74 Locuri de Munca Contabil in Craiova
74 Locuri de Munca Contabil in Craiova
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Contabil / Contabil Senior (contabilitate Romaneasca) |
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare; Experienta in contabilitate romaneasca (3 ani+); Foarte bune cunostinte de MS Excel; Limba Engleza la un nivel mediu/avansat; Foarte bune abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, meticulozitate, capacitate de a lucra în ritm sustinut si de finalizare in termen a tuturor sarcinilor; Capacitatea de a invata rapid si de a fi eficient; Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune; Integritate, profesionalism si responsabilitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Coodonarea activitatii persoanei responsabile de inregistare a contractelor, facturare, colectare incasari, activitate care se produce la Centrul Comercial; Coordonarea activitatii persoanei responsabile de inregistrarea furnizorilor, in cazul in care Centrul Comercial este mai mare si dispune de Accounts Payable; inregistrarea in contabilitate a facturilor de furnizori inclusiv partea de verificare a contractelor; Inregistrarea in contabilitate a extraselor banc
GABTEO CONSULT
![]() |
Contabil |
Candidatul ideal - Absolvent studii economice ( de preferinta, sectia Contabilitate si Informatica de Gestiune) ;- Experienta minim 3 ani in domeniul activitatii financiar-contabil, constituie avantaj experienta in contabilitatea de gestiune- Cunoastere operare PC - MS Office -nivel avansat- Cunoasterea programului de contabilitate charisma constituie un avantaj- Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;- Capacitate de organizari si planificare- Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;- Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate;- Excelente abilitati de comunicare;Descrierea jobului - Evidenta stocurilor , introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune (intrari, iesiri, transferuri);- Evidenta gestiune: intocmire note de intrare receptie,verificare si introducere bonuri de consum, verificare fise de magazie;- Emitere facturi catre clienti.- Inregistrarea facturilor de la furnizorii interni/externi in programul contab
INPROCONSA
![]() |
Economist Contabil Sef |
Candidatul ideal SC Dolplast SRL Craiova angajeaza economist contabil sef. Minim 2-3 ani experienta intr-o pozitie similara. Experienta in domeniul de "Productie" reprezinta avantaj; Studii economice superioare; Bun cunoscator si cu experienta in aplicarea prevederilor legislatiei fiscale si contabile; Cunostinte operare MS Office - Excel, Word; Cunostinte programe de contabilitate (ex.:Petrescu); Capacitate de lucru atat in echipa cat si individual; Aptitudini analitice si atentie la detalii; Seriozitate si corectitudine.Descrierea jobului Activitati specifice postului de Economist Contabil SEFPozitia nu este remoteBeneficii: Salariul este negociabil in functie de experienta si abilitatile dobandite Tichete de masa 30 lei pe zi Tichete Cadou Prime Ocazionale si de Sarbatori
DOLPLAST
![]() |
Contabil Sef |
Candidatul ideal Candidatul idealPersoana constiincioasa, organizata, determinată şi ambiţioasăAbsolventa de studii superioare de profilFoarte bune cunostinte de operare in MS Office si programe specializate financiar-contabileExperienta de ani in domeniuCunoștinte bune ale legislației, codul de procedura fiscala și procedurilor financiareAbilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipaOrganizat; analitic, cu initiativa, capacitate de comunicareDescrierea jobuluiDescrierea jobuluiDescrierea jobului Descrierea jobuluiInregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar - contabileElaborare balanta, verificarea lunara a soldurilor contabileVerificarea si coordonarea intocmirii si depunerii la timp a declaratiilor de: TVA, impozit pe profit, alte taxeIntocmire rapoarte financiare diverseSituatia mijloacelor fixe, efectuarea inregistrarilor contabile legate de mijloacele fixeSupervizarea platilor cu scopul de a sustine o buna organizare a platilorUrmarirea sca
SENIC COM
![]() |
Contabilitate Primara |
Candidatul ideal Persoană serioasă cu responsabilitate asumată și experiență in domeniul financiar / contabilitate. Cautăm o persoană pentru colaborare îndelungată ce posedă permis conducere categoria B pentru eventuale deplasări în locațiile noastre. Sunt necesare abilităti solide operare PC, a pachetului office (2019) precum și cunostinte de operare în platforme licitații publice și programe contabilitate. ( folosim Cernătescu)Descrierea jobului Evidență contabilă; Operare documente în program excel și program contabilitate (Cernătescu); Înregistrarea în contabilitate a documentelor gestiune mărfuri, rapoarte și monetare; Comisie inventariere mărfuri cu deplasare în teren. (ocazional); Permis conducere categoria B; Operare in platforme SEAP - SICAP; Procesare plăți online - Trezorerie Procesare plăți / transfer bancar online ( platforma BRD )Salariul se negociază la interviu în functie de experiența și aptitudinile dmv.Sediul central se află pe Str. Toporasi (Craiovița - reper Sif Ol
CIRUS SRL
![]() |
Contabil Evidenta Primara |
Descrierea jobului Contabilitate evidenta primara ( operare extrase de banca,operare facturi de achizitie furnizori,registru de casa,intocmire contracte de munca,etc)
OLTENIA GARDEN
![]() |
Economisti/contabili Juniori&seniori Segarcea |
Candidatul ideal - studii universitare economice;- utilizare PC - Word, Excel (nivel avansat);- intelegerea principiilor financiar - contabile;- abilitatea de a pregati si interpreta rapoarte specifice;- abilitatea de a comunica profesional cu personalul de conducere si colegii, atat verbal, cat si in scris;- abilitatea de a lucra autonom si de a realiza sarcinile de lucru cu atentie la detalii si de a respecta termenele limita;- abilitati de analiza, sinteza si rationament logic;- abilitati de lucru in echipa;- orientat care rezultat, abilitati de prioritizare. Descrierea jobului - Participa la fundamentarea strategiei si politicii financiar - contabile a companiei;- Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati;- Asigura inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare, evidenta incasarilor si platilor;- Ia masuri pentru elaborarea in termen util si respectarea elementelor metodologice prestabilite cu priv
CEREALCOM DOLJ
![]() |
Contabil/economist |
Candidatul ideal Persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Cel puțin 3 ani experiență în contabilitate; Studii superioare de profil: economie/finanțe/contabilitate; Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil; experienta in contabilitate; Experienta in lucru in programul Petrescu constituie avantaj; Experinta in lucru in platforma SPV; Cunostinte MS Office (Excel, Access, Word, Power Point); Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Capacitate de analiza si rezolvare probleme; Abilitați de prioritizare și gestionare a fluxurilor de lucru cu termene limita stranse Sa se exprime clar in scris si verbal; Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru.Descrierea jobului Ţine evidenţa contabilă a operaţiilor financiare în conformitate cu principiile generale ale contabilităţii; Verifica si prelucreaza documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); Intocmirea si inregistra
SOCCER CLUB BUCOVAT
![]() |
Operator Contabilitate Primara |
Candidatul ideal * Studii economice (reprezintă un avantaj)* Experiență într-o poziție similară* Experiență cu un software de tip ERP* Cunoștințe Microsoft Office, cunoștințe aprofundate de Word și Excel* Dorința de a lucra într-o companie orientată către performanță* Capacitatea de a învăța și înțelege lucruri noi* Excelente abilități de comunicare, relaționare și organizare, nivel înalt de implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucru cu cifrele), atenție la detalii* Inițiativă, organizare, orientare către soluții și rezultate, perseverențăDescrierea jobului * Organizează și coordonează contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare.* Răspunde de consemnarea corectă și la timp, în scris, în momentul efectuării ei, în documente justificative, a oricărei o
SUPERMEDICAL
![]() |
Economist- Contabil Gestiune |
Candidatul ideal ECONOMIST- CONTABIL GESTIUNECandidații vor fi licențiati în domeniul financiar- contabil;Inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizoriEvidenta lunara a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventarEfectuarea reconcilierilor cu partenerii – furnizori ;Intocmire diverse rapoarte solicitate de managementul firmei legate de aria sa de activitate;Evidenta gestiune,introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune,bonuri de consum,transferuri,inventarierea stocurilor,introducerea inventarelor in sistemul contabilCunoastere operare PC MS office ExcelIntocmire contracte de munca,aditionale,decizii incetare,adeverinte,operare in RevisalDescrierea jobului Activitatea zilnica se desfasoara in localitatea CRAIOVA.
HOTEL MINERVA
![]() |
Asistent Contabil |
Candidatul ideal - Cunostinte in domeniu- Cunostinte operare PC- Abilitati de comunicare- Rezistenta la stres- Capacitate de respectare a termenelor limita- Cunoastere program contabilitate CERNATESCU,constituie avantaj.Descrierea jobului Activitati de secretariatContabilitate primara :- Reprezinta interesele firmei in fata organelor de control financiar- Intocmeste documentele contabile de evidenta primara ale firmei (intocmeste si verifica registrul de intrari-iesiri, raspunde de intocmirea bilantului financiar al firmei (lunar si anual), tine evidenta registrului de casa, tine evidenta facturilor primite si introducerea lor la plata la termenul scadent)- Raspunde de respectarea prevederilor ROI care privesc Compartimentul Financiar-Contabil,- Asigura depunenerea declaratiilor fiscale.- Efectueaza calculul salariilor- Raspunde de activitatile de inventariere din cadrul firmei- Urmareste aplicarea normelor aferente Compartimentului Financiar-Contabil aprobate de societate- Urmareste m
PFI CAIMAC MIHAELACONTABIL AUTORIZAT
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Bacolux Hotels isi mareste echipa !CarieraTa începe cu a face ceea ce îți place Noțiuni precum ”sisteme contabile”, ”venituri și cheltuieli”, ”audit financiar”, ”deconturi”, ”facturi” sau ”fișe de cont” descriu pasiunea ta și ceea ce ți-ar plăcea să faci în viitorul profesional? Dacă răspunsul tau este afirmativ , înseamnă că merită să citești în continuare.Ce ne dorim de la tine: Experiență în domeniul contabil – minimum 2 ani în care ai explorat o gamă largă de activități financiar-contabile; Studii superioare economice – studii universitare de licență; Cunoștințe legislative – în domeniul financiar-contabil și fiscal; Operare PC – cunoașterea bună a pachetului MS OfficeDescrierea jobului Responsabilitati: Înregistrezi deconturile de cheltuieli si facturile de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite; Participi la reconcilierea soldurilor cu partenerii comerciali; Participi la reevaluarea lunara a creantelor si a datoriilor in valuta; Participi la întocmire
SC MARTA BACOLUX SRL
![]() |
Gestionar - Depozit Dolj |
Candidatul ideal Cerinte :Ce cautam la noul coleg: Cel putin studii medii absolvite, de preferat in domeniul economic; Experienta de minim 1 an in administrarea gestiunii; Persoana organizata, orientata catre rezultat si performanta, cu bune abilitati de comunicare; Persoana cu adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres, cu atitudine proactiva si constructiva; Autorizatie de stivuitorist (constiuie avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati: Preia formularele cu regim special - avize de insotire a marfii, le preda pe baza de proces verbal de predare-primire; Opereaza in stoc miscarile de marfa si pastreaza documentele justificative; Participa activ la operatiunile de incarcare-descarcare a marfii din depozitul firmei; Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa, in vederea transmiterii catre departamentul contabil; Asigura depozitarea si distribuirea corecta a produselor, in ordinea livrarii; Asigura identificarea produselor pe raft, respectarea normelor de PSI si protect
CHEMARK ROM
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic/contabil finalizate; Experienţa în domeniul financiar-contabil constituie avantaj; Cunoştinţe temeinice Microsoft Office, in special Excel; Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent; Cunoasterea prevederilor legislatiei financiar-contabile din Romania.Descrierea jobului desfasoara in mod eficient activitatea financiar-contabila a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; asigura tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile; verifica registrul de casa; verifica deconturile si leasing-urile; inregistreaza note contabile salarii; efectueaza diverse operatiuni contabile; verifica facturile primite si anexele acestora, apoi le inregistreaza in contabilitate; intocmeste notele contabile aferente lucrarilor repartizate si raspu
DUMAGAS AGRI
![]() |
Consultant De Turism Craiova |
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
![]() |
Responsabil Vanzari Micro |
Candidatul ideal permis auto si disponibilitate pentru activitate de teren; studii superioare finalizate cu licenta - domeniul economic reprezinta un avantaj; minim 1 an experienta in vanzari - experienta cu activitati de call center sau/si coordonare reprezinta un avantaj; constituie avantaj experienta in domeniul bancar sau in domeniile conexe acestuia; cunostinte de baza de contabilitate; capacitate de organizare; orientare catre client si catre a obtine rezultate; MS office (Excel - nivel cel putin mediu)Descrierea jobului Iti doresti sa lucrezi in domeniul bancar? Acum ai sansa sa faci cariera alaturi de una dintre cele mai dinamice Echipe de Vanzari Directe din banking!Daca esti energic, entuziast si dornic de performanta, te asteptam sa ni te alaturi pentru a face performanta impreuna!Responsabilitati:Promovarea produselor financiare ale companiei;Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produselor financiare;Verificarea documentatiei de creditare;A
PATRIA BANK S.A.
![]() |
Contabil |
Ocupatia: Contabil,Angajator: Sc Velicom Farm Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 2,Adresa Locului De Munca: Craiova
Sc Velicom Farm Srl
![]() |
Contabil |
Ocupatia: Contabil,Angajator: Start Trans Now Srl,Experienta: Fără experienta (0 ani),Educatie: Liceal-liceu De Specialitate,Timp de lucru: 8,Adresa Locului De Munca: Craiova
Start Trans Now Srl
![]() |
Credit Controller |
Candidatul ideal Studii superioare de specialitate, experienta in domeniu, folosirea sistemului ERP Team Apps, experienta in analiza financiara / vanzari / urmarire incasari creante.Descrierea jobului Atributii principale:Informeaza asupra riscului de neincasare celelalte departamente interesate (monitorizare clienti importanti, cu risc ridicat); -asigura reconcilierea soldurilor cu clientii ori de cate ori este nevoie; -mentine relatia in zona de Credit Control cu depatamentele de vanzari, contabilitatecontabilizeaza facturile emise pentru clientii interniurmareste inchiderea facturile de avans ale clientilor Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in leiImbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale si de specialitatePastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firmaUtilizarea resurselor existente exclusiv in interesul firmeiRespectarea prevederilor normativelor interne si a procedurilor de lucru p
SC DISTRICT SUD SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 74 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: