Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

26 Locuri de Munca Economist in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

26 Locuri de Munca Economist in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal De preferat student sau economist fara experientaDescrierea jobului Cunoasterea si dezvoltarea produselor din portofoliu Dezvoltarea relatiei cu furnizorii. Participarea la procesul de stabilire a prețurilor produselor.
MIVAL GROUP SRL
Candidatul ideal VA RUGAM SA CITITI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE DACA CORESPUND CU COMPETENTELE DVS (pe romaneste: aplicati doar daca puteti, vreti si mai ales v-ar PLACEA sa faceti 8 ore pe zi, activitatile care sunt enumerate mai jos si daca sunteti interesati sa relocati/mutati).OBSERVAȚIE:1. Activitatea se desfășoară în vecinătatea aeroportului OTOPENI;2. Deși job-ul este în OTOPENI, el este promovat și în alte localități din România, pentru persoanele interesate de o relocare.Candidatul ideal (nu-l cautam neaparat pe cel ideal, dar sa semene mult cu el / ea) :- Sa fie o persoana organizata si atenta la detalii;- Sa fie o persoana integra (corecta);- Sa fie o persoana empatica si prietenoasa;- Sa fie o persoana care stie sa lucreze intr-o echipa (team player);- Sa fie o persoana proactiva: nu asteapta, ci face;- Abilitati dezvoltate in lucrul cu cifrele.- Cunostinte in utilizarea sistemelor informatice : Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook;- Cunostinte
Klass Wagen
Candidatul ideal Echipa STIZO INDUSTRIAL SERVICES se mărește !Ne dorim alături de noi o persoană cu foarte bune abilități de comunicare, cu studii economice, cunoștințe solide de contabilitate și fiscalitate, Excel și limba engleza pentru postul de ECONOMIST.Sunt necesari minim 4 ani în departamentul de contabilitate și experiența de lucru cu ERP.Descrierea jobului Capacitatea de sinteză, analiză și abilități privind lucrul în echipă și individual sunt dorite pentru a : Asigura contabilitatea furnizorilor de bunuri și servicii Asigura contabilitatea clienților din serviciile prestate Asigura contabilitatea operațiunilor bancare Efectua punctaje periodice cu furnizorii și clienții Verifica alocare pe centre de cost a înregistrărilor contabile Întocmi jurnalele de TVA Se asigura de primirea, operarea în contabilitate și arhivarea tuturor documentelor Întocmi diverse rapoarte contabile Asigura suport contabilului șef la întocmirea situațiilor financiare Asigura suport Directorului financi
STIZO INDUSTRIAL SERVICES
Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil, cu sau fara experienta;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competitiv, prime in
WURTH ROMANIA
Candidatul ideal Cautam persoane rezistente la munca si distractie!- constituie avantaj experienta in asigurari, banci si in vanzari;- Entuziasm;- Usurinta in exprimare;- abilitati de comunicare si negociere;- Personalitate puternica;- Seriozitate;- Dorinta de cunoastere si educatie;- Pasiunea de a forma echipe si de a conduce organizatii;- Orientat spre construirea unei cariere;- Focalizat pe atingerea obiectivelor;- Proactiv, capabil sa gaseasca solutii;- Perseverent;- Ambitios;- Fara cazier si fara urmariri penale, fara conflicte majore cu fosti clienti sau angajatori;Descrierea jobului Cautam persoane dinamice, ambitioase care sa dezvolte conceptul firmei noastre la nivel local, national, european.DORESTI SA FACI CARIERA SAU DOAR O ACTIVITATE PART-TIME ?TE ASTEPTAM!- Promovare, consultanta si marketing pe piata financiara (aliniere la programele europene);- Analiza necesitati si posibilitati financiare;-Plan de investitii, Ofertarea celor mai bune solutii;- Formarea si educarea pro
PROFIT INVEST
Candidatul ideal Esti comunicativ, dinamic si motivat sa lucrezi in domeniu financiar bancar, alaturi de o echipa de profesionisti? Echipa de vanzari directe Raiffeisen Bank isi mareste echipa si cauta persoane proactive, dornice de dezvoltare pesonala si profesionala. Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti conduci propria afacere intr-o relatie de parteneriat cu Raiffeisen Bank, te invitam sa iti depui candidatura pentru rolul de Consultant Financiar.Cerințe:• Abilitați excelente dе vânzare, consiliere clienți și identificarea celei mai adecvate soluții pentru nevoiele clientului;• Abilitați excelente dе comunicare si relaționare;• Spirit dе echipă, dinamism, flexibilitate;• Acuratețe și atenție la detalii;• Perseverență în atingerea obiectivelor;• Disponibilitate colaborare în regim SRL / PFA /IIDescrierea jobului Descrierea jobului:• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Promovarea ofertelor
RAIFFEISEN BANK
Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare finalizate;Cunostinte temeinice de Operare PC. Nivel avansat Excel 2019;Dexteritate si Viteza de Operare PC;Experienta in lucrul cu baze de date;Constituie avantaj experienta in domeniul resurselor umane/financiar - contabil;Abilitati de comunicare, organizare, coordonare, atentie distributiva, gandire practica;Abilitati de organizare si prioritizare in vederea respectarii termenelor limita;Rezistenta la stres;Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate, responsabilitate si corectitudine;Disponibilitate de a invata continuu;Domiciliu stabil in Ploiesti. Descrierea jobului Oferta:Conditii superioare de lucru: dotari tehnice adecvate derularii activitatii, mediu de lucru tanar si dinamic;Pachet salarial atractiv include tichete de masa si asigurare de sănătate.Toti candidatii care se potrivesc cu cerintele de mai sus sunt invitati sa aplice on-line.Vom contacta doar candidatii potriviti pentru aceasta pozitie.Persoanele selectat
MAXYGO BROKER DE ASIGURARE
Candidatul ideal Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete. La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la niv
eMAG
Descrierea jobului Client Description:Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru. Îți dorești un loc de muncă lipsit de monotonie? Vrei să găsești mixul perfect între munca de teren și interacțiunea cu oamenii?Dacă ești o persoană deschisă și sociabilă, atunci jobul acesta este pentru tine!Adecco Resurse Umane își mărește echipa, cu un Consultant în recutare in Ploiesti. Responsibilities:Campanii zilnice de promovare a locurilor de muncă; Relaționare optimă cu clienții, candidatii și alte instituții teritoriale; Realizarea interviurilor, selectarea candidaților optimi pentru proiectele în desfășurare. Oferirea feedback-ului tuturor candidatilor implicati, dupa finalizarea procesului de
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal Iti place sa inveti lucruri noi, sa fii in contact cu clienti internationali si sa le oferi o experienta de calitate? Esti o persoana organizata, comunicativa si ambitioasa? Daca raspunsul este DA, atunci esti persoana ideala sa te alaturi echipei CAHM! Ne marim echipa si suntem in cautarea unui nou coleg pentru postul de Consultant Vanzari Back Office. Ce cautam: Absolvent de studii medii cu bacalaureat sau studii superioare Experienta in suport vanzari/vanzari B2B - de preferat minim 1-2 ani Avantaj: experienta cu produse farmaceutice, detergenti, cosmetice Capacitate excelenta dе comunicare verbala si scrisa in limbile romana si engleza (nivel avansat reprezinta un plus) Abilitati de organizare, sinteza, decizie si obtinere de rezultate Cunostinte operare PC (MS Office - Outlook si Excel, cel putin nivel mediu) Abilitati bune dе relationare, vanzare consultativa, tact, diplomatie si persuasiune Persoana deschisa, amabila si cu capacitate dе asimilare rapida a inform
CAHM EUROPE
Candidatul ideal Raiffeisen Bank prin partenerul sau autorizat, Credit Card Broker isi completeaza echipa deCONSULTANTI BANCARI.Daca doresti sa faci parte din aceasta echipa si sa iti cladesti o cariera in domeniul financiar-bancar, trebuie sa ai: • Abilitati excelente dе vanzare, consiliere clienti si identificarea celei mai adecvate solutii dе finantare a acestora; • Abilitati excelente dе comunicare si relationare; • Spirit dе echipa si initiativa, dinamism, flexibilitate, perseverenta; • Acuratete si atentie la detalii; • Experienta anterioara in lucrul cu clientii reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului sunt:• Promovarea ofertelor de credite de nevoi personale si carduri de credit din portofoliul Raiffeisen;• Studiеrеa nеvoilor cliеntilor in matеrie de servicii finаnciаr-bancаre si formulаrea unеi ofеrte in аcest sens;• Asistarea clientilor in completarea documentelor necesare accesarii de produse financiar-bancare;• Mentinerea relatiei
CREDIT CARD BROKER
Candidatul ideal - Abilitati de comunicare: voce placuta, discurs clar, putere de convingere, ascultare activa, prezenta agreabila, capacitatea de a comunica.- Proactivitate, adaptabilitate, automotivare, ambitie.- Orientare catre client si rezultate;- Permis de conducere categoria B- Experienta in domeniile vanzarilor business constituie un avanataj;Descrierea jobului - Prospectarea pietei business de telecomunicatii si IT- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare;- Oferirea de solutii adaptate nevoilor clientilor- Negocierea si semnarea contractelor;- Acordarea de asistenta si asigurarea consultantei clientilor din portofoliu, atat inainte cat si dupa incheierea procesului de vanzare.Beneficii:- Salariul este reprezentat dintr-o parte fixa si una variabilia, in functie de performanta;- Programe de training profesional si suport constant pe parcursul desfasurarii activitatii;- Un mediu de lucru placut intr-o companie tanara, in plina dezvoltare, constituita si
GALAXY TELECOM
Candidatul ideal Noi suntem Optical Investment Group si operam cea mai extinsa retea de Optica Medicala din Romania, formata din magazinele OPTIblu, Optiplaza si O51. Ca orice companie de succes, evoluam si avem nevoie de colegi dornici care sa ni se alature la drum, pentru a ne sustine reciproc. Este in regula daca nu ai experienta, pentru ca, in magazin te asteapta o echipa de specialisti gata sa impartaseasca cu tine din experienta si informatiile lor. De asemenea, vei beneficia si de training, dar si de suport pentru momentul cand esti pregatit pentru urmatorul nivel - OPTOMETRIA.Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele:1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii;2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa;3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare;4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare;5. Sa se implice in activitatile magazinului.Ce oferim: La rand
OPTICAL INVESTMENT GROUP
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:• Experienta in vanzari reprezinta un avantaj• Sa iti placa sa interactionezi cu oamenii: sa ai tehnici de comunicare profesionista si moderna• Sa ai interes pentru tehnologie, pe care sa stii sa o utilizezi: aplicatii telefon mobil, PC, e-mail, Windows Office• Sa fii orientat catre rezultate si atingere obiective lunare, sau in termenele stabilite.• Sa te adaptezi rapid schimbarilor, sa colaborezi eficient cu echipa din care vei face parte, cu superiorii ierarhicii, sa respecti deadline-uri, proceduri, program de lucru.• Sa ai o atitudine profesionista si o imagine ingrijita.Descrierea jobului Ce iti oferim:• Venituri corelate cu rezultatele individuale, intre 2.000 si 5.000 de lei net, pe cartea de munca• Asigurare medicala si asigurare de viata privata• Tichete de masa• Un mediu de lucru placut, modern si dinamic• Programe si cursuri de dezvoltare profesionala, posibilitati de promovare• Un plan de training conceput special pentru tine• Un men
ELECTRIC PLUS
Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Un om care știe să asculte și să se exprime cu ușurință. Îți place să fii dе folos, să ți se ceară părerea și să-i îndrumi pe alții. Chiar și atunci când întrebările care ți se pun nu sunt cele mai ascuțite. Nu îți este străină tehnologia, dimpotrivă, îți cam place să-ți bagi nasul prin setările diverselor aparate electrice sau electrocasnice.Dacă ai ceva experiență în vânzări, în retail sau în campanii promoționale, o să-ți fie simplu să intri mai repede în pâine. Dar această experiență nu este neapărat necesară.Descrierea jobului Cе vеi avea dе făcut?Vei interаcționа cu cliеnții și potеnțialii clienți cаrе trec prаgul magazinului Flаnco. Te vеi аplеca plin dе interеs asuprа nevoilor și dorințelor acеstora, vei fi în dialog cu ei, îi vei consilia. Adică îți vei pune amprenta asupra experienței lor dе cumpărare dе la Flanco. Și îi vei trata așa cum ți-ar plăcea și ție să fii tratat(ă) atunci când intri într-un magazin.În secundar, vei avea dе îndeplinit diverse activit
FLANCO RETAIL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Job Description- - contracte furnizori- contare facturi externe, NIR, bon consum- contare facturi interne- contare deconturi- declaratia intrastat- realizarea pontajului- atributii administrative: registru de casa, arhivare documenteRequirements- abilitati de organizare- cunostinte PC- atentie la detalii- abilitati de comunicareBenefitsS.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpRequirements- abilitati de organizare - cunostinte PC - atentie la detalii - abilitati de comunicare
PROFESSIONAL
Destine Holidays recrutează consultanti de turism! Vino in echipa noastră, dacă iti doresti să lucrezi în industria turistică. Cautam candidati in: Ploiesti si Brasov. Credem în potenţialul tău, nu aşteptăm “candidatul ideal”. Experienţa reprezintă un avantaj, dar nu este o condiţie. Eşti optimist, vesel si pasionat de calatorii? Îţi place să te implici şi să faci lucrurile bine? Vino să lucrezi cu noi! Descrierea jobuluiOfertarea si vanzarea intreg mixului de servicii turistice: bilete de avion, bilete de autocar, cazari individuale, pachete turistice, croaziere, rent-a-car, inchirieri de autocare, etcSe ofera: pachet salarial atractivbonus din vanzarimediu de lucru profesionistparticiparea in infotrip-uricursuri de formare profesionalavacante la tarife preferentiale sau chiar gratuite in functie de performanteCine este Destine Holidays? Parte a Destine Holding SA alaturi de inca 5 alte companii: Destine Broker de Asigurare Reasigurare, Destine Leasing IFN, Destine Imobiliare și Desti
Destine Holidays
Consultant recrutare - PloiestiClient Description:Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.Îți dorești un loc de muncă lipsit de monotonie? Vrei să găsești mixul perfect între munca de teren și interacțiunea cu oamenii?Dacă ești o persoană deschisă și sociabilă, atunci jobul acesta este pentru tine!Adecco Resurse Umane își mărește echipa, cu un Consultant în recutare in Ploiesti.Responsibilities:Campanii zilnice de promovare a locurilor de muncă;Relaționare optimă cu clienții, candidatii și alte instituții teritoriale;Realizarea interviurilor, selectarea candidaților optimi pentru proiectele în desfășurare.Oferirea feedback-ului tuturor candidatilor implicati, dupa finalizarea procesu
ADECCO
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 26 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.