secure and analyze quotations, negotiate prices and contract terms with suppliers for the purchase of a specific range of commodities to meet cost, quality based on objectives• Interface with global Purchasing teams and cross functional organizationsBenefits:• Professional development in a multinational company• Dynamic and well organized working environment• Motivating salary• Being part of a multicultural team
Experis Romania
Candidatul ideal - studii superioare economice în domeniul financiar contabil si experiență de minimum 3 ani în acest domeniu de activitate;- cunoștințe bune de contabilitate financiară și fiscalitate;- bune cunoștințe de Excel;- experiență de lucru cu un soft de contabilitate;- capacitate de adaptabilitate, organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limită;- integritate si corectitudine- promptitudine in rezolvarea sarcinilor solicitate de echipa managerialăDescrierea jobului - supervizează înregistrarea tuturor tranzacțiilor și documentelor justificative în evidențele contabile;-efectuează procedurile și înregistrările de închidere de lună;-asigură întocmirea raportărilor către Adminisțratia Financiară, Ministerul Finanțelor Publice, bănci și alte instituții;-reprezintă compania și asigură interfața cu Administrația Financiară si autoritățile de control ale statului;-întocmește situațiile financiare-contabile de sinteză ale societății;-asigură inventarierea,
SIMODE IMPEX
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Cautam persoane cu experienta in intocmirea documentatiilor pentru participarea la licitatiile publice din domeniul constructiilor .Sa fie familiarizat cu SEAPDescrierea jobului Intocmeste documentatiile impreuna cu echipa pentru participarea la licitatiile din domeniul constructiilor publicate in SEAP.
CSID CONSTRUCT
Candidatul ideal Persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medicale-Regina Maria, traininguri lunare (comunicare, excel, fonduri etc),teambuilding, sejur de 1 saptamana la mare/an, bonusuri raportat la proiectele gestionate
REI FINANCE ADVISORS
Candidatul ideal Job Purpose: The HR & Payroll Compliance Manager ensures high quality deliver. He/she must operate autonomously within full compliance of all legal requirements. Reviewing professional work accurately while meeting deadlines and providing professional support to team members when needed. Active and proactive participation to improve the quality and efficiency of professional work.Descrierea jobului Key responsibilities: Provides quality assurance and ongoing monitoring of the allocated clients in the team, consistent with Hungarian legislation. By his/her supervision ensures timely preparation and correctness of accounting/payroll records, annual and interim reports in line with client reporting requirements and deadlines. Coordinating, managing, scheduling, monitoring the timing and effectiveness of the work of team members and providing them with continuous professional guidance. Understanding the client’s activities, and the changes in these activities. Supporting c
TMF ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.