Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Contabil in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Contabil in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Contabil in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Candidatul ideal Candidatul idealS.C. GEFIL S.A. angajeaza Expert Contabil / Economist in vederea unei colaborari pe termen lung, care sa genereze stabilitate si prosperitate pentru ambele parti.Iti doresti un job in cadrul departamentului economic, intr-o companie consolidata pe piata, cu un program lejer, un regim flexibil si castiguri atractive?Atunci sa-ti enumeram ce ne-am dori noi cel mai mult:Descrierea jobuluiSa ai studii finalizate in domeniul economic;Sa iti placa contabilitatea si tangentialele ei;Sa fii o persoana ordonata si organizata (atat in ceea ce priveste timpul, cat si documentele);Sa fii dispus(a) sa inveti si sa ai capacitatea de adaptare la schimbarile constante de sistem (ne referim aici la Codul Fiscal);Sa abordezi problemele cu rabdare si optimism, deoarece pentru orice exista o solutie;Sa fii atent(a) la detalii pentru a avea “farmacie” in proportie de minim 90%, dar sa nu te pierzi in ele inutil, deoarece 100% este doar pentru Dumnezeu sau profesor, dupa pre
GEFIL
Candidatul ideal Studii superioare cu profil economic;1-5 ani experienta intr-un rol similar;Cunoasterea programelor Saga si Revisal;Foarte bune abilitati de organizare si planificare.Descrierea jobului Verifica facturile de furnizori si clienti, le inregistreaza in contabilitate, intocmeste facturi catre clienti si inregistreaza extrasele de cont in contabilitate;Va intocmi situatiile financiare solicitate pentru companiile atribuite;Va intocmi jurnalele de vanzari-cumparari si balanta de verificare, va intocmi declaratiile fiscale (100,300,390,394) conform legislatiei in vigoare;Verifica acuratetea soldurilor conturilor de bilant si a inregistrarilor in Contul de Profit si Pierdere;Gestioneaza dosarele de personal ale angajatilor.
ONE COMPLETE CONSTRUCT
Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil, cu sau fara experienta;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competitiv, prime in
WURTH ROMANIA
Candidatul ideal Ne extindem echipa din Ploiesti si suntem in cautare de candidati cu urmatoarele caracteristici pentru pozitia de Functionar Administrativ & Casier: studii medii/ superioare in domeniul economic experienta in domeniul administrativ, secretariat, financiar, casierie – contabil minim 1 an; experienta in lucrul cu banii; limba engleza, scrisa si vorbita, la un nivel mediu/avansat abilitati de comunicare si relationare dinamism, perseverenta, spirit de echipa si initiativa persoana responsabila, cu dorinta de dezvoltare, gandire pozitiva, proactiva abilitati de lucru – Microsoft Office (Outlook, Word, Excel)Descrierea jobului Responsabilitatile noului coleg: evidenta incasari -plati realizare registru de casa- pentru portofoliu de clienti (operatiuni cu numerar) sa se asigure ca documentele aferente platilor, incasarilor sunt indosariate corespunzator; arhivate pe serverul intern al companiei pregatire documente contabile pentru a fi prelucrate de catre firmele de contabil
A.D.E.L. INVEST
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 500 până la 600 EURO pe lună
Pentru clientul nostru, un jucator important pe piata turistica din Romania, cautam Agent Turism - Vanzari. Cerințele postului: Studii superioare - specializarea turism/geografie, economice;Experienta in domeniul turismului de minimum 2 ani; Cunostinte medii de limba engleza. Responsabilitățile postului: Prospectarea pietei turistice, promovarea pe internet si vanzarea produselor turistice promovate de companie; Vanzarea politelor de asigurare, incheierea contractelor cu clientii, efectuarea rezervarilor si a documentelor specifice;Urmarirea incasarilor, precum si administrarea si transmiterea documentelor specifice catre contabilitate sau catre alte departamente;Atingerea obiectivelor stabilite impreuna cu managementul.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Preferably minimum 3 years of relevant experienceUniversity degree – economics, accounting or financeGood knowledge of finance, accounting, budgeting, and cost control principles.Microsoft Office: Outlook, Word & ExcelVery good analytical skills, attention to details, to work independently and in a team;Abilities related to identify problems, to make proposals, follow up of projects, problem solving;Ability to effectively prioritize and execute tasks in a demanding environmentGood communication skills.Proficiency in written and spoken EnglishAbility to adapt to a fast-paced working environmentInterested in developing an exciting career in a professional environmentHonest and trustworthy; well organized; able to cope with stressDriver license B categoryDescrierea jobului Keep an accurate and up to date records of all financial transactions according to Romanian legislation;Perform journal entries and reconciliationsFile, data entry, other clerical dutiesEnsuring the cor
ALLIANSO CONSULTING
Candidatul ideal PURPOSE STATEMENT To ensure accurate information is forecasted and reported on factory costs (conversion cost, production overheads) working capital. To ensure control, financial justification, reporting and forecasting of capital expenditure for the factory operation, in conjunction with all factory budget holders.EXPERIENCE, SKILLS, KNOWLEDGE University degree in economic field. Minimum 2 years’ experience in financial reporting. Basic accounting knowledge. Ability to understand and analyse impact of business decisions on financial results Proficiency in English, both written and speaking. Strong computer experience:Microsoft Office, Excel, SAP, BI reporting. Very good communication skills, organizational skills, ability to prioritize and able to work with tight deadlines; Strong analytical and numerical skills, logical thinking and attention to details and accuracy; Proactive and willing for continuous development.Descrierea jobului ACCOUNTABILITIES Preparing conver
BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMANIA INVESTMENT
Candidatul ideal - studii medii sau superioare;- cunoștințe bune de operare pe calculator și a pachetului Microsoft Office (Excel, Word);- spirit de echipa, perseverență, proactivitate și atenție la detalii;- abilități bune de comunicare și organizare a timpului, sarcinilor, activităților zilnice;- orice experiență în domeniul secretariat/contabilitate primară sau altele conexe constituie un avantaj.Descrierea jobului - introducerea și validarea datelor în sistemul informatic conform instrucțiunilor;- verificarea corectitudinii intruducerii datelor;- întocmirea și transmiterea rapoartelor;
LEDMAX ELECTRONICS
Candidatul ideal Cautăm o persoană dinamică, responsabilă care se poate adapta la schimbare; flexibilă, cu orientare către perseverenţă, răbdare şi capacitate de efort susţinut.Descrierea jobului Asigură gestiunea fizică şi scriptică a stocului de marfă şi raportează superiorului ierarhic orice neconcordanţă între cele două stocuri,Respectă legislaţia de gestiune a stocurilor,Înregistrează, prelucrează şi pastrează informaţiile referitoare la situaţia stocurilor,Utilizează eficient spaţiul de depozitare al maculaturi,Emite avize de expediţie pentru maculatura care părăseşte centrul, în condiţiile prevăzute de lege,Îndeplineşte la timp şi întocmai sarcinile specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic,Utilizează şi pastrează în bune condiţii a documentelor cu regim special,Respectă prevederile normativelor interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său .BENEFICII:- salariu atractiv;- bonus de prformanta;- tichete de masa, 20 lei/ zi lucrata;- decontarea navetei;- abo
VRANCART
Candidatul ideal persoana responsabila, dinamica, flexibila la programul de lucru adaptabilitate la normele si procedurile de ordine interioara ale firmei cunostinte PC,operare programe contabilitate, excel , WINMENTOR facturare in program sau excelDescrierea jobului Operator calculator contabilitate primara. Introduce date in sistemul informatic: receptii, facturi, chitante, extrase de cont Asigură întocmirea, operarea şi păstrarea documentelor primare care stau la baza înregistrarilor contabile; Asigură ţinerea la zi a evidenţei intrărilor si ieşirilor, întocmirii corecte şi la timp a documentelor specifice, precum şi a respectării măsurilor stabilite referitor la circulaţia documentelor utilizate la efectuarea înregistrarilor contabile primare.Intocmirea registrelor contabile zilnice (Registrul de casă, Nota de recepţie, Raportul de gestiune, Fişa de magazie, Foaia de prezenţă, etc.); Operareaza documentele contabile primare primite în firmă : facturi de intrări marfa/materiale/serv
INEDIT TRANS AUTO
Candidatul ideal amabil, binevoitor, agreabilpunctualdispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiiatent la detaliigaseste solutii de rezolvare a diverselor situatii care se pot iviconectat la domeniul Horeca, pasionat de domeniusociabilstudii in domeniu Horeca finalizateDescrierea jobului dispus sa lucreze/colaboreze cu toti colegiibuna comunicarea cu oamenii (clienti, colegi, parteneri) si buna gestionarea a diverselor situatii sunt chestiuni importantepreia si gestioneaza solicitarile turistilor/clientilorgestioneaza gradul de incarcare al locatieipreocupat de respectarea termenelor, a obiectivelor managementului si de obtinerea de rezultate pozitivegestioneaza facturarea serviciilor si a incasarii acestora.cunoasterea programelor IT de tip Horeca, reprezinta un avantajcunoasterea unei limbi straine este un avantajun minim de informatii de contabilitate primara ar fi de ajutor
DI-BAS AUTO
Candidatul ideal Studii medii; Cunostinte operare PC-nivel mediu; Cunostinte contabilitate primara; Preferabil experienta in domeniul jocurilor de noroc; Bune abilitati de comunicare si orientare catre clienti; Prezenta agreabila, sociabila si activa; Atentie la detalii; Seriozitate si punctualitate.Descrierea jobului Tiparirea tichetelor de pariere; Gestionarea incasarilor si a platilor; Intocmirea documentelor de contabilitate primara; Acordare de asistenta clientilor cu privire la jocurile de noroc.BENEFICII: Tichete de masa; Bonusuri in functie de performanta si implicare; Formare profesionala in cadrul companiei; Posibilitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
Mozzart
Candidatul ideal Echipa STIZO INDUSTRIAL SERVICES se mărește !Ne dorim alături de noi o persoană cu foarte bune abilități de comunicare, cu studii economice, cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate, Excel și limba engleza pentru postul de ECONOMIST.Sunt necesari minim 4 ani în departamentul de contabilitate și experiența de lucru cu ERP.Descrierea jobului Capacitatea de sinteză, analiză și abilități privind lucrul în echipă și individual sunt dorite pentru a : Asigura contabilitatea furnizorilor de bunuri și servicii Asigura contabilitatea clienților din serviciile prestate Asigura contabilitatea operațiunilor bancare Efectua punctaje periodice cu furnizorii și clienții Verifica alocare pe centre de cost a înregistrărilor contabile Întocmi jurnalele de TVA Se asigura de primirea, operarea în contabilitate și arhivarea tuturor documentelor Întocmi diverse rapoarte contabile Asigura suport contabilului șef la întocmirea situațiilor financiare Asigura suport Directorului financi
STIZO INDUSTRIAL SERVICES
Candidatul ideal Ce vei face?:Vei lucra în strânsă colaborare cu partenerul său de afaceri (managerul de regiune) pentru a oferi expertiză analitică și pentru a elabora bugete pentru zona alocata.Te vei asigura că aceste bugete sunt cuprinzătoare și consecvente cu strategia pieței, în timpul recunoașterii provocărilor locale.Vei lucra în strânsă colaborare cu partenerul său de afaceri pentru a elabora și monitoriza rezultatul planurilor de acțiune de afaceri prin analizarea performanței zonei alocate, cu ajutorul metodelor și tehnologiilor adecvate; evalueaza și transforma Managementul Informatic (MI) și datele în termeni clari și simpli, evidențiind problemele cheie care trebuie abordate.Vei maximiza oportunitățile sau vei aborda problemele de afaceri specifice prin elaborarea unor scenarii bazate pe modele și prezentarea rezultatelor posibile partenerului de afaceri.Vei Identifica randamentele prin cunoștințe comerciale și locale dobândite prin contactul regulat cu partenerul tău de
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal BIA HR este in cautarea unei persoana pentru pozitia Controlor financiar, pentru o companie din domeniul medical, cu sediul in Otopeni.Cerinte: Studii superioare in domeniul economic-financiarMinim 2-3 ani experienta in domeniul financiar-contabil pe un post similarBuna cunoastere a legislatiei in domeniul contabilitatii si fiscalitatiiCunostinte avansate de operare PC, Excel, WordCunostinte de limba engleza avansat (scris, vorbit)Abilitati de comunicare (scrisa si verbala), atentie la detaliiAbilitati de planificare, coordonare, multitaskingCunostintele IAS, IFRS constituie un avantajExperienta Big Four constituie un avantajExperienta de lucru in Unit4 si/sau Charisma reprezinta un avantajDescrierea jobului In calitate de Financial Controller, principalele tale misiuni vor fi:Responsabil cu implementarea si operarea soft-urilor de raportare financiara catre Grup (Unit4, Charisma)Participarea la realizarea de raportari lunare legate de centrele de cost si de profit ata
BIA HUMAN RESOURCE MANAGEMENT SERVICES
Candidatul ideal Cerinte:-cunostinte foarte bune de Microsoft Office(word, excel)-permis categoria B-Atitudine pozitiva, gandire pozitiva-Abilitatea de a stabili prioritati, target-uri si de a efectua mai multe sarcini-Persoana responsabila si organizata-Abilitati de negociere si comunicare-Pasiune pentru munca de teren-Disponibilitate deplasari-Cunoaterea pietei cerealelor si cunoasterea limbii arabe, constituie un avantaj.Descrierea jobului Job-ul presupune:-achizitii de cereale-intocmirea/imbunatatirea bazei de furnizori-raportarea zilnica a activitatii prestate in cadrul societatii-atingerea target-ului stabilit-intocmirea de documente-arhivare documente-programari intalniri/interviuriOferim:-salariu atractiv-masina de serviciu-laptop de serviciu-telefon de serviciu-CIM pe perioada nedeterminata-posibilitate de promovare-sustinere in construirea unei cariere de succes-oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut, orientat spre excelenta.
MARAVELA RENTFORYOU
Candidatul ideal Candidates for this position should meet the following criteria: Bachelor’s degree – Economic/ Accounting; SAP specialist in Finance; Ability to understand, assess, & problem solve by leveraging technical and analytical skills; Excellent written and verbal communication skills; Ability to work effectively within a cross-functional environment; A positive, open, team focused; Strong time management skills and ability to prioritize own workload; Advanced Excel skills e.g. formulas, lookups, data validation and advanced pivots; Strong inter-personal and team skills, results focus; good oral and written communication skills; Computer skills using Microsoft products including Outlook, PowerPoint, Word and Excel.Descrierea jobului Reporting to the Finance Manager, the job holder will be responsible for: Supporting the month and year end closing process and making sure that reporting deadlines are met and financial reports are accurate and complete; Implementing appropriate p
TIMKEN ROMANIA
CerinteAbsolvent studii superioare;Experienta constituie un avantaj;Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;Cunoasterea softului Clarvision - constituie un avantaj;Cunostinte PC - Microsoft Office;Cunostine limba engleza sau italiana incepator/ mediu - costituie un avantaj;ResponsabilitatiTine evidenta si inregistreaza documentele primare de contabilitate (de exemplu bonuri fiscale, chitante, facturi, deconturi de cheltuieli, extrase bancare);Verifica daca documentele sunt conforme si corecte;Intocmeste diverse centralizatoare si situatii contabile;Intocmeste deconturi de cheltuieli si tine evidenta registrului de casa;Indosariaza si arhiveaza documentele.
HRS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.