Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

39 Locuri de Munca Economist in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

39 Locuri de Munca Economist in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Economist in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Economist | CERAMICA BIANCA


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
S.C. CERAMICA BIANCA, unul dintre principalii producători de obiecte sanitare din portelan, cu sediul în Ploiesti, selectează în vederea ANGAJĂRII, următorul personal:                                               ECONOMIST Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat si orientare către detalii. CERINŢE :studii superioare cu profil economic/contabilexperienţă în contabilitate financiară si de gestiune de min. 5 aniabilităţi de planificare si organizare a activităţilor desfăsuratecalculaţia preţurilor si a costurilorverificarea acurateţii documentelor financiar-contabile de gestiune intrate în societate. Condiţii participare la interviu : prezentarea unui CV detaliat în concordanţă cu experienta profesionala, scrisoare de
CERAMICA BIANCA SRL

Economist


Scurta descriere a companiei Rhein Vision Romania a fost înființată în anul 2012, iar din 2013 produce in Ploiesti lentile pentru ochelari. Este o companie tanara si dinamica al carei succes se bazeaza pe o intreaga echipa condusa de pasiune si profesionalism. Pentru mai multe informații despre noi, viziteaza www.rhein-vision.ro Cerinte - studii superioare economice; - experienta minim 2 ani in domeniul economic; - abilitati foarte bune de comunicare orala si scrisa in limba romana si engleza; - capacitate de a asimila rapid informatii si de a le utiliza in desfasurarea activitatii; - persoana organizata, cu atentie la detalii si rigurozitate; - capacitate de a executa mai multe sarcini in acelasi timp; - spirit de lucru in echipa dar si capacitatea de a lucra eficient fara supraveghere; - dorinta de autoperfectionare, loialitate fata de firma; Responsabilitati Descrierea postului: - inregistreaza in contabilitate documentele de casa; - inregistreaza documentele de incasari si plati in
RHEIN VISION

Media netă estimată pe baza celor 12123 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal - Studii superioare de profil, absolvite;- Cunostinte de contabilitate si fiscalitate;- Cunostinte foarte bune de Microsoft Office;- Spirit de organizare a activitatilor proprii;- Persoana ordonata si responsabila, gandire analitica;- Abilitatea de a lucra cu termene limita.Descrierea jobului - Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de la furnizorii de marfa, transport si diversi, pe baza carora se elaboreaza balanta lunara;- Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;- Inregistreaza incasarile si platile in lei, conform extrasului de cont;- Inregistreaza in programul de contabilitate facturile de consumabile, scule, echipamente;- Inregistreaza in programul ERP Navision contractele cu furnizorii si scadentarele;- Realizeaza bonurile de consum aferente consumabilelor;- Intocmeste si inregistreaza dispozitiile de plata si de incasare;- Opereaza mijloacele fixe si obiectele de inventar;- Inregistreaza in programul de contabilitate operatiunile d
VERTICAL DESIGN

Media netă estimată pe baza celor 12121 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal - studii economice superioare (Finante/Contabilitate);- minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;- cunostinte de limba engleza;- experienta in utilizarea unui sistem informatic integrat (Senior ERP constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati:- Gestioneaza documentele de plata, CEC-uri si bilete la ordin;- Efectueaza platile societatii, inregistreaza extrasele bancare/carduri si anunta Departamentul Logistica in privinta avansurilor incasate;- Inregistreaza facturile primite de la furnizorii de marfa, materiale, servicii, mijloace fixe, obiecte de inventar etc., respectand reglementarile legale si procedurile interne ale societatii;- Intocmeste bonurile de consum;- Gestioneaza pentru parcul auto asigurarile RCA/Casco, foile de parcurs, emiterea rovinietelor si efectuarea la termen pentru ITP;- Intocmeste chestionarele de autoevaluare pentru clienti si furnizori;- Gestioneaza relatia cu furnizorul de servicii SSM;- Efectueaza punctajele soldurilor cont
VIGRA MARKETING & SERVICES

Media netă estimată pe baza celor 12012 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist


Candidatul ideal Posturile este pentru Bucuresti (pentru candidatii care nu sunt din Bucuresti si doresc sa se relocheze , oferim transport si / sau dupa caz , locuinta)Cerinte: Studii superioare in domeniul economic Cunostinte solide in domeniul financiar-contabil, fiscal, a legislatiei in vigoare Experienta in managementul financiar (raportare, analiza, planificare, investitii) Bune cunostinte de operare PC Analiza si atentie la detaliul fiecarei activitati, bune abilitati de organizare si planificare Initiativa si orientare spre rezultat si gasirea de solutii Flexibilitate, adaptabilitate si deschidere Persoana sociabila, preocupata/ interesata de dezvoltarea sa personala Bune abiltati de a coordona personalul din subordine si de a lucra cu echipe Bune abilitati de sintetizare, comunicare si de prezentare Experienta intr-un post similar de minim 5 ani Sa cunosca programul SAGA , ExcelDescrierea jobului Organizarea/implementarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a soc
INTERNATIONAL RAIL TRANSPORT SI CONSTRUCTII CAI FERATE

Media netă estimată pe baza celor 12122 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Economist Financiar - Contabilitate


Candidatul ideal - astepam CV-urile absolventilor facultatilor de profil cu minim 6 luni experienta in domeniu;- studii economice superioare finalizate cu licenta in Contabilitate si Informatica de Gestiune sau Finante-Banci;- cunostinte operare SAP constituie un avantaj;- cunostinte engleza si operare Office;- deschis, comunicativ, responsabil, ordonat, capabil sa lucreze rapid si corect;- persoana automotivata, orientata catre invatare si dezvoltare profesionala.Descrierea jobului - evidenta financiar-contabila;- inregistrarea in contabilitate a facturilor fiscale si alte documente;- responsabilitate pentru operatiuni de banca (opereaza extrase de cont, verifica solduri, etc);- verificare fise de cont;- verificare si inregistrare deconturi;- realizeaza confirmari de solduri periodic cu clientii companiei;- trimitere somatii catre clientii companiei;- asistenta audit intern;- intocmirea diferitelor rapoarte si statistici specifice.Oferta:- pachet atractiv de beneficii: salariu competi
WURTH ROMANIA

Coordonator Transport Si Contabil /​ Economist Senior


Candidatul ideal Pentru functia de Coordonator Transport International:Studii superioareMinim 2 ani experienta pe un post similarCapacitatea de a stabili-menține relații, toleranță, calm, perseverență;Abilități excelente de comunicare, atât verbală, cât și scrisă in limba englezaCunoștințe bune operare PC – MsOffice;Pentru functia de Contabil/Economist Senior:Studii superioare economicExperienta anterioara in activitatea de contabil/economist cu profil de productieMinim 3-4 ani experienta intr-un rol similar - de preferat productieExperienta in lucrul cu mijloace fixe, contabilitatea de gestiune, raportare.Descrierea jobului Pentru functia de Coordonator Transport International:Gestionarea realatiei cu clinetii existenti din portofoliu(2-3 clienti mari)Identificarea de clienti potentiali pentru flota disponibila (de regula in situatiile unde avem tur sau retur disponibil)Menține constant relația de comunicare cu echipele operaționale;Realizează rapoarte lunare de activitate;Planifica,
ZENPRO HR

ECONOMIST RAPORTARE FINANCIARA


Scurta descriere a companiei ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane . Clauza GDPR ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare . Cerinte CERINTE - Absolvent studii superioare in specialitatea finanțe-banci , contabilitate, economie - Cunostinte limba engleza nivel bun ( conversational si scris ) - cerinta obligatorie - Experienta minima in domeniul financiar ( colectare date, prelucrare , raportare) - Cunoștinte legate de standarde internationale de raportare financiara
ARTEM HOMINE

Relationship Manager MCSE - ING Office Ploiesti Nordului


Scurta descriere a companiei ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries. Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking. ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business. Cerinte Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre cl
ING Bank

Relationship Manager MCSE - ING Office Ploiesti Victoriei


Scurta descriere a companiei ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries. Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking. ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business. Cerinte Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre cl
ING Bank

Consultant Vanzari - Showroom Ploiesti


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehn
EMAG

Consultant Vanzari Bucatarii/​mobilier General - Mobexpert Ploiesti


Descrierea jobului Consultant vanzari Bucatarii/Mobilier general - Mobexpert PloiestiDescrierea jobuluiGrupul Mobexpert este unul dintre cei mai renumiți jucători pe piața de mobilă și decorațiuni din România. Reputația și calitatea serviciilor se pot menține doar cu ajutorul unor oameni entuziaști și pasionați de ceea ce fac.Daca ești o persoana entuziastă, sociabilă și vorbești corect românește, te așteptăm în echipa MOBEXPERT PLOIESTI.Ce ai de facut:- consiliezi clienții în vederea alegerii variantei optime de mobilare- ofertezi, facturezi și etichetezi produse- urmărești derularea comenzilor în vederea respectării tuturor promisiunilor facute clientuluiCe îți oferim:- o experiență de învățare inedită în cadrul unui program de training de o lună de zile- o echipă de oameni deschiși și pasionați de meseria pe care și-au ales-o- oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile de comunicare alături de profesioniști- venit - 2900 lei net + bonusuri din vanzari- SUNT BINEVENITI SI CANDIDATII
RETAIL INVESTMENT & MANAGEMENT HOLDING

Store Consultant Ploiesti


Candidatul ideal Store Consultant PloiestiDescrierea jobului Store Consultant Ploiesti
SECOM HEALTHCARE

SECRETAR/​JURIST/​ECONOMIST BIROU EXECUTOR JUDECATORESC PLOIESTI


RESPONSABILITATI REDACTAREA ACTELOR SPECIFICE EXECUTARII SILITE; VIRAMENTE BANCARE; INTOCMIRE O.P.; CORESPONDENTA; ARHIVA; COMUNICAREA ACTELOR; COMUNICARE PRIN E-MAIL, FAX SI TELEFON; CUNOSTINTE P.C. SI PACHETUL OFFICE, ETC. CERINTE ABSOLVENT DE FACULTATE SAU STUDENT/STUDENTA; PERSOANA CU: UN STIL DE LUCRU ORGANIZAT, ATENTIE DISTRIBUTIVA, CAPACITATE DE INVATARE RAPIDA, BUN COMUNICATOR. STUDIILE ECONOMICE, JURIDICE, DE I.T., CUNOSTINTE DE OPERARE IN APLICATIILE ZENIC SI/SAU EXEC SOFT, CONSTITUIE UN AVANTAJ. BENEFICII OFERITE BONURI DE MASA DESCRIEREA FIRMEI EXECUTARE SILITA APLICA PENTRU ACEST JOB APLICA RAPID × Aplicare rapida Completati campurile pentru a putea aplica la job. (campurile marcate cu * sunt obligatorii.) Sunteti de acord cu salvarea datelor cu caracter personal? Da Nu Trebuie sa acceptati salvarea datelor personale. Email:* Nume:* Prenume:* Telefon:* Experienta Profesionala: Sunt de acord cu termenii si conditiile de utilizare ale acestui serviciu.* Trebuie sa acceptati
Birou Executor Judecatoresc Lica Ionel

Consultant Financiar


Candidatul ideal Consultant FinanciarAşteptăm să te cunoaştem, cu ideile şi pasiunile tale.NN. Locul în care tu conteziConsultant FinanciarCine suntem noi?Suntem liderul pe piaţa de asigurări şi pensii private din România, unde aproape 2.000 de angajaţi și consultanţi financiari au grijă ca peste 2,2 milioane de români săprotejeze tot ceea ce contează cel mai ult pentru ei. Prezenţi în 11 ţări şi cu o istorie de peste 170 de ani, ne bucurăm să fim certificaţi ca Top Employer la nivel local şi internaţional.Şi credem că e important să mai ştii despre noi că: • ne pasă de felul de a fi, ideile şi personalitatea ta • suntem clari când vorbim despre aşteptările noastre de la tine: determinare şi iniţiativă• ne implicăm în evoluţia ta şi îţi oferim resursele de a-ţi atinge potenţialul maximCe vei face la noi?• identifici potenţiali clienţi• le evaluezi nevoile financiare şi găseşti cele mai bune soluţii pentru ei• promovezi serviciile şi produsele financiare NN • îţi informezi periodic clie
NN

Media netă estimată pe baza celor 136 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari Directe – Vodafone Business


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare: voce placuta, discurs clar, putere de convingere, ascultare activa, prezenta agreabila, capacitatea de a comunica.- Proactivitate, adaptabilitate, automotivare, ambitie.- Orientare catre client si rezultate;- Permis de conducere categoria B- Experienta in domeniile vanzarilor business constituie un avanataj;Descrierea jobului - Prospectarea pietei de business in domeniul telecom/IT- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare;- Efectuează apeluri catre clienti si serviciile suport, în funcție de nevoile de business.- Oferirea de solutii adaptate nevoilor clientilor- Negocierea si semnarea contractelor;- Acordarea de asistenta si asigurarea consultantei clientilor din portofoliu, atat inainte cat si dupa incheierea procesului de vanzare.Beneficii:- Remuneratia lunara este compusa dintr-o parte fixa si una variabilia in functie de performanta;- Training pentru a ne asigura ca esti pregatit in cel mai scurt timp sa gasesti
GALAXY TELECOM

Consultant Vanzari B2b


Candidatul ideal Sunt disponibile 1 post pentru locatia Buzau si 2 posturi pentru Ploiesti (cu activitate de teren in Bucuresti )Cerinte:- Studii finalizate în domeniul tehnic/economic/marketing;- Excelente abilitati de negociere, comunicare, relationare si prezentare;- Experienta intr-un post similar dе minim 3 ani in dezvoltare de piata, ofertarea tehnica si comerciala; Experienta in vanzari de utilaje/echipamente industriale – constituie avantaj;- Orientare catre client si catre rezultate;- Abilitatea de a crea rapid conexiuni;- Capacitatea de adaptare la schimbare;- Abilitati de prezentare persuasiva a produselor si serviciilor;- Atenție selectivă, concentrată și distributivă;- Fire organizată, capabilă să iși întocmească și să-și finalizeze planul individual dе obiective;- Foarte buna cunoastere a pachetului Microsoft Office;- Limba engleza – nivel mediu;- Carnet de conducere categ B ( fara antecedente rutiere grave);- Domiciliul stabil in Ploiesti respectiv Buzau ( sau limitrof);
SC METATOOLS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Sud - Est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Descrierea jobului Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te al
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Vânzări - Business - Vodafone


Candidatul ideal minimum studii liceale (studiile universitare finalizate reprezintă un avantaj); cunoștințe specifice despre industria telecom; foarte bune abilități de ascultare și comunicare; orientare către client și către identificarea soluțiilor; limba engleză nivel mediu; foarte bune abilități de lucru cu calculatorul (MS Office).Descrierea jobului La Vodafone vei găși echipa, informațiile și resursele care te vor stimula să-ți pui în valoare cunoștințele și talentul.Astfel, vei găși în Vodafone o echipa unită care are drept scop oferirea unei experiențe pozitive clienților în funcție de nevoile fiecăruia.Responsabilitățile tale: interacțiunea cu clienții business, identificarea nevoilor, consilierea și comunicarea cu aceștia; dezvoltarea relațiilor cu clienții business, gestionarea bazelor existente și identificarea de noi clienți; atragerea clienților noi în portofoliu prin activități specifice: hunting, recomandări, etc.; urmărirea evoluției fiecărui cont în sensul de a propu
INSTORE POWER PROVIDER

Vanzator-consultant


Candidatul ideal Loc vacant: Afi PloiestiEsti persoana pe care o cautam daca: Ai excilente abilitati de comunicare, Inveti repide si esti ambitios, Iti place sa interactionezi cu clientii, Ai experienta in vanzari (avantaje - produse cosmetice sau de parfiumerie).Descrierea jobului Ce trebuie sa faci : Interactiunea cu clientii, Emiteria bonurilor fiscale, Participarea periodica la inventariul din magazin, Colaborarea cu directorul de magazine, Imbunatateste activitatea de vanzari, Participa la activitatile de sortare marfa din magazin, Deschide si inchide magazinul.Iti oferim: Post de muncă în cadrul lantului de magazine cosmetice in plina dezvoltare (40 magazine pina in 2023 in toata România), Loc de muncă confortabil (magazinele Viorica sunt situate pe arterile principiale si mall-uri unde poti ajunge rapid, Angajare oficiala, Pachet social diplin, Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă tinara, dinamica și prietenoasă, Salariu motivaționant și plătit la timp, bonusuri si cadou
VIORICA COSMETIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 39 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.