Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

33 Locuri de Munca Economist in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

33 Locuri de Munca Economist in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii superioare dе profil economic;- Experiență minim 5 ani pe un post similar,- Bune abilitati dе comunicare,- Predispoziție spre organizare și prioritizare a activităților, dar ținând cont derespectarea termenelor limită;- Cunoştinţe la nivel dе utilizator avansat ale aplicaţiilor dе calculator, MicrosoftOfficeDescrierea jobului Responsabilitati- inregistrarea documentelor financiar contabile;- intocmirea declaratiilor fiscale si transmiterea acestora;- intocmire documente specifice activitatii de salarizare (inregistrare REVISAL,intocmire state de plata, calcul impozit pe venit si contributii salariale);- intocmire devize prestari serviciiBeneficii:Salariu în funcţie de nivelul de experienţă şi abilităţiAsigurare transport.
POP DEPOZIT LOGISTICA
Candidatul ideal Societate de productie( abator) anagajez economist cu experienta in productie pentru evidenta primara si contabilaEXPERIENTA DE MINIM 5 ANI IN CONTABILITATE; PREFERAM SA CUNOASCA PROGRAMUL DE CONTABILITATE PETRESCU; ABILITATI DE COMUNICARE; DISPONIBILITATEA DE A LUCRA INTR-O ECHIPA DE ECONOMISTI / CONTABILI.Descrierea jobului  JOBUL PRESUPUNE OPERARE CONTABILITATE SI INCHIDERE BALANTA;OFERIM ACTIVITATEA SE VA DESFASURA IN TOTALITATE LA BIROU – Com Facai SALARIUL ATRACTIV
MC CONSULTING
Candidatul ideal Persoana cu studii superioare in domeniu finalizate si experienta de lucru in domeniu financiar contabilExperienta in constructii sau imobiliare constituie avantajDescrierea jobului Evidenta contabila completa: gestiune, salarii, balanta, bilant si, analiza economico financiara a firmeiInregistreaza in gestiune facurile de materiale, opereaza in contabilitate (Petrescu) extrase banca, facturi, declaratii , balanta, bilant, salarii, revisalDepune documentele necesare aprobarii unui credit la bancaRelationeaza si cu alte institutii cum ar fi Anaf , Itm
GUZZO GRUP INTERNATIONAL
Candidatul ideal • Studii superioare de specialitate• Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile• Abilitati de organizare si relationare• Persoana responsabila, serioasa• Experienta anterioara intr-un post similarDescrierea jobului • Evidenta contabila• Diverse rapoarte, la cerere• Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )• Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii• Intocmeste ordine de plata• Mentine relatia cu clientii• Gestioneaza colectarea pontajelor (opereaza intevalele de absente, CO, CM, introduce noii angajati in sistem,• Verifica in mod constant acuratetea datelor• Ofera suport in ceea ce priveste angajarile, incetarile, modificarile CIM- ge
SC SENIC COM SRL
Candidatul ideal • Studii superioare de specialitate• Cunostinte de legislatie financiar - contabila si fiscala• Cunostinte operare PC (office, internet) si a unor programe contabile• Abilitati de organizare si relationare• Persoana responsabila, serioasa• Experienta anterioara intr-un post similarDescrierea jobului • Evidenta contabila• Diverse rapoarte, la cerere• Inregistrarea cronologica a documentele financiar-contabile in contabilitatea societatilor comerciale din diverse domenii de activitate ( achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor )• Urmareste soldurile contabile : clienti , furnizori, banca, salarii• Intocmeste ordine de plata• Mentine relatia cu clientii• Gestioneaza colectarea pontajelor (opereaza intevalele de absente, CO, CM, introduce noii angajati in sistem,• Verifica in mod constant acuratetea datelor• Ofera suport in ceea ce priveste angajarile, incetarile, modificarile CIM- ge
NC CONSULTING SRL
Candidatul ideal - studii superioare economice în domeniul financiar contabil si experiență de minimum 3 ani în acest domeniu de activitate;- cunoștințe bune de contabilitate financiară și fiscalitate;- bune cunoștințe de Excel;- experiență de lucru cu un soft de contabilitate;- capacitate de adaptabilitate, organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limită;- integritate si corectitudine- promptitudine in rezolvarea sarcinilor solicitate de echipa managerialăDescrierea jobului - supervizează înregistrarea tuturor tranzacțiilor și documentelor justificative în evidențele contabile;-efectuează procedurile și înregistrările de închidere de lună;-asigură întocmirea raportărilor către Adminisțratia Financiară, Ministerul Finanțelor Publice, bănci și alte instituții;-reprezintă compania și asigură interfața cu Administrația Financiară si autoritățile de control ale statului;-întocmește situațiile financiare-contabile de sinteză ale societății;-asigură inventarierea,
SIMODE IMPEX
Candidatul ideal Studii superioare economice finalizate. Experienta in departamentul contabil al unei societati - obligatorie (sa fi lucrat efectiv in program de contabilitate-gestiune, revisal) Persoana deschisa, cu capacitate de invatare, adaptare la nou.Descrierea jobului Evidenta contabila (inregistrari contabile: furnizori, clienti, extrase bancare, gestiune, revisal, etc) in cadrul unei societati comerciale Sa aiba cunostiinte legislatie fiscala de actualitate in domeniu Detalii legate de programul de lucru si salariu se discuta in cadrul unui interviu Poate lucra impreuna cu un contabil sef sau separat
AUTRAS PROIECT
Descrierea jobului Firma contabilitate angajeaza pentru sediul din Craiova:ECONOMIST - CONTABIL cu experientaDescrierea jobului- Cunostinte contabilitate , intocmire Balanta, Bilant, intocmire declaratii fiscale;- Cunostinte operatiuni salarizare(REVISAL,declaratii lunare);- Intocmire si depunere Cereri de recuperare indemnizatii concedii medicale la CASJDJ- cunoastere program OMNIDATA poate fi un avantaj- Avantaje:Full time Job, angajament pe termen lung,asigurare medicala privata,bonuri de masa,bonusuri in functie de performanta;
COUNTEXP
Candidatul ideal - studii superioare economice în domeniul financiar contabil si experiență de minimum 5 ani în acest domeniu de activitate;- cunoștințe avansate de contabilitate financiară și fiscalitate;- bune cunoștințe de Excel;- experiență de lucru cu un soft de contabilitate;- capacitate de adaptabilitate, organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limită;- integritate si corectitudine- promptitudine in rezolvarea sarcinilor solicitate de echipa managerialăDescrierea jobului - supervizează înregistrarea tuturor tranzacțiilor și documentelor justificative în evidențele contabile;-efectuează procedurile și înregistrările de închidere de lună;-asigură întocmirea raportărilor către Adminisțratia Financiară, Ministerul Finanțelor Publice, bănci și alte instituții;-reprezintă compania și asigură interfața cu Administrația Financiară si autoritățile de control ale statului;-întocmește situațiile financiare-contabile de sinteză ale societății;-asigură inventarie
SIMODE IMPEX
Candidatul ideal Our business is growing vey fast at this moment, so we are looking for 5 Recruitment Consultants in Craiova who have passion for people & recruitment, in order to manage projects in different areas for specialists, mid&top management positions.This is a role where you will manage end-to-end projects and design alternative sourcing strategies for permanent and project-based recruitment initiatives and continuously support clients, with focus on their resourcing requirements.We are looking for candidates with previous experience in recruitment (agencies or in-house), passionate about people and willing to work and learn in a competitive environment.Even if you don’t have experience in recruitment, we want to meet you if you worked in services and consulting.Descrierea jobului Your day-to-day responsibilities: End-to-end management for the assigned projects. Conducting search, screening, candidate interviews and assessment, using specific and customized methodology. Ensur
Confidenţial
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Experiență de minimum 6 luni într-un post similar;• Studii medii;• Nivel minim de cunoaștere a pachetului Office;• Cunoștințe tehnice minime de hardware și software;• Limbaj tehnic;• Cunoștințe minime de operare PC: Office Word, Excel;Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fie
eMAG
Candidatul ideal Studii tehnice superioare; Abilitati de utilizare a programului de proiectare AutoCad, CorelDraw; Cunostinte tehnice de: desen tehnic, calcul de rezistenta mecanica, studiul materialor; Experienta in utilizarea pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook); Cunoasterea unei limbi straine (italiana, franceza, germana sau engleza)-reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Instruirea si consilierea colegilor din celelalte departamente cu noutatile in domeniu tehnic, in ceea ce priveste produsele noi implementate; Gasirea de solutii tehnice pentru produsele care ies din sfera catalogului de produse ale companiei; Gasirea unei solutii tehnice care sa raspunda cerintelor clientului; Furnizarea de date pentru intocmirea cataloagelor tehnice de produse fabricate de companie; Furnizarea de date catre departamentul IT pentru realizarea popularii bazei de date a softului intern; Asigura legatura din punct de vedere tehnic cu furnizorii de materii prime si materiale; Participarea in co
CASA NOASTRA
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone.Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci?Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora;Sa respecti normеle de confidеntialitate.Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi?Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca.Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale).Training in care inveti tot ce ai nevoie pentru ca
VODAFONE ROMANIA
Candidatul ideal Acest rol necesită abilități puternice de comunicare și vânzări. Pentru a reuși, trebuie să fii de încredere, să ai abilitatea de a rezolva problemele în mod independent și experiență într-un mediu de lucru internațional. Deoarece există loc pentru leadership și evoluție în cadrul companiei, ar trebui să fii, de asemenea, foarte motivat, cu o viziune puternică pentru dezvoltarea carierei tale viitoare.Descrierea jobului Dezvoltarea biroului RE/MAX Area Experts Slatina este strict corelată cu servicii de consultanta in imobiliare, de top.Asadar, ne marim echipa de consultanti in imobiliare.Noul coleg/ă se va ocupa de oferirea de servicii de consultanta clientilor care doresc sa vanda sau sa achizitioneze imobile.Te invitam sa ne contactezi daca indeplinesti criteriile obligatorii de mai jos:1. Ai dorinta de a-ti dezvolta propriul business de succes si ai in vedere sa iti deschizi o firma (SRL, PFA, microintreprindere etc).2. Locuiesti in Slatina sau in localitatile apro
AREA IMOB EXPERTS
Candidatul ideal Consultantul ajuta clientii sa-si protejeze in mod eficient veniturile, bunurile sau propria afacere, sa economiseasca sau sa investeasca, astfel incat sa aiba intotdeauna acces la o resursa financiara suplimentara.Te asteptam cu drag sa te alaturi echipei noastre!Descrierea jobului Responsabilitati:- Stabileste obiectivele de vanzari in concordanta cu dezvoltarea unui portofoliu sustenabil de clienti;- Prospecteaza si abordeaza clientii potentiali;- Identifica si analizeaza nevoile financiare ale acestora;- Construieste solutii, discuta cu clientul si impreuna stabileste varianta optima;- Urmareste contractele in vederea finalizarii acestora;- Administreaza portofoliul, cu scopul de a mentine si de a dezvolta relatia cu clientii.Cerinte:- Abilitati excelente de comunicare;- Atitudine pozitiva, initiativa, constiinciozitate si dinamism;- Abilitati bune de organizare si prioritizare a sarcinilor, gandire analitica;- Capacitatea de a respecta termene limita;- Capacitatea
KUNDEN BROKER COMPANIE DE BROKERAJ
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Recrutăm pentru că evoluăm! Vino alături de noi, în rolul de Consultant vânzări prin telefon!Împreună construim un viitor mai bun: o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă. Spiritul nostru împreună cu tehnologia, ne dă putere să realizăm acest lucru.Te așteptăm în echipa noastră cu abilitățile, creativitatea și talentul tău, să construim, împreună, un viitor mai bun.Dacă:· ești pasionat de tehnologie;· comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;· te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;· ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising sau îți dorești să începi o carieră în vânzări· ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;· ai cunoștințe de utilizare PC;· diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Te vrem în echipa noastră!Descrierea jobului În Vodafone vei găsi o echipă de Consultanți vânzări entuziaști, alături de care vei oferi consulta
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr SMART din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile potrivite de panouri fotovoltaice, sisteme BMS, statii de incarcare electrice ec
ROMSTAL IMEX
Candidatul ideal - interesat intr-o cariera in vanzari echipamente medicale si consumabile pentru BLOCUL OPERATOR si ATI (mese operatie, lampi dе operatie, instrumentar chirurgical, electrocautere, motoare chirurgicale, material dе sutura, aparate dе anestezie si monitoare, ventilatoare mecanice, etc.).- calitati bune dе comunicare;- bun negociator;- organizat, perseverent;- studii superioare: medic, inginer aparatura medicala, electrotehnica, automatica, ..., economist, cu bune cunostinge privind vanzarea - promovarea instrumentarului chirurgical, a echipamentelor medicale chirurgicale si de ATI...;- buna cunoastere a sistemului sanitar;- experienta in vanzarea instrumentarului chirurgical si al aparaturii medicale reprezinta un avantaj major;- bune cunostinte dе lucru cu PC (word, excel, power point, outlook,);- STABILITATE - ne intereseaza doar colaborari pe termen lung (minim 8 - 10 ani);Descrierea jobului - participa la activitatile dе instruire privind instrumеntarul chirurgical
RAFI MEDICAL
Candidatul ideal Persoana comunicativa, structurata si organizata care lucreaza cu termene limita; cunostintele de contabilitate, financiar pentru realizarea prognozelor financiare reprezinta un atu.Candidatii trebuie sa faca dovada proiectelor in care au fost implicati, ideal sa fi si implementat proiectele respective.Experienta in implementarea de proiecte private cu componenta de constructii (POR, AFIR) reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Jobul presupune scrierea si implementarea de proiecte de investitii pe fonduri europene si ajutoare de stat preponderent pentru enitati private, dar si autoritati publiceBeneficii:asigurare servicii medicale-Regina Maria, traininguri lunare (comunicare, excel, fonduri etc),teambuilding, sejur de 1 saptamana la mare/an, bonusuri raportat la proiectele gestionate
REI FINANCE ADVISORS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 33 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.