41 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Craiova
41 - Locuri de Muncă (joburi) Contabil în Craiova

Candidatul ideal 1. incredere de sine, entuziasm si atitudine pozitiva
2.cunostiinte in domeniul financiar-contabil, atestate si de studiile de specialitate, fara insa a necesita si o experienta anterioara
3.sa comunice in mod direct si eficient cu colegii si managerii.
4.sinceritate,bune maniere
5.flexibilitate pentru a se putea adapta diferitelor responsabilitati in cadrul activitatii.
6.punctualitateDescrierea jobului - asigura tinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor (NIR)
-asigura evidenta gestiunilor de valori materiale si a bonurilor de consum,verifica stocul la sfarsitul

Candidatul ideal
Conostinte solide de contabilitate;
Experienta minim 2 ani in domeniul financiar-contabil;
Cunoștințe si aptitudini operare PC ( MS Office, internet)
Sa fie la curent cu legislatia care priveste domeniul financiar-contabil;
Sa fi lucrat intr-un soft de tip ERP ( participarea la procesul de implementare constituie un avantaj );
Sa fi lucrat cu bugete si centre de cost;
Sa fi activat intr-o societate care a desfasurat activitati in domeniul construcțiilor( constituie avntaj );
Abilitati de planificare a activitatilor, constinciozitate si spirit de lucru in echip

Candidatul ideal Studii de specialitate
experienta in post similar de minim 5 ani
membru CECAR reprezinta un avantajDescrierea jobului - Asigură întocmirea lucrărilor de închidere lunară şi calcularea principalilor indicatori economico – financiari : bilanţul, contul de profit şi pierderi, situaţia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale;
- Supervizează toate activităţile din departamentul contabil şi gestionează performanţa membrilor echipei;
- Organizează, conduce şi controlează inventarierea anuală a patrimoniului în conformitate cu nevoile interne şi externe ale companiei;

Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate
Cunoscatoare programe contabilitate Omnidata - Petrescu
Experienta dе minim 5 ani in contabiliate completa in cadrul unei societati comerciale este obligatorieDescrierea jobului Evidentа contabilа completа: dеclaratii, rеvisаl, gеstiunе, bаlаntа, bilant
Sa aiba cunostiinte referitoare la legislatia in vigoare si sa le aplice
Detalii legate de program si salariu se discuta la interviu

Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate;
Experienta in contabilitate completa (inclusiv bilant) a unei societăți de minim 4 ani;
Cunostiinte solide de contabilitate și legislație fiscala ;
Constituie avantaj experienta in domeniul constructiilor si cunoasterea programe contabilitate Omnidata;Descrierea jobului Evidenta contabila completa: gestiune, salarii, declaratii, balanta, bilant, leasinguri, credite;
Analiza economica si financiara a firmei;
Inregistrarea și emiterea documentelor ținând cont de legislația fiscală , respectiv codul muncii

Scurta descriere a companieiSales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT

Candidatul ideal Serios si disciplinat cu experienta demonstrabila !!!Descrierea jobului Masina de serviciu ,telefon,salariu motivant
Evidenta contabila completa (gestiune-bilant) Experienta in domeniu de minin 5 ani obigatorieCunoasterea programe Omnidata (Petrescu) constituie avantajPersoana determinata, cu capacitate de adaptare si implicata, atenta la detalii
Firma angajeaza cu carte de munca persoana pentru evidenta contabilitate primara si salarizare. Tel.
Candidatul ideal -Studii superioare in domeniul financiar-contabil
-Experienta in contabilitate minim 2 ani
-Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office (Excel - avansat)
-Persoana dinamica, responsabila si organizata, interesata de o colaborare pe termen lung
-Adaptabilitate la munca in echipa, cu abilitati de comunicare si relationare
-Capacitate de analiza si incadrare in termene, gandire logica si atentie la detalii
-Cunoasterea legislatiei financiar contabile
Descrierea jobului Responsabilitati
- preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari
- intocmeste facturi,chi

ATRIBUTIIActivitati specifice contabilitatiiintocmirea / semnarea / transmiterea altor documente specifice;Inregistreaza in sistemul informatic (Petrescu) toate documentele financiar contabile;Înregistrează în aplicația de contabilitate plățile și încasările în lei și valută;Întocmește contractele de muncă, actele adiționale și înregistrează în REVISAL;Efectuarea notelor contabile (salarii, amortizari, leasing, închidere lună);Întocmește balanța lunară și ține evidența clienților, furnizorilor și a stocurilor;Întocmește bilanțul semestrial și anual;Întocmește declarațiile lunare și a deconturi

Candidatul ideal Advanced knowledge of: Romanian legilsation and fiscal code, Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
Good knowledge of: SAP, English language
Studies: Economic universitary studies
Experience: at least 5 years in a production accounting departmentDescrierea jobului - verifies and registers according to internal procedures the goods and services purchases from internal and external supliers of the factory
- is in charge with the verification of the invoices and additional documents to be conform to services suppliers contracts;
- SAP reports ellaboration ( SAP) regarding s

CerinţeStudii superioare în domeniul financiar-contabil;Cunoaşterea legislaţiei fiscale în vigoare;Experienţă de minim 5 ani într-o poziţie similară;Nivel avansat de utilizare a pachetului MS Office (Excel nivel avansat);Capacitate bună de evaluare, analiză, de luare a deciziilor la timp si de rezolvare a problemelor;Abilitate de coordonare a mai multor proiecte în paralel. ResponsabilităţiAsigură organizarea, conducerea şi controlul activităţii financiare în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare;Coordonează pregătirea bugetului anual;Dezvoltă şi utilizează predicţii şi analize financ

Candidatul ideal Studii universitare economice
Minimum 3 ani experienta intr-un post similar
Abilitatea de a pregati si interpreta rapoarte specifice
Abilitatea de a comunica profesional cu personalul de conducere si colegi atat verbal cat si in scris
Abilitatea de a lucra autonom si de a realiza sarcinile de lucru cu atentie la detalii si de a respecta termenele limita
Utilizare PC - Word, Excel, Outlook
Abilitati de lucru in echipa
Orientat care rezultat, abilitati de prioritizare, atentie la detalii, spirit analitic, reactie si adaptare rapida la cerintele interne ale societatii
Un

Candidatul ideal Economist la sediul societatii din Craiova.
Conditii minime:studii superioare economice, experienta in domeniul financiar-contabil minim 10 ani,cunoasterea programului de contabilitate Trendix constituie un avantaj.Descrierea jobului Economist - compartiment financiar-contabil si personal- salarizare.Întocmire si înregistrare documente,note contabile,extrase de cont,registru de casa,evidenta furnizori-clienti,gestiuni,declaratii anaf,organizare administrativa personal-salarizare,revisal,operare/editare pe calculator diverse situatii/documente in excel si word.

Candidatul ideal Persoana cu experienta in domeniu financiar contabil
Cunoscatoare program contabilitate petrescu
program de lucru 8 ore
experienta in constructii constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa : gestiune salarii balanta bilant. Analiza economico financiara a firmei

Descrierea jobului Manpower is looking for Purchasing professionals or people interested in a career in Purchasing, for its client, FORD Romania.
Mandatory requirements:
• University degree in engineering or economics;
• English proficiency;
• Fully competent with Microsoft Office tools.
Preferable:
• Excellent numerical and analytical skills;
• Willing to travel;
• Relevant experience in Purchasing/Cost estimating/Tooling engineering is an advantage.
Descrierea jobului
• Develop sourcing strategies and develop/analyze competitor and market data;
• Perform benchmarking activitie
Candidatul ideal Studii superioare în domeniul electroenergetic, electrotehnică, automatizări și calculatoare, economice;
Cunoștințe în gestionarea și prelucrarea bazelor de date;
Cunostințe avansate de utilizare PC;
Abilităţi de organizare şi gestionarea a timpului de lucru în scopul optimizării acestuia;
Execuţie de lucrări la termen şi de calitate;
Integritate morală ;Descrierea jobului Procesare și raportare a datelor din contoarele de schimb pe Piața Angro de Energie Electrică;
Întocmirea și gestionarea contractelor de distribuție a energiei electrice;
Asigurarea bunei derulăr

Candidatul ideal CERINTE DE CALIFICARE:
· Experienţă într-o funcţie de director de magazin / sef case / responsabil casierie
· Bune abilitati de utilizare PC
· Dinamică, responsabilitate, abilităţi de organizare şi de comunicare
· Cunoştinţe de limba Engleză sau GreacăDescrierea jobului RESPONSABILITATI:
· Prezentarea fidelă a produselor de la casele de marcat, prin aplicarea politicii comerciale a societăţii în departamentul Casierie
· Coordonarea personalului din departament
· Organizarea zilnică a activităţii pe departamentul Casierie
OFERIM:
• Pachet salarial competitiv
•

Candidatul ideal STUDII SUPERIOARE DE SPECIALITATE
PERSOANA SERIOASA
EXPERIENTA IN DOMENIU FINANCIAR CONTABIL
AVANTAJ CUNOASTERE PROGRAM CIEL
Descrierea jobului INREGISTRARE IN REVISAL , INTOCMIRE CONTRACTE MUNCA SI ACTE ADITIONALE
EVIDENTA CONTABILA COMPLETA PANA LA NIVEL DE BALANTA
INREGISTRARE REGISTRU DE CASA SI EXTRAS BANCA
VERIFICARE FISE CLIENTI/FURNIZORI
Se ofera:
- pachet salarial motivant ;
- sansa unei cariere de succes intr-o companie nationala cunoscuta in domeniu.
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: