54 Locuri de Munca Economist in Craiova
54 Locuri de Munca Economist in Craiova
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Economist |
Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic/contabil finalizate; Experienţa în domeniul financiar-contabil constituie avantaj; Cunoştinţe temeinice Microsoft Office, in special Excel; Abilităţi de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor desfăşurate; Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii; Capacitatea de a lucra in echipa, dar si independent; Cunoasterea prevederilor legislatiei financiar-contabile din Romania.Descrierea jobului desfasoara in mod eficient activitatea financiar-contabila a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; asigura tinerea corecta si la zi a evidentei financiar-contabile; verifica registrul de casa; verifica deconturile si leasing-urile; inregistreaza note contabile salarii; efectueaza diverse operatiuni contabile; verifica facturile primite si anexele acestora, apoi le inregistreaza in contabilitate; intocmeste notele contabile aferente lucrarilor repartizate si raspu
DUMAGAS AGRI
![]() |
Economist Contabil Sef |
Candidatul ideal SC Dolplast SRL Craiova angajeaza economist contabil sef. Minim 2-3 ani experienta intr-o pozitie similara. Experienta in domeniul de "Productie" reprezinta avantaj; Studii economice superioare; Bun cunoscator si cu experienta in aplicarea prevederilor legislatiei fiscale si contabile; Cunostinte operare MS Office - Excel, Word; Cunostinte programe de contabilitate (ex.:Petrescu); Capacitate de lucru atat in echipa cat si individual; Aptitudini analitice si atentie la detalii; Seriozitate si corectitudine.Descrierea jobului Activitati specifice postului de Economist Contabil SEFPozitia nu este remoteBeneficii: Salariul este negociabil in functie de experienta si abilitatile dobandite Tichete de masa 30 lei pe zi Tichete Cadou Prime Ocazionale si de Sarbatori
DOLPLAST
![]() |
Economisti/contabili Juniori&seniori Segarcea |
Candidatul ideal - studii universitare economice;- utilizare PC - Word, Excel (nivel avansat);- intelegerea principiilor financiar - contabile;- abilitatea de a pregati si interpreta rapoarte specifice;- abilitatea de a comunica profesional cu personalul de conducere si colegii, atat verbal, cat si in scris;- abilitatea de a lucra autonom si de a realiza sarcinile de lucru cu atentie la detalii si de a respecta termenele limita;- abilitati de analiza, sinteza si rationament logic;- abilitati de lucru in echipa;- orientat care rezultat, abilitati de prioritizare. Descrierea jobului - Participa la fundamentarea strategiei si politicii financiar - contabile a companiei;- Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati;- Asigura inregistrarea si prelucrarea unor documente financiare, evidenta incasarilor si platilor;- Ia masuri pentru elaborarea in termen util si respectarea elementelor metodologice prestabilite cu priv
CEREALCOM DOLJ
![]() |
Contabil/economist |
Candidatul ideal Persoană deschisă, sociabilă, organizată, cu pasiune pentru contabilitate, Cel puțin 3 ani experiență în contabilitate; Studii superioare de profil: economie/finanțe/contabilitate; Cunoasterea legislatiei in domeniul financiar-contabil; experienta in contabilitate; Experienta in lucru in programul Petrescu constituie avantaj; Experinta in lucru in platforma SPV; Cunostinte MS Office (Excel, Access, Word, Power Point); Abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Capacitate de analiza si rezolvare probleme; Abilitați de prioritizare și gestionare a fluxurilor de lucru cu termene limita stranse Sa se exprime clar in scris si verbal; Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru.Descrierea jobului Ţine evidenţa contabilă a operaţiilor financiare în conformitate cu principiile generale ale contabilităţii; Verifica si prelucreaza documentele contabile (ex. facturi furnizori, chitante, extrase de cont, registru de casa, facturi clienti, ordine de plata); Intocmirea si inregistra
SOCCER CLUB BUCOVAT
![]() |
Accounts Receivable Specialist / Economist |
Scurta descriere a companiei GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal. Cerinte Absolvent de studii superioare; Cunostinte in domeniul financiar-contabil; Minimum 1 an experienta in domeniul financiar – contabil (AP, AR); Foarte bune cunostinte de MS Excel; Limba Engleza la un nivel mediu/avansat; Foarte bune abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, meticulozitate, capacitate de a lucra în ritm sustinut, si de finalizare in termen a tuturor sarcinilor; Capacitatea de a invata rapid si de a fi eficient; Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune; Integritate, profesionalism si responsabilitate. Responsabilitati Operarea contractelor de inchiriere si a actelor aditionale in sistem; Intocmirea lunara a facturilor proforme/fiscale pentru chiriasi avand in vedere chiria, utilitatile, impozite, taxe, refacturarea costurilor directe, marketing, depasirea cifrei de afaceri; Inregistrarea in contabilitate a extraselor banca
GABTEO HR
![]() |
Accounts Receivable Specialist / Economist |
Scurta descriere a companiei GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal. Cerinte Absolvent de studii superioare; Cunostinte in domeniul financiar-contabil; Minimum 1 an experienta in domeniul financiar – contabil (AP, AR); Foarte bune cunostinte de MS Excel; Limba Engleza la un nivel mediu/avansat; Foarte bune abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, meticulozitate, capacitate de a lucra în ritm sustinut, si de finalizare in termen a tuturor sarcinilor; Capacitatea de a invata rapid si de a fi eficient; Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune; Integritate, profesionalism si responsabilitate. Responsabilitati Operarea contractelor de inchiriere si a actelor aditionale in sistem; Intocmirea lunara a facturilor proforme/fiscale pentru chiriasi avand in vedere chiria, utilitatile, impozite, taxe, refacturarea costurilor directe, marketing, depasirea cifrei de afaceri; Inregistrarea in contabilitate a extraselor banca
GABTEO HR
![]() |
Economist – Departament Deconturi |
Candidatul ideal - abilitati de comunicare, spirit de echipa si responsabilitate- seriozitate, dinamism- abilitati de lucru sub stres si cu termene limitaCerinte:- studii superioare economice- cunostinte MS Office, Excel- capacitate de lucru in conditii de stres- persoana meticuloasa si atenta Descrierea jobului - verificarea documentelor primare- introducere acte contabile in softul companiei- elaborarea si inregistrarea facturilor fiscaleOferta(bonusuri, beneficii):- pachet salarial atractiv- conditii de lucru deosebite
DUMAGAS TRANSPORT
![]() |
Economist- Contabil Gestiune |
Candidatul ideal ECONOMIST- CONTABIL GESTIUNECandidații vor fi licențiati în domeniul financiar- contabil;Inregistrarea in contabilitate a facturilor de la furnizoriEvidenta lunara a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventarEfectuarea reconcilierilor cu partenerii – furnizori ;Intocmire diverse rapoarte solicitate de managementul firmei legate de aria sa de activitate;Evidenta gestiune,introducerea datelor si prelucrarea tuturor operatiunilor de gestiune,bonuri de consum,transferuri,inventarierea stocurilor,introducerea inventarelor in sistemul contabilCunoastere operare PC MS office ExcelIntocmire contracte de munca,aditionale,decizii incetare,adeverinte,operare in RevisalDescrierea jobului Activitatea zilnica se desfasoara in localitatea CRAIOVA.
HOTEL MINERVA
![]() |
Economist / Contabil |
Candidatul ideal Bacolux Hotels isi mareste echipa !CarieraTa începe cu a face ceea ce îți place Noțiuni precum ”sisteme contabile”, ”venituri și cheltuieli”, ”audit financiar”, ”deconturi”, ”facturi” sau ”fișe de cont” descriu pasiunea ta și ceea ce ți-ar plăcea să faci în viitorul profesional? Dacă răspunsul tau este afirmativ , înseamnă că merită să citești în continuare.Ce ne dorim de la tine: Experiență în domeniul contabil – minimum 2 ani în care ai explorat o gamă largă de activități financiar-contabile; Studii superioare economice – studii universitare de licență; Cunoștințe legislative – în domeniul financiar-contabil și fiscal; Operare PC – cunoașterea bună a pachetului MS OfficeDescrierea jobului Responsabilitati: Înregistrezi deconturile de cheltuieli si facturile de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite; Participi la reconcilierea soldurilor cu partenerii comerciali; Participi la reevaluarea lunara a creantelor si a datoriilor in valuta; Participi la întocmire
SC MARTA BACOLUX SRL
![]() |
Consultant Vanzari - Fonduri Europene |
Candidatul ideal orientat către client și către calitatea serviciilor prestate; abilități dе relaționare și comunicare, gândire logică, structurată, memorie bună, atenție la detalii; atitudine pozitivă și proactivă, empatie și înțelegere; spontanietate, capacitatea dе a gestiona optim situațiile dificile/conflictuale, persuasiune; spirit dе echipă, punctualitate, încredere în sine, autocontrol; dorința dе a se perfecționa continuu în domeniul vânzărilor, buna dispoziție. dispus sa fie responsabil pentru propriile câștiguri serios, orientat spre rezultate și cu dorința de perfecționare abilitatea de a identifica nevoile clienților și de a construi parteneriate spirit comercial dezvoltat, orientat către clientDescrierea jobului BENEFICII ofertă financiară atractivă, corelată cu performanțele: comision din vanzari + bonusuri mediu de lucru modern, competitiv, bazat pe solidaritate; variate programe de formare și traininguri evoluție profesională, posibilitatea de a avansa posibilitatea de
MAXEXPERT PROJECT
![]() |
Consultant Turism |
Candidatul ideal Salut,Tropical Tour isi mareste echipa.Ne intereseaza ca tu sa ai o experienta de minim 2 ani in vanzari, ne-am bucura daca ai vandut turism sau daca esti absolvent de Geografie. Ne dorim de la tine sa ai o atitudine pozitiva, sa fii orientat catre succes, sa fii un spirit competitiv, sa performezi in cadrul echipei tale, sa iti pui amprenta pe realizarile echipei.In plus, este necesar sa ai si urmatoarele: Cunostinte operare PC si internet si a suitei Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); Abilitati de vanzari si negociere; Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru client (abordare logica, analitica); Excelente abilitati de comunicare; Limba Engleza nivel avansat; Pasiune pentru calatorii si dorinta pentru o cariera in domeniul turismului; Disponibil pentru deplasari in Teambuilding-uri si InfoTrip-uri in vederea cunoasterii destinatiilor.Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI: Intocmirea, prezentarea si vanzarea produselor turistice externe si interne; Con
TROPICAL TOUR
![]() |
Consultant De Turism Craiova |
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
![]() |
Consultant Vanzari |
Candidatul ideal Studii superioare;Peste 3 ani de experiență în vânzări sau servicii clienți;Abilități de relaționare cu clienții, organizare și negociere;Stil corect de comunicare scrisă și verbală;Permis de conducere valabil;Descrierea jobului Căutăm o persoană care să ocupe postul de consultant de vânzări vehicule noi.O persoană calificată va trebui:Să fie foarte bine informată despre vehiculele și serviciile noastre;Să înțeleagă industria și piața auto;Să prezinte clienților vehiculele noi într-un mod profesionist;Să ofere și să înțeleagă opțiunile de finanțare și ofertele de leasing pentru vehicule noi;Să construiască și să mențină o relație continuă cu clienții.
SIMODE IMPEX
![]() |
Consultant Bancar - Craiova |
Candidatul ideal Credit Card Broker, partener autorizat Raiffeisen Bank, isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI:Ne dorim dе la tine excelente abilitati de:• Comunicare si negociere;• Organizare si coordonare;• Analiza si sinteza;• Operare PC (MS-Office);Vei avea foarte multe dе invatat si dе aceea iti va fi mult mai usor sa acumulezi daca ai:• Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora;• Abilitati excelente dе comunicare si relationare;• Spirit dе echipa, dinamism, flexibilitate, perseverenta;• Cunostinte dе MS Office;• Acuratete si atentie la detalii;• Spirit dе echipa si initiativa;• Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul tаu presupunе аctivitаtе de teren si va consta in:• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de cred
CREDIT CARD BROKER
![]() |
Agent Vanzari - Fonduri Europene |
Candidatul ideal orientat către client și către calitatea serviciilor prestate; abilități dе relaționare și comunicare, gândire logică, structurată, memorie bună, atenție la detalii; atitudine pozitivă și proactivă, empatie și înțelegere; spontanietate, capacitatea dе a gestiona optim situațiile dificile/conflictuale, persuasiune; spirit dе echipă, punctualitate, încredere în sine, autocontrol; dorința dе a se perfecționa continuu în domeniul vânzărilor, buna dispoziție. dispus sa fie responsabil pentru propriile câștiguri serios, orientat spre rezultate și cu dorința de perfecționare abilitatea de a identifica nevoile clienților și de a construi parteneriatespirit comercial dezvoltat, orientat către client Descrierea jobului BENEFICII ofertă financiară atractivă, corelată cu performanțele: comision din vanzari + bonusuri mediu de lucru modern, competitiv, bazat pe solidaritate; variate programe de formare și traininguri evoluție profesională, posibilitatea de a avansa posibilitatea de
MODMIRAL
![]() |
Key Account Consultant Craiova/timisoara |
Candidatul ideal Ce cautam la tine, viitorul nostru coleg?- Sa ai experienta intr-un rol similar de minim 1-2 ani – segmentul B2B reprezinta avantaj;- Sa te simti confortabil in comunicarea cu persoane noi si cu prezentarea de produse/servicii catre acestea;- Sa te provoace negocierile si sa te motiveze sa obtii cele mai bune rezultate;- Sa simti nevoile clientilor si sa vii in intampinarea lor cu indentificarea celor mai potrivite solutii;- Sa iti placa organizarea, planificarea si sa iti poti prioritiza si singur activitatile zilnice;- Sa ai permis de conducere categoria B, astfel incat sa iti fie usor sa ajungi la clienti;- Sa iti placa in egala masura munca de la birou si cea de pe teren.Descrierea jobului Cu ce ne dorim sa ne completezi echipa?- Prospectarea continua a pietei pentru identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;- Prezentarea si promovarea produselor si serviciilor companiei catre prospecti si clienti;- Crearea si dezvoltarea parteneriatelor pe termen lung
AUSTRAL TRADE
![]() |
Consultant Expert - Fonduri Europene |
Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în dezvoltarea si elaborarea bugetelor de investiții Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupuluiDescrierea jobului RESPONSABILITATI: Intocmeste planuri de afaceri,cereri de finantare , de studii de fezabilitate, planuri de marketing, planuri de comunicare; Se ocupa de gruparea informatiilor importante din ghidurile de finantare Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; Gestioneaza electronic documentele proiectelor; Gestioneaza și realizează proiectele în toate etapele lor (scriere, implementare, decontare și monitorizare); Gestionează efi
EMPORIO GIRASOLE S.R.L.
![]() |
Expert Fonduri Europene |
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii superioare finalizate; Minim 3 ani experienta de lucru in proiecte cu finantare europeana; Cunostinte minime MS Office (Excel, Access, Word, Power Point); Experienta in lucru in platforma My Smis; Expunere in colaborare cu institutii publice; Capacitate de analiza, sinteza, viziune de ansamblu asupra proiectului; Capacitate de asumare a responsabilitatilor; Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa; Persoana autonoma, flexibila, cu intitiativa, disciplinata; Sa se exprime corect verbal cat si in scris in limba romana; Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru;Descrierea jobului Expert fonduri europene care sa elaboreze si sa implementeze proiecte de investitii finantate din fonduri private sau nerambursabile: Evalueaza eligibilitatea proiectelor de investitii si a clientilor companiei; Elaboreaza cereri de finantare, plan de afaceri, alte documente prevazute in functie de cerintele din Ghidurile solicitantului; Răspunde la solicit
BANUL JIULUI
![]() |
Consultant Vanzari Prin Telefon - Vodafone Romania - Hybrid |
Descrierea jobului Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în transformarea digitală pe piețele emergente. La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Recrutăm pentru că evoluăm! Vino alături de noi, în rolul de Consultant Vânzări! O lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă. Spiritul nostru împreună cu tehnologia, ne dau putere să realizăm acest lucru.Noi te invităm în echipa noastră cu abilitățile, creativitatea și talentul tău, să construim, împreună, un viitor mai bun. Dacă: Ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising sau îți dorești să începi o carieră în vânzări; Ești pasionat de tehnologie; Comunici ușo
INSTORE POWER PROVIDER
![]() |
Consultant Vanzari Institutii Publice |
Candidatul ideal Ești absolvent de studii superioare juridice/tehnice/economiceCunoști foarte bine legislația și normele de aplicare în domeniul achizițiilor publiceAi cunostinte si experienta in vanzariEsti o persoană energică, cu atenție la detalii, cu abilități dе comunicare și relaționare,.Flexibilitate, capacitate ridicată dе muncă, persoană proactivă şi bine organizatăDescrierea jobului Monitorizezi/urmărești oportunităţi de licitaţii pe site-urile dedicateUrmărești statusul licitaţiilor pe rol (clarificări, contestaţii, amânări, anulări etc...)Studiezi caietele de sarcini, documentaţii de atribuire și urmărești dacă sunt îndeplinite condiţiile de calificare/eligibilitate prevăzute în documentaţiile de atribuireAsiguri întocmirea formularelor și a documentației de eligibilitate, verifici existenţa şi valabilitatea documentelor, obții documentele necesare dovedirii îndeplinirii tuturor cerinţelorÎncarci oferta în sistemul SEAP, răspunzi la solicitări de clarificări şi urmărești do
ARABESQUE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 54 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: